Різнорівневі завдання для перевірки і контролю знань учнів
з предмету
«Комп’ютерні системи і мережі»
Розроблено викладачем спецдисциплін
ДПТНЗ «Камінь- Каширське ВПУ»
Шелепук В.Г.
Підсумкова контрольна робота
Варіант 1
Початковий рівень навчальних досягнень
Завдання 1-8 передбачають одну правильну відповідь.
Правильна відповідь оцінюється 1 балом.
100 Мбіт/с на відстані
а) 1-2000 м
b) 50-300 м
с) 1-10 м
2) Фізичним середовищем волоконно-оптичного кабеля є:
а) прозоре скловолокно
b) металевий провідник
с) електронно-променева трубка
3) Які бувають маршрутизатори?
а) статичними та динамічними.
b) фольговані, паперові
с) широко- та вузькосмугові
4) Мережі, не обмежені територіально і забезпечують швидкості передавання, які сягають декількох терабітів за секунду, називають
а) регіональними
b) глобальними
с) локальними
5) Мережа, яка є об’єднанням деякої кількості локальних мереж за допомогою телефонних, супутникових або інших каналів у єдину мережу фірми:
а) корпоративна
b) локальна
с) регіональна
6) Які бувають види роз’єднувачів?
а) АВС,USB
b) MS DOS, WINDOWS
с) BNC, AUI, RJ45 МІС, ST, SC
7) Власниками каналів глобальних мереж є спеціалізовані організації, які надають телекомунікаційні послуги за платню і називаються
а) оператори зв’язку (провайдери)
b) оператори комп’ютерного набору
с) оператори телефонного зв’язку
8) Мости доцільно застосовувати у
а) глобальних
b) невеликих та середніх мережах
с) ні в яких
Середній рівень навчальних досягнень
Завдання 1-4 відкритої форми з короткою відповіддю. Правильна відповідь оцінюється 2 балами.
1) Як класифікують комп’ютерні мережі за сферою застосування?
2) Які вам відомі типи скручених пар?
3) Які існують види адресації?
4) Як називають систему, що не приєднана до мережі?
Достатній рівень навчальних досягнень
Завдання 1-4 відкритої форми з розгорнутою відповіддю. Правильна відповідь оцінюється 3 балами.
Високий рівень навчальних досягнень
Завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю. Правильна відповідь оцінюється 6 балами.
1) Описати топології комп’ютерних мереж, зробити порівняльну характеристику.
Підсумкова контрольна робота
Варіант 2
Початковий рівень навчальних досягнень
Завдання 1-8 передбачають одну правильну відповідь.
Правильна відповідь оцінюється 1 балом.
1) Малі локальні та побутові мережі гарантують достатньо великі швидкості передавання
а) до 1 Гбіт/с
b) до 10 Мбіт/с
с) до 1 Мбіт/с
2) Що можна віднести до компонентів модема:
а) лінійний вузел спряження з телефонною лінією
b) ситемний блок
с) мікрокалькулятор
3) Наведіть приклади мережевих протоколів:
а) ТСР/ІР
b) MS DOS
с) ОС
4) Які параметри задають конфігуруванням адаптера?
а) параметри ОС
b) тактову частоту
с) адресу пам'яті, куди відображаються регістри стану та керування;, адресу пам'яті, куди відображається внутрішня пам'ять адаптера, номер переривання
5) Процес у реальній остаточній системі, який опрацьовує інформацію для визначених потреб, це -
a) прикладний процес
b) інформаційний процес
с) реальний процес
6) Сукупність ліній передавання даних та, можливо, іншого обладнання, яке забезпечує передавання даних між остаточними системами є
а) ефірним середовищем
b) навколишнім середовищем
с) середовищем передавання даних
7) Залежно від частоти передавання ефірні канали поділяють на
а) радіо-, інфрачервоні, ультракороткохвильові, мікрохвильові, лазерні
b) локальні, регіональні, глобальні
с) офісні, промислові, глобальні
8) Коаксіальний кабель має будову:
а) центральна жила, діелектрична оболонка, екран, ізоляційна оболонка
b) провідник, ізолятор, електроди
с) нитка розжарення, джерело напруги, анод
Середній рівень навчальних досягнень
Завдання 1-4 відкритої форми з короткою відповіддю. Правильна відповідь оцінюється 2 балами.
Достатній рівень навчальних досягнень
Завдання 1-4 відкритої форми з розгорнутою відповіддю. Правильна відповідь оцінюється 3 балами.
Високий рівень навчальних досягнень
Завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю. Правильна відповідь оцінюється 6 балами.
Підсумкова контрольна робота
Варіант 3
Початковий рівень навчальних досягнень
Завдання 1-8 передбачають одну правильну відповідь.
Правильна відповідь оцінюється 1 балом.
1)Апаратно-програмні блоки, які дають змогу сполучати ЛМ з різними середовищами передавання та протоколами називаються
а)мости
b) сервери
с) кабелі
2) Мережі (ЛМ), які забезпечують передавання в межах одного або групи розташованих близько будинків називаються
а) глобальними
b) регіональними
с) локальними
3) Система, яка побудована та діє з дотриманням вимог міжнародних стандартів є
а) автономна система
b) регіональна система
с) відкрита система
4) База даних маршрутизатора – це:
а) набір інструментів
b) набір символів
с) набір маршрутів
5) Що із перерахованих характеристик стосується адаптерів:
а) до якої мережі він належить, яку розрядність має та до якої шини приєднується
b) яку має швидкість
с) до якої ОС належить
6) За топологією комп’ютерні мережі класифікують так:
а) шинна, кільцева, зіркоподібна, деревоподібна, повнозв’язна
b) суспільна, офісна, особиста
с) локальні, регіональні, глобальні мережі
7) До складових частин адаптера відносяться:
а) співпроцесор, оперативна пам'ять, роз'єднувач розширення, регістри статусу, перемикачі, трансивер
b) монітор, системний блок, клавіатура, миша
с) сектори і доріжки
8) Який вигляд має маска мережі?
а) шестибайтове число
b) чотирибайтове число
с) 0 і 1
Середній рівень навчальних досягнень
Завдання 1-4 відкритої форми з короткою відповіддю. Правильна відповідь оцінюється 2 балами.
1) Кожна IP-адреса складається з таких компонентів:
2) Які є види роз’єднувачів?
3) Система, яка побудована та діє з дотриманням вимог міжнародних стандартів є:
4) Що є фізичним середовищем волоконно-оптичного кабелю?
Достатній рівень навчальних досягнень
Завдання 1-4 відкритої форми з розгорнутою відповіддю. Правильна відповідь оцінюється 3 балами.
1) Пояснити, як розподілені інформаційні системи (РІС) виділяють за ступенями.
2) Як класифікують комп’ютерні мережі за географічною площею?
3) Навести приклади позначень волоконно-оптичних кабелів.
4) Як розрізняють коаксіальні кабелі за техніко-експлуатаційними характеристиками?
Високий рівень навчальних досягнень
Завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю. Правильна відповідь оцінюється 6 балами.
Завдання для перевірки і контролю знань учнів з тем
«Комп’ютерні мережі»,
«Локальні комп’ютерні мережі»
Тема уроку:Введення в мережеві технології. Мережеві архітектури. Вивчення протоколів. Мережеві підключення.
Дайте розгорнуті відповіді на запитання:
Початковий рівень
Середній рівень
Достатній рівень
Високий рівень
Тема уроку: Класифікація локальних комп’ютерних мереж функції і основні характеристики.
Дайте розгорнуті відповіді на запитання:
Початковий рівень
Середній рівень
Достатній рівень
Високий рівень
Тема уроку: Методи доступу до середовища передачі даних.
Дайте розгорнуті відповіді на запитання:
Початковий рівень
Середній рівень
Достатній рівень
Високий рівень
Пристрій |
Призначення пристрою |
|||
Передавання даних між вузлами мережі |
З’єднання мереж |
Визначення маршруту пересиланням пакетів |
Підсилення потужності сигналу в мережі |
|
Концентратор |
|
|
|
|
Комутатор |
|
|
|
|
Міст |
|
|
|
|
Маршрутизатор |
|
|
|
|
Повторювач |
|
|
|
|
Тема уроку: Методи доступу до середовища передачі даних.
2Дайте розгорнуті відповіді на запитання:
Початковий рівень
Середній рівень
Достатній рівень
Високий рівень
Тема уроку: Ієрархічна модель програмного забезпечення комп’ютерних мереж.
Дайте розгорнуті відповіді на запитання:
Початковий рівень
Середній рівень
Достатній рівень
Високий рівень
Тема уроку: Драйвери та стандартні протоколи.
Програмне забезпечення локальних комп’ютерних мереж. Адміністрування мережевого принтера.
Дайте розгорнуті відповіді на запитання:
Початковий рівень
1.Що являють собою драйвери?
Середній рівень
Достатній рівень
Високий рівень
Тема уроку: Драйвери та стандартні протоколи.
Програмне забезпечення локальних комп’ютерних мереж. Адміністрування мережевого принтера.
26 Дайте розгорнуті відповіді на запитання:
Початковий рівень
Середній рівень
Достатній рівень
Високий рівень
Тема уроку: Драйвери та стандартні протоколи.
Програмне забезпечення локальних комп’ютерних мереж. Адміністрування мережевого принтера.
26 Дайте розгорнуті відповіді на запитання:
Початковий рівень
Середній рівень
Достатній рівень
Високий рівень