Реляційні бази даних та їхні об'єкти

Про матеріал

Мета уроку: навчитись проектуванню баз даних;

- оформлювати форми,

- додавання в форму елементів керування;

- введення в форму даних;

- створення підпорядкованої таблиці в формі;

- використання проектних технологій у побудові форм;

- придбання практичних навичок створення форм;

формувати навички свідомого планування своєї навчальної діяльності
Перегляд файлу

Інформатика 10____ клас Урок № 23  Дата: /____ /_____ /______

Тема уроку: Реляційні бази даних, їхні об’єкти.

 Мета уроку:  навчитись проектуванню баз даних;

- оформлювати форми,

- додавання в форму елементів керування;

- введення в форму даних;

- створення підпорядкованої таблиці в формі;

- використання проектних технологій у побудові форм;

- придбання практичних навичок створення форм;

формувати навички свідомого планування своєї навчальної діяльності;

розвивати: логічне та образного мислення;

- самостійність у засвоєнні навчального матеріалу;

виховувати: впевненість у своїх силах, колективізм;

 - естетичність у оформленні форми;

Обладнання: комп’ютер, база даних  Microsoft Access.

 1. Організаційний етап. Перевірка готовності до уроку.

 2. Актуалізація опорних знань(повторення)

- Приклади баз даних

 - Основні об’экти бази даних

 - Види баз даних

 - Моделі баз даних

 - Особливості  реляційних  баз  даних

 - Системи  управління  базами  даних
( СУБД )

3. Мотивація навчальної діяльності

Вдосконалення технологій зумовлює значне збільшення обсягів використовуваних даних. І всюди для користування інформацією необхідні засоби для її систематизації і швидкого пошуку.

5. Вивчення нового матеріалу. (Розповідь вчителя з елементами демонстрації презентації)

 - Робота з формами. Поняття форми.

Є два основні способи подання даних з БД для візуального огляду:

1) у вигляді таблиці;

2) у вигляді форми.

 - Форма подібна до бланка чи карточки Прикладами форми є будь-який бланк, сторінки з паспорта, карточка з досьє чи бібліографічна карточка на книжку в бібліотеці.

 - Створюючи форми, слід завжди вибирати джерело даних, тобто таблицю або запит.

 - Є декілька способів створення форм, а саме:

 автоматично за допомогою команди Автоформа;

 за допомогою майстра форм;

 вручну за допомогою конструктора форм;

 комбінованим способом.

 - Висновки: У діловій сфері часто приходиться працювати з даними з різних джерел, кожне з який пов'язане з певним видом діяльності Для координації всіх цих даних необхідні певні знання й організаційні навички.

У світі існує безліч СУБД. Незважаючи на те, що вони можуть по-різному працювати з різними об'єктами і надають користувачу різні функції й засоби, тому знання придбанні при роботі з даною програмою дають нам можливість працювати з різними СУБД у майбутньому.

Фізкультхвилинка

6. Виконання практичного завдання на комп’ютері. Інструктаж з Т.Б.

Практична робота «Створення форм»

Мета роботи: знайомство з новим об’єктом БД – формою, навчитися створювати форми в режимі майстра, додавати на форму елементи для керування, оформлювати форму.

Хід роботи.

1. Підготовка комп’ютера до роботи.

2. Перейти на вкладку Форми. Створити форму у режимі Майстра для таблиці Список:  в один стовпчик. Зберегти з іменем Клас.

3. Виконати оформлення форми в режимі Конструктора. (Шрифт, розмір, колір)

4. Додати на форму розділи: Вид/Заголовок-Примечание

5. Створити нові об’єкти на формі: Заголовок, кнопки переходу на списку учнів (Вперед, Назад, Нова запис), кнопки роботи з формою (Вихід), кнопки відкриття запитів.

6. Додати малюнок на форму.

7. Зберегти форму.

8. Завершити роботу з програмою Microsoft Access.

7. Підведення підсумків уроку. Оцінювання.

8. Д/з. Інформатика. * Створити форму для виведення групових операцій визначення Min, max, середнього балу тощо.

* Три форми різного напрямку.

 

 

docx
Додано
7 грудня 2018
Переглядів
3325
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку