Рівності і нерівності. Знаходження невідомого компрнента дії відніманн і додавання. Цікаві задачі.

Про матеріал
Цікавий урок пов'язаний темою дружби. Можна використовувати добираючи наочний матеріал за власною фантазією.
Перегляд файлу

 

СПЕЦІАЛІЗОВАНА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №4

З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

ГОРІШНЬОПЛАВНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

 

 

 

 

 

КОНСПЕКТ ВІДКРИТОГО УРОКУ В 1–В КЛАСІ

«Застосування опрацьованого матеріалу. Числові і буквені вирази. Рівності і нерівності.»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель: Кравченко А.К.

 

2023 р.

І Підготовча частина

  1. Привітання

Діти, сьогодні до нас на урок завітали гості, привітаймося з ними.

Ми вже звикли, що кожне свято, яке відбувається у нашому класі характеризується словом «незвичайне». От і сьогодні ми не наважились зрадити цій традиції.

  1. Передбачення
  • Діти, як ви гадаєте, про що ми будемо говорити? Адже, ви зараз сидите за партою не так, як завжди, а кожен зі своїм другом.(Відповіді учнів)

Отож, запрошую вас на заняття з математики, присвячене  Дружбі.

Як символ дружніх стосунків обміняймося _____.

 

3.Усний рахунок

Моделювання дружби в класі

(Кожна дитина вирізала з паперу заздалегідь стільки чоловічків, скільки має друзів в класі і створила модель дружби)

Кожен з вас змоделював коло своїх друзів  з учнів нашого класу. Цим ви довели, що дружба в нашому класі існує. Тож сміло можемо будувати Будинок Дружби.

 

Основою кожної споруди є фундамент. Він повинен бути міцним.

Підготуємо будівельний матеріал.

 Завдання 1.

 Пропоную стати в колону ( Передача цегли : рахунок десятками, двійками, від 45, від 80 у зворотньому напрямку) Робота була успішною, бо  «Взаємодія – це коли ви щось робите разом і допомагаєте один одному»

 

Завдання 2

Якщо ви правильно складете частинки, то отримаєте слово на якому і буде триматись наш дім. (Викладають слово дружба)

Завдання 3

У будівництві важливо дотримуватися правильних замірів, виконаємо завдання 8 на с.9 . Оцініть свою роботу, зафарбувавши кружечок.Молодціі

4.Робота в групах

Зводимо стіни нашого будинку. Для цього обєднаємося в 2групи: хлопчики і дівчатка.

Завдання1 с.8

Початок є, але у нас не вистачає  піску, тож треба закупити

Число, класна робота.

24 - хвилинка каліграфія

Самостійна робота

Кожен з вас може привезти пісок, розв’язавши вирази. Взаємоперевірка

 

 

  • Чого не вистачає нашому будинку?(Даху). Чи є серед нас будівельники? Завдання 2 с.8(вірний друг)

Зачитую твердження, якщо учні згодні з ним, плескають в долоні, а якщо ні – тупотять ногами.

  1. Справжній друг – це той, хто ніколи не обманює свого друга.
  2. Справжній друг – це той, хто нікому не розповість про секрети свого друга.
  3. Справжній друг радіє, коли товариш отримав двійку.
  4. Справжній друг – завжди намагається захистити від образ.
  5. Справжній друг насміхається, коли в його товариша щось не виходить.
  6. Справжній друг – це той, хто не шкодує для друга нічого. Що має.

Підсумовую: «Молодці! Ви добре знаєте, що значить бути вірний другом»

Ось і до Василька завітали справжні друзі. Розвяжемо задачу №3с.8

 

 

 

Будівництво підходить до кінця. Лишилося вставити віконця та розселити жителів(Діти  вставляють свої фото у віконечко і прикріплюють на будинок)

Збоку прикріпимо табличку з адресою вул. Конституції 20 м.  Горішні Плавні

 

  • Діти, ви дуже добре попрацювали і збудували такий чудовий дім. Але щоб зберегти назву Будинок Дружби у жителів повинні бути свої правила( Діти складають правила мирного будинку)

Парасолька

 

На завершення хочу кожному з вас дати ключик від нашого будиночку, щоб у ньому завжди було весело, гамірно і дружньо.(вручення ключиків-смаколиків). Друзів багато не буває, тому подаруємо ключики і нашим гостям. Завжди раді вас бачити.

Памятайте, що в нашому житті є різні цінності, але дорожче золота, сильніше бурі, міцніше сталі є дружба.

Руханка (Фізичне та емоційне розвантаження)

Діти стають у коло. Вправа виконується почергово та у парах.

  • Ми йдемо шукати друга (повторити тричі)
  • Зупинились. Подивились (повернулися в парах обличчям одне до одного).
  • Долоньки - до долоньок (доторкнутися долонями)

Розвернулися на 180 градусів, рухаються по колу, повторюючи слова і виконуючи команди;

  • Ми йдемо шукати друга (повторити тричі)
  •  Зупинились, подивились (повернулися в парах обличчям одне до одного)
  • П’ятка до п’ятки (доторкнутися п’ятками)

Знову розвернулися на 180 градусів, рухаються по колу, повторюючи слова і виконуючи команди;

  • Ми йдемо шукати друга (повторити тричі)
  • Зупинились, подивились (повернулися в парах обличчям одне до одного)
  • Плече до плеча (доторкнутися плечами)

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
12 червня 2023
Переглядів
239
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку