Презентація створена для унаочнення формувати вміння записувати формули швидкості у векторному вигляді, читати графіки проекції, розв'язувати основну задачу механіки.
Виконав Капинос Петро Михайловичучитель фізики Горбівського НВК
Номер слайду 2
« Чого б ти не навчався, ти навчаєшся для себе»Петроній
Номер слайду 3
ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ, ЯКІ ВИРІШИТЬ УРОК:швидкість змінюється по-різному?
Номер слайду 4
Прийом «Незакінчене речення» зміна з часом положення тіла (або частин тіла)в просторі відносно інших тіл це - …(механічний рух);фізичну модель тіла, розмірами якого в умовах задачі можна знехтувати називають …(матеріальною точкою);траєкторія, шлях, переміщення, а, отже швидкість руху тіла залежить від вибору …(системи відліку);векторна величина, яка дорівнює відношенню переміщення до інтервалу часу, за який це переміщення відбулося, називається…(швидкістю);середня векторна швидкість, виміряна за нескінченно малий інтервал часу це -…(миттєва швидкість);рух, під час якого матеріальна точка за будь-які рівні інтервали часу долає однаковий шлях називають…(рівномірним).
Номер слайду 5
знаюдізнавсярівноприскорений прямолінійний рух - це рух із незмінним прискоренням. Прискорення рівноприскореного прямо. Лінійного руху визначають за формулою: Одиниця прискорення в СІ –Точка розвороту – час, коли напрямок руху тіла змінився на протилежний
Номер слайду 6
Розглянути графіки проекції переміщення та координати від часу
Номер слайду 7
З яким прискоренням рухається автомобіль, якщо його швидкість за 1 хв змінилася з 9 км/год до 54 км/год?Відповідь: 0,21м/с²2. Під час рівноприскореного прямолінійного руху велосипедист досягає швидкості 27 км/год за 25 с, рухаючись із прискоренням 0,2 м/с². Яка була його початкова швидкість?Відповідь: 9км/год
Номер слайду 8
Інтерактивний тест «Рівноприскорений прямолінійний рух. Прискорення»https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2450879
Номер слайду 9
Рефлексія. Як на вашу думку, для чого потрібен був сьогоднішній урок?Які знання та навички ви отримали?Чи були якісь труднощі та чому вони виникли?Чи можете ви в повсякденному житті застосувати знання, набуті сьогодні?
Номер слайду 10
Домашнє завдання. Опрацювати: §6, вправи: №1. Яким було при цьому прискорення літака, якщо за 30 с його швидкість зросла від 10 м/с до 55 м/с? №2. Пасажирський потяг загальмував, змінивши свою швидкість від 54 км/год до 5 м/с. Визначте відстань, яку пройшов потяг під час гальмування, якщо прискорення потяга було постійним і дорівнювало 4м/с2 №3. Під час гальмування швидкість потяга змінилася від 36 км/год до 9 км/год за 15 с. Чому дорівнює проекція прискорення потяга? Через який час від початку гальмування він зупиниться? Який шлях він при цьому пройшов?