Міністерство освіти і науки України
Хелоувін! Історія і традиції «найстрашнішого свята» року.
STEM-Урок для учнів 5-6 класів (10-12 років)
(Тема Комп’ютерна графіка 6 кл)
Тема: Практична робота «Створення векторних зображень».
Виконала учитель математики та інформатики
Білицької ЗОШ І-ІІІ ступенів № 9
Добропільської міської ради
Кушнаренко Людмила Сегріївна
2021 рік
Вступ.
При зборі ідей до уроку перш за все я використала метод Мокасин про який йшла мова на занятті . Уявила себе на місці моїх учнів 10-12 років. Також в цьому році я - класний керівник 5 класу. За цей короткий час я уважно спостерігала як вони поводяться, що роблять, чим захоплюються.
Мені це допомогло відтворити карту емпатії. При її підготовці я більш детально занурилась в образ кожної дитини. Вони дивовижні, цікаві хвилюючі. У них багато різних захоплень – бокс, танці, гуртки, музична школа, комп’ютерні ігри тощо. Вони емоційні, енергійні і в цьому віці їх цікавить усе, що їм не нав’язують.
Я декілька днів ходила в роздумах… Чим їх зацікавити? Яку тему обрати, щоб вони її підхопили і як поєднати з темами які ми вивчаємо на уроках математики та інформатики.
Потім діти, будучи на карантині, надіслали мені декілька фото підготовки до Хулловіна, розповідали в чати, як для гриму використовували мамину косметику. Я замислилась над цим. Дійсно їм це цікаво – моторошно, весело, є можливість проявити себе, виділитися цікавим образом, розмальованим обличчям.
Хелоувін! Історія і традиції «найстрашнішого свята» року.
STEM-Урок для учнів 5-6 класів (10-12 років)
(Тема Комп’ютерна графіка 6 кл)
Тема: Практична робота «Створення векторних зображень».
Мета: навчальна: формування вмінь виконувати векторне зображення в графічному редакторі; сприймати інформацію і застосовувати знання на практиці;
розвивальна: сприйняття розвитку логічного мислення, пам'яті, уваги, спостережливості;
виховна: виховувати організованість та дисциплінованість, уміння працювати в групах.
Формуються компетентності:
Завдання:
Обладнання та наочність: комп’ютер, проектор, ілюстрація кажана, гарбуза, смайлики – кажани, гарбуз для ліхтаря, набори для аквагриму, шаблон для вирізання.
Інтеграція: інформатика, історія, географі, образотворче мистецтво, українська мова, англійська мова.
Тип уроку: STEM.
Вид уроку: арт-майстерня.
Хід уроку.
1. Організаційний етан.
2. Актуалізація знань.
3. Фізкультхвилинка.
4. Виконання практичної роботи.
5. Рефлексія.
6. Домашнє завдання.
7. Підсумки.
Хід уроку
Вчитель. Добрий день, учні і учениці. Вітаю вас на нашому уроці, який присвячений цікавому святу.
До нас завітали незвичайні гості для того щоб запросити нас на свято. Це кажан Лола і ліхтарик Джек. (Додаток1)
(Слайд 3) Нащі гості.
Вчитель. Поміркуймо!
Чим цікаві наші гості? Де вони зустрічаються? На яке свято нас хочуть запросити? Який нам треба мати вигляд?
(Слайд 4) Вхідне опитування. https://forms.gle/Yd1rrk2gjGfCX9Hc8
(Слайд 5) Історичні відомості.
Вчитель. Так. Мені цікаво, вам? Давайте попросимо наших гостей розповісти нам історичну значимість цього дня і допомоги в зборах на святкування.
Перегляд відео (https://clck.ru/YftKk )
Вчитель. Хелловін також називають ніччю всіх святих і люди вбираються до цього свята у страшні костюми і розмальовують обличчя!
Діалог. Що я Знаю про Хелловін і чому мені це цікаво?
( Слайд 6) https://inlnk.ru/XOyEa
Вчитель. Нагадую, що Лола і Джек запросили нас на свято. Як нам треба підготуватися?
Пропоную почати з прикрас і солодощів, потім виготовити ліхтарик Джека та аквогрим з матеріалів які є у кожного дома. Так як шукати його в крамниці вже немає часу. Думаю наші гості знаються на цьому і допоможуть нам.
Завдання 1 Індивідуальна робота учнів і учениць за комп’ютером.
Інструктаж з БЖД при роботі за комп’ятором. (Слайд 8)
Вчитель. (Слайд 9) Започаткуємо власну традицію в межах класу. Пропоную кожному створити власний дизайн солодощів до свята. Назвемо його «Страшний пиріг»! ( робота в графічному редакторі- створення векторного зображення)(Додаток 2)
Завдання 2 Робота в групах:
(розподіл шляхом жеребкування- смайлики кажани) (Додаток 4)
https://inlnk.ru/84aEK -музичний супровід
(розподіл шляхом жеребкування)
Всі отримують солодкі призи.
Вчитель. А зараз ми цей «чарівний грим» нанесемо но обличчя одне одному у вигляді малюнків.
(Слайд 12) Домашне завдання.
Проаналізувати інформацію подану в презентації.
Дслідити спільні і відмінні традиції святкування.
Вчитель. Сподіваюсь вам сподобалось відео від наших гостей, навчилися готувати аквагрим та виготовляти ліхтарик Джека .
Наступного року, думаю, ми самі запросимо наших гостей на свято і підготуємо його на високому рівні, адже ми сьогодні стільки всього дізналися
До нових зустрічей!
Джерело.
1.Відео https://clck.ru/Yfvdp
2. Руханка https://clck.ru/YfvdA
3. Заставка ( практичної роботи) https://clck.ru/Yfvbz
Додатки.
Додоток 1
Додоток 2.
Додаток 3
Додаток 4
Додаток 5