Річний план асистента вчителя для роботи з дітьми з ООП в інклюзивному 9 класі

Про матеріал
Річний план асистента вчителя для роботи з дітьми з ООП в інклюзивному 9 класі на 2024-2025 навчальний рік. Автор: Сахно Вікторія Сергіївна
Перегляд файлу

 

 

 

Дата

Організаційна та навчально-корекційна робота, хвилинки інформації та спілкування

Співпраця з учителями-«предметниками»,класним керівником , медичним працівником, практичним психологом, соціальним педагогом

Діагностична та прогностична робота;

співпраця з батьками

Методична та самоосвіт

ня робота

Робота з документацією

 

 

Приміт

ки

 

02.09.

Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі. Допомога в організації робочого місця.

Спостереження за дитиною.  Бесіда на тему: «Поведінка в школі.»

Співпраця із «вчителями-предметниками», класним керівником, психологом,медичним працівником.

Оцінювання психофізичного розвитку дітей. Участь у написанні ІПР.

Година спілкування з

батьками.

Ознайомлення з педагогічною   літературою.

Робота з методичними рекомендаціями МОНу на 2024-2025  н.р.

 

02.09-06.09

Розвиток довільної та активної уваги, пам’яті, уяви на уроках.

Бесіда про безпеку під час воєнного стану

Співпраця із «вчителями-предметниками», класним керівником, психологом,медичним працівником.

Участь у написанні ІПР.

Організаційна робота з батьками.

Самоосвітня підготовка до уроків по предметах.Робота з освітніми платформами.

Участь у складання індивідуальної  програми розвитку.

 

 

09.09-13.09

Формування комунікативних навичок та навичок співпраці.

Проведення анкетування  учнів 9-А класу.

 

 

 

Співпраця із «вчителями-предметниками», класним керівником, психологом,медичним працівником.

Участь у написанні ІПР.

Засідання команди супроводу.

Консультативна робота з батьками.

 

Підготовка матеріалів для навчальної та виховної діяльності за вказівками вчителів.

Складання річного плану роботи.

 

16.09-20.09

Розвиток пізнавальних процесів на уроках.

Залучення до участі в шкільній  акції до Дня миру.

 

Співпраця із «вчителями-предметниками», класним керівником, психологом,медичним працівником.

Оцінка навчальних досягненнь учня. Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою.

Добірка дидактичного матеріалу для учня  з ООП до уроків. Робота з освітніми платформами.

Самоосвітня робота.

Робота з документацією

Заповнення адаптаційних карт.

 

23.09-27.09

Залучення до різних видів навчальної діяльності.

Залучення до підготовки до Дня вчителя.

 

Співпраця із «вчителями-предметниками», класним керівником, психологом,медичним працівником.

Аналіз динаміки розвитку учня.

Створення пам’ятки для батьків «Контролюємо виконання домашніх завдань».

Виготовлення індивідуальних завдань по інклюзивному навчанні.

Заповнення щоденників спостереження за учнем з ООП на початок року.

 

30.09-04.10

Залучення до різних видів навчальної діяльності. Залучення до заходів, присвячених до Дня захисника України.

Співпраця із «вчителями-предметниками», класним керівником, психологом,медичним працівником.

 

Хвилини

спілкування з батьками про досягнення в навчанні.

Самоосвітня підготовка по навчальних предметах . Робота з освітніми платформами.

Робота з документами:

( створення графіку роботи , журналу щоденного обліку роботи і т.д.)

 

Примітка.Далі- робота з документами

 

07.10-11.10

Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі. Допомога у заповненні портфоліо.

Співпраця із «вчителями-предметниками», класним керівником, психологом,медичним працівником.

Оцінка навчальних досягненнь учня. Залучення батьків до шкільного життя.

Підготовка матеріалів для навчальної та виховної діяльності за вказівками вчителів.

 

 

 

Заповнення адаптаційних карт.

 

14.10-18.10

Спостереження за дитиною.

 

Співпраця із «вчителями-предметниками», класним керівником, психологом,медичним працівником.

Оцінка навчальних досягненнь учня; оцінка виконання індивідуальної програми розвитку. Аналіз динаміки розвитку учня та повідомлення батькам.

Підготовка дидактичного матеріалу для інклюзивного навчання.

Оформлення журналу обліку консультацій та просвітницьких заходів.

 

21.10-25.10

Індивідуальні консультації

Співпраця із «вчителями-предметниками», класним керівником, психологом,медичним працівником.

Інформування класного керівника та батьків про досягнення учня з ООП.

Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи.Робота з методичною літературою.

Заповнення адаптаційних карт.

 

28.10-01.11

.Розвиток вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами.

Допомога у заповненні портфоліо.

Співпраця із «вчителями-предметниками», класним керівником, психологом,медичним працівником.

Оцінка навчальних досягненнь учня.

Аналіз динаміки розвитку учня.

Організаційна робота з батьками.

Підготовка матеріалів для навчальної та виховної діяльності за вказівками вчителів.

Поповнення портфоліо учня з ООП.

 

04.11-08.11

Розвиток пізнавальних психічних процесів: пам’яті, уваги, мислення.

Допомога у заповненні портфоліо

 

 

 

Співпраця із «вчителями-предметниками», класним керівником, психологом,медичним працівником.

Консультації для батьків щодо виконання домашнього завдання

Допомога вчителям-«предметникам» у підготовці завдань для учня з ООП. Робота з освітніми платформами.

Робота з документами;

Заповнення адаптаційних карт.

 

11.11-15.11

Формування уваги, сприймання, пам’яті. Хвилинка спілкування  про правила поведінки в школі

 

 

Співпраця із «вчителями-предметниками», класним керівником, психологом,медичним працівником.

Оцінка навчальних досягненнь учня; Проведення анкетування батьків

Підготовка до навчальних предметів.

Робота з методичною літературою.

Доповнення портфоліо

 

18.11-22.11

Розвиток пам’яті. Активізація емоційної сфери.

Інформаційна хвилинка про  День гідності і свободи.

Співпраця із «вчителями-предметниками», класним керівником, психологом,медичним працівником.

Організаційна робота з батьками.

Підготовка дидактичного матеріалу.Робота з методичною літературою.

Робота з документами;

Заповнення адаптаційних карт.

 

25.11-29.11

Розвиток спостережливості, образного та словесно-логічного мислення.

Бесіда про міжнародний День людей з особливими потребами

 

 

Співпраця із «вчителями-предметниками», класним керівником, психологом,медичним працівником.

Аналіз динаміки розвитку учня ;

 

 

Інформаційна робота з батьками

 

Адаптація завдань по  навчальних предметах.

Підготовка матеріалів для навчальної та виховної діяльності за вказівками вчителів.

 

 

Внесення нових матеріалів до портфоліо.

 

02.12-06.12

Розвиток емоційно-вольової та когнітивної сфери.

 

Співпраця із «вчителями-предметниками», класним керівником, психологом,медичним працівником.

Оцінка навчальних досягненнь учня.

Організаційна робота з батьками.

Робота з методичною літературою з питань самоосвіти.

Робота з освітніми платформами.

Робота з документами.

Заповнення адаптаційних карт

 

09.12-13.12

Формування навичок співпраці та уміння працювати за зразком.

Залучення  класу до  проведення «Дня чаю».

 

 

 

Співпраця із «вчителями-предметниками», класним керівником, психологом,медичним працівником.

Аналіз динаміки розвитку учня. Співпраця з батьками та громадськістю.

Модифікація та адаптація завдань для дітей з ЗПР.

 

Внесення нових даних  до ІПР.

Робота з документами.

Заповнення адаптаційних карт

 

16.12-20.12

Формування вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами.Бесіда про правила поведінки на зимових  канікулах.

Співпраця із «вчителями-предметниками», класним керівником, психологом,медичним працівником.

Оцінка виконання індивідуальної програми розвитку.

Проведення бесід та консультацій з батьками.

Ознайомлення з новинками педагогічної  літератури.

Внесення нових даних  до портфоліо.

 

 

 

20.01-24.01

Розвиток логічного та образного мислення. Інформаційна хвилинка про  День Соборності України.

Співпраця із «вчителями-предметниками», класним керівником, психологом,медичним працівником.

Аналіз динаміки розвитку учня.

Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою.

Адаптація  завдань за вказівками вчителів-«предметників».

Заповнення щоденників спостереження за учнем з ООП

(початок ІІ семестрк)

 

27.01-31.01

Активізація та розвиток пізнавальної діяльності. Формування комунікативних навичок і вмінь, навичок взаємодії в учнівському колективі.

 

Співпраця із «вчителями-предметниками», класним керівником, психологом,медичним працівником.

Оцінка навчальних досягненнь учня.

Аналіз динаміки розвитку учня

Проведення спільних заходів для дітей.

 

Ознайомлення з новинками педагогічної  літератури.

Створення адаптаційних карт.

 

03.02-07.02

Розвиток логічного та образного мислення.

Ознайомлення з пам’яткою до Дня безпеки в інтернеті.

Співпраця із «вчителями-предметниками», класним керівником, психологом,медичним працівником.

Оцінка виконання індивідуальної програми розвитку.

Співпраця з батьками та громадськістю

Підготовка матеріалів для навчальної та виховної діяльності за вказівками вчителів.Робота з методичною літературою.

Внесення нових даних  до портфоліо.

Робота з документами.

 

 

10.02-14.02

Розвиток  пам’яті, просторового сприйняття, мислення. Бесіда про професії майбутнього.

 

Співпраця із «вчителями-предметниками», класним керівником, психологом,медичним працівником.

Аналіз динаміки розвитку учня

Ознайомлення з новинками педагогічної літератури.

Розробка дидактичних матеріалів для дитини з ООП.

 

17.02-21.02

Розвиток вміння погоджувати свої дії з іншими. Активізація емоційно-вольової сфери.

Інформаційна хвилинка до Дня героїв Небесної сотні.

Співпраця із «вчителями-предметниками», класним керівником, психологом,медичним працівником.

 

 

Консультації для батьків.

Підготовка матеріалів для навчальної та виховної діяльності за вказівками вчителів.

Робота з документами.

Заповнення адаптаційних карт.

 

24.02-28.02

Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі.

Хвилинка спілкування про створення «Конвекції про права дитини»

Співпраця із «вчителями-предметниками», класним керівником, психологом,медичним працівником.

Організаційна робота з батьками

Модифікація та адаптація тестів та завдань. Робота з освітніми платформами.

Робота з документами.

Заповнення адаптаційних карт.

 

03.03-07.03

Розвиток пізнавальних процесів. Бесіда про Т.Г.Шевченка

 

 

Співпраця із «вчителями-предметниками», класним керівником, психологом,медичним працівником.

Оцінювання психофізичного розвитку дитини з ООП.

Інформаційна робота  з батьками.

Підготовка матеріалів для навчальної та виховної діяльності за вказівками вчителів.

Робота із створення роздаткового матеріалу.

 

10.03-14.03

Розвиток навичок співпраці та уміння працювати за зразком.

Хвилинка спілкування про День поезії.

 

Співпраця із «вчителями-предметниками», класним керівником, психологом,медичним працівником.

Проведення занять з розвитку пізнавальних процесів

Робота з методичною літературою.

Робота з документами.

 

 

17.03-21.03

Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі.

 

Співпраця із «вчителями-предметниками», класним керівником, психологом,медичним працівником.

Оцінка навчальних досягненнь учня.

Аналіз динаміки розвитку учня

 

Адаптація завдань .

Самоосвітня діяльність .

.

 

Заповнення адаптаційних карт

 

24.03-28.03

Ознайомлення з пам’яткою  про правила поводження на весняних канікулах.

Співпраця із «вчителями-предметниками», класним керівником, психологом,медичним працівником.

Консультації для батьків

Ознайомлення з новинками педагогічної та корекційної  літератури

Робота з документами.

 

07.04-11.04

Активізація та розвиток пізнавальної діяльності. Формування комунікативних навичок і вмінь, навичок взаємодії. Бесіда «День Матері».

Співпраця із «вчителями-предметниками», класним керівником, психологом,медичним працівником.

Співпраця з батьками та громадськістю.

Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи.

Робота з документами.

Заповнення адаптаційних карт.

 

14.04-18.04

Розвиток пізнавальних процесів .

Пізнавальна бесіда про День авіації  та космонавтики.

Співпраця із «вчителями-предметниками», класним керівником, психологом,медичним працівником.

Проведення спільних заходів для дітей

9-А класу.

Робота з методичною літературою.

Розробка дидактичного матеріалу.

 

21.04-25.04

Розвиток логічного та образного мислення, уваги, уяви, пам’яті.

Перегляд відео до Дня Землі.

.Співпраця із «вчителями-предметниками», класним керівником, психологом,медичним працівником.

Ознайомлення батьків з індивідуальними навчальними планами.

Модифікація та тестів  та завдань за вказівкою вчителів.

Заповнення адаптаційних карт.

 

28.04-02.05

Розвиток пам’яті, мислення, тактильних відчуттів. Бесіда про Великодень.

 

Співпраця із «вчителями-предметниками», класним керівником, психологом,медичним працівником.

 

 

Аналіз динаміки розвитку учня і повідомлення батьків.

Підготовка матеріалів для навчальної та виховної діяльності за вказівками вчителів.

.

Поповнення новими  даними портфоліо учня з ООП.

 

05.05-09.05

Розвиток пізнавальних психічних процесів: комунікативної сфери. Бесіда про День пам`яті та примирення;  День Перемоги

Співпраця із «вчителями-предметниками», класним керівником, психологом,медичним працівником.

Співпраця з батьками та громадськістю.

Робота з методичною літературою.

Робота з документами.

 

12.05-16.05

Активізація емоційної сфери. Розвиток пам’яті, уваги, мислення, мовлення, дрібної моторики.

Залучення у флешмобі  до Дня вишиванки.

 

Співпраця із «вчителями-предметниками», класним керівником, психологом,медичним працівником.

Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою.

Підготовка до уроків через самоосвітню діяльність.

Проведення аналізу динаміки виконання програми  та внесення оновлених даних в ІПР

 

19.05-23.05

Розвиток вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами.

 

Співпраця із «вчителями-предметниками», класним керівником, психологом,медичним працівником.

Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей.

Робота з методичною літературою.

Робота з освітніми платформами.

Складення психолого-педагогічної характеристики,

Робота з документами.

 

26.05-30.05

Розвиток логічного та образного мислення. Бесіда про правила поводження на літніх канікулах.

Співпраця із «вчителями-предметниками», класним керівником, психологом,медичним працівником.

Консультаційна  робота з батьками.

Самоосвітня робота;

Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи.

Заповнення індивідуальних навчальних планів (кінець року, підсумкова фіксація даних), щоденників спостереження за учнями з ООП.

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Інкл
Додано
30 серпня
Переглядів
809
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку