Директору
________________
_______________
Річний план роботи
асистента вчителя
___________________
2022-2023 н.р.
Організаційна та навчально-корекційна робота |
Співпраця з учителями-«предметниками», класним керівником |
Робота з батьками та громадськістю |
Методична та самоосвітня робота |
Робота з документацією |
|
Знайомство. Встановлення контакту з учнем. Формування робочого альянсу. Бесіда на тему поведінка в школі. |
Співпраця із класним керівником, вчителями-предметниками |
Встановлення робочого контакту з батьками. |
Ознайомлення з педагогічною літературою |
Створення щоденника спостережень розвитку дитини з ООП |
|
Бесіда про професію вчитель та асистент вчителя. |
Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками |
Формування робочого альянсу з батьками |
Модифікація та адаптація завдань для дитини із помірним порушенням інтелектуальної сфери |
Складання річного плану роботи асистента вчителя
|
|
Формування комунікативних навичок та навичок співпраці. |
Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками. |
Бесіда з батьками та учнем |
Модифікація та адаптація завдань |
Складання індивідуальної навчальної програми Заповнення щоденників спостереження |
|
Бесіда про важливість доброзичливого спілкування з однокласниками. |
Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками. |
Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою |
Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи |
Складання індивідуальної програми розвитку |
|
Бесіда про толерантне та гуманне спілкування. |
Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками |
Консультації для батьків |
Робота з методичною літературою |
Заповнення щоденника спостережень |
|
Бесіда про значення навчання в нашому житті. |
Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками |
Проведення консультацій для батьків |
Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи, підготовка тестів |
Заповнення щоденника спостережень |
|
Бесіда про професії. Обміркований вибір. |
Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками |
Організаційна робота з батьками |
Робота з методичною літературою |
Оновлення ІНП, Заповнення щоденника спостережень |
|
Бесіда про правила поведінки в школі та на уроці. |
Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками |
Проведення занять з корекції розвитку (спільно з батьками та учнем) |
Модифікація та адаптація завдань |
Заповнення щоденника спостережень |
|
Попередження агресивної поведінки в учня з ООП. |
Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками |
Залучення батьків до шкільного життя. |
Робота з методичною літературою з питань самоосвіти |
Заповнення щоденника спостережень |
|
Обговорення успішності учня з ООП. |
Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками |
Консультування батьків |
Модифікація та адаптація завдань |
Внесення нових даних до ІПР, Заповнення щоденника спостережень |
|
Бесіда про культуру нашої мовлення. |
Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками |
Проведення бесід та консультацій з батьками |
Ознайомлення з новинками педагогічної літератури |
Заповнення щоденника спостережень |
|
Бесіда про безпечну поведінку під час канікул. |
Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками |
Проведення спільних заходів для дітей. |
Робота з методичною літературою |
Внесення нових даних ІПР, Заповнення щоденника спостережень |
|
Бесіда про правила поведінки в школі та на уроці. |
Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками |
Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою |
Вдосконалення індивідуальних навчальних планів |
Внесення оновлених даних в ІНП, Заповнення щоденника спостережень |
|
Попередження агресивної поведінки в учня з ООП. |
Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками |
Організаційна робота з батьками |
Модифікація навчального плану |
Заповнення щоденників спостереження |
|
Бесіда про важливість доброзичливого спілкування з однокласниками. |
Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками |
Проведення занять з корекції розвитку (спільно з батьками та учнем) |
Модифікація та адаптація тестів |
Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІНП |
|
Бесіда про безпечну поведінку під час канікул. |
Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками |
Консультування батьків
|
Ознайомлення з новинками педагогічної літератури |
Заповнення індивідуальних навчальних планів (кінець першого семестру), щоденників спостереження |
|
Бесіда про правила поведінки в школі та на уроці. |
Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками |
Співпраця з батьками та громадськістю |
Робота з методичною літературою |
Внесення нових даних до ІНП, Заповнення щоденника спостережень |
|
Бесіда про культуру нашої мовлення. |
Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками |
Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей |
Ознайомлення з новинками педагогічної літератури |
Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІНП |
|
Бесіда про українські свята та їх значення. |
Співпраця на уроках із класним керівником, , вчителями-предметниками |
Консультації для батьків |
Модифікація та адаптація тестів |
Заповнення щоденника спостережень |
|
Формування навичок співпраці з однокласниками та вчителем. |
Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками |
Проведення занять з профілактики стресів |
Аналіз та вдосконалення індивідуальних навчальних планів |
Внесення результатів проведених занять до ІНП |
|
Розвиток загальної та дрібної моторики. |
Співпраця на уроках із класним керівником, , вчителями-предметниками |
Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою |
Адаптація тестів |
Внесення нових даних до ІПР, Заповнення щоденника спостережень |
|
Бесіда про стосунки між дівчатами та хлопцями. |
Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками |
Консультації для батьків |
Ознайомлення з новинками педагогічної та корекційної літератури |
Заповнення щоденника спостережень |
|
Бесіда про особливості підліткового віку. |
Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками |
Організаційна робота з батьками |
Самоосвітня робота |
Внесення результатів проведених занять до ІНП, Заповнення щоденника спостережень |
|
Бесіда про Т.Г.Шевченка. |
Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками |
Консультації батьків |
Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи |
Заповнення щоденника спостережень |
|
Розвиток культурного рівня. Значення книг. |
Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками |
Проведення спільних заходів для дітей |
Робота з методичною літературою |
Заповнення щоденника спостережень |
|
Формування комунікативних навичок та навичок співпраці. |
Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками |
Ознайомлення батьків з результатами дослідження |
Модифікація та тестів |
Заповнення щоденника спостережень |
|
Розвиток загальної та дрібної моторики. |
Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками |
Ознайомлення батьків з результатами дослідження |
Вдосконалення індивідуальних навчальних планів |
Заповнення щоденника спостережень |
|
Бесіда про безпечну поведінку під час канікул. |
Співпраця на уроках із вчителями-предметниками |
Співпраця з батьками |
Ознайомлення з новинками педагогічної літератури |
Заповнення щоденника спостережень |
|
Бесіда про правила поведінки в школі та на уроці. |
Співпраця на уроках із вчителями-предметниками |
Ознайомлення батьків з результатами |
Робота з методичною літературою |
Заповнення ІНП щоденників спостереження |
|
Бесіда про культуру нашої мовлення. |
Співпраця на уроках із вчителями-предметниками |
Співпраця з батьками |
Робота з методичною літературою |
Заповнення щоденника спостережень |
|
Узагальнення навчального року. Плюси і мінуси поведінки. |
Співпраця на уроках із вчителями-предметниками |
Співпраця з батьками |
Робота з методичною літературою |
Заповнення щоденника спостережень, написання звіту. |
|
Асистент вчителя