Річний план роботи
№ |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальний |
|
|
|
|||
1 |
Складання річного плану роботи |
Вересень |
Асистент вчителя |
|
2 |
Складання ІПР (індивідуальної програми розвитку) |
Вересень |
Асистент вчителя |
|
3 |
Збір додаткових даних, внесення до ІПР |
Постійно протягом року |
Асистент вчителя |
|
4 |
Складання портфоліо здобувача освіти |
Постійно протягом року |
Асистент вчителя |
|
5 |
Розробка щоденного, тижневого планів роботи |
Постійно |
Асистент вчителя |
|
6 |
Ведення журналу спостережень |
Постійно |
Асистент вчителя |
|
7 |
Збір нових даних, внесення до портфоліо учня |
Постійно протягом року |
Асистент вчителя |
|
8 |
Складання графіку роботи на основі розкладу занять
|
Вересень |
Асистент вчителя |
|
9 |
Складання плану самоосвіти |
Вересень |
Асистент вчителя |
|
10 |
Заповнення моніторингу знань за перший семестр |
Кінець першого семестру |
Асистент вчителя |
|
11 |
Моніторинг навчального розвитку учня за другий семестр |
Кінець другого семестру |
Асистент вчителя |
|
|
(вчителі-предметники, соціальний педагог, психолог, логопед) |
|||
1 |
Індивідуальні консультації з класним керівником щодо роботи з дитиною з ООП |
Постійно протягом року |
Вчителі, батьки, адміністрація |
|
2 |
Співпраця на уроках з вчителями-предметниками |
Постійно протягом року |
Вчителі- предметники |
|
3 |
Співпраця з практичним психологом |
Постійно протягом року |
Практичний психолог |
|
4 |
Співпраця з соціальним педагогом. |
Постійно протягом року |
Соціальний педагог |
|
5 |
Співпраця з логопедом-дефектологом |
Постійно протягом року |
Логопед-дефектолог |
|
6 |
Спостереження за поведінкою учня, навчанням та стосунками між учнями під час уроку |
Протягом року |
Вчителі, класний керівник |
|
7 |
Участь у педрадах |
Згідно з річним планом |
Асистент вчителя |
|
|
|
|||
1. |
Індивідуальні заняття з дитиною з ООП з конкретної теми (індивідуальний супровід). |
Протягом року |
Асистент вчителя |
|
2 |
Заняття з профілактики здорового способу життя |
За потреби |
Асистент вчителя, класний керівник |
|
3 |
Розвивальні заняття та різні форми занять. Розвиток пізнавальних процесів. |
Протягом року |
Асистент вчителя, класний керівник |
|
|
|
|||
1 |
Опрацювання законодавчих та нормативно-правових документів із питань освіти |
Вересень |
Асистент вчителя |
|
2 |
Ознайомлення з посадовою інструкцією асистента вчителя. |
Вересень |
Асистент вчителя |
|
3 |
Робота з методичною літературою. |
Постійно протягом року |
Асистент вчителя |
|
4 |
Опрацювання інструкції та методичних рекомендацій щодо надання освітніх послуг дітям з особливими освітніми потребами. |
Вересень |
Асистент вчителя |
|
5 |
Планування участі у районних і шкільних методичних заходах. |
Вересень |
Асистент вчителя |
|
6 |
Опрацювання педагогічної періодичної преси з приводу створення інклюзивного класу. |
Постійно |
Асистент вчителя |
|
7 |
Відвідування районних конференцій та семінарів із метою підвищення професійного рівня. |
Протягом року |
Асистент вчителя |
|
8 |
Проходження курсів підвищення кваліфікації (інклюзивна освіта) на сайтах Едера, Прометеус, Всеосвіта, На Урок. |
Протягом року |
Асистент вчителя |
|
|
|
|||
1 |
Співпраця з медпрацівниками. |
Протягом року |
Медпрацівники |
|
2
|
Співпраця з фахівцями з ІРЦ. |
Протягом року |
Фахівці ІРЦ |
|
3 |
Співпраця з батьками та громадськістю |
Протягом року |
Батьки, вчителі |
|
|
|
|||
1 |
Складання плану роботи на 2023/2024 н.р. |
Серпень - вересень |
Асистент вчителя, класний керівник |
|
2 |
Підготовка щодо проведення розвивальних занять, до виступів на батьківських зборах, педагогічних нарадах, семінарах для педагогів, районних психологічних семінарів. |
Протягом року |
Асистент вчителя |
|
3 |
Участь у навчально-методичних семінарах. |
Протягом року |
Асистент вчителя |
|
4 |
Оформлення документації асистента вчителя |
Вересень |
Асистент вчителя |
|
5 |
Створення дидактичної бази асистента вчителя . |
Вересень |
Асистент вчителя |
|
6 |
Робота у бібліотеці, самоосвіта. |
Постійно |
Асистент вчителя |
|
7 |
Формування комунікативних навичок і вмінь |
Постійно |
Асистент вчителя, класний керівник |
|
8 |
Формування навичок співпраці |
Постійно |
Асистент вчителя, класний керівник |
|
|
|
|||
1 |
Ознайомлення батьків з ІНП та ІПР |
Вересень |
Асистент вчителя, класний керівник, батьки |
|
2 |
Організаційна робота з батьками |
Вересень |
Асистент вчителя, класний керівник, батьки |
|
3 |
Консультації для батьків |
Протягом року |
Асистент вчителя, класний керівник, батьки |
|
4 |
Співпраця з батьками ( один раз на тиждень) |
Протягом року |
Асистент вчителя, класний керівник, батьки |
|
5 |
Проведення анкетування батьків |
Вересень |
Асистент вчителя, класний керівник, батьки |
|
6 |
Залучення батьків до шкільного життя. |
Протягом року |
Асистент вчителя, класний керівник, батьки |
|
1