Річне оцінювання з математики, 6 клас
1. (0,5 б) Вкажи хибну рівність:
А) −3 + (−5) = −8 Б) −31: (−2) = −15,5 В) 14 − (−6) = 20 Г) 3 ∙ (−2,5) = −7,5
2. (0,5 б) Яке число потрібно записати замість *, щоб нерівність −4,67 < −4,∗ 7 була правильною?
А) 6 Б) 5 В) 8 Г) 9
3. (0,5 б) За схемою запиши рівняння.
4. (1,5 б) Установи відповідність між виразом (1-3) та його значенням (А-Д) за умови, що 𝑚 = −3, 𝑛 = −1,5.
1. −0,2𝑚 ∙ (−5𝑛) А −45
2. −4 ∙ (3𝑚 + 𝑛) + 12𝑚 Б −9
3. 𝑛 ∙ (2𝑚 − 𝑛 + 4) + 𝑛2 − 4𝑛 В 4,5
Г 6
Д 9
5. (1,5 б) Оленка вирушила на велопрогулянку. Її маршрут пролягав через мальовничі краєвиди. Перші 2 години вона їхала без зупинок зі швидкістю 15 км/год, а після 2 годин відпочинку з такою самою швидкістю рухалася ще 3 години. Побудуй графік руху дівчинки. Скільки кілометрів проїхала Оленка за весь день?
6. (1,5 б) На координатній площині дана точка A(2; 6). Відомо, що абсциса точки A збігається з абсцисою точки B (другої вершини квадрата), а ордината точки A удвічі більша за ординату точки B.
1)Визнач (та запиши) координати інших трьох вершин квадрата ABCD та побудуй його. Розглянь всі можливі варіанти. 2)Обчисли периметр та площу квадрата ABCD.
7. (2 б) Знайди значення виразу:
8. (2 б) Розв’яжи рівняння: 2 ∙ (3𝑥 − 3,6) + 54 = 5 ∙ (7 − 𝑥) − (0,2 − 13𝑥)
9. (2 б) Маса одного ківі на 105 грамів менша за масу одного апельсина. Якою є маса кожного фрукта, якщо маса 5 апельсинів на 375 грамів більша за масу 7 ківі. Розв’яжи задачу способом складання рівняння. Зроби короткий запис умови та наведи повне розв’язання задачі.