Тема: Практична робота «Створення векторних зображень».

Про матеріал
Хелоувін! Історія і традиції «найстрашнішого свята» року. STEM-Урок для учнів 5-6 класів (10-12 років) (Тема Комп’ютерна графіка 6 кл) Тема: Практична робота «Створення векторних зображень».
Перегляд файлу

Міністерство освіти і науки України

 

 

 

 

Хелоувін! Історія і традиції «найстрашнішого свята» року.

STEM-Урок для учнів 5-6 класів  (10-12 років)

(Тема Комп’ютерна графіка 6 кл)

Тема: Практична робота «Створення векторних зображень».

 

 

 

 

Виконала учитель математики та інформатики

Білицької ЗОШ І-ІІІ ступенів № 9

Добропільської міської ради

Кушнаренко Людмила Сегріївна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2021 рік

Вступ.

При зборі ідей до уроку перш за все я використала метод Мокасин про який йшла мова на занятті . Уявила себе на місці моїх учнів 10-12 років. Також в цьому році я - класний керівник 5 класу. За цей короткий час я  уважно спостерігала як вони поводяться, що роблять, чим захоплюються.

Мені це допомогло відтворити карту емпатії. При її підготовці я більш детально занурилась в образ кожної дитини. Вони дивовижні, цікаві хвилюючі. У них багато різних захоплень – бокс, танці, гуртки, музична школа, комп’ютерні ігри тощо. Вони емоційні, енергійні і в цьому віці їх цікавить усе, що їм не нав’язують.

Я декілька днів ходила в роздумах… Чим їх зацікавити? Яку тему обрати, щоб вони її підхопили і як поєднати з темами які ми вивчаємо на уроках математики та інформатики.

Потім діти, будучи на карантині, надіслали мені декілька фото підготовки до Хулловіна, розповідали в чати, як для гриму використовували мамину косметику. Я замислилась над цим. Дійсно їм це цікаво – моторошно, весело, є можливість проявити себе, виділитися цікавим образом, розмальованим обличчям.

 

C:\Users\Acer\Desktop\Кушнаренко_1розробка\карта емпатії.jpg

Хелоувін! Історія і традиції «найстрашнішого свята» року.

STEM-Урок для учнів 5-6 класів  (10-12 років)

(Тема Комп’ютерна графіка 6 кл)

Тема: Практична робота «Створення векторних зображень».

Мета: навчальна: формування вмінь виконувати векторне зображення в графічному редакторі; сприймати інформацію і застосовувати знання на практиці;

розвивальна: сприйняття розвитку логічного мислення, пам'яті, уваги, спостережливості;

виховна: виховувати організованість та дисциплінованість, уміння працювати в групах.

Формуються компетентності:

  • Інформаційна-комунікативна;
  • Володіння рідною мовою;
  • Ініціативність та підприємливість.

Завдання:

  • Провести аналіз історичних фактів про святкування Хелловіна.
  • Виконати практичну роботу «Створення векторного зображення».
  • Виготовити аквагрим для обличчя, та ліхтарик Джека.
  • Підбити підсумок (чому дітей так приваблює це свято).

Обладнання та наочність: комп’ютер, проектор, ілюстрація кажана, гарбуза, смайлики – кажани, гарбуз для ліхтаря, набори для аквагриму, шаблон для вирізання.

Інтеграція: інформатика, історія, географі, образотворче мистецтво, українська мова, англійська мова.

Тип уроку: STEM.

Вид уроку: арт-майстерня.

Хід уроку.

1. Організаційний етан.

2. Актуалізація знань.

3. Фізкультхвилинка.

4. Виконання практичної роботи.

5. Рефлексія.

6. Домашнє завдання.

7. Підсумки.

Хід уроку

  1.                     Організаційний етан.

Вчитель. Добрий день, учні і учениці. Вітаю вас на нашому уроці, який присвячений цікавому святу.

До нас завітали незвичайні гості для того щоб запросити нас на свято. Це кажан Лола і ліхтарик Джек.  (Додаток1)

(Слайд 3) Нащі гості.

Вчитель. Поміркуймо!

Чим цікаві наші гості? Де вони зустрічаються? На яке свято нас хочуть запросити? Який нам треба мати вигляд?

  1. Актуалізація знань.

(Слайд 4)  Вхідне опитування.  https://forms.gle/Yd1rrk2gjGfCX9Hc8

(Слайд 5)  Історичні відомості.

Вчитель. Так. Мені цікаво, вам? Давайте попросимо наших гостей розповісти нам історичну значимість цього дня і допомоги в зборах на святкування.

Перегляд відео  (https://clck.ru/YftKk )

Вчитель.  Хелловін також називають ніччю всіх святих і люди вбираються до цього свята у страшні костюми і розмальовують обличчя!

Діалог. Що я Знаю про Хелловін  і чому мені це цікаво?

  1. Фізкультхвилинка.

 ( Слайд 6) https://inlnk.ru/XOyEa

  1. Виконання практичної роботи (робота в графічному редакторі).

Вчитель. Нагадую, що Лола і Джек запросили нас на свято. Як нам треба підготуватися?

Пропоную почати з прикрас і солодощів, потім виготовити ліхтарик Джека та аквогрим з матеріалів які є у кожного дома. Так як шукати його в крамниці вже немає часу. Думаю наші гості знаються на цьому і допоможуть нам.

Завдання 1 Індивідуальна робота учнів і учениць за комп’ютером.

Інструктаж з БЖД при роботі за комп’ятором.  (Слайд 8)

Вчитель. (Слайд 9) Започаткуємо власну традицію в межах класу. Пропоную кожному створити власний дизайн солодощів до свята. Назвемо його «Страшний пиріг»! ( робота в графічному редакторі- створення векторного зображення)(Додаток 2)

Завдання 2 Робота в групах:

(розподіл шляхом жеребкування- смайлики кажани) (Додаток 4)

 https://inlnk.ru/84aEK -музичний супровід

  1. Виготовлення ліхтарика з гарбуза. (Слайд 10)
  • Придумати історію(4-5 речень) «Я ліхтарик Джека»
  • Гарбуз                                   1 шт.;
  • Ніж канцелярський              1 шт.;
  • Посуд для непотребу           1 шт.;
  • Шаблон для вирізання         1 шт.(Додаток 5)
  • Свічка                                    1шт
  1. Приготування аквагриму (рецепт 1)
  • Пензлик                            1шт.;
  • Ємкість для аквагриму    1шт.;
  • Тональний крем               1 чайна ложечка;
  • Зволожуючий крем          1 чайна ложечка;
  • Тіні для очей                     1 шт.(будь який колір).
  1. Приготування аквагриму (рецепт 2)
  • Пензлик                                    1 шт;
  • Крохмаль кукурудзяний              1 чайну ложка;
  • Або картопляний                      0,5 чайну ложка;
  • Олія(соняшникова)                   0,5 чайну ложка;
  • Зволожуючий крем                   1 чайну ложка;
  • Барвник (рідкий)                       2 краплі;

(розподіл шляхом жеребкування)

  1. Конкурсне випробування  (Слайд 11)
    • Презентація продукту
    • «Виконання малюнків на обличчі»

Всі отримують солодкі призи.

Вчитель. А зараз ми цей «чарівний грим» нанесемо но обличчя одне одному у вигляді малюнків.

  1. Домашнє завдання

(Слайд 12) Домашне завдання.

Проаналізувати інформацію подану в презентації.

Дслідити спільні і відмінні традиції святкування.

  1. Рефлексія (онлайн тестування) (Слайд 13)
  2. Підсумки.

Вчитель. Сподіваюсь вам сподобалось відео від наших гостей, навчилися готувати аквагрим та виготовляти ліхтарик Джека .

Наступного року, думаю, ми самі запросимо наших гостей на свято і підготуємо його на високому рівні, адже ми сьогодні стільки всього дізналися

До нових зустрічей!

 

 

Джерело.

1.Відео  https://clck.ru/Yfvdp

2. Руханка  https://clck.ru/YfvdA

3. Заставка ( практичної роботи) https://clck.ru/Yfvbz

 


Додатки.

Додоток 1

Раскраска летучая мышь на Хэллоуин | Kids-Pic.com

Додоток 2.

Хэллоуин тыква картинки, стоковые фото Хэллоуин тыква | Depositphotos

 

Малюнок гарбуза на Хеллоуїн: як намалювати поетапно, як можна розмалювати  готову гарбуз - Дачний Діапазон
Додаток 3

 

Додаток 4

                                              

Додаток 5

шаблон глаза и рот для тыквы

docx
Додано
7 червня 2023
Переглядів
242
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку