Різнорівневі завдання для перевірки і контролю знань учнів з теми "Комп'ютерні системи і мережі"

Про матеріал
В документі представлені різнорівневі завдання для контрольних робіт і для перевірки знань на уроці при вивченні окремої теми.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

Різнорівневі завдання для перевірки і контролю знань учнів

з предмету

«Комп’ютерні системи і мережі»

C:\Program Files\Microsoft Office\MEDIA\OFFICE12\AutoShap\BD18189_.wmf

Розроблено викладачем спецдисциплін

ДПТНЗ «Камінь- Каширське ВПУ»

Шелепук В.Г.

 

Підсумкова контрольна робота

Варіант 1

Початковий рівень навчальних досягнень

Завдання 1-8 передбачають одну правильну відповідь.

 Правильна відповідь оцінюється 1 балом.

  •   Шина комп’ютера забезпечує швидкість передавання даних понад

100 Мбіт/с на відстані

а) 1-2000 м

b) 50-300 м

с) 1-10 м

 

2) Фізичним середовищем  волоконно-оптичного кабеля є:

 а) прозоре скловолокно

 b) металевий провідник

 с) електронно-променева трубка

 

3) Які бувають маршрутизатори?

а) статичними та динамічними.

 b) фольговані, паперові

с) широко- та вузькосмугові

 

4) Мережі, не обмежені територіально і за­безпечують швидкості передавання, які сягають декількох терабітів за секунду, називають
 а) регіональними

b) глобальними
 с) локальними

 

5) Мережа, яка є об’єднанням деякої кількості локальних мереж за допомогою телефонних, супутникових або інших каналів у єдину мережу фірми:
 а) корпоративна
  b) локальна
  с) регіональна

6) Які бувають види роз’єднувачів?

 а) АВС,USB

 b) MS DOS, WINDOWS

 с) BNC, AUI, RJ45 МІС, ST, SC

7) Власниками каналів глобальних мереж є спеціалізовані організації, які надають телекомунікаційні послуги за платню і називаються
а) оператори зв’язку (провайдери)
b) оператори комп’ютерного набору

 с) оператори телефонного зв’язку

8) Мости доцільно застосовувати у

 а) глобальних

b) невеликих та середніх мережах

с) ні в яких

 

 

 

 

Середній рівень навчальних досягнень

 

Завдання 1-4 відкритої форми з короткою відповіддю. Правильна відповідь оцінюється 2 балами.

 

1) Як класифікують комп’ютерні мережі за сферою застосування?

 

2) Які вам відомі типи скручених пар?

 

3) Які існують види адресації?
 

4) Як називають систему, що не приєднана до мережі?

 

 

Достатній рівень навчальних досягнень

 

Завдання 1-4 відкритої форми з розгорнутою відповіддю. Правильна відповідь оцінюється 3 балами.

 

  1.   Що являє собою реальна остаточна система?
  2.   Пояснити, що являє собою база даних маршрутизатора.
  3.   Описати призначення мережевих протоколів.
  4.   Пояснити призначення браузерів.

 

 

Високий рівень навчальних досягнень

 

Завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю. Правильна відповідь оцінюється 6 балами.

 

1) Описати топології комп’ютерних мереж, зробити порівняльну характеристику.

 

 

Підсумкова контрольна робота

Варіант 2

Початковий рівень навчальних досягнень

Завдання 1-8 передбачають одну правильну відповідь.

 Правильна відповідь оцінюється 1 балом.

 

1) Малі локальні та побутові мережі гарантують достатньо великі швидкості передавання

  а) до 1 Гбіт/с

b) до 10 Мбіт/с

с) до 1 Мбіт/с

 

2) Що можна віднести до компонентів модема:

 а) лінійний вузел спряження з телефонною лінією

 b) ситемний блок
 с) мікрокалькулятор

 

3) Наведіть приклади мережевих протоколів:

 а) ТСР/ІР

 b) MS DOS

 с) ОС

 

4) Які параметри задають конфігуруванням адаптера?

  а) параметри ОС

  b) тактову частоту

  с) адресу пам'яті, куди відображаються регістри стану та керування;, адресу пам'яті, куди відображається внутрішня пам'ять адаптера, номер переривання

5) Процес у реальній остаточній системі, який опрацьовує інформацію для визначених потреб, це -

a) прикладний процес

b) інформаційний процес

с) реальний процес

6) Сукупність ліній передавання даних та, можливо, іншого обладнання, яке забезпечує передавання даних між остаточними системами  є

а) ефірним середовищем

b) навколишнім середовищем

с) середовищем передавання даних

7) Залежно від частоти передавання ефірні канали поділяють на

 а) радіо-, інфрачервоні, ультракороткохви­льові, мікрохвильові, лазерні

 b) локальні, регіональні, глобальні

 с) офісні, промислові, глобальні

8) Коаксіальний кабель має будову:

а) центральна жила, діелектрична оболонка, екран,  ізоляційна оболонка

b) провідник, ізолятор, електроди

с) нитка розжарення, джерело напруги, анод

 

 

 

Середній рівень навчальних досягнень

 

Завдання 1-4 відкритої форми з короткою відповіддю. Правильна відповідь оцінюється 2 балами.

 

  1. Які бувають маршрутизатори?
  2. Який вигляд має маска мережі?
  3. Навести приклади топологій комп’ютерних мереж.
  4. Назвати рівень моделі OSI, що визначає шлях через мережу.

 

Достатній рівень навчальних досягнень

 

Завдання 1-4 відкритої форми з розгорнутою відповіддю. Правильна відповідь оцінюється 3 балами.

 

  1. Що являє собою абонент мережі, вузол?
  2. Що таке мережевий протокол?
  3. Яке призначення провайдерів?
  4. Що являє собою домен?

 

 

Високий рівень навчальних досягнень

 

Завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю. Правильна відповідь оцінюється 6 балами.

 

  1. Описати будову, призначення, види волоконно-оптичних кабелів.

 


 

Підсумкова контрольна робота

Варіант 3

Початковий рівень навчальних досягнень

Завдання 1-8 передбачають одну правильну відповідь.

 Правильна відповідь оцінюється 1 балом.

 

1)Апаратно-програмні блоки, які дають змогу сполучати ЛМ з різни­ми середовищами передавання та протоколами називаються

а)мости
b) сервери

с) кабелі

 

2) Мережі (ЛМ), які забезпечують передавання в межах одного або групи розташо­ваних близько будинків називаються
 а) глобальними
 b) регіональними

с) локальними

 

3) Система, яка побудована та діє з дотриманням вимог міжна­родних стандартів є

 а) автономна система

 b) регіональна система

   с) відкрита система

 

4) База даних маршрутизатора – це:                                                                                                    

         а) набір інструментів

 b) набір символів

 с) набір маршрутів

5) Що із перерахованих  характеристик  стосується адаптерів:

а) до якої мережі він належить, яку розрядність має та до якої шини приєднується
b) яку має швидкість
с) до якої ОС належить

6) За топологією комп’ютерні мережі класифікують так:

 а) шинна, кільцева, зіркоподібна, деревоподібна, повнозв’язна

 b) суспільна, офісна, особиста

 с) локальні, регіональні, глобальні мережі

7) До складових частин адаптера відносяться:

а) співпроцесор, оперативна пам'ять, роз'єднувач розширення, регістри статусу, перемикачі, трансивер

b) монітор, системний блок, клавіатура, миша

с) сектори і доріжки

8) Який вигляд має маска мережі?
 а) шестибайтове число
 b) чотирибайтове число
 с) 0 і 1

 

 

 

Середній рівень навчальних досягнень

 

Завдання 1-4 відкритої форми з короткою відповіддю. Правильна відповідь оцінюється 2 балами.

 

1)  Кожна IP-адреса складається з таких компонентів:

 

2) Які є  види роз’єднувачів?
 

3) Система, яка побудована та діє з дотриманням вимог міжна­родних стандартів є:

 

4) Що є фізичним середовищем  волоконно-оптичного кабелю?

 

 

 

Достатній рівень навчальних досягнень

 

Завдання 1-4 відкритої форми з розгорнутою відповіддю. Правильна відповідь оцінюється 3 балами.

 

1) Пояснити, як розподілені інформаційні системи (РІС) виділяють за ступенями.

 

2) Як  класифікують комп’ютерні мережі за географічною площею?

 

3) Навести приклади позначень волоконно-оптичних кабелів.

 

4) Як розрізняють коаксіальні кабелі за техніко-експлуатаційними характеристиками?

 

 

 

Високий рівень навчальних досягнень

 

Завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю. Правильна відповідь оцінюється 6 балами.

 

  1. Описати призначення і роботу мережевих протоколів ТСР/ІР.

 

 


 

 

 

 

 

 

Завдання для перевірки і контролю знань учнів з тем

«Комп’ютерні  мережі»,

 «Локальні комп’ютерні мережі»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема уроку:Введення в мережеві технології. Мережеві архітектури. Вивчення протоколів. Мережеві підключення.

Дайте розгорнуті відповіді на запитання:

Початковий  рівень

  1. Що таке локальна комп’ютерна мережа?

Середній рівень

  1. Які відомі вам топології КМ?
  2. Який комп’ютер називають клієнтом?

 

Достатній рівень

  1. Чим відрізняються однорангові мережі від мереж з виділеним сервером?
  2. Яка відмінність у повнозв’язних і неповнозв’язних  конфігураціях КМ?
  3.  Які середовища передавання даних використовуються к комп’ютерних мережах?

 

Високий рівень

  1. Дати порівняльну характеристику топологій комп’ютерних  мереж.

 

 

Тема уроку: Класифікація локальних комп’ютерних мереж функції і основні характеристики.

Дайте розгорнуті відповіді на запитання:

Початковий рівень

  1.  Що таке комп’ютерна мережа?

Середній рівень

  1. Які функції виконує комп’ютер-сервер?
  2. Який комп’ютер називають клієнтом?

 

Достатній рівень

  1. За якими властивостями можна класифікувати комп’ютерні мережі?
  2. Назвіть і поясніть функції, які може виконувати сервер у багаторанговій мережі?
  3. Назвіть види КМ за розподілом функцій між комп’ютерами.

 

Високий рівень

  1. Назвіть і охарактеризуйте основні властивості КМ.


 

Тема уроку: Методи доступу до середовища передачі даних.

Дайте розгорнуті відповіді на запитання:

Початковий рівень

  1. Назвіть відомі вам середовища передавання даних.

Середній рівень

  1. Якими є середовища, у якому поширюються електромагнітні хвилі?
  2. Як поділяють ефірні канали залежно від частоти передавання?

Достатній рівень

  1. Які відомі вам методи передачі інформації в комп’ютерній мережі?
  2. Порівняти конкурентні та детерміновані методи доступу до середовища передавання.

 

Високий рівень

  1. Пояснити, що сприяє широкому використанню бездротових локальних мереж?
  2. Позначте в таблиці призначення комунікаційних пристроїв:

Пристрій

Призначення пристрою

Передавання даних між вузлами мережі

З’єднання  мереж

Визначення маршруту пересиланням пакетів

Підсилення потужності сигналу в мережі

Концентратор

 

 

 

 

Комутатор

 

 

 

 

Міст

 

 

 

 

Маршрутизатор

 

 

 

 

Повторювач

 

 

 

 

 

 

 

Тема уроку: Методи доступу до середовища передачі даних.

2Дайте розгорнуті відповіді на запитання:

 

Початковий рівень

  1. Перерахуйте відомі вам комунікаційні пристрої.

Середній рівень

  1. Що являють собою шлюзи?
  2. Що являють собою маршрутизатори?

 

Достатній рівень

  1. Призначення, будова і види коаксіальних кабелів.
  2. Призначення, будова і види волоконно-оптичних кабелів.

 

Високий рівень

  1. Дати порівняльну характеристику видів скручених пар.

 


 

Тема уроку: Ієрархічна модель програмного забезпечення комп’ютерних мереж.

Дайте розгорнуті відповіді на запитання:

Початковий рівень

  1. Що являє собою програмне забезпечення?

Середній рівень

  1. Що відноситься до мережевого програмного забезпечення?
  2. Які відомі вам сучасні ОС?

 

Достатній рівень

  1. З яких частин складаються програми Windows 10 для отримання послуг мережі?
  2. Що являє собою клієнт-серверна побудова програмного забезпечення?

 

Високий рівень

  1. Поясніть, як на основі клієнт-серверної  технології програмного забезпечення може працювати програма тестової перевірки знань учнів?

 

 

 

 

 

Тема уроку: Драйвери та стандартні протоколи.

Програмне забезпечення локальних комп’ютерних мереж. Адміністрування мережевого принтера.

 

Дайте розгорнуті відповіді на запитання:

 

Початковий рівень

1.Що являють собою драйвери?

Середній рівень

  1. Що являють собою протоколи мережі?
  2. Що таке TCP/IP?

 

Достатній рівень

  1. Опишіть призначення мережних протоколів.
  2. Що являє собою семирівнева ієрархічна структура протоколів?

Високий рівень

  1. Поясніть суть і спосіб реалізації адміністрування в мережі.

 

 

 

 

 

 

Тема уроку: Драйвери та стандартні протоколи.

Програмне забезпечення локальних комп’ютерних мереж. Адміністрування мережевого принтера.

 

26 Дайте розгорнуті відповіді на запитання:

Початковий рівень

  1. Що відноситься до мережевого програмного забезпечення?

Середній рівень

  1. Що називають робочою групою мережі?
  2. Для яких потреб використовують мережевий принтер?

 

Достатній рівень

  1. Назвіть алгоритм для перегляду імені комп’ютера та робочої групи.
  2. У чому полягає відмінність між робочою групою і доменом?

 

Високий рівень

  1. Наведіть алгоритм відкриття спільного доступу до папки.

 

 

 

Тема уроку: Драйвери та стандартні протоколи.

Програмне забезпечення локальних комп’ютерних мереж. Адміністрування мережевого принтера.

 

26 Дайте розгорнуті відповіді на запитання:

 

Початковий рівень

  1. Як переглянути властивості папки?

Середній рівень

  1. В чому відмінність між локальним і віддаленим комп’ютером?
  2. З якими об’єктами можуть працювати користувачі на ПК?

 

Достатній рівень

  1. Як встановити спільний доступ до папки  комп’ютера та робочої групи?
  2. Як відкрити вкладку Доступ вікна Властивості?

 

Високий рівень

  1. Як відбувається налаштування мережевого принтера?.

 

Принтер — Вікіпедія

 

 

docx
Додано
13 січня 2022
Переглядів
564
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку