Річна котрольна робота з української літератури(екстернат)

Про матеріал
Річна котрольна робота з української літератури. Найкраще підійде для учнів, які є екстернами.
Перегляд файлу

Річна котрольна робота з української літератури                                                                                                          

Початковий та  середній рівні ( 6 б.)

І варіант

  1. Хто і кого вихваляє в уривку. «Та й робоча ваша дочка! Що то за золота у вас дитина. Так пильнує коло роботи , що й не розгинається                                                                                                                                                   А)  Довбишиха Мотрю 

Б) Кайдашиха Мотрю 

В) Омелько Мотрю 

Г) Кайдашиха Мелашку

 

  1. Прототипом головного героя роману Панаса Мирного та Івана Білика «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» був: 

А) Іван Гнидка

Б)  Чіпка Варениченко

В)  Василь Гнидка

Г)  Максим Ґудзь.

 

  1. У новелі М. Коцюбинського «Intermezzo” дійової особою є:                                                                                                А) карі очі  

Б) моя муза

В) моя утома 

Г) моя кохана

 

  1.  У перекладі «Contra spem spero» означає:                                                                                                                            

А) Пам'ятай, що живеш! 

Б) Життя – це вічна боротьба! 

В) Без надії сподіваюсь!

Г )Я вічно буду жити!

 

  1. Герой якої  п’єси змарнував життя на ілюзії, поставив під загрозу життя своїх близьких і достаток родини?  

А) Омелько Кайдаш  (І. Нечуй-Левицький «Кайдашева сім»я») 

Б) Гриць Летючий    ( В. Стефаник «Новина»)

В) Чіпка Варениченко («Хіба ревуть воли …)

Г) Мартин Боруля (І. Карпенко-Карий «Мартин Боруля»)

 

  1. Герой новели В. Стефаника  «Камінний хрест» звертається до сусідів з проханням:

А)  доглянути засіяну ним нивку 

Б)  не минати його горба і в святу неділю покропити хрест                                

   В)  допомогти йому вивезти камінний хрест за океан  

   Г)  не забувати його з дружиною й помолитися за них.

 

  1. Який твір Івана Франка був номінований на Нобелівську премію ?

                                                                                                                                                                          А «Украдене щастя»

 Б «Декадент»

 В «Чого являєшся мені у сні»

 Г «Мойсей»

 

  1. Азазель у поемі «Мойсей» Івана Франка – це                                                                                                                     А пророк

Б темний демон у пустелі

В князь конюхів 

Г посланець Єгови

 

  1.  Український імпресіонізм у літературі представлений у творах

А  Павла Тичини

Б   Лесі Українки 

В   Івана Франка

Г  Михайла Коцюбинського

 

  1.  Мавка повертається з царства «Того, хто в скалі сидить»,  щоб                                                                                       А знову відчути кохання

     Б дізнатися про долю Лукаша    

     В урятувати Лукаша  від духовної  смерті

     Г бути разом з коханим.

 

  1.  Ідея незнищенності кохання єднає твори                                                                                                                            А) «Вальс меланхолійний» О. Кобилянської, «Украдене щастя» І. Франка

Б) «Тіні забутих предків» М. Коцюбинського, «Лісова пісня» Лесі Українки                                                                  

В) «Украдене щастя» Івана Франка, «Момент» В. Винниченка

Г) «Людина» О. Кобилянської,  «Сойчине крило» І. Франка.

 

  1.  Драматизм цього образу  полягає в його роздвоєності, неусвідомлені свого покликання та мети життя.

           А) Мотря Кочубей (історична повість Б. Лепкого)

           Б) Олена Ляуфлер (повість «Людина» О. Кобилянської)

           В) Гуджемал (оповідання «Арслан киз» І. Гаспринського)

           Г) Лукаша (драма-феєрія  «Лісова пісня» Лесі Українки)

 

 

 

Достатній рівень  (3 б)

1. Установіть відповідність  між літературною течією модернізму та письменником.

  1. Неоромантизм          А Василь Стефаник
  2. Імпресіонізм             Б Леся Українка
  3. Експресіонізм           В  Олександр Олесь
  4. Символізм                 Г Панас Мирний

                                   Д Михайло Коцюбинський

         2. Укажіть твори одного жанру

          1 «Без хліба»                           А «Лісова пісня»

          2 «Кайдашева сім’я»              Б  «Арслан-киз»»

          3 «Момент»                             В «Хазяїн

          4 «Мартин Боруля»                 Г «Сойчине крило»

                                                             Д «Хіба ревуть воли, як ясла повні ?»

 

        3. Установіть відповідність між персонажами одного твору.

            Персонаж твору                    Персонаж твору 

  1.         Олена Ляуфлер                    А Мотря Кочубей          

            2   Софія                                     Б Стефан Лієвич

  1.          Іван Чуйкевич                      В Омелько
  2.         Мартин Боруля                     Г Явдошка

                                               Д Марта

   

Високий рівень (3 б.)

 

Дати розгорнуту відповідь на одне із запитань.

  1. Чіпка – жертва соціальних обставин чи природжений злочинець? ( за романом Панаса Мирного та Івана Білика «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»)
  2. Чи має право пророк на сумніви? (за поемою «Мойсей» Івана Франка)
  3. Чи можна пробачити зраду? ( за драмою-феєрією Лесі Українки «Лісова пісня»)

 

docx
Додано
11 грудня
Переглядів
3
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку