Про матеріал
Хід уроку.
І. Загальнокорекційний етап.
1. Оргпідготовка
1.1 Вітання з класом
1.2 Рапорт чергового про наявність учнів на уроці.
1.3 Перевірк анаявності всього необхідного до уроку.
2. Нервово-психологічна підготовка.
2.1 Учням пропонується розгадати загадку:
ІІ. Основний етап.
1. Повідомлення теми, мети і завдань уроку.
2. Актуалізація знань( перевіркадомашньогозавдання).
2.1 Прийом « Бліц - опитування».
Учням пропонується дати відповіді на запитання:
• Що дає Сонце Землі?
• Чи скрізь на земній кулі однаково тепло?
• Як падають промені Сонця на Землю в жаркому поясі?
• Як падають промені Сонця в холодних поясах?
• Що таке теплові пояси?
• Від чого залежить розміщення теплових поясів на Землі?
• Які пори року бувають у жаркому, помірних, холодних поясах?
• У якому тепловому поясіви живете?
3. Ознайомлення з новими знаннями, уміннями і навичками.
3.1. Ознайомлення учнів з картою Природних зон Євразії.
3.1 Прийом « Проблемне питання».
-Учням пропонується поміркувати над тим для чого потрібно вивчати
природні зони нашої планети та озвучити результати своїх міркувань.
3.2 Розповідь учителя з використанням матеріалу підручника та
географічної карти, а також з використанням карти теплових поясів.
Розповідь про природні умови в Україні. Відомо, що площа Землі
набагато більша, ніж площа нашої країни. Тому природні умови на
планеті є ще більш різноманітними і контрастними.
Різноманітність природи Землі залежить, насамперед, від рельєфу і
клімату. Залежно від них формуються природні комплекси
Землі – природні зони. ( розповідь з використанням презентації
« Євразія. Природнізони». Електронний додаток).
3.3 Робота з підручником. Читання тексту підручника кращими учнями на ст. 51-52. ( Учнівідповідають на запитанняпісля тексту).
3.4 Прийом « Відшукай правильну відповідь»
- Учням пропонується знайти правильну відповідь в тексті( ст. 51-52) на задане питання і прочитати її вголос.
3.5 Фізкультхвилинка.
3.6 Прийом « Встанови відповідність. Хто перший.»(Робота в групах). – Клас ділиться на групи. Учням пропонується самостійно
розфарбувати контури карток із зображенням тварин за кольорами
природних зон та правильно розподілити їх по карті Природних зон
відповідно до місця проживання тварин. ( Картки виготовлено на основі
матеріалів з інтернету). Дана робота проводиться у формі змагань між
групами.
4. Закріплення знань.
4.1 Учням пропонується записати у зошит назви природних зон з
підручника та схему за якою вивчатиметься кожна з них ( ст. 52).
ІІІ Заключний етап.
1. Підведення підсумків і оцінювання відповідей учнів ( коментар).
2. Пояснення домашнього завдання. ( Вчити на ст. 51-52. Вміти знаходити
за картою «Природні зони Євразії» кордони теплових поясів).
3. Приведення в порядок робочих місць. Інструктаж за правилами
поведінки під час перерви.
4. Організований вихід на перерву.