Різноманітність природних умов на Землі. Природні зони, закономірності їх розміщення на поверхні землі. Карта природних зон.

Про матеріал
Хід уроку. І. Загальнокорекційний етап. 1. Оргпідготовка 1.1 Вітання з класом 1.2 Рапорт чергового про наявність учнів на уроці. 1.3 Перевірк анаявності всього необхідного до уроку. 2. Нервово-психологічна підготовка. 2.1 Учням пропонується розгадати загадку: ІІ. Основний етап. 1. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. 2. Актуалізація знань( перевіркадомашньогозавдання). 2.1 Прийом « Бліц - опитування». Учням пропонується дати відповіді на запитання: • Що дає Сонце Землі? • Чи скрізь на земній кулі однаково тепло? • Як падають промені Сонця на Землю в жаркому поясі? • Як падають промені Сонця в холодних поясах? • Що таке теплові пояси? • Від чого залежить розміщення теплових поясів на Землі? • Які пори року бувають у жаркому, помірних, холодних поясах? • У якому тепловому поясіви живете? 3. Ознайомлення з новими знаннями, уміннями і навичками. 3.1. Ознайомлення учнів з картою Природних зон Євразії. 3.1 Прийом « Проблемне питання». -Учням пропонується поміркувати над тим для чого потрібно вивчати природні зони нашої планети та озвучити результати своїх міркувань. 3.2 Розповідь учителя з використанням матеріалу підручника та географічної карти, а також з використанням карти теплових поясів. Розповідь про природні умови в Україні. Відомо, що площа Землі набагато більша, ніж площа нашої країни. Тому природні умови на планеті є ще більш різноманітними і контрастними. Різноманітність природи Землі залежить, насамперед, від рельєфу і клімату. Залежно від них формуються природні комплекси Землі – природні зони. ( розповідь з використанням презентації « Євразія. Природнізони». Електронний додаток). 3.3 Робота з підручником. Читання тексту підручника кращими учнями на ст. 51-52. ( Учнівідповідають на запитанняпісля тексту). 3.4 Прийом « Відшукай правильну відповідь» - Учням пропонується знайти правильну відповідь в тексті( ст. 51-52) на задане питання і прочитати її вголос. 3.5 Фізкультхвилинка. 3.6 Прийом « Встанови відповідність. Хто перший.»(Робота в групах). – Клас ділиться на групи. Учням пропонується самостійно розфарбувати контури карток із зображенням тварин за кольорами природних зон та правильно розподілити їх по карті Природних зон відповідно до місця проживання тварин. ( Картки виготовлено на основі матеріалів з інтернету). Дана робота проводиться у формі змагань між групами. 4. Закріплення знань. 4.1 Учням пропонується записати у зошит назви природних зон з підручника та схему за якою вивчатиметься кожна з них ( ст. 52). ІІІ Заключний етап. 1. Підведення підсумків і оцінювання відповідей учнів ( коментар). 2. Пояснення домашнього завдання. ( Вчити на ст. 51-52. Вміти знаходити за картою «Природні зони Євразії» кордони теплових поясів). 3. Приведення в порядок робочих місць. Інструктаж за правилами поведінки під час перерви. 4. Організований вихід на перерву.
rtf
Додано
25 січня
Переглядів
113
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку