Річний план роботи асистента вчителя 1 клас

Про матеріал
Річний план роботи асистента вчителя за 2023/2024 навчальний рік. (1 клас) У плані зазначені теми бесід з дитиною з особливими освітніми потребами, організаційна та навчально-корекційна робота, методична та самоосвітня робота.
Перегляд файлу

ПОГОДЖЕНО:                                                                                           

Заст. директора з Н.В.Р.                                                                         

__________________                                                            

D:\Р О Б О Т А\РАМОЧКИ\klipart-simvoli-ukrayini-fon-prapor-kviti.png__________________

__________                                                                                  

 

 

 

Річний план роботи

асистента вчителя

______________________

Сахнової Аліни Анатоліївни

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата

 

 

 

Організаційна та навчально-корекційна робота

Співпраця з учителями-«предметниками», вчителями-дефектологами, медичними працівниками, практичним психологом, соціальним педагогом

 

 

 

Робота з батьками та громадськістю

Методична та самоосвітня робота

 

 

 

 

Робота з документацією

 

 

 

 

Примітки

 

 

 

Розвиток пізнавальних процесів

Робота команди супроводу по створенню ІПР  ...............................

Залучення матері …………………………………….до створення ІПР дитини

Методична нарада команди супроводу дитини з ООП

……………….

Складання річного плану роботи асистента вчителя

 

 

 

Формування логічного та образного мислення, уваги, уяви, пам’яті, дрібної моторики та координації рухів. Бесіда на тему поведінки за столом

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом.

Організаційна робота з батьками

Ознайомлення з новинками педагогічної   літератури

Оцінювання психофізичного розвитку дітей (недоліки мовлення, пам’яті,порушення емоційної і вольової сфери).

 

 

Розвиток  пам’яті, просторового сприйняття, мислення

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом.

Консультації для батьків

Адаптація навчального матеріалу. Опрацювання нормативних документів.

Створення журналу спостережень розвитку дитини

 

 

Розвиток пам’яті. Активізація емоційної сфери. Бесіда про професії: вчитель

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом.

Організаційна робота з батьками

Ознайомлення з педагогічною  літературою

Складення індивідуальної  програми розвитку

 

 

Розвиток довільної та активної уваги, пам’яті, уяви, дрібної моторики. Бесіда на тему:Поведінка в школі

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом.

Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей

Адаптація завдань для дитини із порушенням слуху

Поповнення новими  даними портфоліо

 

 

Формування комунікативних навичок та навичок співпраці. Бесіда про захисників України

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом.

Проведення анкетування батьків та учнів

Адаптація завдань для дітей з  ООП

Заповнення журналу спостереження за учнями з ООП

 

 

Розвиток пізнавальних процесів. Бесіда про правила поводження на осінніх канікулах

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом.

Ознайомлення батьків з успіхами дитини у навчанні.

Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи

Заповнення  журналу спостереження  за учнями з ООП

 

 

Розвиток пізнавальних психічних процесів: пам’яті, уваги, мислення.

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом.

Консультації для батьків

Робота з методичною літературою

Проведення тестувань та внесення результатів до ІПР

 

 

Формування уваги, сприймання, пам’яті. Бесіда про українську писемність та мову

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом.

Проведення анкетування батьків

Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи, підготовка тестів для учнів

Збір додаткових даних, внесення до ІПР

 

 

Розвиток пам’яті. Активізація емоційної сфери.  Бесіда про  День гідності і свободи

 

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом.

Організаційна робота з батьками

Адаптація навчального плану

Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІПР

 

 

Розвиток спостережливості, образного та словесно-логічного мислення. Бесіда про міжнародний День людей з особливими потребами

 

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом.

Проведення занять спільно з батьками та учнем.

Адаптація та адаптація завдань для дітей з порушенням слуху

Оцінювання психофізичного розвитку дитини,  (недоліки мовлення, пам’яті,порушення емоційної і вольової сфери). Внесення нових даних до ІПР

 

 

Розвиток емоційно-вольової та когнітивної сфери. Бесіда про День Збройних сил України

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом.

Залучення батьків до шкільного життя.

Робота з методичною літературою з питань самоосвіти

Поповнення новими  даними портфоліо

 

 

Формування навичок співпраці та уміння працювати за зразком

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом.

Співпраця з батьками та громадськістю

Ознайомлення з новинками педагогічної  літератури

Внесення нових даних до індивідуальної  програми розвитку

 

 

Формування вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом.

Проведення бесід та консультацій з батьками

Самоосвітня робота

Внесення нових даних  до портфоліо

 

 

 

 

Розвиток пізнавальних психічних процесів: уяви. Бесіда про правила поведінки на зимових  канікулах

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом.

Проведення спільних заходів для дітей

Робота з методичною літературою

Заповнення і (кінець першого семестру), щоденників спостереження за учнями з ООП

 

 

Розвиток вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами. Бесіда про Хрещення Господнє

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом.

Ознайомлення батьків із каліграфічними труднощами дитини

Вдосконалення  індивідуальної  програми розвитку

Проведення тестувань та внесення оновлених даних в ІПР

 

 

Активізація емоційної сфери. Розвиток пам’яті, уваги. Бесіда про  День Соборності України

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом.

Організаційна робота з батьками

Опрацювання нормативних документів.

Заповнення  журналу спостереження за учнями з ООП

 

 

Розвиток логічного та образного мислення. Бесіда про професії: лікар

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом.

Проведення занять спільно з батьками та учнем

Адаптація  тестів

Аналіз результатів моніторінгу та внесення нових оновлених даних в ІПР

 

 

Активізація та розвиток пізнавальної діяльності. Формування комунікативних навичок і вмінь, навичок взаємодії

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом.

Залучення батьків до шкільного життя

Ознайомлення з новинками педагогічної  літератури

Оцінювання психофізичного розвитку дитини (недоліки мовлення, пам’яті,порушення емоційної і вольової сфери).

 

 

Розвиток логічного та образного мислення. Бесіда про професії майбутнього

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом.

Співпраця з батьками та громадськістю

Робота з методичною літературою

Внесення нових даних  до ІПР

 

 

Розвиток  пам’яті, просторового сприйняття, мислення, вміння погоджувати свої дії з іншими. Активізація емоційно-вольової сфери

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом.

Проведення спільного заходу – екскурсія до парку

Ознайомлення з новинками педагогічної літератури

Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІПР

 

 

 

Розвиток пізнавальних процесів. Бесіда про Т.Г.Шевченка

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом

Консультаційна  робота з батьками

Аналіз та вдосконалення  індивідуальних навчальних планів

Внесення результатів проведених занять до ІПР

 

 

Розвиток навичок співпраці та уміння працювати за зразком

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом

Ознайомлення батьків з математичними труднощами дітей з ООП

Адаптація тестів для дітей з порушенням слуху

Внесення нових даних до індивідуальної  програми розвитку

 

 

Розвиток логічного та образного мислення, уваги, уяви, пам’яті. Бесіда про правила поводження на весняних канікулах

 

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом

Консультації для батьків

Ознайомлення з новинками педагогічної літератури

Поповнення новими  даними портфоліо

 

 

Розвиток пам’яті, залишкового слуху та усного мовлення.  Бесіда про Великодень

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом

Залучення батьків до шкільного життя

Ознайомлення з новинками педагогічної та корекційної  літератури

Оцінювання психофізичного розвитку дитини (недоліки мовлення, пам’яті,порушення емоційної і вольової сфери).

 

 

Розвиток загальної та дрібної моторики. Перегляд мультфільмів про дружбу

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом

Організаційна робота з батьками

Самоосвітня робота

Внесення результатів проведених занять до ІПР

 

 

Активізація та розвиток пізнавальної діяльності. Формування комунікативних навичок і вмінь, навичок взаємодії.

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом

Співпраця з батьками та громадськістю

Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи

Дослідження динаміки розвитку пізнавальних психічних процесів,внесення результатів до ІПР

 

 

Розвиток пізнавальних процесів

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом

Залучення батьків до шкільного життя.

Робота з методичною літературою

Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІПР

 

 

Розвиток пам’яті, мислення, тактильних відчуттів. Бесіда про свято Весни і Праці

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом

Проведення занять з соціально-побутової орієнтації (спільно з батьками та учнем)

Аналіз методів роботи

Проведення тестувань та внесення оновлених даних в ІПР

 

 

Розвиток пізнавальних психічних процесів: комунікативної сфери. Бесіда про День пам`яті та примирення;  День Перемоги

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом

Співпраця з батьками та громадськістю

Ознайомлення з новинками педагогічної літератури

Проведення тестувань та внесення оновлених даних в ІПР

 

 

Розвиток вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом

Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою

Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи

Оцінювання психофізичного розвитку дітей(недоліки мовлення, пам’яті,порушення емоційної і вольової сфери).

 

 

Активізація емоційної сфери. Розвиток пам’яті, уваги, мислення, мовлення, дрібної моторики

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом

Залучення батьків до шкільного життя

Самоосвітня робота

Аналіз результатів проведення занять та внесення нових даних до ІПР

 

 

Розвиток логічного та образного мислення. Бесіда про правила поводження на літніх канікулах

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом

Консультаційна  робота з батьками

Робота з методичною літературою

Заповнення індивідуальних навчальних планів (кінець року, підсумкова фіксація даних)

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
18 грудня 2023
Переглядів
454
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку