ПОГОДЖЕНО:
Заст. директора з Н.В.Р.
__________________
__________________
__________
Річний план роботи
асистента вчителя
______________________
Сахнової Аліни Анатоліївни
Дата |
Організаційна та навчально-корекційна робота |
Співпраця з учителями-«предметниками», вчителями-дефектологами, медичними працівниками, практичним психологом, соціальним педагогом |
Робота з батьками та громадськістю |
Методична та самоосвітня робота |
Робота з документацією |
Примітки
|
|
Розвиток пізнавальних процесів |
Робота команди супроводу по створенню ІПР ............................... |
Залучення матері …………………………………….до створення ІПР дитини |
Методична нарада команди супроводу дитини з ООП ………………. |
Складання річного плану роботи асистента вчителя
|
|
|
Формування логічного та образного мислення, уваги, уяви, пам’яті, дрібної моторики та координації рухів. Бесіда на тему поведінки за столом |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом. |
Організаційна робота з батьками |
Ознайомлення з новинками педагогічної літератури |
Оцінювання психофізичного розвитку дітей (недоліки мовлення, пам’яті,порушення емоційної і вольової сфери). |
|
|
Розвиток пам’яті, просторового сприйняття, мислення |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом. |
Консультації для батьків |
Адаптація навчального матеріалу. Опрацювання нормативних документів. |
Створення журналу спостережень розвитку дитини |
|
|
Розвиток пам’яті. Активізація емоційної сфери. Бесіда про професії: вчитель |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом. |
Організаційна робота з батьками |
Ознайомлення з педагогічною літературою |
Складення індивідуальної програми розвитку |
|
|
Розвиток довільної та активної уваги, пам’яті, уяви, дрібної моторики. Бесіда на тему:Поведінка в школі |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом. |
Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей |
Адаптація завдань для дитини із порушенням слуху |
Поповнення новими даними портфоліо |
|
|
Формування комунікативних навичок та навичок співпраці. Бесіда про захисників України |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом. |
Проведення анкетування батьків та учнів |
Адаптація завдань для дітей з ООП |
Заповнення журналу спостереження за учнями з ООП |
|
|
Розвиток пізнавальних процесів. Бесіда про правила поводження на осінніх канікулах |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом. |
Ознайомлення батьків з успіхами дитини у навчанні. |
Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи |
Заповнення журналу спостереження за учнями з ООП |
|
|
Розвиток пізнавальних психічних процесів: пам’яті, уваги, мислення. |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом. |
Консультації для батьків |
Робота з методичною літературою |
Проведення тестувань та внесення результатів до ІПР |
|
|
Формування уваги, сприймання, пам’яті. Бесіда про українську писемність та мову |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом. |
Проведення анкетування батьків |
Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи, підготовка тестів для учнів |
Збір додаткових даних, внесення до ІПР |
|
|
Розвиток пам’яті. Активізація емоційної сфери. Бесіда про День гідності і свободи
|
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом. |
Організаційна робота з батьками |
Адаптація навчального плану |
Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІПР |
|
|
Розвиток спостережливості, образного та словесно-логічного мислення. Бесіда про міжнародний День людей з особливими потребами
|
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом. |
Проведення занять спільно з батьками та учнем. |
Адаптація та адаптація завдань для дітей з порушенням слуху |
Оцінювання психофізичного розвитку дитини, (недоліки мовлення, пам’яті,порушення емоційної і вольової сфери). Внесення нових даних до ІПР |
|
|
Розвиток емоційно-вольової та когнітивної сфери. Бесіда про День Збройних сил України |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом. |
Залучення батьків до шкільного життя. |
Робота з методичною літературою з питань самоосвіти |
Поповнення новими даними портфоліо |
|
|
Формування навичок співпраці та уміння працювати за зразком |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом. |
Співпраця з батьками та громадськістю |
Ознайомлення з новинками педагогічної літератури |
Внесення нових даних до індивідуальної програми розвитку |
|
|
Формування вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом. |
Проведення бесід та консультацій з батьками |
Самоосвітня робота |
Внесення нових даних до портфоліо
|
|
|
Розвиток пізнавальних психічних процесів: уяви. Бесіда про правила поведінки на зимових канікулах |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом. |
Проведення спільних заходів для дітей |
Робота з методичною літературою |
Заповнення і (кінець першого семестру), щоденників спостереження за учнями з ООП |
|
|
Розвиток вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами. Бесіда про Хрещення Господнє |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом. |
Ознайомлення батьків із каліграфічними труднощами дитини |
Вдосконалення індивідуальної програми розвитку |
Проведення тестувань та внесення оновлених даних в ІПР |
|
|
Активізація емоційної сфери. Розвиток пам’яті, уваги. Бесіда про День Соборності України |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом. |
Організаційна робота з батьками |
Опрацювання нормативних документів. |
Заповнення журналу спостереження за учнями з ООП |
|
|
Розвиток логічного та образного мислення. Бесіда про професії: лікар |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом. |
Проведення занять спільно з батьками та учнем |
Адаптація тестів |
Аналіз результатів моніторінгу та внесення нових оновлених даних в ІПР |
|
|
Активізація та розвиток пізнавальної діяльності. Формування комунікативних навичок і вмінь, навичок взаємодії |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом. |
Залучення батьків до шкільного життя |
Ознайомлення з новинками педагогічної літератури |
Оцінювання психофізичного розвитку дитини (недоліки мовлення, пам’яті,порушення емоційної і вольової сфери). |
|
|
Розвиток логічного та образного мислення. Бесіда про професії майбутнього |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом. |
Співпраця з батьками та громадськістю |
Робота з методичною літературою |
Внесення нових даних до ІПР |
|
|
Розвиток пам’яті, просторового сприйняття, мислення, вміння погоджувати свої дії з іншими. Активізація емоційно-вольової сфери |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом. |
Проведення спільного заходу – екскурсія до парку |
Ознайомлення з новинками педагогічної літератури |
Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІПР
|
|
|
Розвиток пізнавальних процесів. Бесіда про Т.Г.Шевченка |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом |
Консультаційна робота з батьками |
Аналіз та вдосконалення індивідуальних навчальних планів |
Внесення результатів проведених занять до ІПР |
|
|
Розвиток навичок співпраці та уміння працювати за зразком |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом |
Ознайомлення батьків з математичними труднощами дітей з ООП |
Адаптація тестів для дітей з порушенням слуху |
Внесення нових даних до індивідуальної програми розвитку |
|
|
Розвиток логічного та образного мислення, уваги, уяви, пам’яті. Бесіда про правила поводження на весняних канікулах
|
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом |
Консультації для батьків |
Ознайомлення з новинками педагогічної літератури |
Поповнення новими даними портфоліо |
|
|
Розвиток пам’яті, залишкового слуху та усного мовлення. Бесіда про Великодень |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом |
Залучення батьків до шкільного життя |
Ознайомлення з новинками педагогічної та корекційної літератури |
Оцінювання психофізичного розвитку дитини (недоліки мовлення, пам’яті,порушення емоційної і вольової сфери). |
|
|
Розвиток загальної та дрібної моторики. Перегляд мультфільмів про дружбу |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом |
Організаційна робота з батьками |
Самоосвітня робота |
Внесення результатів проведених занять до ІПР |
|
|
Активізація та розвиток пізнавальної діяльності. Формування комунікативних навичок і вмінь, навичок взаємодії. |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом |
Співпраця з батьками та громадськістю |
Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи |
Дослідження динаміки розвитку пізнавальних психічних процесів,внесення результатів до ІПР |
|
|
Розвиток пізнавальних процесів |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом |
Залучення батьків до шкільного життя. |
Робота з методичною літературою |
Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІПР |
|
|
Розвиток пам’яті, мислення, тактильних відчуттів. Бесіда про свято Весни і Праці |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом |
Проведення занять з соціально-побутової орієнтації (спільно з батьками та учнем) |
Аналіз методів роботи |
Проведення тестувань та внесення оновлених даних в ІПР |
|
|
Розвиток пізнавальних психічних процесів: комунікативної сфери. Бесіда про День пам`яті та примирення; День Перемоги |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом |
Співпраця з батьками та громадськістю |
Ознайомлення з новинками педагогічної літератури |
Проведення тестувань та внесення оновлених даних в ІПР |
|
|
Розвиток вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом |
Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою |
Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи |
Оцінювання психофізичного розвитку дітей(недоліки мовлення, пам’яті,порушення емоційної і вольової сфери). |
|
|
Активізація емоційної сфери. Розвиток пам’яті, уваги, мислення, мовлення, дрібної моторики |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом |
Залучення батьків до шкільного життя |
Самоосвітня робота |
Аналіз результатів проведення занять та внесення нових даних до ІПР |
|
|
Розвиток логічного та образного мислення. Бесіда про правила поводження на літніх канікулах |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом |
Консультаційна робота з батьками |
Робота з методичною літературою |
Заповнення індивідуальних навчальних планів (кінець року, підсумкова фіксація даних) |
|