Річна котрольна робота з української літератури
Початковий та середній рівні ( 6 б.)
І варіант
Б) Кайдашиха Мотрю
В) Омелько Мотрю
Г) Кайдашиха Мелашку
А) Іван Гнидка
Б) Чіпка Варениченко
В) Василь Гнидка
Г) Максим Ґудзь.
Б) моя муза
В) моя утома
Г) моя кохана
А) Пам'ятай, що живеш!
Б) Життя – це вічна боротьба!
В) Без надії сподіваюсь!
Г )Я вічно буду жити!
А) Омелько Кайдаш (І. Нечуй-Левицький «Кайдашева сім»я»)
Б) Гриць Летючий ( В. Стефаник «Новина»)
В) Чіпка Варениченко («Хіба ревуть воли …)
Г) Мартин Боруля (І. Карпенко-Карий «Мартин Боруля»)
А) доглянути засіяну ним нивку
Б) не минати його горба і в святу неділю покропити хрест
В) допомогти йому вивезти камінний хрест за океан
Г) не забувати його з дружиною й помолитися за них.
А «Украдене щастя»
Б «Декадент»
В «Чого являєшся мені у сні»
Г «Мойсей»
Б темний демон у пустелі
В князь конюхів
Г посланець Єгови
А Павла Тичини
Б Лесі Українки
В Івана Франка
Г Михайла Коцюбинського
Б дізнатися про долю Лукаша
В урятувати Лукаша від духовної смерті
Г бути разом з коханим.
Б) «Тіні забутих предків» М. Коцюбинського, «Лісова пісня» Лесі Українки
В) «Украдене щастя» Івана Франка, «Момент» В. Винниченка
Г) «Людина» О. Кобилянської, «Сойчине крило» І. Франка.
А) Мотря Кочубей (історична повість Б. Лепкого)
Б) Олена Ляуфлер (повість «Людина» О. Кобилянської)
В) Гуджемал (оповідання «Арслан киз» І. Гаспринського)
Г) Лукаша (драма-феєрія «Лісова пісня» Лесі Українки)
Достатній рівень (3 б)
1. Установіть відповідність між літературною течією модернізму та письменником.
Д Михайло Коцюбинський
2. Укажіть твори одного жанру
1 «Без хліба» А «Лісова пісня»
2 «Кайдашева сім’я» Б «Арслан-киз»»
3 «Момент» В «Хазяїн
4 «Мартин Боруля» Г «Сойчине крило»
Д «Хіба ревуть воли, як ясла повні ?»
3. Установіть відповідність між персонажами одного твору.
Персонаж твору Персонаж твору
2 Софія Б Стефан Лієвич
Д Марта
Високий рівень (3 б.)
Дати розгорнуту відповідь на одне із запитань.