Річна контрольна робота, 6 клас
І варіант |
ІІ варіант |
1. Знайти значення виразу: |
|
|
|
2. Розв’язати рівняння: |
|
|
|
3. Позначити на координатній площині точки M(-1; 6); N(2; 5); K(3; 0); E(-2; -3). Провести відрізки MK і NE, знайти координати точки перетину цих відрізків.
|
3. Позначити на координатній площині точки А(1; 6); В(-2; 5); С(-3; 0); D(2; -3). Провести відрізки АС і BD, знайти координати точки перетину цих відрізків. |
4. У трьох цехах працює 271 робітник. У другому цеху робітників у 5 раз більше, ніж у першому, а у третьому – на 19 робітників більше, ніж у першому. Скільки робітників працює у кожному цеху?
|
4. Три цехи виготовили 256 приладів. Другий цех виготовив у 4 рази більше, ніж перший, а третій – на 28 приладів більше, ніж перший. Скільки приладів виготовив кожний цех? |
5. Розв’язати рівняння: |
|
(12у+18)(1,6-0,2у)=0 |
(14у+21)(1,8-0,3у)=0 |
Річна контрольна робота, 6 клас
І варіант |
ІІ варіант |
1. Знайти значення виразу: |
|
|
|
2. Розв’язати рівняння: |
|
|
|
3. Позначити на координатній площині точки M(-1; 6); N(2; 5); K(3; 0); E(-2; -3). Провести відрізки MK і NE, знайти координати точки перетину цих відрізків.
|
3. Позначити на координатній площині точки А(1; 6); В(-2; 5); С(-3; 0); D(2; -3). Провести відрізки АС і BD, знайти координати точки перетину цих відрізків. |
4. У трьох цехах працює 271 робітник. У другому цеху робітників у 5 раз більше, ніж у першому, а у третьому – на 19 робітників більше, ніж у першому. Скільки робітників працює у кожному цеху?
|
4. Три цехи виготовили 256 приладів. Другий цех виготовив у 4 рази більше, ніж перший, а третій – на 28 приладів більше, ніж перший. Скільки приладів виготовив кожний цех? |
5. Розв’язати рівняння: |
|
(12у+18)(1,6-0,2у)=0 |
(14у+21)(1,8-0,3у)=0 |