Даний тест можна використовувати для повторення та закріплення вивченого матеріалу з теми "Інформаційна безпека". Його можна використовувати як на початку уроку так і в кінці.
Інформаційна безпека
1. Дайте визначення.
Інформаційна безпека – це
а) стан захищеності систем передавання, опрацювання та зберігання даних, при якому забезпечено конфіденційність, доступність і цілісність даних.
б) стан захищеності систем передавання, опрацювання та зберігання даних, при якому забезпечено конфіденційність та цілісність даних.
в) стан захищеності систем та зберігання даних, при якому забезпечено конфіденційність, доступність і цілісність даних.
г) стан захищеності систем передавання, опрацювання, кодування та зберігання даних, при якому забезпечено конфіденційність, доступність і цілісність даних.
2. Конфіденційність включає в себе ...
а) Доступніть
б) Цілісність
в) Обсяг
г) Наповненість
3. Доктрина інформаційної безпеки України була прийнята указом Президента у ...
а) 2007
б) 1997
в) 2017
г) 1977
4. BotNet – це
а) це комп'ютерна мережа, що складається з деякої кількості хостів, із запущеними ботами – автономним програмним забезпеченням.
б) атака на відмову в обслуговуванні, розподілена атака на відмову в обслуговуванні.
в) напрямок соціальної інженерії.
г) вид шахрайства, метою якого є виманювання персональних даних у клієнтів онлайнових аукціонів, сервісів з переказу або обміну валюти, інтернет-магазинів тощо.
5. DdoS – це
а) це комп'ютерна мережа, що складається з деякої кількості хостів, із запущеними ботами – автономним програмним забезпеченням.
б) атака на відмову в обслуговуванні, розподілена атака на відмову в обслуговуванні.
в) напрямок соціальної інженерії.
г) вид шахрайства, метою якого є виманювання персональних даних у клієнтів онлайнових аукціонів, сервісів з переказу або обміну валюти, інтернет-магазинів тощо.
6. Фішинг – це
а) це комп'ютерна мережа, що складається з деякої кількості хостів, із запущеними ботами – автономним програмним забезпеченням.
б) атака на відмову в обслуговуванні, розподілена атака на відмову в обслуговуванні.
в) напрямок соціальної інженерії.
г) вид шахрайства, метою якого є виманювання персональних даних у клієнтів онлайнових аукціонів, сервісів з переказу або обміну валюти, інтернет-магазинів тощо.