Аналіз виховної роботи з нац. патріотичного виховання

Про матеріал
Одним із завдань національно-патріотичного виховання є формування поваги до Конституції України, державної символіки: Герба, прапора, Гімну України. Символіка кожного народу є втіленням його боротьби за самовизначення. Національні символи – не випадкові значки і барви. Вони постають внаслідок історичного та культурного розвитку народу і тісно пов’язані з його духовністю, готовністю до здійснення своїх національних завдань та забезпечення національних інтересів. Тому належну увагу приділяємо популяризації державних символів України.
Перегляд файлу

Аналіз роботи

 

з  національно - патріотичного виховання 

 

учнів 1-А класу

 

 

     Одним із завдань національно-патріотичного виховання є формування поваги до Конституції України, державної символіки: Герба, прапора, Гімну України. Символіка кожного народу є втіленням його боротьби за самовизначення.

    Національні символи – не випадкові значки і барви. Вони постають внаслідок історичного та культурного розвитку народу і тісно пов’язані з його духовністю, готовністю до здійснення своїх національних завдань та забезпечення національних інтересів.  Тому належну увагу приділяємо популяризації державних символів України.

    Важливим засобом формування розвитку патріотичних якостей школярів є рідна мова. Діти знайомляться з українськими легендами, притчами, міфами, що втілюють в собі могутній пізнавальний та виховний потенціал. Міфологія –  один із найдавніших видів народної творчості. А  народні свята стали її складовою частиною. Традиційними стали різдвяні новорічні свята, виготовлення листівок до дня ЗСУ та ін.. Притаманну дітям допитливість, прагнення до активної діяльності я підтримую і розвиваю через  класну та позакласну роботу. 

                                                      Тому на уроках я проводжу:

тематичні уроки про видатних діячів українського державотворення, борців за незалежність України;

уроки – реквієм про громадян, які загинули в ці тяжкі для країни дні;

виховні години, години спілкування щодо виховання в учнів патріотизму, «Свобода ціною в життя», « Україна – територія Гідності та Свободи»;

перегляд презентацій патріотичного змісту,присвячені висвітленню історії формування україської самобутності.

         Під впливом останніх подій в нашій країні назріла необхідність на перше місце поставити саме  національно-патріотичне виховання,а для  учнів початкових класів-це  є саме тим періодом, коли слід розпочинати формування в дітей елементів національної самосвідомості, формувати усвідомлення своєї приналежності до нації, пробудження любові і поваги до національної мови, традицій , символіки, зародження національних рис національного характеру.

       Патріотичні почуття не виникають самі, вони є результатом спільної ідейно -виховної роботи сім’ї та навчального закладу, і головне не пропустити той момент, коли виховні зусилля будуть мати найкращій ефект, коли робота, проведена педагогом, дасть високий результат.

    З метою формування почуття любові до Батьківщини та її національних цінностей, національної свідомості у школі розроблені і проводяться заходи щодо відзначення національних свят, знаменних та пам’ятних дат. Так, учні залучаються до проведення патріотичного виховання, святкування днів народного календаря, до відзначення Дня пам’яті та примирення, Дня української писемності та мови, Дня вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та жертв Голодомору, Дня Революції Гідності, зустрічі з воїнами АТО.

Перед собою я ставила такі завдання:

- виховання любові до рідного краю, дому, сім'ї,  села,країни.

- виховання шанобливого ставлення до рідної землі, захисників Вітчизни;

- виховання шанобливого ставлення до державної символіки, традицій держави, загальнонародних свят.

- виховання любові, поваги до своїх національних особливостей;

- почуття власної гідності як представників свого народу;

   

      Отже, у виховній системі   пріоритетним є  національно-патріотичне виховання. Тому, я  очікую  таких результатів:

  • утвердження патріотизму та національної самосвідомості дітей, поглиблення процесу формування основ гуманістичного світогляду; пріоритетності високих моральних, культурних, національних та загальнолюдських цінностей, що сприятиме зміцненню духовної, моральної єдності суспільства;
  • дбайливе ставлення до національних багатств, рідної природи, готовність до захисту Батьківщини, пошана до історичної пам'яті, любові до рідної культури, мови, національних свят і традицій, збереження та зміцнення власного здоров'я; підвищення зацікавленості молоді щодо  служби у Збройних силах України, її готовності до захисту України, збереження та шанування національної пам'яті.

 

 

zip
Додано
30 січня
Переглядів
426
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку