Річний план асистента вчителя

Про матеріал
Зразок річного плану роботи асистента вчителя з дітьми з особливими освітніми потребами
Перегляд файлу

Директору

________________

_______________

 

 

Річний план роботи

асистента вчителя

___________________
2022-2023 н.р.

Дата

Організаційна та навчально-корекційна робота

Співпраця з учителями-«предметниками», класним керівником

Робота з батьками та громадськістю

Методична та самоосвітня робота

Робота з документацією

Примітки

01.09-03.09.

Знайомство. Встановлення контакту з учнем. Формування робочого альянсу. Бесіда на тему поведінка в школі.

Співпраця із класним керівником, вчителями-предметниками

Встановлення робочого контакту з батьками.

Ознайомлення з педагогічною літературою

Створення щоденника спостережень розвитку дитини з ООП

 

05.09-09.09.

Бесіда про професію вчитель та асистент вчителя.

Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками

Формування робочого альянсу з батьками

Модифікація та адаптація завдань для дитини із помірним порушенням інтелектуальної сфери

Складання річного плану роботи асистента вчителя

 

 

12.09-16.09.

Формування комунікативних навичок та навичок співпраці.

Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками.

Бесіда з батьками та учнем

Модифікація та адаптація завдань

Складання індивідуальної навчальної програми Заповнення щоденників спостереження

 

19.09-23.09.

Бесіда про важливість доброзичливого спілкування з однокласниками.

Співпраця на уроках із класним керівником,  вчителями-предметниками.

Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою

Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи

Складання індивідуальної програми розвитку

 

26.09-30.09.

Бесіда про толерантне та гуманне спілкування.

Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками

Консультації для батьків

Робота з методичною літературою

Заповнення щоденника спостережень

 

03.09-07.10.

Бесіда про значення навчання в нашому житті.

Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками

Проведення консультацій для батьків

Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи, підготовка тестів

Заповнення щоденника спостережень

 

10.10-14.10.

Бесіда про професії. Обміркований вибір.

Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками

Організаційна робота з батьками

Робота з методичною літературою

Оновлення ІНП, Заповнення щоденника спостережень

 

17.10-21.10.

Бесіда про правила поведінки в школі та на уроці.

Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками

Проведення занять з корекції розвитку (спільно з батьками та учнем)

Модифікація та адаптація завдань

Заповнення щоденника спостережень

 

24.11-28.10.

Попередження агресивної поведінки в учня з ООП.

Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками

Залучення батьків до шкільного життя.

Робота з методичною літературою з питань самоосвіти

Заповнення щоденника спостережень

 

31.10-04.11.

Обговорення успішності учня з ООП.

Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками

Консультування батьків

Модифікація та адаптація завдань

Внесення нових даних до ІПР, Заповнення щоденника спостережень

 

07.11-18.11.

Бесіда про культуру нашої мовлення.

Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками

Проведення бесід та консультацій з батьками

Ознайомлення з новинками педагогічної літератури

Заповнення щоденника спостережень

 

21.11-25.11.

Бесіда про безпечну поведінку під час канікул.

Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками

Проведення спільних заходів для дітей.

Робота з методичною літературою

Внесення нових даних ІПР, Заповнення щоденника спостережень

 

28.11-02.12.

Бесіда про правила поведінки в школі та на уроці.

Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками

Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою

Вдосконалення індивідуальних навчальних планів

Внесення оновлених даних в ІНП, Заповнення щоденника спостережень

 

05.12-09.12.

Попередження агресивної поведінки в учня з ООП.

Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками

Організаційна робота з батьками

Модифікація навчального плану

Заповнення щоденників спостереження

 

12.12-16.12.

Бесіда про важливість доброзичливого спілкування з однокласниками.

Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками

Проведення занять з корекції розвитку (спільно з батьками та учнем)

Модифікація та адаптація тестів

Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІНП

 

19.12-30.12.

Бесіда про безпечну поведінку під час канікул.

Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками

Консультування батьків

 

Ознайомлення з новинками педагогічної літератури

Заповнення індивідуальних навчальних планів (кінець першого семестру), щоденників спостереження

 

03.01-13.01.

Бесіда про правила поведінки в школі та на уроці.

Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками

Співпраця з батьками та громадськістю

Робота з методичною літературою

Внесення нових даних до ІНП, Заповнення щоденника спостережень

 

16.01-20.01.

Бесіда про культуру нашої мовлення.

Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками

Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей

Ознайомлення з новинками педагогічної літератури

Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІНП

 

23.01-27.01

Бесіда про українські свята та їх значення.

Співпраця на уроках із класним керівником, , вчителями-предметниками

Консультації для батьків

Модифікація та адаптація тестів

Заповнення щоденника спостережень

 

30.01-03.02.

Формування навичок співпраці з однокласниками та вчителем.

Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками

Проведення занять з профілактики стресів

Аналіз та вдосконалення індивідуальних навчальних планів

Внесення результатів проведених занять до ІНП 

 

06.02-10.02.

Розвиток загальної та дрібної моторики.

Співпраця на уроках із класним керівником, , вчителями-предметниками

Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою

Адаптація тестів

Внесення нових даних до ІПР, Заповнення щоденника спостережень

 

13.02-17.02.

Бесіда про стосунки між дівчатами та хлопцями.

Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками

Консультації для батьків

Ознайомлення з новинками педагогічної та корекційної літератури

Заповнення щоденника спостережень

 

20.02-24.02.

Бесіда про особливості підліткового віку.

Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками

Організаційна робота з батьками

Самоосвітня робота

Внесення результатів проведених занять до ІНП, Заповнення щоденника спостережень

 

27.02-03.03.

Бесіда про Т.Г.Шевченка.

Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками

Консультації батьків

Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи

Заповнення щоденника спостережень

 

06.03-17.03.

Розвиток культурного рівня. Значення книг.

Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками

Проведення спільних заходів для дітей

 

Робота з методичною літературою

Заповнення щоденника спостережень

 

20.03-24.03.

Формування комунікативних навичок та навичок співпраці.

Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками

Ознайомлення батьків з результатами дослідження

Модифікація та тестів

Заповнення щоденника спостережень

 

27.03-31.03.

Розвиток загальної та дрібної моторики.

Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками

Ознайомлення батьків з результатами дослідження

Вдосконалення індивідуальних навчальних планів

Заповнення щоденника спостережень

 

03.04-07.04.

Бесіда про безпечну поведінку під час канікул.

Співпраця на уроках із вчителями-предметниками

Співпраця з батьками

Ознайомлення з новинками педагогічної літератури

Заповнення щоденника спостережень

 

10.04-21.04

Бесіда про правила поведінки в школі та на уроці.

Співпраця на уроках із вчителями-предметниками

Ознайомлення батьків з результатами

Робота з методичною літературою

Заповнення ІНП щоденників спостереження

 

24.04-28.04

Бесіда про культуру нашої мовлення.

Співпраця на уроках із вчителями-предметниками

Співпраця з батьками

Робота з методичною літературою

Заповнення щоденника спостережень

 

01.05-31.05.

Узагальнення навчального року. Плюси і мінуси поведінки.

Співпраця на уроках із вчителями-предметниками

Співпраця з батьками

Робота з методичною літературою

Заповнення щоденника спостережень, написання звіту.

 

 

 

Асистент вчителя        

doc
Додано
28 січня
Переглядів
52
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку