Мета уроку: Вироблення навичок розв’язування рівнянь за правилами знаходження невідомих компонентів додавання, віднімання і множення; закріпити вивчене за допомогою казки; розвивати та стимулювати творчу активність учнів, увагу, логічне мислення; Виховувати працьовитість, культуру математичних записів, посидючість.
День незвичайний в нас сьогодні- Запрошуємо казку в клас, Адже домовились напередодні- Урок незвичний буде в нас. Казка забутими стежками Через ліси та океани Приводить нас в чарівний світ. Там під дубом вчений кіт, Русалонька за принцем плаче, Коник-Горбоконик на підмогу скаче, Привид Кентервільський всіх лякає, Іван-Царевич Змія перемагає. Та є ще казка, яку ніхто не знає, Тож слухайте уважно,ось вона.
Дидактична гра «Закінчи речення» Коренем рівняння називають те значення невідомого , при якому… Розв’язати рівняння – означає знайти…. Щоб знайти невідомий доданок, треба… Щоб знайти невідоме зменшуване, треба… Щоб знайти невідомий від’ємник, треба… Щоб знайти невідомий множник,треба…
І відправився Іван-Царевич в дорогу. По дорозі зустрів Олену Прекрасну. Вони закохалися одне в одного. Але злий Чахлик Невмирущий викрав Олену. Тоді Іван-Царевич взяв воїнів і поїхав визволяти свою кохану. Вийшли вони до річки, а там величезний камінь закрив дорогу на міст. На камені написані 3 рівняння. І к. 30-х:3=26 ІІ к. 21-15х=6 ІІІ к. 10-12:4=7
Хто поїде цією дорогою, той сам буде голодний, а кінь ситий. Хто поїде цією дорогою, у того вовк коня з'їсть. Хто поїде дорогою цією, той сам буде ситий, а кінь його голодний. Яку дорогу обере кожен із братів? Які пригоди їх очікують? Прочитайте казку “Про жар-птицю” та вовка” - довідаєтеся