Рівняння. Розвязування задач на рівняння . Урок - казка

Про матеріал
Урок математики в 5 класі, розроблений у формі казки, оскільки діти лише перейшли в середню школу. На даному уроці учні допомагають казковим героям вибратися з полону баби яги, кацея... розвязуючи рівняння та задачі на складання рівнянь.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Мета уроку: Вироблення навичок розв’язування рівнянь за правилами знаходження невідомих компонентів додавання, віднімання і множення; закріпити вивчене за допомогою казки; розвивати та стимулювати творчу активність учнів, увагу, логічне мислення; Виховувати працьовитість, культуру математичних записів, посидючість.

Номер слайду 3

День незвичайний в нас сьогодні- Запрошуємо казку в клас, Адже домовились напередодні- Урок незвичний буде в нас. Казка забутими стежками Через ліси та океани Приводить нас в чарівний світ. Там під дубом вчений кіт, Русалонька за принцем плаче, Коник-Горбоконик на підмогу скаче, Привид Кентервільський всіх лякає, Іван-Царевич Змія перемагає. Та є ще казка, яку ніхто не знає, Тож слухайте уважно,ось вона.

Номер слайду 4

Казка кличе нас у мандри, велить бути в житті сміливими й мудрими, долати перешкоди й біди і не забувати добра світового, бо тільки цим і вимірюється наша людська сутність. Валерій Шевчук

Номер слайду 5

«В деякому царстві жив-був Іван-Царевич. І було в нього три сестри: Марія, Ольга і Ганна. Батько і мати у них померли. Віддав Іван-Царевич сестер своїх заміж за царів царства додавання, віднімання і множення. Цілий рік жив без сестер, і стало йому нудно. Вирішив він провідати сестер.

Номер слайду 6

Дидактична гра «Закінчи речення» Коренем рівняння називають те значення невідомого , при якому… Розв’язати рівняння – означає знайти…. Щоб знайти невідомий доданок, треба… Щоб знайти невідоме зменшуване, треба… Щоб знайти невідомий від’ємник, треба… Щоб знайти невідомий множник,треба…

Номер слайду 7

І відправився Іван-Царевич в дорогу. По дорозі зустрів Олену Прекрасну. Вони закохалися одне в одного. Але злий Чахлик Невмирущий викрав Олену. Тоді Іван-Царевич взяв воїнів і поїхав визволяти свою кохану. Вийшли вони до річки, а там величезний камінь закрив дорогу на міст. На камені написані 3 рівняння. І к. 30-х:3=26 ІІ к. 21-15х=6 ІІІ к. 10-12:4=7

Номер слайду 8

« Довго їхали вони по лісі, поки дорога не привела їх до хатинки Баби Яги. Вона довго ворогувала з Чахликом Невмирущим і погодилась допомогти Івану-Царевичу, але тільки в тому випадку, якщо його воїни розв’яжуть шість рівнянь написаних на стінах хатинки.”

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

у+12705:121=105

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Хто поїде цією дорогою, той сам буде голодний, а кінь ситий. Хто поїде цією дорогою, у того вовк коня з'їсть. Хто поїде дорогою цією, той сам буде ситий, а кінь його голодний. Яку дорогу обере Іван Царевич та Олена Прекрасна? Які пригоди їх очікують?

Номер слайду 16

На базарі їх не купиш, На дорозі не знайдеш, Їх не зважиш на терезах, І ціни не підбереш

Номер слайду 17

ще раціонально застосовувати його. Рене Декарт

Номер слайду 18

Домашнє завдання. Повторити параграф 16, № 562,573, № 42(2 стовпчик) ст.329

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Погляньте на цю пухнасту лісову істоту. Цікаво, хто ж вона така? Де живе? Чим займається? Якщо хочете ближче познайомитися із цим симпатичним створінням, прочитайте казку В. Короліва-Старого “Хуха Моховинка”.

Номер слайду 22

Хто поїде цією дорогою, той сам буде голодний, а кінь ситий. Хто поїде цією дорогою, у того вовк коня з'їсть. Хто поїде дорогою цією, той сам буде ситий, а кінь його голодний. Яку дорогу обере кожен із братів? Які пригоди їх очікують? Прочитайте казку “Про жар-птицю” та вовка” - довідаєтеся

Номер слайду 23

Куди приведе ця таємнича дорога молодшого сина царя, дурня? Які небезпеки підстерігають царевича? Прочитайте казку “Про жар-птицю та вовка” – і ви дізнаєтеся багато цікавого.

ppt
Додано
1 грудня 2019
Переглядів
923
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку