Дата |
Організаційна та навчально-корекційна робота, хвилинки інформації та спілкування |
Співпраця з учителями-«предметниками»,класним керівником , медичним працівником, практичним психологом, соціальним педагогом |
Діагностична та прогностична робота; співпраця з батьками |
Методична та самоосвіт ня робота |
Робота з документацією |
Приміт ки
|
02.09. |
Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі. Допомога в організації робочого місця. Спостереження за дитиною. Бесіда на тему: «Поведінка в школі.» |
Співпраця із «вчителями-предметниками», класним керівником, психологом,медичним працівником. |
Оцінювання психофізичного розвитку дітей. Участь у написанні ІПР. Година спілкування з батьками. |
Ознайомлення з педагогічною літературою. |
Робота з методичними рекомендаціями МОНу на 2024-2025 н.р. |
|
02.09-06.09 |
Розвиток довільної та активної уваги, пам’яті, уяви на уроках. Бесіда про безпеку під час воєнного стану |
Співпраця із «вчителями-предметниками», класним керівником, психологом,медичним працівником. |
Участь у написанні ІПР. Організаційна робота з батьками. |
Самоосвітня підготовка до уроків по предметах.Робота з освітніми платформами. |
Участь у складання індивідуальної програми розвитку.
|
|
09.09-13.09 |
Формування комунікативних навичок та навичок співпраці. Проведення анкетування учнів 9-А класу.
|
Співпраця із «вчителями-предметниками», класним керівником, психологом,медичним працівником. |
Участь у написанні ІПР. Засідання команди супроводу. Консультативна робота з батьками.
|
Підготовка матеріалів для навчальної та виховної діяльності за вказівками вчителів. |
Складання річного плану роботи. |
|
16.09-20.09 |
Розвиток пізнавальних процесів на уроках. Залучення до участі в шкільній акції до Дня миру. |
Співпраця із «вчителями-предметниками», класним керівником, психологом,медичним працівником. |
Оцінка навчальних досягненнь учня. Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою. |
Добірка дидактичного матеріалу для учня з ООП до уроків. Робота з освітніми платформами. Самоосвітня робота. |
Робота з документацією Заповнення адаптаційних карт. |
|
23.09-27.09 |
Залучення до різних видів навчальної діяльності. Залучення до підготовки до Дня вчителя.
|
Співпраця із «вчителями-предметниками», класним керівником, психологом,медичним працівником. |
Аналіз динаміки розвитку учня. Створення пам’ятки для батьків «Контролюємо виконання домашніх завдань». |
Виготовлення індивідуальних завдань по інклюзивному навчанні. |
Заповнення щоденників спостереження за учнем з ООП на початок року. |
|
30.09-04.10 |
Залучення до різних видів навчальної діяльності. Залучення до заходів, присвячених до Дня захисника України. |
Співпраця із «вчителями-предметниками», класним керівником, психологом,медичним працівником. |
Хвилини спілкування з батьками про досягнення в навчанні. |
Самоосвітня підготовка по навчальних предметах . Робота з освітніми платформами. |
Робота з документами: ( створення графіку роботи , журналу щоденного обліку роботи і т.д.)
Примітка.Далі- робота з документами |
|
07.10-11.10 |
Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі. Допомога у заповненні портфоліо. |
Співпраця із «вчителями-предметниками», класним керівником, психологом,медичним працівником. |
Оцінка навчальних досягненнь учня. Залучення батьків до шкільного життя. |
Підготовка матеріалів для навчальної та виховної діяльності за вказівками вчителів. |
Заповнення адаптаційних карт. |
|
14.10-18.10 |
Спостереження за дитиною. |
Співпраця із «вчителями-предметниками», класним керівником, психологом,медичним працівником. |
Оцінка навчальних досягненнь учня; оцінка виконання індивідуальної програми розвитку. Аналіз динаміки розвитку учня та повідомлення батькам. |
Підготовка дидактичного матеріалу для інклюзивного навчання. |
Оформлення журналу обліку консультацій та просвітницьких заходів. |
|
21.10-25.10 |
Індивідуальні консультації |
Співпраця із «вчителями-предметниками», класним керівником, психологом,медичним працівником. |
Інформування класного керівника та батьків про досягнення учня з ООП. |
Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи.Робота з методичною літературою. |
Заповнення адаптаційних карт. |
|
28.10-01.11 |
.Розвиток вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами. Допомога у заповненні портфоліо. |
Співпраця із «вчителями-предметниками», класним керівником, психологом,медичним працівником. |
Оцінка навчальних досягненнь учня. Аналіз динаміки розвитку учня. Організаційна робота з батьками. |
Підготовка матеріалів для навчальної та виховної діяльності за вказівками вчителів. |
Поповнення портфоліо учня з ООП. |
|
04.11-08.11 |
Розвиток пізнавальних психічних процесів: пам’яті, уваги, мислення. Допомога у заповненні портфоліо |
Співпраця із «вчителями-предметниками», класним керівником, психологом,медичним працівником. |
Консультації для батьків щодо виконання домашнього завдання |
Допомога вчителям-«предметникам» у підготовці завдань для учня з ООП. Робота з освітніми платформами. |
Робота з документами; Заповнення адаптаційних карт. |
|
11.11-15.11 |
Формування уваги, сприймання, пам’яті. Хвилинка спілкування про правила поведінки в школі |
Співпраця із «вчителями-предметниками», класним керівником, психологом,медичним працівником. |
Оцінка навчальних досягненнь учня; Проведення анкетування батьків |
Підготовка до навчальних предметів. Робота з методичною літературою. |
Доповнення портфоліо |
|
18.11-22.11 |
Розвиток пам’яті. Активізація емоційної сфери. Інформаційна хвилинка про День гідності і свободи. |
Співпраця із «вчителями-предметниками», класним керівником, психологом,медичним працівником. |
Організаційна робота з батьками. |
Підготовка дидактичного матеріалу.Робота з методичною літературою. |
Робота з документами; Заповнення адаптаційних карт. |
|
25.11-29.11 |
Розвиток спостережливості, образного та словесно-логічного мислення. Бесіда про міжнародний День людей з особливими потребами |
Співпраця із «вчителями-предметниками», класним керівником, психологом,медичним працівником. |
Аналіз динаміки розвитку учня ;
Інформаційна робота з батьками |
Адаптація завдань по навчальних предметах. Підготовка матеріалів для навчальної та виховної діяльності за вказівками вчителів. |
Внесення нових матеріалів до портфоліо. |
|
02.12-06.12 |
Розвиток емоційно-вольової та когнітивної сфери.
|
Співпраця із «вчителями-предметниками», класним керівником, психологом,медичним працівником. |
Оцінка навчальних досягненнь учня. Організаційна робота з батьками. |
Робота з методичною літературою з питань самоосвіти. Робота з освітніми платформами. |
Робота з документами. Заповнення адаптаційних карт |
|
09.12-13.12 |
Формування навичок співпраці та уміння працювати за зразком. Залучення класу до проведення «Дня чаю».
|
Співпраця із «вчителями-предметниками», класним керівником, психологом,медичним працівником. |
Аналіз динаміки розвитку учня. Співпраця з батьками та громадськістю. |
Модифікація та адаптація завдань для дітей з ЗПР.
|
Внесення нових даних до ІПР. Робота з документами. Заповнення адаптаційних карт |
|
16.12-20.12 |
Формування вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами.Бесіда про правила поведінки на зимових канікулах. |
Співпраця із «вчителями-предметниками», класним керівником, психологом,медичним працівником. |
Оцінка виконання індивідуальної програми розвитку. Проведення бесід та консультацій з батьками. |
Ознайомлення з новинками педагогічної літератури. |
Внесення нових даних до портфоліо.
|
|
20.01-24.01 |
Розвиток логічного та образного мислення. Інформаційна хвилинка про День Соборності України. |
Співпраця із «вчителями-предметниками», класним керівником, психологом,медичним працівником. |
Аналіз динаміки розвитку учня. Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою. |
Адаптація завдань за вказівками вчителів-«предметників». |
Заповнення щоденників спостереження за учнем з ООП (початок ІІ семестрк) |
|
27.01-31.01 |
Активізація та розвиток пізнавальної діяльності. Формування комунікативних навичок і вмінь, навичок взаємодії в учнівському колективі.
|
Співпраця із «вчителями-предметниками», класним керівником, психологом,медичним працівником. |
Оцінка навчальних досягненнь учня. Аналіз динаміки розвитку учня Проведення спільних заходів для дітей.
|
Ознайомлення з новинками педагогічної літератури. |
Створення адаптаційних карт. |
|
03.02-07.02 |
Розвиток логічного та образного мислення. Ознайомлення з пам’яткою до Дня безпеки в інтернеті. |
Співпраця із «вчителями-предметниками», класним керівником, психологом,медичним працівником. |
Оцінка виконання індивідуальної програми розвитку. Співпраця з батьками та громадськістю |
Підготовка матеріалів для навчальної та виховної діяльності за вказівками вчителів.Робота з методичною літературою. |
Внесення нових даних до портфоліо. Робота з документами.
|
|
10.02-14.02 |
Розвиток пам’яті, просторового сприйняття, мислення. Бесіда про професії майбутнього.
|
Співпраця із «вчителями-предметниками», класним керівником, психологом,медичним працівником. |
Аналіз динаміки розвитку учня |
Ознайомлення з новинками педагогічної літератури. |
Розробка дидактичних матеріалів для дитини з ООП. |
|
17.02-21.02 |
Розвиток вміння погоджувати свої дії з іншими. Активізація емоційно-вольової сфери. Інформаційна хвилинка до Дня героїв Небесної сотні. |
Співпраця із «вчителями-предметниками», класним керівником, психологом,медичним працівником. |
Консультації для батьків. |
Підготовка матеріалів для навчальної та виховної діяльності за вказівками вчителів. |
Робота з документами. Заповнення адаптаційних карт. |
|
24.02-28.02 |
Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі. Хвилинка спілкування про створення «Конвекції про права дитини» |
Співпраця із «вчителями-предметниками», класним керівником, психологом,медичним працівником. |
Організаційна робота з батьками |
Модифікація та адаптація тестів та завдань. Робота з освітніми платформами. |
Робота з документами. Заповнення адаптаційних карт. |
|
03.03-07.03 |
Розвиток пізнавальних процесів. Бесіда про Т.Г.Шевченка
|
Співпраця із «вчителями-предметниками», класним керівником, психологом,медичним працівником. |
Оцінювання психофізичного розвитку дитини з ООП. Інформаційна робота з батьками. |
Підготовка матеріалів для навчальної та виховної діяльності за вказівками вчителів. |
Робота із створення роздаткового матеріалу. |
|
10.03-14.03 |
Розвиток навичок співпраці та уміння працювати за зразком. Хвилинка спілкування про День поезії. |
Співпраця із «вчителями-предметниками», класним керівником, психологом,медичним працівником. |
Проведення занять з розвитку пізнавальних процесів |
Робота з методичною літературою. |
Робота з документами.
|
|
17.03-21.03 |
Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі. |
Співпраця із «вчителями-предметниками», класним керівником, психологом,медичним працівником. |
Оцінка навчальних досягненнь учня. Аналіз динаміки розвитку учня |
Адаптація завдань . Самоосвітня діяльність . . |
Заповнення адаптаційних карт |
|
24.03-28.03 |
Ознайомлення з пам’яткою про правила поводження на весняних канікулах. |
Співпраця із «вчителями-предметниками», класним керівником, психологом,медичним працівником. |
Консультації для батьків |
Ознайомлення з новинками педагогічної та корекційної літератури |
Робота з документами. |
|
07.04-11.04 |
Активізація та розвиток пізнавальної діяльності. Формування комунікативних навичок і вмінь, навичок взаємодії. Бесіда «День Матері». |
Співпраця із «вчителями-предметниками», класним керівником, психологом,медичним працівником. |
Співпраця з батьками та громадськістю. |
Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи. |
Робота з документами. Заповнення адаптаційних карт. |
|
14.04-18.04 |
Розвиток пізнавальних процесів . Пізнавальна бесіда про День авіації та космонавтики. |
Співпраця із «вчителями-предметниками», класним керівником, психологом,медичним працівником. |
Проведення спільних заходів для дітей 9-А класу. |
Робота з методичною літературою. |
Розробка дидактичного матеріалу. |
|
21.04-25.04 |
Розвиток логічного та образного мислення, уваги, уяви, пам’яті. Перегляд відео до Дня Землі. |
.Співпраця із «вчителями-предметниками», класним керівником, психологом,медичним працівником. |
Ознайомлення батьків з індивідуальними навчальними планами. |
Модифікація та тестів та завдань за вказівкою вчителів. |
Заповнення адаптаційних карт. |
|
28.04-02.05 |
Розвиток пам’яті, мислення, тактильних відчуттів. Бесіда про Великодень. |
Співпраця із «вчителями-предметниками», класним керівником, психологом,медичним працівником. |
Аналіз динаміки розвитку учня і повідомлення батьків. |
Підготовка матеріалів для навчальної та виховної діяльності за вказівками вчителів. . |
Поповнення новими даними портфоліо учня з ООП. |
|
05.05-09.05 |
Розвиток пізнавальних психічних процесів: комунікативної сфери. Бесіда про День пам`яті та примирення; День Перемоги |
Співпраця із «вчителями-предметниками», класним керівником, психологом,медичним працівником. |
Співпраця з батьками та громадськістю. |
Робота з методичною літературою. |
Робота з документами. |
|
12.05-16.05 |
Активізація емоційної сфери. Розвиток пам’яті, уваги, мислення, мовлення, дрібної моторики. Залучення у флешмобі до Дня вишиванки.
|
Співпраця із «вчителями-предметниками», класним керівником, психологом,медичним працівником. |
Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою. |
Підготовка до уроків через самоосвітню діяльність. |
Проведення аналізу динаміки виконання програми та внесення оновлених даних в ІПР |
|
19.05-23.05 |
Розвиток вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами.
|
Співпраця із «вчителями-предметниками», класним керівником, психологом,медичним працівником. |
Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей. |
Робота з методичною літературою. Робота з освітніми платформами. |
Складення психолого-педагогічної характеристики, Робота з документами. |
|
26.05-30.05 |
Розвиток логічного та образного мислення. Бесіда про правила поводження на літніх канікулах. |
Співпраця із «вчителями-предметниками», класним керівником, психологом,медичним працівником. |
Консультаційна робота з батьками. |
Самоосвітня робота; Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи. |
Заповнення індивідуальних навчальних планів (кінець року, підсумкова фіксація даних), щоденників спостереження за учнями з ООП. |
|