Річний план виховної роботи класного керівника - це основа його роботи з учнями. Дана розробка містить помісячне планування основних заходів у цікавих та різноманітних формах. Може бути використаний у роботі з учнями 5-х, 6-х та 7-х класів.
ВЕРЕСЕНЬ
Загальношкільні заходи |
|
Ціннісне ставлення до себе |
|
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
(Відверта розмова)
«Мій справжній друг» |
Ціннісне ставлення до праці |
(Презентація)
«Усі професії потрібні, усі професії важливі» |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
(Виставка творчих робіт)
«Письменники рідного краю» |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
(Виховна година)
«Я громадянин України і пишаюсь цим»
(Година спілкування)
«Права дитини – мої права» (правове) |
Робота з батьками |
(Батьківські збори)
«Початок навчального року» |
Вивчення особистості учнів |
(Анкета) «Моя думка про себе » |
індивідуальна робота з учнями
|
(Бесіда)
«Моя поведінка в школі» |
Дорожній рух |
(Бесіда.) «Абетка пішохода» |
Пожежна безпека |
(Бесіда.) «Вогонь буває різним» |
Попередження нещасних випадків |
(Бесіда.) «Їстівні та отруйні гриби» |
ЖОВТЕНЬ
Загальношкільні заходи |
|
Ціннісне ставлення до себе |
(Година спілкування)
«Здоров’я – головне багатство» |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
(Виховна година)
«Людина починається з добра» |
Ціннісне ставлення до праці |
|
Ціннісне ставлення до природи |
(Екологічна стежка)
«Здорова природа – здорова людина» |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
(Веселі старти та естафети)
«Козацькі розваги»
(Просвітницький тренінг)
«Дитяча праця і права дитини» (правове)
|
Робота з батьками |
(Батьківські збори)
«Про вільний час і родинне дозвілля» |
Вивчення особистості учнів |
(Анкета) «Спорт в моєму житті» |
індивідуальна робота з учнями
|
(Бесіда)
«Моє дозвілля» |
Дорожній рух |
(Бесіда.) «Щоб не трапилось біди, правил дорожніх дотримуйся завжди» |
Пожежна безпека |
(Бесіда.) «Причини виникнення пожежі» |
Попередження нещасних випадків |
(Бесіда.) «Основні правила безпечного поводження біля водоймищ» |
ЛИСТОПАД
Загальношкільні заходи |
|
Ціннісне ставлення до себе |
(Презентація)
«Що потрібно знати про свій характер» |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
(Усний журнал)
«Цього ніколи не забути» |
Ціннісне ставлення до праці |
(Трудовий десант)
«Я це зможу» |
Ціннісне ставлення до природи |
(Конкурс фоторобіт)
«Природа і фантазія» |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
(Виховна година)
«Колосок пам’яті»
(Година спілкування)
«Мої права та обов’язки» (правове) |
Робота з батьками |
|
Вивчення особистості учнів |
(Анкета) «Моя поведінка в конфлікті» |
індивідуальна робота з учнями
|
(Бесіда)
«Моя родина» |
Дорожній рух |
(Бесіда.) «Дорога – це не місце для ігор» |
Пожежна безпека |
(Бесіда.) «Сірничок малий, а біда велика» |
Попередження нещасних випадків |
(Бесіда.) «Засоби профілактики травматизму» |
ГРУДЕНЬ
Загальношкільні заходи |
|
Ціннісне ставлення до себе |
|
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
|
Ціннісне ставлення до праці |
(Година спілкування)
«Праця – джерело життя і головна його прикраса» |
Ціннісне ставлення до природи |
(Екологічна стежка)
«Жива ялинка хай росте» |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
(Художня галерея)
«Архітектурні пам’ятки нашого краю» |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
(Виховна година)
«Світова книга прав дитини» (правове) |
Робота з батьками |
(Батьківські збори)
«Закінчився перший семестр. Підводимо підсумки» |
Вивчення особистості учнів |
(Анкета) «Моє місце в родині» |
індивідуальна робота з учнями
|
(Бесіда)
«Дисципліна і культура» |
Дорожній рух |
(Бесіда) «Пішохід – учасник дорожнього руху» |
Пожежна безпека |
(Бесіда.) «Що краще – свічка чи ліхтарик » |
Попередження нещасних випадків |
(Бесіда.) «Основні методи реанімації » |
|
СІЧЕНЬ
Загальношкільні заходи |
|
Ціннісне ставлення до себе |
(Просвітницький тренінг)
«Фізичне загартування школярів» |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
|
Ціннісне ставлення до праці |
(Презентація)
«Калейдоскоп професій» |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
(Виховна година)
«Культура поведінки: ідемо до театру, музею, парку тощо» |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
(Усний журнал)
«Знай і поважай Герб, Прапор, Гімн своєї Батьківщини»
(Година спілкування)
«Конвенція ООН про права дитини » (правове) |
Робота з батьками |
(Батьківські збори)
«Родина – школа любові» |
Вивчення особистості учнів |
(Анкета) «Чи вважаєш ти себе культурною людиною» |
індивідуальна робота з учнями
|
(Бесіда)
«Здоровий спосіб життя» |
Дорожній рух |
(Бесіда.) «Дорожні знаки та їх роль» |
Пожежна безпека |
(Бесіда.) «Правила поведінки під час виникнення пожежі» |
Попередження нещасних випадків |
(Бесіда) «Тонкий лід – прихована небезпека» |
ЛЮТИЙ
Загальношкільні заходи |
|
Ціннісне ставлення до себе |
|
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
(Виховна година)
«Основні правила спілкування» |
Ціннісне ставлення до праці |
(Відверта розмова)
«Усі професії важливі, обирай свою» |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
(Фестиваль)
«Зимовий музичний репертуар» |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
(Година спілкування)
«Декларація прав людини і громадянина» (правове) |
Робота з батьками |
|
Вивчення особистості учнів |
(Анкета) «Моє дозвілля» |
індивідуальна робота з учнями
|
(Бесіда)
«Я і моя родина» |
Дорожній рух |
(Бесіда.) «Де можна гратися, а де ні» |
Пожежна безпека |
(Бесіда.) «Це повинен знати кожен. 101 – служба порятунку» |
Попередження нещасних випадків |
(Бесіда.) «Обережно! Ожеледиця!» |
БЕРЕЗЕНЬ
Загальношкільні заходи |
|
Ціннісне ставлення до себе |
(Конкурсна програма)
«Господарочка» |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
(Виховна година)
«Добро – це коло, в середині якого є краса» |
Ціннісне ставлення до праці |
|
Ціннісне ставлення до природи |
(Екологічна стежка)
«Дари природи не невичерпні» |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
(Художня галерея)
«Сьогодення і майбутнє української книги» |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
(Усний журнал)
«Мій рідний край»
(Година спілкування)
«Кримінальна відповідальність неповнолітніх» (правове) |
Робота з батьками |
(Батьківські збори)
«Конфлікти з дитиною та шляхи їх вирішення» |
Вивчення особистості учнів |
(Анкета) «Ти і твоя родина» |
індивідуальна робота з учнями
|
(Бесіда)
«Ким бути і яким бути» |
Дорожній рух |
(Бесіда.) «Громадський транспорт. Обов’язки пасажира» |
Пожежна безпека |
(Бесіда.) «Дим – страшний ворог під час пожежі» |
Попередження нещасних випадків |
(Бесіда.) «Діти і побутовий травматизм» |
КВІТЕНЬ
Загальношкільні заходи |
|
Ціннісне ставлення до себе |
(Школа етикету)
«Азбука спілкування» |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
|
Ціннісне ставлення до праці |
(Просвітницький тренінг)
«Це потрібно знати, щоб професіоналом стати» |
Ціннісне ставлення до природи |
(Конкурс малюнків)
«Космос – далеко чи поруч» |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
(Виховна година)
«Біль і крик душі під знаком Чорнобиля»
(Година спілкування)
«Конституційні права і обов’язки людини і громадянина» (правове) |
Робота з батьками |
|
Вивчення особистості учнів |
(Анкета) «Мій темперамент» |
індивідуальна робота з учнями
|
(Бесіда)
«Шлях до себе» |
Дорожній рух |
(Бесіда.) «Це повинні знати всі діти» |
Пожежна безпека |
(Бесіда.) «Вогнище – це небезпечно. З ким і де можна розводити вогнище» |
Попередження нещасних випадків |
(Бесіда.) «Як запобігти нещасному випадку» |
ТРАВЕНЬ
Загальношкільні заходи |
|
Ціннісне ставлення до себе |
(Анкета думок)
«Країна моїх мрій» |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
(Виховна година)
«Для мами завжди ласкаві слова» |
Ціннісне ставлення до праці |
|
Ціннісне ставлення до природи |
(Туристська прогулянка)
«До чистих джерел» |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
(Конкурсна програма)
«Студія знавців поезії» |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
(Година спілкування)
«Вчинок, відповідальність, наслідки» (правове) |
Робота з батьками |
(Батьківські збори)
«Підсумки навчального року» |
Вивчення особистості учнів |
(Анкета) «Це я» |
індивідуальна робота з учнями
|
(Бесіда)
«Як стати лідером» |
Дорожній рух |
(Бесіда.) «Ми вивчили правила дорожнього руху. Закріплення вивченого» |
Пожежна безпека |
(Бесіда.) «Правила протипожежної безпеки. Повторення і закріплення» |
Попередження нещасних випадків |
(Бесіда.) «Основні правила поведінки під час літніх канікул» |