Річна контрольна робота з біології в 6 класі

Про матеріал
Контрольна робота в 6 класі з біології за навчальний рік (ІІІ рівні)
Перегляд файлу

6 клас (біологія)

Контрольна робота №2

Тестові завдання з вибором однієї правильної відповіді (0,5 б.)

  1. Генеративний орган квіткових рослин, який забезпечує статеве розмноження:

А) кореневище    Б)  спорофіт      В) квітка     Г) брунька

  1. Однодомною рослиною є:

А) огірок    Б) верба    В) тополя     Г) обліпиха

  1. Як може відбуватися самозапилення:

А) вітром      Б) водою     В) комахами  Г) у середині квітки

  1. Багатонасінним плодом є:

А) вишня     Б) горіх      В) помідор     Г) персик

  1. Найпоширеніша бура водорість, яка містить багато поживних речовин для людини:

А) ламінарія      Б) спірогіра         В) улотрикс       Г) порфіра

  1. Яка корисна копалина утворюється за рахунок мохів:

А) вапняк       Б) торф        В) кам’яне вугілля        Г) діатоміт

  1. Голонасінною рослиною є:

А) ялина     Б) яблуня        В) пшениця         Г) вишня

  1. Оберіть культурну рослину, яка належить до овочевих:

А) квасоля    Б) гречка   В) помідор   Г) слива

  1. Життєва форма у бузини:

А) дерево       Б) кущ      В) чагарник       Г) трава

  1. Гриб, який є паразитом на картоплі, томатах  :

А) мукор       Б) трутовик        В)  фітофтора      Г)  глива

 

Завдання на встановлення відповідності (1,5 б.)

  1. Установіть відповідність між органелами рослинної клітини та їхніми функціями:

    А) волоть                          1 соняшник

    Б) головка                         2 ячмінь

    В)  складний колос          3 конюшина

    Г)  кошик                          4 овес

  1. Установіть відповідність між рослинами та їх екологічною  характеристикою:

А) світлолюбиві              1. Соняшник, люцерна, кавун

Б) тінелюбиві                   2. Сосна, береза, куль-баба

В) вологолюбні                3. Смерека, мохи, плауни

Г) посухостійкі                4. Чистотіл, розрив-трава, папороті

 

Робота з рисунком (2 б.)

  1. Підпишіть назви зображених організмів:

Картинки по запросу лишайник

Картинки по запросу пухирчаста сажка кукурудзи

Похожее изображение

C:\Users\Admin\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.MSO\70EF30B3.tmp

А

Б

Г

Д

 

 

 

Дати розгорнуту відповідь на запитання ( 2 б.)

  1. Запитання.. Яке значення мають гриби у  природі і житті людини?

Назвіть отруйні гриби та опищіть один із них.

 

 

 

 

 

 

6 клас (біологія)

Контрольна робота №2

Тестові завдання з вибором однієї правильної відповіді (0,5 б.)

  1. Генеративний орган квіткових рослин, який забезпечує статеве розмноження:

А) кореневище    Б)  спорофіт      В) квітка     Г) брунька

  1. Однодомною рослиною є:

А) огірок    Б) верба    В) тополя     Г) обліпиха

  1. Як може відбуватися самозапилення:

А) вітром      Б) водою     В) комахами  Г) у середині квітки

  1. Багатонасінним плодом є:

А) вишня     Б) горіх      В) помідор     Г) персик

  1. Найпоширеніша бура водорість, яка містить багато поживних речовин для людини:

А) ламінарія      Б) спірогіра         В) улотрикс       Г) порфіра

  1. Яка корисна копалина утворюється за рахунок мохів:

А) вапняк       Б) торф        В) кам’яне вугілля        Г) діатоміт

  1. Голонасінною рослиною є:

А) ялина     Б) яблуня        В) пшениця         Г) вишня

  1. Оберіть культурну рослину, яка належить до овочевих:

А) квасоля    Б) гречка   В) помідор   Г) слива

  1. Життєва форма у бузини:

А) дерево       Б) кущ      В) чагарник       Г) трава

  1. Гриб, який є паразитом на картоплі, томатах  :

А) мукор       Б) трутовик        В)  фітофтора      Г)  глива

 

Завдання на встановлення відповідності (1,5 б.)

  1. Установіть відповідність між органелами рослинної клітини та їхніми функціями:

    А) волоть                          1 соняшник

    Б) головка                         2 ячмінь

    В)  складний колос          3 конюшина

    Г)  кошик                          4 овес

  1. Установіть відповідність між рослинами та їх екологічною  характеристикою:

А) світлолюбиві              1. Соняшник, люцерна, кавун

Б) тінелюбиві                   2. Сосна, береза, куль-баба

В) вологолюбні                3. Смерека, мохи, плауни

Г) посухостійкі                4. Чистотіл, розрив-трава, папороті

 

Робота з рисунком (2 б.)

  1. Підпишіть назви зображених організмів:

Картинки по запросу лишайник

Картинки по запросу пухирчаста сажка кукурудзи

Похожее изображение

C:\Users\Admin\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.MSO\70EF30B3.tmp

А

Б

Г

Д

 

 

 

Дати розгорнуту відповідь на запитання ( 2 б.)

  1. Запитання.. Яке значення мають гриби у  природі і житті людини?

Назвіть отруйні гриби та опищіть один із них.

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Товстолес Лариса
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
16 травня 2023
Переглядів
3150
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку