Розробка тематичного дня «Світ тварин» 1 клас

Про матеріал
Підсумковий день тижня «Світ тварин» Мета: закріпити знання учнів про світ тварин; формувати уявлення про різноманітність тваринного світу у природі; удосконалювати уміння виконувати арифметичні дії та розв’язувати різні життєві проблеми, учити висловлювати, обґрунтовувати свою думку, формувати навички дослідницької роботи, розширювати уяву про тварин, розширювати кругозір, формувати пізнавальні інтереси; учити спостерігати за тваринами, порівнювати їхні умови життя; виховувати дбайливе ставлення до тваринного світу через природничу, мовно – літературну і математичну галузі.
Перегляд файлу

Полтавський обласний інститут

післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського

 

 

 

 

 

 

Розробка

тематичного дня 

«Світ тварин»

 1 клас

 

 

 

Виконала:

Мазоха Оксана Михайлівна,

вчитель початкових класів

Дібрівська гімназія

Миргородської міської ради

Полтавської області

 

 

Миргород

2021 р.

Підсумковий день тижня «Світ тварин»

 

Мета: закріпити знання учнів про світ тварин; формувати уявлення про різноманітність тваринного світу у природі; удосконалювати уміння виконувати арифметичні дії та розв’язувати різні життєві проблеми, учити висловлювати, обґрунтовувати свою думку, формувати навички дослідницької роботи, розширювати уяву про тварин, розширювати кругозір, формувати пізнавальні інтереси; учити спостерігати за тваринами, порівнювати їхні умови життя; виховувати дбайливе ставлення до тваринного світу через природничу, мовно – літературну і математичну галузі.

 

Освітні галузі: природнича, мовно –літературна, математична, фізкультурна.

 

Хід

І. Ранкова зустріч

  1. Вітання.

Заховалася лисичка-

Нахились і ти мерщій.

Вітер вже лискоче личко-

Ти його закрий.

В небо пташечка злетіла-

Спробуй полети.

Десь за лісом сонце сіло-

Тож сідай і ти.

Дітки, давайте привітаємося, як тваринки:

- як песик лапкою;

- як котик «мур-мур»

-         як лисичка «хвостиком»;

-         як зайчик вушками.

 

  1. Групове заняття

            Природнича галузь

Дидактична гра «Знайди і поясни»

-         Серед поданих малюнків у кожному ряду одне зображення зайве. Яке саме? Чому?

-         Дайте загальну назву предметам кожного ряду.

 

 

 

 

-         C:\Users\sudakova-jo\Desktop\Безымянный33 - копия.png

 1

 

C:\Users\sudakova-jo\Desktop\Безымянный33.png 

 

 

 

Гра «Художник, який не бачить»

Дитині, яка бажає взяти участь, учитель зав’язує очі та дає завдання: намалювати на мольберті ( на дошці ) свою улюблену тварину, а діти мають відгадати, що це за тварина. Юний художник має малювати, не підглядаючи. (Художників може бути декілька одночасно.)

  1.  Обмін інформацією:

Вправа «Крісло автора»

Здобувачі освіти по черзі розповідають про своїх домашніх улюбленців, показують фото своїх тваринок, організовують виставку.

  1. Щоденні новини

Гра «Дешифрувальник»

— Літери на дошці розташовані під цифрами. Розташуйте цифри у порядку зростання і відгадайте слово.

7 6 4 5 2 3 1

и н р и в а т

— Так, тварини. Сьогодні у нас особливий урок — урок гармонії. Адже на ньому ми дізнаємось багато цікавого про тварин.

 Гра «Мікрофон»

— Що б ви хотіли дізнатися про тварин? Свої запитання починайте словами «Я хочу знати...».

(Учні передають мікрофон одне одному та формулюють запитання.)

□ Я хочу знати...

— Які є тварини?

          — Де живуть тварини?

— Чому тварини належать до живої природи?

— Як відрізнити одну тварину від іншої?

— Чому їх так багато?

— Чи можуть тварини зникнути?

— Запитань у вас виникло дуже багато. Отже, ви повинні бути кмітливими, уважними, активними, творчими, старанними та обов’язково знайдете відповіді на всі запитання.

 

ОЗНАЙОМЛЕННЯ ІЗ ТЕМОЮ І МЕТОЮ ДНЯ (2 хв)

(Цього дня учні можуть прийти в костюмах своїх улюблених тварин, принести малюнки, фотографії та організувати виставку в класі.)

 

ІІ. Мовно – літературна галузь

1. Робота в групах. Відгадування загадок

— Діти, відгадайте загадки та виконайте до них низку завдань.

● Молоко дає корова,

З ним сім’я завжди здорова.

У корови є малятко,

Називається... (телятко).

● Почепив сережку в ніс

Та розкрив свій пишний хвіст.

Цей поважний молодик

Називається... (індик).

● Хвостом невпинно вертить

І гавкає уперто.

Людині він друзяка,

А звуть його... (собака).

● Під дубом зрита вся земля,

А хто там хвостиком виля?

Це дуже весело щодня

Рожева рохкає... (свиня).

 ● Хто копитом стукає

І протяжно мукає?

Це виходить знову

Із хліва... (корова).

● В хаті я мишей ганяю,

Вуса ще з дитинства маю,

 

Лапками чешусь щодня.

Я — пухнасте... (кошеня).

 

— Ці тварини дикі чи свійські?

Завдання:

1. Складіть відповідь до загадки з розрізаних частин малюнків.

2. Утворіть з відгадки нове слово (наприклад: телятко — Толя, Оля; індик — Нік, Дік; собака — бак; свиня — син; корова — рак; кошеня — шок).

3. Складіть речення про тварину.

4. Доберіть до свійської тварини відповідну дику (наприклад: собака — вовк, свиня — кабан, корова — як; кошеня — рись).

5. Доберіть відповідне слово: батьки — діти, собака — ..., корова — ..., свиня — ..., індик — ..., кіт — ... Запишіть утворені пари у зошит.

2. Фізкультхвилинка.

Пальчикова гімнастика «Цуценя»

Приніс учора татко

Маленьке цуценятко.

Воно із нами грається

І зовсім не кусається.

(Долоню покласти на ребро, повернути на себе. Великий палець підняти

угору, вказівний — зігнути, середній та безіменний — разом, мізинець

опускається та підіймається. У кінці вірша підставити вільну долоньку, як миску, погладити «цуценя» по голівці.)

3. Вправа «Опиши тваринку»

Учні усно складають опис улюбленої тваринки.

4. Вправа «Поясни прислів’я»

□ Важко влітку без корови, а взимку без кожуха.

□ Індик думав, та в борщ попав.

□ Кіт муркоче — гостей кличе.

□ І собака на того не гавкає, чий хліб їсть.

□ Свиня болото знайде.

5. Вправа «Інтерв’ю»

Під час перерви учні мають узяти інтерв’ю у дітей інших класів.

— Які хатні улюбленці живуть у них удома?

Після інтерв’ю вчитель разом з учнями підраховує отримані дані та оформлює результати у діаграмах на дошці «Що ми дізнались».

6. Робота в парах. Вправа «Засели тварин»

ЖИТЛА ТВАРИН

Подумай і з’єднай лініями кожну картинку ліворуч з однією з картинок

праворуч, що відповідає їй за змістом. Обґрунтуй своє рішення.

7.  - А зараз послухайте казку про тварин «Рукавичка» (магнітофонний запис).

- Хто обрав собі за житло дідову рукавичку?

- Поясніть, чому мишку названо шкярботушкою,  жабку – скрекотушкою, зайчика – побігайчиком?

 

ІІІ. Математична галузь

-         А тепер, увага, діти! Порахуйте скільки тваринок у казці? (7) Діти, який сьогодні день?

-         А скільки всього днів у тижні? (7)

-         А скільки букв у слові «тварини» ?(7)

-         Отже, сьогодні будемо працювати з числами у яких є цифра  7. Додавати і віднімати. Знаходити значень виразів на дві дії.

-         C:\Users\Юра\Desktop\Відкритийй урок\029d35ac1c3ae6a6799fc907c4c0473f.jpgC:\Users\Юра\Desktop\Відкритийй урок\029d35ac1c3ae6a6799fc907c4c0473f.jpgЯкі числа у рукавичці живуть?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Опрацювання матеріалу у робочих зошитах

-         Розв’язання виразів за варіантами:

Обчисли:

І в.                ІІ в.

17+3-7        27-3-2    53+2+2 37-2-3

100-7+3      47-1-4    61+4+2 27-4-1

77+3+3       77-5-2    25+1+1 97-2-5

-         На дошці предметні малюнки і запис:

Творча робота над задачею.

-         Тринадцять білих кролики зустріли чотирнадцять сірих кроликів. Скільки кроликів зустрілося?

C:\Users\Юра\Desktop\Відкритийй урок\kisspng-easter-bunny-bugs-bunny-hare-rabbit-clip-art-cute-bunny-5aa0d25386f361.7930762715204890435528.jpgC:\Users\Юра\Desktop\Відкритийй урок\199.png 

 

 

 

 

 

13+14         7-3

 

-         Хто із звірят правильно розв’язав задачу?

-         Як треба замінити запитання задачі, щоб розв’язати її дією віднімання?

Діти герої казки підготували для вас математичний диктант.

 

Робота з геометричним матеріалом

— З геометричних фігур складіть пташку.

 

-         Розташуйте літери в порядку зростання чисел. Прочитайте.

 

А И Т Н В Р И

3 5 1 6 2 4 7    (Тварини)

 

 

 

 

IV. Фізкультурна галузь

 

Зоозмагання

Діти у спортивній залі або на майданчику беруть участь в естафетних змаганнях.

• Естафета «Мишки»

Перший учасник команди бере насіння, біжить до стільця, на якому стоїть півторалітрова пластикова пляшка, відкриває кришку, кидає в пляшку насіння, закриває кришку, біжить назад до команди.

• Естафета «Чапля»

Гравець повинен дострибати на одній нозі до стільця і бігом повернутися.

• Естафета «Кенгуру»

Перший учасник команди бере футбольний м’яч, затискає його між колінами і таким чином стрибає до стільця, назад повертається бігом.

• Естафета «Біг з їжачком»

Кожна команда отримує повітряну кульку. Перший учасник біжить з

кулькою до стільця і назад. Віддає кульку наступному гравцеві.

• Естафета «Крики тварин»

Гравець добігає до стільця, на якому — папери з назвами тварин. Бере будь-яку записку, зачитує її і тричі зображує крик тієї тварини, яка йому дісталася. Повертається назад. Біжить наступний учасник.

• Естафета «Гусениця»

Усі учасники команди присідають, руки кладуть на плечі одне одного і слідом ідуть до стільця і назад.

 (Після підбиття підсумків учитель нагороджує команди.)

 

V. ПІДСУМОК ДНЯ

Робота у щоденнику вражень

Рекомендовані теми

1. Мій хатній улюбленець.

2. Яку тваринку я хочу доглядати?

3. Я лагідно поводжуся зі свійськими тваринами.                                            

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
21 грудня 2023
Переглядів
123
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку