Річна контрольна робота з історії України для учнів 11-го класу

Про матеріал
Річна контрольна робота з історії України для учнів 11-го класу. Складається з 3-ох рівнів складності
Перегляд файлу

Річна контрольна робота з історії України

за курс 11-го класу

 

І рівень

(за правильну відповідь – 1 бал)

 

  1. Які першочергові задачі треба було виконати СРСР після Другої світової війни? Які з цих задач мали безпосереднє відношення до України?

а. Відновити знищені інфраструктурні об’єкти і промисловість;

б. Встановити дипломатичні відносини з країнами Заходу і США;

в. Вирішити питання повоєнних кордонів;

г. Відновити транспортні шляхи сполучення і зв’язку;

д. Відновити аграрний сектор; 

е. Налагодити дипломатичні зв’язки з країнами Центрально-Східної Європи;

в. Всі варіанти вірні;

д. Свій варіант.

  1. З якими країнами СРСР уклав повоєнні договори стосовно державних кордонів у 1940-1960-х рр.?

а. З Польщею, Чехословаччиною, Німеччиною, Румунією;

б. З Польщею, Чехословаччиною, Румунією; 

в. З Чехословаччиною, Румунією, Польщею, Угорщиною;

г. Немає правильних відповідей;

д. Свій варіант.

  1. «Велика блокада» проти УПА тривала з:

а. З січня по лютий 1947 р.;

б. З травня по вересень 1946 р.;

в. З січня по квітень 1946 року;

г. З березня 1945 по січень 1946 рр.

     4. Останнім командиром ОУН-УПА був: 

А. Роман Шухевич

Б.Тарас «Бульба» Боровець

В. Василь Кук

Г. Дмитро Клячківський

Зображення, що містить одежа, особа, текст, чоловік

Вміст, створений ШІ, може бути неправильним.

Зображення, що містить Обличчя людини, особа, портрет, краватка

Вміст, створений ШІ, може бути неправильним.

Зображення, що містить текст, Обличчя людини, портрет, ескіз

Вміст, створений ШІ, може бути неправильним.

5.Ліквідація УГКЦ відбулася:

   а. 5 березня 1956 р.;

             б. 8 березня 1946 р.;

             в. у лютому 1944 р.

          6. Повоєнний масовий голод відбувся у:

             а. 1947-1848 рр.;

             б. 1946-1947 рр.;

             в. 1921-1923 рр.

          7. Поєднати термін і визначення:

1. Репатріація

А. Система поглядів, що передбачає розширення поняття «вітчизна» на весь світ

2. Космополітизм

Б. Поновлення доброго імені, репутації несправедливо заплямованої або безпідставно звинуваченої людини.

3.Депортація

В. Реформа місцевого самоврядування та територіальної організації влади в Україні, що розпочалася у 2014 році

4.Політична реабілітація

Г.

5.Децентралізація

Д. Повернення на Батьківщину військовополонених та цивільних осіб, які під час війни опинилися за межами своєї країни та перебували тривалий час поза Батьківщиною з поновленням їх громадянських прав .

6. Дисидентство

Е. Примусове переселення, вигнання чи висилка з постійного місця проживання або з держави окремих осіб чи народів.

7. Самвидав

Ж. Утворення, що проголосило свою незалежність, має всі ознаки держави, проте має малі шанси на визнання

8. Гласність

З. Громадяни СРСР, які у 1960-х — на початку 1980-х років відкрито піддавали сумніву й критикували офіційну комуністичну ідеологію та політику.

9. Неосталінізм

І. Видавані поза цензурою (зокрема в СРСР) підпільні листівки, брошури, книжки й періодичні видання

10. Квазідержава

К. сталінізм, пристосований до сучасних умов

      8. Поєднайте історичну доби з її характерними рисами:

1. «Доба відлиги»

Гласність, спроба переходу до ринкової економіки, відмова від ідеї поширення комунізму у світі, крок назустріч США і країнам Заходу, завершення «холодної війни»

2. «Доба застою»

«кукурудзяна епопея», запуск першого штучного супутника Землі, Карибська криза, освоєння цілини, скорочення витрат на армію, розвиток космічної галузі, «хрущовки», децентралізація виробництва, соціальні програми, курс на лібералізацію

3.«Доба перебудови»

Косигінські реформи, геронтократія, неосталінізм, Конституція УРСР 1978, тотальний дефіцит, бюрократизм

        9. Назвати кожного з зображених на фото політичних діячів та написати, хто з них був автором книги «Україно наша радянська», заохочував створення студій з вивчення історії козацтва, організував виставку до 150-ти річчя Кобзаря, у 1969 році сприяв відкриттю Національного музею народної архітектури та побуту України в селі Пироговому та була створена багатотомна «Історія міст і сіл Української РСР»

1. …

2. …

3. …

4. …

       10. Укажіть, якою була головна мета діяльності шістдесятників і дисидентів шістдесятників за доби відлиги і дисидентів за доби застою. Знайдіть і запишіть спільні та відмінні риси у діяльності шістдесятників і дисидентів. Заповніть таблицю.

Шістдесятники

Дисиденти

Мета діяльності

 

 

 

 

Спільні риси

 

 

 

 

Відмінні риси

 

 

       11. Знайди зайвого! Хто з указаних персоналій НЕ належить до українських науковців доби відлиги і застою? Назвати дану людину.

А.

Б.

В.

Г.

Д.

Е.

Зображення, що містить особа, одежа, Обличчя людини, чорно-білий

Вміст, створений ШІ, може бути неправильним.

Зображення, що містить Обличчя людини, одежа, особа, портрет

Вміст, створений ШІ, може бути неправильним.

Зображення, що містить Обличчя людини, портрет, особа, одежа

Вміст, створений ШІ, може бути неправильним.

Зображення, що містить особа, Обличчя людини, чорно-білий, одежа

Вміст, створений ШІ, може бути неправильним.

Зображення, що містить особа, Обличчя людини, одежа, чоловік

Вміст, створений ШІ, може бути неправильним.

Зображення, що містить Обличчя людини, портрет, одежа, особа

Вміст, створений ШІ, може бути неправильним.

        12. Які з нижче наведених картин НЕ належать до творів митців доби відлиги та застою?

1.

2.

Зображення, що містить картина, мистецтво, малюнок, люди

Вміст, створений ШІ, може бути неправильним.

3.

Зображення, що містить картина, одежа, чоловік, мистецтво

Вміст, створений ШІ, може бути неправильним.

4.

Зображення, що містить малюнок, картина, ілюстрація, Дитяча творчість

Вміст, створений ШІ, може бути неправильним.

5.Зображення, що містить картина, мистецтво, малюнок, мурал

Вміст, створений ШІ, може бути неправильним.

6.

Зображення, що містить одежа, Обличчя людини, особа, картина

Вміст, створений ШІ, може бути неправильним.

      13. Хто з цих громадських і політичних діячів НАЛЕЖАВ до УГГ (Української Гельсінської групи)? Назвати цих діячів.

1.

2.

Зображення, що містить портрет, Обличчя людини, брови, щелепа

Вміст, створений ШІ, може бути неправильним.

3.

Зображення, що містить Обличчя людини, портрет, одежа, особа

Вміст, створений ШІ, може бути неправильним.

4.

Зображення, що містить Обличчя людини, портрет, Борода людини, чоловік

Вміст, створений ШІ, може бути неправильним.

5.

Зображення, що містить одежа, Обличчя людини, військова форма, чоловік

Вміст, створений ШІ, може бути неправильним.

6.

Зображення, що містить Обличчя людини, портрет, ескіз, одежа

Вміст, створений ШІ, може бути неправильним.

7.

Зображення, що містить Обличчя людини, портрет, чоловік, ескіз

Вміст, створений ШІ, може бути неправильним.

8.

Зображення, що містить портрет, Обличчя людини, Борода людини, Чоло

Вміст, створений ШІ, може бути неправильним.

       

ІІ РІВЕНЬ

(за правильну відповідь – 2 бали)

14.Написати причини, які, на вашу думку, призвели до розпаду СРСР. Свою думку обгрунтувати.

  1. Які 2 важливі події відбуваються напередодні проголошення України у 1990 році?
  2. Коли (указати рік) і за яких обставин була проголошена незалежність України.
  3. Які найважливіші закони були прийняті в Україні у 1991 році?
  4. Першим Президентом незалежної України став…, який впровадив у життя наступні реформи…та підписав з…наступні закони….Наступним Президентом було обрано …, який обіймав посаду з …року по…рік і провів наступні реформи. Два наступні Президенти, … та Зображення, що містить особа, одежа, Обличчя людини, краватка

Вміст, створений ШІ, може бути неправильним.

…, проводили кардинально різну внутрішню і зовнішню політику: (заповнити таблицю)

Віктор Ющенко

Віктор Янукович

Внутрішня політика

 

 

Зовнішня політика

 

 

         За …значно знизився рівень…, збільшилися…, і завдяки проведеним реформам, таким як…, з…року почалося істотне покращення економічного становища України. З …року Президентом став , який провів…країни, …та…реформи, а наразі робить все можливе для захисту нашої країни від агресора.

 

ІІІ РІВЕНЬ

 

  1. Напишіть аналітичний твір-роздум на одну з запропонованих тем:
  •           «Основний закон України – умови створення та аналіз основних положень»;
  •           «Інтеграція України в європейський та світовий економічний простір: виклики і відповіді»;
  •           «У 1918 році Україна здобула Незалежність, у 1991 році – відновила, сьогодні – захищає»;
  •           «Чи справді сьогодні Україна – щит Європи?»

Свої думки обгрунтуйте.

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Сидоренко Наталія
    Щиро дякую! Успіхів Вам і швидкої Перемоги всім нам!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Чернобай Наталя Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
9 травня
Переглядів
2679
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку