Орієнтовний перелік документації, яку
веде класний керівник:
Циклограма класного керівника
Щоденно:
Щотижня:
Щомісяця:
Один раз на семестр:
Один раз на навчальний рік:
Зміст роботи класного керівника
Пам'ятка щодо проведення виховних годин
Мета проведення:
Форма проведення:
«Золоті» правила класного керівника:
Показники успішної діяльності класного керівника:
1 РЕЖИМ РОБОТИ ШКОЛИ:
Розклад дзвінків:
1 урок – 8.10 – 8.55
2 урок – 9.10 – 9.55
3 урок – 10.15 – 11.00
4 урок – 11.20 – 12.05
5 урок – 12.20 – 13.05
6 урок – 13.20 – 14.05
7 урок – 14.20 – 15.05
Структура навчального року
1 семестр 01.09 – 25.12
1 чверть – 01.09 – 23.10
2 чверть – 02.11 – 25.12
2 семестр 11.01 – 27.05
3 чверть – 11.01 – 18.03
4 чверть – 28.03 – 27.05
Канікули: осінні – 24.10 – 01.11
зимові – 24.12 – 11.01
Розклад уроків 11 классу
|
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
Учителі, які викладають у класі
Українська мова, література – Вінат Ірина Миколаївна
Англійська мова – Шабатіна Ганна Володимирівна
Алгебра – Котик Оксана Миколаївна
Геометрія – Котик Оксана Миколаївна
Зарубіжна література – Рудова Наталія Миколаївна
Біологія – Черниш Людмила Яківна
Географія – Одінцова Наталія Михайлівна
Фізика – Решетнікова Валентина Анатоліївна
Хімія – Антоненко Олена Миколаївна
Історія, правознавство – Польська Ольга Іванівна
Технологія (дівчата) – Одінцова Наталія Михайлівна
Технологія (хлопці) – Кравчук Микола Олексійович
Фізична культура – Зганяйко Сергій Миколайович
Українська жестова мова – Рудова Наталія Миколаївна
Комп’ютерна підготовка – Пірогов Сергій Олексійович
Слухова робота – Грицик Людмила Миколаївна
Слухова робота – Вінат Ірина Миколаївна
Музична ритміка – Науменко Наталія Іванівна
Захист Вітчизни – Сінельніков
Зайнятість у гуртках
Прізвище, ім’я учня |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
Іжко Анастасія |
|
|
|
|
|
Котляр Євгенія |
|
|
|
|
|
Липова Ольга |
|
|
|
|
|
Осіпова Анастасія |
|
|
|
|
|
Сологубова Наталія |
|
|
|
|
|
Сологубова Алевтина |
|
|
|
|
|
Тіняєв Віктор |
|
|
|
|
|
2. СОЦІАЛЬНИЙ ПАСПОРТ КЛАСУ
Всього учнів –
Дітей інвалідів –
Малозабезпечені сім’ї –
Багатодітні сім’ї –
Неповні сім’ї –
Дітей сиріт –
Дітей постраждалих від Чорнобильської аварії –
Відомості про батьків
№ з/п |
Прізвище, ім’я дитини |
Батько |
Місце роботи |
Мати |
Місце роботи |
1
|
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
Відомості про учнів
№ з/п |
Прізвище, ім’я дитини |
Дата народження |
Основний діагноз |
Супутні захворювання |
Домашня адреса |
1
І/1 |
|
|
|
|
|
2
К/6 |
|
|
|
|
|
3
Л/2 |
|
|
|
|
|
4
О/3 |
|
|
|
|
|
5 С/7 |
|
|
|
|
|
6 С/5 |
|
|
|
|
|
7
Т/3 |
|
|
|
|
|
Листок здоров’я
Прізвище, ім’я учня |
Дата народження |
Група з фізкультури |
Термін дії |
Зміна групи з фізкультури |
Термін дії |
Примітка |
Іжко Анастасія |
|
|
|
|
|
|
Котляр Євгенія |
|
|
|
|
|
|
Липова Ольга |
|
|
|
|
|
|
Осіпова Анастасія |
|
|
|
|
|
|
Сологубова Наталія |
|
|
|
|
|
|
Сологубова Алевтина |
|
|
|
|
|
|
Тіняєв Віктор |
|
|
|
|
|
|
3. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА КЛАСУ
І. Склад класу
У 11 класі навчається учнів, з них дівчінки і хлопець. Клас вікової норми .
Показники успішності:
В повних сім’ях виховуються
ІІ. Згуртованість класу
Загальний розвиток учнів відповідає віку. Колектив згуртований, дружелюбний, організований, міцний. Всі учні спілкуються один з одним. Спільні інтереси – навчання, спілкування, заняття спортом, спільний відпочинок.Стосунки у класі товариські, толерантні, приятельські . Дівчата і хлопець товаришують між собою. Учні переживають за успіхи і невдачі свого класу.
ІІІ. Організованість класу
Учні дисципліновані, відповідальні, можуть організовувати самостійно такі справи як прибирання класної кімнати, привітання з днем народження та ін.
Організованість класу на достатньому рівні.
IV. Громадська думка у класі
Учні схвалюють в своїх однокласниках чесність, відповідальність, активну життєву позицію, а осуджують лінь, заздрість, грубість, бажання помститися.
Своє схвалення або осудження вони виказують при спілкуванні між собою та зі старшими.
V. Характер зв’язків у колективі
Учнів класу пов’язують спільні інтереси: навчання, спорт, танці.
Товаришують і в школі й поза нею.
VІ. Актив класу
VІІ. Заходи щодо подальшого згуртування класного колективу
Проведення тематичних виховних годин.
Учні класу беруть участь у всіх позашкільних заходах. І надалі прийматимуть активну участь класу у загальношкільних заходах.
4. ВИХОВНА МЕТА НА НОВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ РІК
ЗАВДАННЯ НА НАВЧАЛЬНИЙ РІК
Тема, над якою працюватиме педагогічний колектив у 2015-2016 навчальному році:
Здоров’язберігаюча і здоров’яформуюча діяльність закладу як фактор формування життєвих компетентностей вихованців з вадами слуху.
Цілі та завдання виховної роботи на 2015-2016 навчальний рік
Пріоритетні напрямки виховної роботи:
Правове виховання спрямоване на формування правової культури – виховання поваги до прав і свобод людини, виховання поваги до батьків, старших, оволодіння знаннями і дотримання законів України.
Родинне виховання – запорука доброго розвитку не лише окремої особистості, але й українського народу. Родинне виховання ґрунтується на тісній співпраці батьків з педагогічним колективом школи.
Національне виховання – є пріоритетним аспектом виховної роботи у школі, зорієнтованим на українську культуру, мову, національно-патріотичні традиції. В основу національного виховання покладені принципи гуманізму, демократизму, єдності сім’ї та школи.
Патріотичне виховання – основа, на якій ґрунтується суспільство держави. Стати громадянином, тобто свідомим членом суспільства, відданим сином Вітчизни, дуже непросто.
Громадянином не народжуються. Виховувати в дитині громадянина – це означає навчати її жити заради Батьківщини.
Трудове виховання – прищеплює працелюбність і шанобливе ставлення до праці, формувати творчий підхід до вибору майбутньої професії, цілеспрямованість, уміння планувати своє життя.
Естетичне виховання прищеплює дітям естетичні почуття, формує вміння бачити прекрасне і красиве, комічне і трагічне, розвиває художньо-естетичне сприйняття, естетичний смак і оцінювання, виховує естетичні цінності.
Морально-етичне виховання – сприяє розвитку у дітях таких якостей, як доброта, людяність, щирість, повага одне до одного. Учні відкривають для себе незаперечну істину: кожна людина, що приходить у світ, є унікальною особистістю.
Екологічне виховання –передбачає забезпечити підростаюче покоління науковими знаннями про взаємозв’язок природи і суспільства, сформувати розуміння, що природа – першооснова існування людини, а людина – частина природи.
Формування здорового способу життя – має на меті навчити дітей цінувати власне здоров’я і дбати про нього, формувати такий світогляд учнів, що створить у них потребу ведення здорового способу життя.
Система роботи включає в себе організацію шкільного режиму: дотримання у школі гігієнічних норм щодо освітлення, температури повітря, шкільного обладнання, раціонального харчування, загартування; профілактичне медичне обстеження, пропаганду здорового способу життя і включення учнів у різні види спортивно-фізкультурної діяльності.
Розвиток пізнавальної активності спрямований на заохочення та підтримання школярів у прагненні здобуття нових знань, розвиток гармонійної, інтелектуально і духовно багатої особистості.
Встановлено, що формування інтересу, активізація діяльності учнів, тобто інтелектуальне виховання ефективно здійснюється шляхом проведення:
Мета виховної роботи:
Організація колективу, формування культури поведінки на уроках та в позаурочний час, закріплення основ загальнолюдської культури поведінки.
Завдання виховної роботи:
Виховна мета класного керівника:
5. АКТИВ КЛАСУ
№ з/п |
Доручення |
Прізвище, ім’я учня |
1 |
|
|
2 |
|
|
3 |
|
|
4 |
|
|
5 |
|
|
6 |
|
|
7 |
|
|
6. РОБОТА З БАТЬКАМИ
Батьківський комітет
Тематика батьківських зборів
№ з/п |
Дата |
Тема зборів |
1 |
|
Організація роботи з учнями 11с класу в 2015-2016 навчальному році |
2 |
|
Психологічні особливості старших підлітків |
3 |
|
Підсумки роботи класу за І семестр |
4 |
|
Схильності та інтереси дитини у виборі професії |
5 |
|
Підсумки роботи класу за ІІ семестр і за рік |
7. ЗАЙНЯТІСТЬ УЧНІВ
№ з/п |
Список класу |
Зайнятість І семестр |
Зайнятість ІІ семестр |
|
1 |
Іжко Анастасія |
|
|
|
2 |
Котляр Євгенія |
|
|
|
3 |
Липова Ольга |
|
|
|
4 |
Осіпова Анастасія |
|
|
|
5 |
Сологубова Алевтина |
|
|
|
6 |
Сологубова Наталія |
|
|
|
7 |
Тіняєв Віктор |
|
|
|
8. ПЛАНУВАННЯ ВИХОВНИХ ГОДИН
Дата |
Тема години спілкування |
Задіяні учні |
Наочність |
Самооцінка |
04.09 |
Вчи і поважай правила дорожнього руху |
|
|
|
11.09 |
За крок до біди |
|
|
|
18.09 |
Посієш звичку, пожнеш характер |
|
|
|
25.09 |
Твоє здоров’я в твоїх руках |
|
|
|
02.10 |
Люди сильні один одним |
|
|
|
09.10 |
Як і чим випробовується дружба |
|
|
|
16.10 |
Моральне повчання притчі |
|
|
|
23.10 |
Молодь та міліція. Що потрібно знати |
|
|
|
06.11 |
Рід, родина, рідне |
|
|
|
13.11 |
Про що розповів сімейний альбом |
|
|
|
20.11 |
Здоров’я дитини — щастя кожної родини |
|
|
|
27.11 |
Без сімї нема щастя на землі |
|
|
|
04.12 |
Злочин і кара |
|
|
|
11.12 |
«А в очах сльоза …» (до Дня визволення м. Черкаси від фашистських загарбників) |
|
|
|
18.12 |
Виконуй обовязки і поважай правопорядок |
|
|
|
25.12 |
Правила і закони в твоєму житті |
|
|
|
|
|
|
|
|
9. ЩОДЕННИК ІНДИВІДУАЛЬНОЇ РОБОТИ З УЧНЯМИ
Виховання свідомого ставлення до навчання і дисципліни.
№ з/п |
П.І учня |
Зміст роботи |
Дата |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Робота з учнями, схильними до правопорушень
№ з/п |
П.І учня |
Зміст роботи |
Дата |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Робота з обдарованими дітьми
№ з/п |
П.І учня |
Зміст роботи |
Дата |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10. ЩОДЕННИК ІНДИВІДУАЛЬНОЇ РОБОТИ З БАТЬКАМИ
Питання свідомого ставлення до навчання і дисципліни
№ з/п |
П.І учня |
Зміст роботи |
Дата |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11. ОСНОВНИЙ ПЛАН
ВЕРЕСЕНЬ
Місячник безпеки руху і попередження дитячого травматизму
Дата |
Тема |
Примітки |
|
Загальношкільні заходи |
|
01.09 |
Проведення урочистої лінійки до Дня знань |
|
07.09 |
Олімпійський тиждень |
|
17.09 |
Організація учнівським самоврядуванням дня «Я вулиця, тебе, не боюся» |
|
18.09 |
День здоров’я. Спортивно-розважальна гра «Подорож країною Здоров’я » |
|
22.09 |
Проведення заходів на тему «Хай вічно горить вогонь пам’яті» |
|
25.09 |
Вибори класних активів і шкільного парламенту учнів |
|
|
Виховні години |
|
04.09 |
Вчи і поважай правила дорожнього руху |
|
11.09 |
За крок до біди |
|
18.09 |
Посієш звичку, пожнеш характер |
|
25.09 |
Твоє здоров’я в твоїх руках |
|
|
Позакласні заходи |
|
|
«Основні види ДТП. Поведінка у разі ДТП» |
|
|
«Обережно – дорога!» |
|
|
Заходи по збереженню життя та здоров'я дітей |
|
01.09 |
Вступний інструктаж з безпеки життєдіяльності учнів у закладі |
|
02.09 |
Бесіда «Правила безпечної поведінки у надзвичайних ситуаціях» |
|
03.09. |
Бесіда «Увага! Небезпечні предмети» |
|
04.09. |
Бесіда «Правила поводження з газо- та електроприладами» |
|
09.09. |
Бесіда «Безпечна дорога до школи. Безпека в школі» |
|
10.09. |
Оформлення класного куточка з охорони життя і здоров’я дітей. |
|
17.09. |
Бесіда «Мобільні телефони |
|
24.09. |
Бесіда «Педикульоз – інфекційне захворювання». |
|
25.09 |
Будь обережним пiд час екскурсiї, походу |
|
|
Організаційні заходи |
|
|
Організація чергування по школі |
|
щотижня |
Перевірка щоденників |
|
щоп’ятниці |
Санітарна година |
|
|
Робота з батьками |
|
27.08 |
Батьківські збори: Організація роботи з учнями 9 класу в 2015-2016 навчальному році |
|
08.09 |
Бесіда про зовнішній вигляд учня. |
|
11.09 |
Бесіда про виконання дом. завдань. |
|
16.09 |
Консультації для батьків. |
|
23.09 |
Анкетування батьків «Чи розумію я свою дитину?» |
|
Протягом місяця |
Відвідування учнів вдома з метою вивчення житлово-побутових умов та уточнення соціальних паспортів класів |
|
|
Внутрішньошкільний контроль |
|
|
Аналіз роботи класних керівників |
|
|
Перевірка особових справ |
|
|
Перевірка щоденників |
|
|
Позапланові заходи |
|
|
|
|
ЖОВТЕНЬ
Місячник морально – етичного виховання
Дата |
Тема |
Примітки |
|
Загальношкільні заходи |
|
02.10 |
Концерт – привітання до Дня вчителя, випуск газет, колажів |
|
07.10 |
Проведення свята «Посвята в п’ятикласники» |
|
14.10 |
Проведення Свята до Дня Українського козацтва «Козаки –не простаки!» |
|
15.10 |
Виховний захід «Правила поведінки в громадських місцях та в школі» (інсценівки). |
|
21.10 |
Проведення Свята Осені |
|
20.10 |
Виставка робіт із осіннього природного матеріалу «Роби прекрасне своїми руками» |
|
23.10 |
Тиждень пам’яті до річниці визволення України від німецько – фашистських загарбників. Уроки мужності. Тематична лінійка |
|
Протягом місяця |
Екологічні суботники “Чисте подвір’я” |
|
|
Виховні години |
|
02.10 |
Люди сильні один одним |
|
09.10 |
Як і чим випробовується дружба |
|
16.10 |
Моральне повчання притчі |
|
23.10 |
Молодь та міліція. Що потрібно знати |
|
|
Позакласні заходи |
|
|
«Визволення України від німецько-фашистських загарбників» |
|
|
«Кого ми називаємо людиною?» |
|
|
Заходи по збереженню життя та здоров'я дітей |
|
07.10 |
Бесіда «Пропаганда здорового способу життя» |
|
15.10 |
Бесіда «Як запобігти отруєнню грибами» |
|
25.10 |
Первинний інструктаж з правил поведінки на осінніх канікулах: правила вуличного руху, поведінки в транспорті та в громадських місцях, пожежна безпека |
|
|
Організаційні заходи |
|
|
Організація чергування по школі |
|
|
Підготовка звіту про чергування |
|
щотижня |
Перевірка щоденників |
|
|
Робота з батьками |
|
05.10 |
Бесіда про зовнішній вигляд учня |
|
22.10 |
Батьківські збори «Психологічні особливості старших підлітків» |
|
24.10 |
Повідомлення батькам про результати навчання їх дітей |
|
протягом місяця |
Бесіди з батьками невстигаючих учнів і учнів, що порушують поведінку |
|
|
Внутрішньошкільний контроль |
|
|
Перевірка класних журналів |
|
|
Перевірка журналів ГПД |
|
|
Позапланові заходи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ЛИСТОПАД
Місячник сімейного виховання
Дата |
Тема |
Примітки |
|
Загальношкільні заходи |
|
протягом місяця |
Підготовка до Дня інвалідів |
|
09.11 |
Відзначення Дня української писемності та мови « Розвивайся, звеселяйся, моя рідна мово, у барвінки зодягайся, моє щире слово» |
|
12.11 |
Виставка фотогазет “Вільний час сім’ї” |
|
16.11 |
День толерантності |
|
19.11 |
Тренінг «Конфлікти та їх вирішення» |
|
26.11 |
Проведення заходів до Всесвітнього дня проти насильства |
|
27.11 |
Тиждень пам’яті, присвячений жертвам Голодомору « Мій краю – моя історія жива» |
|
28.11 |
Тиждень пам’яті, присвячений жертвам Голодомору « Мій краю – моя історія жива» |
|
|
Виховні години |
|
06.11 |
Рід, родина, рідне |
|
13.11 |
Про що розповів сімейний альбом |
|
20.11 |
Здоров’я дитини — щастя кожної родини |
|
27.11 |
Без сімї нема щастя на землі |
|
|
Позакласні заходи |
|
|
Бесіда «9 листопада – День української мови та писемності» |
|
|
«Найдорожчі люди» |
|
|
«На порозі дорослого життя» |
|
|
«Голодомор. Хто вижив – не забуде..» |
|
|
|
|
|
Заходи по збереженню життя та здоров'я дітей |
|
02.11 |
Бесіда «Про правила поведінки учнів під час навчально-виховного процесу.» |
|
12.11 |
Бесіда «Запалювальні засоби, від яких виникають пожежі. Небезпечність гри з вогнем» |
|
16.11 |
Бесіда «Профілактика грипу та ГРВІ» |
|
18.11 |
Бесіда «Правильна постава та її значення для здоров'я школяра» |
|
25.11 |
Бесіда «Небезпечне місцезнаходження для дітей – будівельний майданчик» |
|
|
Організаційні заходи |
|
|
Організація чергування по школі |
|
щотижня |
Перевірка щоденників |
|
|
Робота з батьками |
|
протягом місяця |
Бесіди з батьками невстигаючих учнів і учнів, що порушують поведінку |
|
13.11 |
Бесіда про виконання домашніх завдань |
|
|
|
|
|
Внутрішньошкільний контроль |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Позапланові заходи |
|
|
|
|
ГРУДЕНЬ
Місячник громадського та морально-правового виховання
Дата |
Тема |
Примітки |
|
Загальношкільні заходи |
|
01.12 |
Відзначення Дня людей з особливими потребами |
|
02.12 |
Міжнародний день боротьби зі СНІДом |
|
04.12 |
Лицарський турнір «Нумо, хлопці-українці!», присвячений Дню збройних сил України |
|
07.12 |
Заходи до всеукраїнського тижня права |
|
10.12 |
Бесіда з елементами рольової гри «Школа прав дитини» (із залучення громадськості) |
|
10.12 |
Відкриття майстерні Діда Мороза –колективна творча справа «Новорічний дарунок ялинці» |
|
11.12 |
Фотогалерея «Закони життя нашого класу» |
|
11.12- 17.12 |
Тиждень народознавства. Проведення тематичних бесід, народ - них ігор до свята Андрія |
|
16.12 |
Виховний захід “Читайлик” І тур |
|
18.12 |
Ознайомлення з Декларацією Прав Дитини |
|
22.12 |
Конкурс «Новорічне свято у нашому класі» |
|
протягом місяця |
Підготовка та проведення Новорічних свят |
|
25.12 |
Новорічні свята |
|
|
Виховні години |
|
04.12 |
Злочин і кара |
|
11.12 |
«А в очах сльоза …» (до Дня визволення м. Черкаси від фашистських загарбників) |
|
18.12 |
Виконуй обовязки і поважай правопорядок |
|
25.12 |
Правила і закони в твоєму житті |
|
|
Позакласні заходи |
|
02.12 |
СНІД – загроза людства |
|
17.12 |
Круглий стіл «Людина починається з добра» |
|
|
Заходи по збереженню життя та здоров'я дітей |
|
09.12 |
Бесіда «Гігієна одягу та взуття» |
|
14.12 |
Бесіда «Як загартувати себе» |
|
18.12 |
Правила безпеки під час святкування новорічних свят. |
|
24.12 |
Бесіда «Заборона користування піротехнічними іграшками» |
|
25.12 |
Первинний інструктаж з правил поведінки на зимових канікулах: правила вуличного руху, поведінки в транспорті та в громадських місцях, пожежна безпека. |
|
|
Організаційні заходи |
|
|
Чергування по школі |
|
щотижня |
Перевірка щоденників |
|
|
Робота з батьками |
|
10.12 |
Анкетування «Батьки і школа» |
|
23.12. |
Батьківські збори: Підсумки роти класу за І семестр |
|
|
|
|
|
Внутрішньошкільний контроль |
|
|
Перевірка класних журналів |
|
|
Перевірка журналів ГПД |
|
|
Перевірка протоколів батьківських зборів |
|
|
|
|
|
Позапланові заходи |
|
|
|
|
|
|
|
12. ЗВІТ ПРО ВИХОВНУ РОБОТА З УЧНЯМИ ПО НАПРЯМКАХ
І.Громадянське виховання.
№ |
Заходи |
Дата |
Відповідальний |
Відмітка |
1 |
Злочин і кара |
04.12 |
|
|
2 |
Виконуй обовязки і поважай правопорядок |
18.12 |
|
|
3 |
Правила і закони в твоєму житті |
25.12 |
|
|
4 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
ІІ.Родинно-сімейне виховання.
№ |
Заходи |
Дата |
Відповідальний |
Відмітка |
1 |
Рід, родина, рідне |
06.11 |
|
|
2 |
Про що розповів сімейний альбом |
13.11 |
|
|
3 |
Здоров’я дитини — щастя кожної родини |
20.11 |
|
|
4 |
Без сімї нема щастя на землі |
27.11 |
|
|
5 |
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
ІІІ. Військово – патріотичне виховання
№ |
Заходи |
Дата |
Відповідальний |
Відмітка |
1 |
«Визволення України від німецько-фашистських загарбників» |
23.10 |
|
|
2 |
«А в очах сльоза …» (до Дня визволення м. Черкаси від фашистських загарбників) |
11.12 |
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
ІV. Трудове виховання
№ |
Заходи |
Дата |
Відповідальний |
Відмітка |
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
V. Художньо – естетичне виховання
№ |
Заходи |
Дата |
Відповідальний |
Відмітка |
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
VІ. Моральне виховання
№ |
Заходи |
Дата |
Відповідальний |
Відмітка |
1 |
Люди сильні один одним |
02.10 |
|
|
2 |
Як і чим випробовується дружба |
09.10 |
|
|
3 |
Моральне повчання притчі |
16.10 |
|
|
4 |
Молодь та міліція. Що потрібно знати |
23.10 |
|
|
5 |
«Кого ми називаємо людиною?» |
22.10 |
|
|
6 |
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
VІІ.Екологічне виховання
№ |
Заходи |
Дата |
Відповідальний |
Відмітка |
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
VІІІ. Формування здорового способу життя
№ |
Заходи |
Дата |
Відповідальний |
Відмітка |
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
ІХ.Превентивне виховання
№ |
Заходи |
Дата |
Відповідальний |
Відмітка |
1 |
Бесіда:Міжнародний день прав людей |
10.12 |
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
Х. Правова освіта
№ |
Заходи |
Дата |
Відповідальний |
Відмітка |
1 |
Злочин і кара |
04.12 |
|
|
2 |
Виконуй обовязки і поважай правопорядок |
18.12 |
|
|
3 |
Правила і закони в твоєму житті |
25.12 |
|
|
4 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
ХІ. Сприяння творчому росту особистості
№ |
Заходи |
Дата |
Відповідальний |
Відмітка |
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
ХІІ. Робота по попередженню дитячого травматизму
№ |
Заходи |
Дата |
Відповідальний |
Відмітка |
1 |
Вступний інструктаж з безпеки життєдіяльності учнів у закладі |
01.09 |
|
|
2 |
Бесіда «Правила безпечної поведінки у надзвичайних ситуаціях» |
02.09 |
|
|
3 |
Бесіда «Увага! Небезпечні предмети» |
03.09. |
|
|
4 |
Бесіда «Правила поводження з газо- та електроприладами» |
04.09. |
|
|
5 |
Бесіда «Безпечна дорога до школи. Безпека в школі» |
09.09. |
|
|
6 |
Оформлення класного куточка з охорони життя і здоров’я дітей. |
10.09. |
|
|
7 |
Бесіда «Мобільні телефони |
17.09. |
|
|
8 |
Бесіда «Педикульоз – інфекційне захворювання». |
24.09. |
|
|
9 |
Будь обережним пiд час екскурсiї, походу |
25.09 |
|
|
10 |
Бесіда «Пропаганда здорового способу життя» |
07.10 |
|
|
11 |
Бесіда «Як запобігти отруєнню грибами» |
15.10 |
|
|
12 |
Первинний інструктаж з правил поведінки на осінніх канікулах: правила вуличного руху, поведінки в транспорті та в громадських місцях, пожежна безпека |
25.10 |
|
|
13 |
Бесіда «Про правила поведінки учнів під час навчально-виховного процесу.» |
02.11 |
|
|
14 |
Бесіда «Запалювальні засоби, від яких виникають пожежі. Небезпечність гри з вогнем» |
12.11 |
|
|
15 |
Бесіда «Профілактика грипу та ГРВІ» |
16.11 |
|
|
16 |
Бесіда «Правильна постава та її значення для здоров'я школяра» |
18.11 |
|
|
17 |
Бесіда «Небезпечне місцезнаходження для дітей – будівельний майданчик» |
25.11 |
|
|
18 |
Бесіда «Гігієна одягу та взуття» |
09.12 |
|
|
19 |
Бесіда «Як загартувати себе» |
14.12 |
|
|
20 |
Правила безпеки під час святкування новорічних свят. |
18.12 |
|
|
21 |
Бесіда «Заборона користування піротехнічними іграшками» |
24.12 |
|
|
22 |
Первинний інструктаж з правил поведінки на зимових канікулах: правила вуличного руху, поведінки в транспорті та в громадських місцях, пожежна безпека. |
25.12 |
|
|
23 |
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
13. РОБОТА З НОРМАТИВНИМИ ДОКУМЕНТАМИ
Дата |
№ |
назва документа |
короткий зміст документа |
05.06.2015 |
1/9-280 |
Лист МОН України «Про організацію навчально-виховного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2015/2016 навчальному році»
|
рекомендації Міністерства освіти і науки України до організації навчально-виховного процесу учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2015/2016 навчальному році для використання в роботі. |
26.06.2015 |
№ 1/9-305 |
Лист МОН України «Про вивчення базових дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах у 2015/2016 навчальному році»
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14. СТОРІНКА КОНТРОЛЮ
Дата |
Результати перевірки |
Здійснює перевірку |
Виконати до... |
Відмітка про виконання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|