Річне календарно-тематичне планування з хімії 11 клас

Про матеріал

Річне календарно-тематичне планування з врахуванням компетентностей, що формуються

Перегляд файлу

11 клас ( рівень стандарту)

70 год. (2 год. на тиждень)

І семестр

№з/п

Дата

Теми розділів та уроків

Компетентності, що формуються

Примітки

 

Повторення  понять про органічні речовини (коригуюче навчання)

 

1

 

 

Склад, властивості, застосування естерів і жирів.

 

Спілкування державною  мовою, спілкування іноземними мовами, математична компетентність, основні компетентності у природничих науках і технологіях, інформаційно-цифрова компетентність, уміння вчитися впродовж життя, екологічна грамотність і здорове життя.

 

 

2

 

 

Склад, властивості, застосування вуглеводів.

 

3

 

Розв'язування розрахункових задач на  виведення молекулярної формули речовини

Основні компетентності у природничих науках і технологіях, математична компетентність,  ініціативність і підприємливість, уміння вчитися впродовж життя .

 

 

4

 

Склад, властивості, застосування нітрогеновмісних органічних сполук.

Спілкування державною  мовою, спілкування іноземними мовами, математична компетентність, основні компетентності у природничих науках і технологіях, інформаційно-цифрова компетентність, уміння вчитися впродовж життя, екологічна грамотність і здорове життя.

 

5

 

Розв'язування розрахункових задач різних типів.

Основні компетентності у природничих науках і технологіях, математична компетентність,  ініціативність і підприємливість, уміння вчитися впродовж життя .

 

 

Тема 1. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів

 

 

6

 

 

Явище періодичної зміни властивостей елементів і їхніх сполук на основі уявлень про електронну будову атомів.

 

 

 

Спілкування державною  мовою, математична компетентність, основні компетентності у природничих науках і технологіях, інформаційно-цифрова компетентність, уміння вчитися впродовж життя.

 

7

 

Електронні і графічні електронні формули атомів s-, p-, d-елементів. Принцип «мінімальної енергії».

 

8

 

Збуджений стан атома. Валентні стани елементів.

 

9

 

Можливі ступені окиснення неметалічних елементів 2 і 3 періодів

 

10

 

Тестовий контроль знань з теми «Періодичний закон і періодична система хімічних елементів»

Основні компетентності у природничих науках і технологіях, математична компетентність, уміння вчитися впродовж життя.

 

 

11

 

Представлення  результатів навчальних проектів 1,2,3.  Створення 3D-моделей атомів елементів. Застосування радіонуклідів у медицині. Використання радіоактивних ізотопів як індикаторів у тваринництві, археології.

Основні компетентності у природничих науках і технологіях, спілкування державною мовою,  екологічна грамотність і здорове життя, уміння вчитися впродовж життя, соціальна та громадянська компетентності, ініціативність і підприємливість,  інформаційно-цифрова компетентність, інноваційність.

 

 

Тематична

 

 

Тема 2. Хімічний зв'язок і будова речовини

 

12

 

Йонний, ковалентний, металічний, водневий хімічні зв’язки.

Спілкування державною  мовою, спілкування іноземними мовами, математична компетентність, основні компетентності у природничих науках і технологіях, інформаційно-цифрова компетентність, уміння вчитися впродовж життя, екологічна грамотність і здорове життя.

 

13

 

Донорно-акцепторний механізм утворення ковалентного зв’язку (на прикладі катіону амонію).

 

14

 

Кристалічний і аморфний стани твердих речовин. Залежність фізичних властивостей речовин від їхньої будови.

 

 

15

 

Розв’язування задач і вправ

 

Основні компетентності у природничих науках і технологіях, математична компетентність,  ініціативність і підприємливість, уміння вчитися впродовж життя.

 

16

 

Самостійна робота з теми «Хімічний зв'язок і будова речовини».

Основні компетентності у природничих науках і технологіях,математична компетентність, уміння вчитися впродовж життя.

 

17

 

Представлення результатів  навчальних проектів4,5,6. Застосування рідких кристалів. Використання речовин із різними видами хімічних зв’язків у техніці. Значення водневого зв’язку для організації структур біополімерів.

Основні компетентності у природничих науках і технологіях, спілкування державною мовою,  уміння вчитися впродовж життя, соціальна та громадянська компетентності, ініціативність і підприємливість,  інформаційно-цифрова компетентність, інноваційність.

 

Тематична

 

Тема 3. Хімічні реакції

18

 

Необоротні і оборотні хімічні процеси. Хімічна рівновага. Принцип ЛеШательє.

Спілкування державною  мовою, математична компетентність, основні компетентності у природничих науках і технологіях, інформаційно-цифрова компетентність, уміння вчитися впродовж життя, ініціативність і підприємливість.

 

 

19

 

Гідроліз солей.

 

20

 

Лабораторний дослід № 1. Визначення рН середовища водних розчинів солей за допомогою індикаторів.

Основні компетентності у природничих науках і технологіях, спілкування державною мовою,  екологічна грамотність і здорове життя, уміння вчитися впродовж життя.

 

21

 

 

Поняття про гальванічний елемент як хімічне джерело електричного струму.

Спілкування державною  мовою, математична компетентність, основні компетентності у природничих науках і технологіях, інформаційно-цифрова компетентність, уміння вчитися впродовж життя, ініціативність і підприємливість.

 

 

22

 

Розв'язування розрахункових задач 1. Обчислення за хімічними рівняннями відносного виходу продукту реакції.

Основні компетентності у природничих науках і технологіях, математична компетентність,  ініціативність і підприємливість, уміння вчитися впродовж життя.

 

23

 

Розв'язування розрахункових задач

 

24

 

Контрольна робота №1 з теми «Хімічні реакції»

Основні компетентності у природничих науках і технологіях,математична компетентність, уміння вчитися впродовж життя.

 

25

 

Представлення результатів навчальних проектів 7,8. Гальванічний елемент з картоплі, лимону. Види і принципи роботи малих джерел електричного струму, утилізація їх.

Основні компетентності у природничих науках і технологіях, спілкування державною мовою,  уміння вчитися впродовж життя, соціальна та громадянська компетентності, ініціативність і підприємливість,  інноваційність.

 

Тематична

 

 

 

Тема 4. Неорганічні речовини і їхні властивості

 

(Частина І)

26

 

Неметали. Загальна характеристика неметалів. Фізичні властивості.

Спілкування державною  мовою, математична компетентність, основні компетентності у природничих науках і технологіях, інформаційно-цифрова компетентність, уміння вчитися впродовж життя.

 

27

 

Розв’язування розрахункових задач 2. Обчислення кількості речовини, маси або об’єму продукту за рівнянням хімічної реакції, якщо один із реагентів взято в надлишку.

Основні компетентності у природничих науках і технологіях, математична компетентність,  ініціативність і підприємливість, уміння вчитися впродовж життя

 

28

 

Алотропія. Алотропні модифікації речовин неметалічних елементів.

Спілкування державною  мовою, математична компетентність, основні компетентності у природничих науках і технологіях, інформаційно-цифрова компетентність, уміння вчитися впродовж життя.

 

29

 

 

Явище адсорбції.  Лабораторний  дослід № 2. Дослідження адсорбційної здатності активованого вугілля та аналогічних лікарських препаратів.

 

30

 

 

Окисні та відновні властивості неметалів.

Застосування неметалів.

Спілкування державною  мовою, математична компетентність, основні компетентності у природничих науках і технологіях, інформаційно-цифрова компетентність, уміння вчитися впродовж життя.

 

31

 

Сполуки неметалічних елементів з Гідрогеном.

 

32

 

Особливості водних розчинів неметалічних  сполук з Гідрогеном, їх застосування.

 

33

 

Оксиди неметалічних елементів, їх уміст в атмосфері.

 

Спілкування державною  мовою, основні компетентності у природничих науках і технологіях, уміння вчитися впродовж життя, ініціативність і підприємливість, соціальна та громадянська компетентності, екологічна грамотність і здорове життя, інноваційність.

 

34

 

Кислоти. Кислотні дощі.

 

 

35

 

Особливості взаємодії металів з нітратною і концентрованою сульфатною кислотами.

Спілкування державною  мовою, математична компетентність, основні компетентності у природничих науках і технологіях, інформаційно-цифрова компетентність, уміння вчитися впродовж життя.

 

36

 

Самостійна робота з теми  «Неорганічні речовини і їхні властивості» (ч.1)

Основні компетентності у природничих науках і технологіях, уміння вчитися впродовж життя

 

Тематична

 

 

 

ІІ семестр

з/п

 

Дата

 

Теми розділів та уроків

 

Компетентності, що формуються

Примітки

Тема 4. Неорганічні речовини і їхні властивості (Частина ІІ)

 

37

 

Загальна характеристика металів.

Основні компетентності у природничих науках і технологіях, спілкування державною мовою,  екологічна грамотність і здорове життя, уміння вчитися впродовж життя, ініціативність і підприємливість.

 

38

 

Фізичні властивості металів на основі їхньої будови.

 

39

 

Алюміній і залізо: фізичні і хімічні властивості.

Основні компетентності у природничих науках і технологіях, спілкування державною мовою,  екологічна грамотність і здорове життя, уміння вчитися впродовж життя, ініціативність і підприємливість.

 

40

 

Застосування металів та їхніх сплавів.

41

 

Основи. Властивості, застосування гідроксидів Натрію і Кальцію.

Основні компетентності у природничих науках і технологіях, спілкування державною мовою,  спілкування іноземними мовами, екологічна грамотність і здорове життя, уміння вчитися впродовж життя, соціальна та громадянська компетентності, ініціативність і підприємливість.

 

42

 

Солі, їх поширення в природі.

Основні компетентності у природничих науках і технологіях, спілкування державною мовою, уміння вчитися впродовж життя,спілкування іноземними мовами.

 

43

 

Середні та кислі солі.

 

44

 

Розв’язування задач і вправ

Основні компетентності у природничих науках і технологіях, математична компетентність,  ініціативність і підприємливість, уміння вчитися впродовж життя

 

45

 

Поняття про жорсткість води та способи її усунення.

Основні компетентності у природничих науках і технологіях, спілкування державною мовою,  екологічна грамотність і здорове життя, інформаційно-цифрова компетентність, уміння вчитися впродовж життя, соціальна та громадянська компетентності, ініціативність і підприємливість

 

46

 

Практична робота № 1. Дослідження якісного складу солей.

Основні компетентності у природничих науках і технологіях, спілкування державною мовою,  екологічна грамотність і здорове життя, уміння вчитися впродовж життя

 

47

 

Розв’язування задач та вправ.

Основні компетентності у природничих науках і технологіях, математична компетентність,  ініціативність і підприємливість, уміння вчитися впродовж життя

 

48

 

Самостійна робота з теми «Неорганічні речовини і їхні властивості» (ч.2)

Основні компетентності у природничих науках і технологіях, математична компетентність, уміння вчитися впродовж життя

 

Тематична

49

 

Сучасні силікатні матеріали.

Основні компетентності у природничих науках і технологіях, спілкування державною мовою, уміння вчитися впродовж життя, спілкування іноземними мовами.

 

50

 

Мінеральні добрива. Застосування мінеральних добрив.

51

 

 

Поняття про кислотні та лужні ґрунти.

Основні компетентності у природничих науках і технологіях, спілкування державною мовою, уміння вчитися впродовж життя.

 

52

 

Якісні реакції на деякі йони.

Основні компетентності у природничих науках і технологіях, спілкування державною мовою,  екологічна грамотність і здорове життя, уміння вчитися впродовж життя.

 

53

 

Розв’язування задач і вправ

 

Основні компетентності у природничих науках і технологіях, математична компетентність,  ініціативність і підприємливість, уміння вчитися впродовж життя.

 

54

 

 

 

Лабораторний дослід № 3-6. Виявлення у розчині катіонів Феруму2+, Феруму3+, Барію, амонію.

 

 

Основні компетентності у природничих науках і технологіях, спілкування державною мовою,  екологічна грамотність і здорове життя, уміння вчитися впродовж життя.

 

 

55

 

Лабораторний дослід №7-8. Виявлення у розчинах силікат- і ортофосфат-іонів.

56

 

 

Біологічне значення металічних і неметалічних елементів.

57

 

Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук.

58

 

Практична робота №2.  Генетичні зв’язки між неорганічними речовинами.

Основні компетентності у природничих науках і технологіях, спілкування державною мовою,  екологічна грамотність і здорове життя, уміння вчитися впродовж життя.

 

59

 

Розв’язування вправ та задач.

Основні компетентності у природничих науках і технологіях, математична компетентність,  ініціативність і підприємливість, уміння вчитися впродовж життя.

 

60

 

Контрольна робота №2 з теми «Неорганічні речовини та їх властивості»

Основні компетентності у природничих науках і технологіях,математична компетентність, уміння вчитися впродовж життя.

 

 61

 

Представлення  результатів навчальних проектів 7,8,9,10. Штучні алмази у техніці. Раціональне використання добрив та проблема охорони довкілля. Запобігання негативному впливові нітратів на організм людини. Неорганічні речовини у фармації (або домашній аптечці) і харчовій промисловості.

 

Основні компетентності у природничих науках і технологіях, спілкування державною мовою,  екологічна грамотність і здорове життя, уміння вчитися впродовж життя, соціальна та громадянська компетентності, ініціативність і підприємливість,  інформаційно-цифрова компетентність, інноваційність.

 

 

62

 

Представлення результатів навчальних проектів 11,12,13,14.  Кислотні дощі. Дослідження рН ґрунтів своєї місцевості. Складання карти родючості. Властивості і застосування карбонатів, нітратів і ортофосфатів лужних і лужноземельних металічних елементів, солей амонію. Усунення тимчасової і постійної жорсткості води.

Тематична

Тема 5. Хімія і прогрес людства

63

 

Роль хімії у створенні нових матеріалів, розвитку нових напрямів технологій.

Основні компетентності у природничих науках і технологіях, спілкування державною мовою,  екологічна грамотність і здорове життя, уміння вчитися впродовж життя, соціальна та громадянська компетентності, ініціативність і підприємливість,  інформаційно-цифрова компетентність, інноваційність.

 

 

64

 

Роль хімії у розв’язанні продовольчої, сировинної, енергетичної, екологічної проблем.

65

 

 «Зелена» хімія: сучасні завдання перед хімічною наукою та хімічною технологією.

 

66

 

Представлення  результатів навчального проекту 15. Вирішення проблеми утилізації різних видів електричних ламп.

67

 

Представлення результатів навчального проекту 16. Підготовка есе іноземною мовою «Роль хімії у моєму житті».

 

Основні компетентності у природничих науках і технологіях, спілкування державною мовою,  екологічна грамотність і здорове життя, уміння вчитися впродовж життя, соціальна та громадянська компетентності, ініціативність і підприємливість,  інформаційно-цифрова компетентність,  спілкування іноземними мовами.

 

68

 

 

Самостійна робота з теми «Хімія і прогрес людства»

Основні компетентності у природничих науках і технологіях, уміння вчитися впродовж життя.

 

69

 

Повторення вивченого матеріалу за рік.

Основні компетентності у природничих науках і технологіях, спілкування державною мовою, уміння вчитися впродовж життя.

 

70

 

 

Повторення вивченого матеріалу за рік.

 

Тематична

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.7
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Французан Наталья
    Дякую за врахування компетентностей...
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Паращак Наталія Миколаївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. майдебура андрей
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Хімія, 11 клас, Планування
Додано
31 серпня 2022
Переглядів
6486
Оцінка розробки
4.9 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку