Річний виховний план класного керівника

Про матеріал

Річний план виховної роботи класного керівника - це основа його роботи з учнями. Дана розробка містить помісячне планування основних заходів у цікавих та різноманітних формах. Може бути використаний у роботі з учнями 5-х, 6-х та 7-х класів.

Перегляд файлу

 

 

                                             ВЕРЕСЕНЬ

 

Загальношкільні

заходи

 

 

Ціннісне

ставлення до себе

 

 

Ціннісне

ставлення до сімї,                  родини, людей

(Відверта розмова)

 

«Мій справжній друг»

 

Ціннісне

ставлення до праці

(Презентація)

 

«Усі професії потрібні, усі професії важливі»

 

Ціннісне

ставлення до природи

 

 

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

(Виставка творчих робіт)

 

«Письменники рідного краю»

 

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

(Виховна година)

 

«Я громадянин України і пишаюсь цим»

 

(Година спілкування)

 

«Права дитини – мої права»              (правове)

 

Робота з батьками

(Батьківські збори)

 

«Початок навчального року»

 

Вивчення особистості учнів

(Анкета)

«Моя думка про себе »

 

індивідуальна робота з учнями

 

(Бесіда)

 

«Моя поведінка в школі»     

Дорожній рух

(Бесіда.)    «Абетка пішохода»

Пожежна безпека

(Бесіда.)    «Вогонь буває різним»

Попередження нещасних випадків

(Бесіда.)   «Їстівні та отруйні гриби»

 

 

                                             ЖОВТЕНЬ

 

Загальношкільні

заходи

 

 

Ціннісне

ставлення до себе

(Година спілкування)

 

«Здоровя – головне багатство»

 

Ціннісне

ставлення до сімї,                  родини, людей

(Виховна година)

 

«Людина починається з добра»

 

Ціннісне

ставлення до праці

 

 

Ціннісне

ставлення до природи

(Екологічна стежка)

 

«Здорова природа – здорова людина»

 

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

 

 

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

(Веселі старти та естафети)

 

«Козацькі розваги»

 

(Просвітницький тренінг)

 

«Дитяча праця і права дитини»     (правове)

 

 

Робота з батьками

(Батьківські збори)

 

«Про вільний час і родинне дозвілля»

 

Вивчення особистості учнів

(Анкета)

«Спорт в моєму житті»

 

індивідуальна робота з учнями

 

(Бесіда)

 

«Моє дозвілля»       

Дорожній рух

(Бесіда.)   «Щоб не трапилось біди, правил дорожніх дотримуйся завжди»

Пожежна безпека

(Бесіда.)   «Причини виникнення пожежі»

Попередження нещасних випадків

(Бесіда.)   «Основні правила безпечного поводження біля водоймищ»

 

 

                                              ЛИСТОПАД

 

Загальношкільні

заходи

 

 

Ціннісне

ставлення до себе

(Презентація)

 

«Що потрібно знати про свій характер»

 

Ціннісне

ставлення до сімї,                  родини, людей

(Усний журнал)

 

«Цього ніколи не забути»

 

Ціннісне

ставлення до праці

(Трудовий десант)

 

«Я це зможу»

 

Ціннісне

ставлення до природи

(Конкурс фоторобіт)

 

«Природа і фантазія»

 

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

 

 

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

(Виховна година)

 

«Колосок памяті»

 

(Година спілкування)

 

«Мої права та обовязки»  (правове)

 

Робота з батьками

 

 

Вивчення особистості учнів

(Анкета)

«Моя поведінка в конфлікті»

 

індивідуальна робота з учнями

 

(Бесіда)

 

«Моя родина»     

Дорожній рух

(Бесіда.)     «Дорога – це не місце для ігор»

Пожежна безпека

(Бесіда.)     «Сірничок малий, а біда велика»

Попередження нещасних випадків

(Бесіда.)     «Засоби профілактики травматизму»

 

 

 

                                                       ГРУДЕНЬ

 

      Загальношкільні

               заходи

 

 

Ціннісне

ставлення до себе

 

 

Ціннісне

ставлення до сімї,                  родини, людей

 

 

Ціннісне

ставлення до праці

(Година спілкування)

 

«Праця – джерело життя і головна його прикраса»

 

Ціннісне

ставлення до природи

(Екологічна стежка)

 

«Жива ялинка хай росте»

 

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

(Художня галерея)

 

«Архітектурні пам’ятки нашого краю»

 

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

(Виховна година)

 

«Світова книга прав дитини»     (правове)

 

Робота з батьками

(Батьківські збори)

 

«Закінчився перший семестр. Підводимо підсумки»

 

Вивчення особистості учнів

(Анкета)

«Моє місце в родині»

 

індивідуальна робота з учнями

 

(Бесіда)

 

«Дисципліна і культура»    

Дорожній рух

(Бесіда) «Пішохід – учасник дорожнього руху»

Пожежна безпека

(Бесіда.) «Що краще – свічка чи ліхтарик »

Попередження нещасних випадків

(Бесіда.)  «Основні методи реанімації »

 

 

 

 

 

                                                  СІЧЕНЬ

 

Загальношкільні

заходи

 

 

Ціннісне

ставлення до себе

(Просвітницький тренінг)

 

«Фізичне загартування школярів»

 

Ціннісне

ставлення до сімї,                  родини, людей

 

 

Ціннісне

ставлення до праці

(Презентація)

 

«Калейдоскоп професій»

 

Ціннісне

ставлення до природи

 

 

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

(Виховна година)

 

«Культура поведінки: ідемо до театру, музею, парку тощо»

 

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

(Усний журнал)

 

«Знай і поважай Герб, Прапор, Гімн своєї Батьківщини»

 

(Година спілкування)

 

«Конвенція ООН про права дитини »     (правове)

 

Робота з батьками

(Батьківські збори)

 

«Родина – школа любові»

 

Вивчення особистості учнів

(Анкета)

«Чи вважаєш ти себе культурною людиною»

 

індивідуальна робота з учнями

 

(Бесіда)

 

«Здоровий спосіб життя»      

Дорожній рух

(Бесіда.)    «Дорожні знаки та їх роль»

Пожежна безпека

(Бесіда.)    «Правила поведінки під час виникнення пожежі»

Попередження нещасних випадків

(Бесіда)  «Тонкий лід – прихована небезпека»

 

 

                                                 ЛЮТИЙ

 

Загальношкільні

заходи

 

 

Ціннісне

ставлення до себе

 

 

Ціннісне

ставлення до сімї,                  родини, людей

(Виховна година)

 

«Основні правила спілкування»

 

Ціннісне

ставлення до праці

(Відверта розмова)

 

«Усі професії важливі, обирай свою»

 

Ціннісне

ставлення до природи

 

 

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

(Фестиваль)

 

«Зимовий музичний репертуар»

 

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

(Година спілкування)

 

«Декларація прав людини і громадянина»      (правове)

 

Робота з батьками

 

 

Вивчення особистості учнів

(Анкета)

«Моє дозвілля»

 

індивідуальна робота з учнями

 

(Бесіда)

 

«Я і моя родина»    

Дорожній рух

(Бесіда.) «Де можна гратися, а де ні»

Пожежна безпека

(Бесіда.) «Це повинен знати кожен. 101 – служба порятунку»

Попередження нещасних випадків

(Бесіда.)  «Обережно! Ожеледиця!»

 

 

                                               БЕРЕЗЕНЬ

 

Загальношкільні

заходи

 

 

Ціннісне

ставлення до себе

(Конкурсна програма)

 

«Господарочка»

 

Ціннісне

ставлення до сімї,                  родини, людей

(Виховна година)

 

«Добро – це коло, в середині якого є краса»

 

Ціннісне

ставлення до праці

 

 

Ціннісне

ставлення до природи

(Екологічна стежка)

 

«Дари природи не невичерпні»

 

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

(Художня галерея)

 

«Сьогодення і майбутнє української книги»

 

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

(Усний журнал)

 

«Мій рідний край»

 

(Година спілкування)

 

«Кримінальна відповідальність неповнолітніх»   (правове)

 

Робота з батьками

(Батьківські збори)

 

«Конфлікти з дитиною та шляхи їх вирішення»

 

Вивчення особистості учнів

(Анкета)

«Ти і твоя родина»

 

індивідуальна робота з учнями

 

(Бесіда)

 

«Ким бути і яким бути»    

Дорожній рух

(Бесіда.) «Громадський транспорт. Обов’язки пасажира»

Пожежна безпека

(Бесіда.) «Дим – страшний ворог під час пожежі»

Попередження нещасних випадків

(Бесіда.) «Діти і побутовий травматизм»

 

 

                                               КВІТЕНЬ

 

Загальношкільні

заходи

 

 

Ціннісне

ставлення до себе

(Школа етикету)

 

«Азбука спілкування»

 

Ціннісне

ставлення до сімї,                  родини, людей

 

 

Ціннісне

ставлення до праці

(Просвітницький тренінг)

 

«Це потрібно знати, щоб професіоналом стати»

 

Ціннісне

ставлення до природи

(Конкурс малюнків)

 

«Космос – далеко чи поруч»

 

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

 

 

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

(Виховна година)

 

«Біль і крик душі під знаком Чорнобиля»

 

(Година спілкування)

 

«Конституційні права і обов’язки людини і громадянина»

(правове)

 

Робота з батьками

 

 

Вивчення особистості учнів

(Анкета)

«Мій темперамент»

 

індивідуальна робота з учнями

 

(Бесіда)

 

«Шлях до себе»        

Дорожній рух

(Бесіда.) «Це повинні знати всі діти»

Пожежна безпека

(Бесіда.) «Вогнище – це небезпечно. З ким і де можна розводити вогнище»

Попередження нещасних випадків

(Бесіда.)    «Як запобігти нещасному випадку»

 

 

                                               ТРАВЕНЬ

 

Загальношкільні

заходи

 

 

Ціннісне

ставлення до себе

(Анкета думок)

 

«Країна моїх мрій»

 

Ціннісне

ставлення до сімї,                  родини, людей

(Виховна година)

 

«Для мами завжди ласкаві слова»

 

Ціннісне

ставлення до праці

 

 

Ціннісне

ставлення до природи

(Туристська прогулянка)

 

«До чистих джерел»

 

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

(Конкурсна програма)

 

«Студія знавців поезії»

 

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

(Година спілкування)

 

«Вчинок, відповідальність, наслідки»         (правове)

 

Робота з батьками

(Батьківські збори)

 

«Підсумки навчального року»

 

Вивчення особистості учнів

(Анкета)

«Це я»

 

індивідуальна робота з учнями

 

(Бесіда)

 

«Як стати лідером»           

Дорожній рух

(Бесіда.) «Ми вивчили правила дорожнього руху. Закріплення вивченого»

Пожежна безпека

(Бесіда.) «Правила протипожежної безпеки. Повторення і закріплення»

Попередження нещасних випадків

(Бесіда.)   «Основні правила поведінки під час літніх канікул»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
30 червня 2018
Переглядів
757
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку