Риторика. Презентація "Як розвивати уяву. Уява випереджає поведінку співрозмовника".

Про матеріал
Будь-яке навчання пов'язане з необхідністю щось уявити, оперувати абстрактними образами і поняттями. Все це неможливо зробити без уяви чи фантазії. Ті діти, які знають,що таке уява, як її розвинути , мають можливість не тільки натренувати свій мозок, але і зробити своє життя яскравішим. Це допоможе не тільки у навчанні, але і в повсякденному житті.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Як розвивати уяву. Уява випереджає поведінку співрозмовника. Підготувала вчитель. КЗСО “Першотравневська ЗОШІ – ІІІ ступенів”Жидко І.І. УРОК РИТОРИКИ 4 клас

Номер слайду 2

Вправа «Привітання» Щоб наш урок пройшов цікаво і ефективно, розпочнемо його у гарному настрої. Привітайте один одного,вибравши пару і ритуал привітання, який сподобався.08.02.20192http://aida.ucoz.ru

Номер слайду 3

08.02.2019http://aida.ucoz.ru3

Номер слайду 4

Гра «Розмова лісу» Мовленнєва гімнастика. Уявіть що ви у лісі чуєте і відтворіть звуками: Шелест листя – ш-ш-ш. Пролетів жук – ж-ж-ж. Затьохкав соловейко – ... Зашумів крилами птах – шух-шух. Зашурхотів їжачок – ... Забриніла бджілка – .... Дзюркоче струмочок – ...08.02.2019http://aida.ucoz.ru4

Номер слайду 5

Гра «Озвуч картинку»Учні отримують картинки із зображенням тварин, предметів, вчитель пропонує озвучити їх. Дощик – .... Каченя - …Мишка – … Автомобіль - …08.02.2019http://aida.ucoz.ru5

Номер слайду 6

За допомогою міміки та жестів один учень показує іншим дітям задумане слово. Ті намагаються його відгадати. ЩО ДОПОМОГЛО НАМ ВИКОНУВАТИ ВПРАВИ ТА ЗАВДАННЯ?08.02.2019http://aida.ucoz.ru6

Номер слайду 7

Перенесіться подумки в:І група – КОСМІЧНИЙ ВСЕСВІТ.ІІ група – ПІДВОДНЕ ЦАРСТВО.ІІІ група – ДАВНІЙ СВІТ. Уявіть і пофантазуйте! Розкажіть, що ви там побачили.08.02.2019http://aida.ucoz.ru7

Номер слайду 8

Як розвивати уяву. Уява випереджає поведінку співрозмовника. style.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 9

08.02.2019http://aida.ucoz.ru9 Уява – уявлення, при відсутності реального предмета, або необґрунтоване припущення, або діяльність, що породжує дане уявлення чи припущення.

Номер слайду 10

УЯВА – це велика сила. Уява і фантазія - одна з найважливіших сторін нашого життя. Страшно уявити, що було б, якби людина не володіла фантазією. Світ втратив би майже всі наукові відкриття, безліч творів мистецтва, діти не почули б казок і не змогли б грати в багато ігор. А чи можна засвоїти шкільну програму без уяви? Кажуть: "Без уяви немає міркування".08.02.2019http://aida.ucoz.ru10

Номер слайду 11

- Чи траплялася з вами ситуація, коли вам не вдалося досягти порозуміння зі співрозмовником?- А чи запитували ви себе у чому причина?Читання статті посібника, ст. 58. Отже, мистецтво спілкування – це мистецтво донесення до уяви співрозмовника своїх образів. Це мистецтво слухати співрозмовника, розуміти його образи, мистецтво інтонації, міміки, жестів. Уява потрібна не лише для того, щоб малювати, писати музику чи щось винаходити.08.02.2019http://aida.ucoz.ru11

Номер слайду 12

УЯВА ПОТРІБНА ЩОДНЯ – ЩОБ ЗРОЗУМІТИ ОДИН ОДНОГО!Завдання 1. Читання тексту, ст. 58.08.02.2019http://aida.ucoz.ru12

Номер слайду 13

РОБОТА НАД ЗМІСТОМ08.02.2019http://aida.ucoz.ru13

Номер слайду 14

Слухання аудіо запису “Пісні Сольвейг” із сюїти “Пер Гюнт” Е. Гріга08.02.2019http://aida.ucoz.ru14

Номер слайду 15

СЛОВЕСНЕ МАЛЮВАННЯ- Що ви відчували, уявляли, слухаючи музику?- Що б зобразили на малюнку, після прослуховування?- Як гадаєте, чому ваші словесні малюнки різні, хоча слухали одну музику?08.02.2019http://aida.ucoz.ru15

Номер слайду 16

Давайте відпочинемо!Передайте один одному м’яч, вважаючи, що це:* важке каміння; * кришталева ваза ; * мокра ганчірка; *повне відро з водою Уявіть, що ви* перестрибуєте калюжі; * Дід Мороз; * вітер; *змерзли на вулиці.08.02.2019http://aida.ucoz.ru16

Номер слайду 17

РОБОТА В ПАРАХАналіз ситуації , ст. 59- Як ти вважаєш, чому Дмитрик відповів бабусі саме так?08.02.2019http://aida.ucoz.ru17

Номер слайду 18

- Яка уявлена картинка підштовхнула його до такої відповіді?08.02.2019http://aida.ucoz.ru18

Номер слайду 19

ТВОРЧЕ ЗАВДАНЯСитуація 4, ст. 60. Робота в групах.08.02.2019http://aida.ucoz.ru19

Номер слайду 20

Розташуйте репліки, щоб вийшов діалог поросяти Кнопки з жирафою.- Прочитайте діалог у парах.08.02.2019http://aida.ucoz.ru20

Номер слайду 21

МОДЕЛЮВАННЯ СИТУАЦІЇ- Уявіть себе на місці героїв. 1 гр. - Спробуйте переконати жирафу помінятися шиями.2 гр. - Від імені жирафи спробуйтенавести аргументи, чому вине будете цього робити.08.02.2019http://aida.ucoz.ru21

Номер слайду 22

Як розвинути уяву. ПОРАДИ ПСИХОЛОГІВНові слова Придумуйте і складайте нові слова. Називайте предмети по-новому. У перший час вам доведеться напружитися, щоб придумати щось цікаве і вдале. Але чим більше тренуватися, тим легше слова будуть приходити на розум. Усний рахунок Роблячи обчислення ви не тільки тренуєте фантазію, але і розум. Додатково можете уявляти, як записуєте числа на папері і там же робите підрахунки. Німі фільми Перегляд фільмів без звуку дає волю фантазії. Ви не тільки можете озвучувати окремі фрази або діалоги героїв, але і придумати цілу історію. Можете грати в цю гру з друзями: кожен вибере собі героя і говорити за нього.http://aida.ucoz.ru22

Номер слайду 23

Асоціація Це вправа цікаво не тільки дітям, але і дорослим. Грати в асоціації можна як самостійно, так і колективом. Придумайте асоціацію до якогось слова: уявіть предмет або почуття, пов’язане із загаданою словом. Дуже важливо при цьому пояснити, чим саме пов’язує ці два слова. Ця гра добре розвиває творче мислення. Читання Коли читаєте книгу, намагайтеся якомога яскравіше уявити собі всі події в романі чи оповіданні: героїв, будинки, приміщення, наряди, природу. Вивчення схем і карт Перетворіть вправа на цікаву захоплюючу гру. Придумайте історію про захований піратами скарб і спробуйте його знайти. Або придумайте подорож по незвіданих земель. Можете просто йти по карті за знайомим містах і представляти місця, де вже побували колись.08.02.2019http://aida.ucoz.ru23

Номер слайду 24

ПІДСУМОК УРОКУЯК УЯВА ДОПОМАГАЄ У ЩОДЕННОМУ СПІЛКУВАННІ?08.02.2019http://aida.ucoz.ru24

Номер слайду 25

УЯВЛЯЙТЕ І ПЛАНУЙТЕ ПРИЄМНІ ПОДІЇ!08.02.2019http://aida.ucoz.ru25

pptx
Додано
8 лютого 2019
Переглядів
1403
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку