1
Відокремленний структурний підрозділ «Мелітопольський фаховий коледж Таврійського державного агротехнологічного університету
імені Дмитра Моторного»
Циклова комісія Загальноосвітньої підготовки
ЗАТВЕРДЖУЮ
Заступник директора
з навчальної роботи
________________
«___»_____________ 2021 року
РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
( назва навчальної дисципліни)
галузь знань
14 «Електрична інженерія»
20 «Аграрні науки та продовольство»
(шифр і назва галузі знань)
спеціальність
141 Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка
208 Агроінженерія
(шифр і назва спеціальності)
відділення
Електроенергетики, обліку іта комп’ютерних наук,
Механіко-гідротехнічне
Мелітополь – 2021 рік
Робоча програма складена на основі «Навчальної програми з фізичної культури для загальноосвітніх навчальних закладів 10 – 11 класи. Рівень стандарту. 2017»
Розробник: Дмитро ЮРКО, викладач, спеціаліст першої категорії
Робоча програма затверджена на засіданні циклової комісії «Загальноосвітньої підготовки»
Протокол від “30” серпня 2021 року № 1
Голова циклової комісії ______________
(підпис)
«30» серпня 2021 року
Схвалено методичною радою ВСП «Мелітопольський коледж ТДАТУ»
Протокол від « » 2021 року № ______
« »___________2021 року Голова _______________
(підпис) (власне ім’я та ПРІЗВИЩЕ)
Опис навчальної дисципліни
Найменування показників |
Галузь знань, спеціальність, освітньо-професійний ступінь |
Характеристика навчальної дисципліни |
|||||||||
денна форма навчання |
|||||||||||
Кількість кредитів - |
Галузь знань: 14 «Електрична інженерія» 20 «Аграрні науки та продовольство»
|
Статус дисципліни Нормативна
|
|||||||||
Тематичних блоків - 8 |
Спеціальність: 141 Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка 208 Агроінженерія
|
Курс, семестр підготовки: |
|||||||||
Загальна кількість годин - 146 |
І |
І |
ІІ |
ІІ |
|||||||
І |
ІІ |
ІІІ |
ІV |
||||||||
Лекції |
|||||||||||
Мова навчання-українська |
Освітньо-професійний ступінь: фаховий молодший бакалавр |
- |
- |
- |
- |
||||||
Практичні, семінарські |
|||||||||||
34 |
46 |
34 |
32 |
||||||||
Лабораторні |
|||||||||||
|
|
||||||||||
Самостійна робота |
|||||||||||
|
|
|
|
||||||||
Вид контролю: залік |
|||||||||||
Мета та завдання навчальної дисципліни
Мета: формування у студентів стійкої мотивації щодо збереження свого здоров’я, фізичного розвитку та фізичної підготовки; гармонійний розвиток природних здібностей та психічних якостей; використання засобів фізичного виховання в організації здорового способу життя.
Мета реалізовується комплексом таких навчальних, оздоровчих і виховних завдань:
Завдання:
1. Методичні:
2. Пізнавальні:
Полягають у розвитку і розширенні кругозору студентів про фізичну культуру та спорт, основи здоров’я та здорового способу життя; в ознайомленні з спортивними традиціями; визначними спортивними діячами, вченими, тренерами, спортсменами, командами, які виступали на Олімпійських іграх, чемпіонатах світу, Європи, та інших міжнародних змагань.
3. Практичні:
Результати навчання
В результаті вивчення дисципліни студенти повинні знати:
Вміти:
Програма навчальної дисципліни
1 семестр
Тематичний блок 1. Легка атлетика.
Тематичний блок 2. Атлетична підготовка.
2 семестр
Тематичний блок 3. Спортивні ігри.
Тематичний блок 4. Легка атлетика.
3 семестр
Тематичний блок 5. Легка атлетика.
Тематичний блок 6. Атлетична підготовка.
4 семестр
Тематичний блок 7. Спортивні ігри.
Тематичний блок 8. Легка атлетика.
Структура навчальної дисципліни
Назви тем |
денна форма |
|||||
|
у тому числі |
|||||
усього |
лекції |
практичні |
лаб |
с.р. |
||
Тема І. Легка атлетика. |
18 |
- |
18 |
- |
|
|
Тема ІІ .Атлетична підготовка |
16 |
- |
16 |
- |
|
|
Разом І семестр |
34 |
|
34 |
- |
|
|
Тема ІІІ. Спортивні ігри. |
24 |
|
18 |
- |
|
|
Тема ІV. Легка атлетика. |
22 |
|
22 |
- |
- |
|
Разом ІІ семестр |
46 |
|
46 |
- |
|
|
Тема V. Легка атлетика. |
18 |
- |
18 |
- |
|
|
Тема VІ. Атлетична підготовка. |
16 |
- |
16 |
- |
|
|
Разом ІІІ семестр |
34 |
|
34 |
- |
|
|
Тема VІІ . Спортивні ігри |
16 |
|
16 |
- |
|
|
Тема VІІІ. Легка атлетика. |
16 |
|
16 |
- |
|
|
Разом ІV семестр |
32 |
|
32 |
|
|
|
Усього годин |
146 |
|
146 |
- |
|
|
Теми лекційних занять
№ з/п |
Назва теми |
Кількість годин |
Домашнє завдання |
Теми семінарських занять
№ з/п |
Назва теми |
Кількість годин |
Домашнє завдання |
|
|
|
|
Теми практичних занять
№ з/п |
Назва теми |
Кількість годин |
Домашнє завдання |
|
І семестр |
||||
Тематичний блок 1. Легка атлетика. |
||||
1 |
Легка атлетика. Теоретичні відомості: історія, правила змагань. |
1 |
Розвиток витривалості |
|
2 |
Оздоровчий біг. ЗФП. |
1 |
Розвиток витривалості |
|
3 |
Легка атлетика. Оздоровчий біг. |
1 |
Розвиток витривалості |
|
4 |
Легка атлетика. Оздоровчий біг. |
1 |
Розвиток витривалості |
|
5 |
Легка атлетика. Оздоровчий біг. |
1 |
Розвиток витривалості |
|
6 |
Легка атлетика. Оздоровчий біг. |
1 |
Розвиток витривалості |
|
7 |
Легка атлетика. Оздоровчий біг. |
1 |
Розвиток витривалості |
|
8 |
Легка атлетика. Оздоровчий біг. |
1 |
Розвиток витривалості |
|
9 |
Легка атлетика. Оздоровчий біг. |
1 |
Розвиток витривалості |
|
10 |
Легка атлетика. Оздоровчий біг. |
1 |
Розвиток витривалості |
|
11 |
Легка атлетика. Спринт. Біг 30м ,100м. Човниковий біг. |
1 |
Розвиток спритності |
|
12 |
Легка атлетика. Вивчення техніки бігу на короткі дистанції. Техніка низького старту і стартового розбігу. |
1 |
Розвиток спритності |
|
13 |
Легка атлетика. Стрибок у довжину. Підтягування.
|
1 |
Розвиток спритності |
|
14 |
Легка атлетика. Вивчення техніки стрибка в довжину з розбігу, з місця. |
1 |
Розвиток спритності |
|
15 |
Легка атлетика. Човниковий біг. Біг 30м ,100м.
|
1 |
Розвиток спритності |
|
16 |
Легка атлетика. Повторення стрибка в довжину з розбігу, біг на короткі дистанції. |
1 |
Розвиток спритності |
|
17 |
Легка атлетика. Контрольне заняття: Стрибки в довжину з розбігу. Човниковий біг. |
1 |
Розвиток спритності |
|
18 |
Легка атлетика. Контрольне заняття: Спринт. Біг 30м, 100м. Підтягування. |
1 |
Розвиток спритності |
|
Разом за тематичним блоком 1 |
18 |
|
||
Тематичний блок 2. Атлетична підготовка. |
||||
19 |
Теоретичні відомості про атлетичну гімнастику. Ознайомлення з силовими вправами. |
1 |
Ранкова гімнастика |
|
20 |
Вивчення техніки силових вправ. Вправи на гнучкість. |
1 |
Ранкова гімнастика |
|
21 |
Вивчення техніки вправ і виконання вправ на тренажерах. |
1 |
Ранкова гімнастика |
|
22 |
Відпрацювати вправи з гантелями |
1 |
Ранкова гімнастика |
|
23 |
Колове тренування на тренажерах.. |
1 |
Ранкова гімнастика |
|
24 |
Підтягування на перекладині. Підтягування за голову. |
1 |
Ранкова гімнастика |
|
25 |
Вправи на тренажерах з обтяженням (2-3 кола) |
1 |
Ранкова гімнастика |
|
26 |
Гиря – виривання,поштовх – 16кг. |
1 |
Ранкова гімнастика |
|
27 |
Вправи на тренажерах з обтяженням (2-3 кола) |
1 |
Ранкова гімнастика |
|
28 |
Штанга. |
1 |
Ранкова гімнастика |
|
29 |
Вправи на тренажерах з обтяженням (2-3 кола) |
1 |
Ранкова гімнастика |
|
30 |
Штанга. Гиря. |
1 |
Ранкова гімнастика |
|
31 |
Підйом прямих ніг за голову (коснутися носками пола) із положення лежа на спині. |
1 |
Ранкова гімнастика |
|
32 |
Розвиток сили на тренажерах. Вправи на гнучкість. |
1 |
Ранкова гімнастика |
|
33 |
Штанга.Гиря. |
1 |
Ранкова гімнастика |
|
34 |
Вправи на тренажерах з обтяженням (2-3 кола) |
1 |
Ранкова гімнастика |
|
Разом за тематичним блоком 2 |
16 |
|
||
ІІ семестр |
||||
Тематичний блок 3. Спортивні ігри. |
||||
35 |
Настільний теніс. Загальна характеристика гри. |
1 |
Розвиток фіз.якостей |
|
36 |
Ігрова стійка, хватка ракетки, набивання м’яча на зовнішній та внутрішній сторонах ракетки |
1 |
Розвиток фіз.якостей |
|
37 |
Способи переміщення тенісистів. Види подач та прийомів. |
1 |
Розвиток фіз.якостей |
|
38 |
Гра у настільний теніс. |
1 |
Розвиток фіз.якостей |
|
39 |
Захисні прийоми техніки гри. |
1 |
Розвиток фіз.якостей |
|
40 |
Гра у настільний теніс. |
1 |
Розвиток фіз.якостей |
|
41 |
Атакуючі прийоми техніки гри. |
1 |
Розвиток фіз.якостей |
|
42 |
Гра у настільний теніс. |
1 |
Розвиток фіз.якостей |
|
43 |
Удосконалення подач з верхнім обертом м’яча. Набивання (жонглювання) м’яча ракеткою. |
1 |
Розвиток фіз.якостей |
|
44 |
Гра у настільний теніс. |
1 |
Розвиток фіз.якостей |
|
45 |
Поштовхові удари з партнером. |
1 |
Розвиток фіз.якостей |
|
46 |
Гра у настільний теніс. |
1 |
Розвиток фіз.якостей |
|
47 |
Здача контрольних нормативів. |
1 |
Розвиток фіз.якостей |
|
48 |
Гра у настільний теніс. |
1 |
Розвиток фіз.якостей |
|
49 |
Волейбол. Теоретичні відомості: історія, правила гри, основи суддівства. ТБЖ на заняттях волейболу. |
1 |
Розвиток фіз.якостей |
|
50 |
Основні прийоми гри. |
1 |
Розвиток фіз.якостей |
|
51 |
Вдосконалення техніки гри в волейбол. Виправлення помилок. |
1 |
Розвиток фіз.якостей |
|
52 |
Прийом м’яча зверху-знизу. |
1 |
Розвиток фіз.якостей |
|
53 |
Техніка виконання подачі м’яча. |
1 |
Розвиток фіз.якостей |
|
54 |
Прийом м’яча з подачі . Нападаючий удар. |
1 |
Розвиток фіз.якостей |
|
55 |
Вдосконалення техніки гри в волейбол. |
1 |
Розвиток фіз.якостей |
|
56 |
Прийом та передачі м’яча зверху-знизу. |
1 |
Розвиток фіз.якостей |
|
57 |
Вдосконалення техніки гри. Виправлення індивідуальних помилок. |
1 |
Розвиток фіз.якостей |
|
58 |
Навчальна гра в волейбол. |
1 |
Розвиток фіз.якостей |
|
|
Разом за тематичним блоком 3 |
24 |
|
|
Тематичний блок 4. Легка атлетика. |
||||
59 |
Легка атлетика. Оздоровчий біг. |
1 |
Біг, ЗФП |
|
60 |
Легка атлетика. Оздоровчий біг. |
1 |
Біг, ЗФП |
|
61 |
Легка атлетика. Оздоровчий біг. |
1 |
Біг, ЗФП |
|
62 |
Легка атлетика. Оздоровчий біг. |
1 |
Біг, ЗФП |
|
63 |
Легка атлетика. Оздоровчий біг. |
1 |
Біг, ЗФП |
|
64 |
Легка атлетика. Оздоровчий біг. |
1 |
Біг, ЗФП |
|
65 |
Біг на 1000-500м. |
1 |
Біг, ЗФП |
|
66 |
Біг на 1000-500м. |
1 |
Біг, ЗФП |
|
67 |
Удосконалення техніки бігу на короткі дистанції та техніки бігу з низького старту. |
1 |
Біг, ЗФП |
|
68 |
Удосконалення техніки бігу на короткі дистанції та техніки бігу з низького старту. |
1 |
Біг, ЗФП |
|
69 |
Техніка стрибків у довжину |
1 |
Біг, ЗФП |
|
70 |
Техніка стрибків у довжину |
1 |
Біг, ЗФП |
|
71 |
Вправи для розвитку сили, спритності. |
1 |
Біг, ЗФП |
|
72 |
Вправи для розвитку сили, спритності. |
1 |
Біг, ЗФП |
|
73 |
Закріплення техніки човникового бігу. |
1 |
Біг, ЗФП |
|
74 |
Підготовка до контрольних нормативів – 100м. |
1 |
Біг, ЗФП |
|
75 |
Виконання контрольного нормативу: біг на 100м. |
1 |
Біг, ЗФП |
|
76 |
Виконання контрольного нормативу: біг на 100м. |
1 |
Біг, ЗФП |
|
77 |
Виконання контрольного нормативу стрибки у довжину з розбігу способом «зігнувши ноги». |
1 |
Біг, ЗФП |
|
78 |
Виконання контрольного нормативу стрибки у довжину з розбігу способом «зігнувши ноги». |
1 |
Біг, ЗФП |
|
79 |
Перездача контрольних нормативів . |
1 |
Біг, ЗФП |
|
80 |
Перездача контрольних нормативів . |
1 |
Біг, ЗФП |
|
Разом за тематичним блоком 4 |
22 |
|
||
Разом за рік |
80 |
|
||
ІІІ семестр |
||||
Тематичний блок 5. Легка атлетика. |
||||
81 |
Теоретичні відомості про легку атлетику. Легка атлетика. Оздоровчий біг.ЗФП. |
1 |
Розвиток витривалості |
|
82 |
Легка атлетика. Оздоровчий біг. |
1 |
Розвиток витривалості |
|
83 |
Легка атлетика. Оздоровчий біг. |
1 |
Розвиток витривалості |
|
84 |
Легка атлетика. Оздоровчий біг. |
1 |
Розвиток витривалості |
|
85 |
Легка атлетика. Оздоровчий біг. |
1 |
Розвиток витривалості |
|
86 |
Легка атлетика. Оздоровчий біг. |
1 |
Розвиток витривалості |
|
87 |
Легка атлетика. Оздоровчий біг. |
1 |
Розвиток витривалості |
|
88 |
Легка атлетика. Оздоровчий біг. |
1 |
Розвиток витривалості |
|
89 |
Техніка низького старту і стартового розбігу. Човниковий біг. Біг 30м ,100м. |
1 |
Розвиток фіз.якостей |
|
90 |
Техніка низького старту і стартового розбігу. Човниковий біг. Біг 30м ,100м. |
1 |
Розвиток фіз.якостей |
|
91 |
Стрибок у довжину. Підтягування. |
1 |
Розвиток фіз.якостей |
|
92 |
Стрибок у довжину. Підтягування. |
1 |
Розвиток фіз.якостей |
|
93 |
Повторення стрибка в довжину з розбігу, біг на короткі дистанції. |
1 |
Розвиток фіз.якостей |
|
94 |
Повторення стрибка в довжину з розбігу, біг на короткі дистанції. |
1 |
Розвиток фіз.якостей |
|
95 |
Стрибки в довжину з розбігу. Човниковий біг. |
1 |
Розвиток фіз.якостей |
|
96 |
Стрибки в довжину з розбігу. Човниковий біг. |
1 |
Розвиток фіз.якостей |
|
97 |
Контрольне заняття: Спринт. Біг 100м. Підтягування. |
1 |
Розвиток фіз.якостей |
|
98 |
Контрольне заняття: Спринт. Біг 100м. Підтягування. |
1 |
Розвиток фіз.якостей |
|
|
Разом за тематичним блоком 5 |
18 |
|
|
Тематичний блок 6. Атлетична підготовка. |
||||
99 |
Теоретичні відомості про атлетичну гімнастику. Ознайомлення з силовими вправами. |
1 |
Ранкова гімнастика |
|
100 |
Вивчення техніки силових вправ. Вправи на гнучкість. |
1 |
Ранкова гімнастика |
|
101 |
Вивчення техніки вправ і виконання вправ на тренажерах. |
1 |
Ранкова гімнастика |
|
102 |
Колове тренування на тренажерах. |
1 |
Ранкова гімнастика |
|
103 |
Відпрацювати вправи з гантелями. |
1 |
Ранкова гімнастика |
|
104 |
Вправи на тренажерах з обтяженням (2-3 кола) |
1 |
Ранкова гімнастика |
|
105 |
Вправи на тренажерах з обтяженням (2-3 кола) |
1 |
Ранкова гімнастика |
|
106 |
Штанга. |
1 |
Ранкова гімнастика |
|
107 |
Вправи на тренажерах з обтяженням (2-3 кола) |
1 |
Ранкова гімнастика |
|
108 |
Гиря – виривання – 24кг,поштовх – 16кг. |
1 |
Ранкова гімнастика |
|
109 |
Вправи на тренажерах з обтяженням (2-3 кола) |
1 |
Ранкова гімнастика |
|
110 |
Штанга. Гиря. |
1 |
Ранкова гімнастика |
|
111 |
Вправи на тренажерах з обтяженням (2-3 кола) |
1 |
Ранкова гімнастика |
|
112 |
Штанга. Гиря – виривання,поштовх – 16кг. |
1 |
Ранкова гімнастика |
|
113 |
Підтягування на перекладині. Підтягування за голову. |
1 |
Ранкова гімнастика |
|
114 |
Контрольне заняття. Підведення підсумків. |
1 |
Ранкова гімнастика |
|
Разом за тематичним блоком 6 |
16 |
|
||
ІV семестр |
||||
Тематичний блок 7. Спортивні ігри. |
||||
115 |
Волейбол. Теоретичні відомості: 1.Основи суддівства. Правила гри в волейбол. 2.ТБЖ на заняттях волейболу. |
1 |
Силові вправи |
|
116 |
Основні прийоми гри. Передачі м’яча зверху-знизу. |
1 |
Силові вправи |
|
117 |
Вдосконалення техніки гри в волейбол. |
1 |
Розвиток фіз.якостей |
|
118 |
Прийом м’яча зверху-знизу. |
1 |
Розвиток фіз.якостей |
|
119 |
Вдосконалення техніки гри в волейбол. Техніка виконання подачі м’яча. |
1 |
Розвиток фіз.якостей |
|
120 |
Прийом м’яча з подачі. Нападаючий удар. |
1 |
Розвиток фіз.якостей |
|
121 |
Вдосконалення техніки гри. Прийом та передачі м’яча зверху-знизу. |
1 |
Розвиток фіз.якостей |
|
122 |
Навчальна гра в волейбол. |
1 |
Розвиток фіз.якостей |
|
123 |
Нападальний удар з власного підкидання |
1 |
Розвиток фіз.якостей |
|
12 |
Навчальна гра в волейбол. |
1 |
Розвиток фіз.якостей |
|
125 |
Вдосконалення техніки гри в волейбол, виправлення індивідуальних помилок. |
1 |
Розвиток фіз.якостей |
|
126 |
Навчальна гра в волейбол. |
1 |
Розвиток фіз.якостей |
|
127 |
Навчальна гра в волейбол. |
1 |
Розвиток фіз.якостей |
|
128 |
Навчальна гра в волейбол. |
1 |
Розвиток фіз.якостей |
|
129 |
Навчальна гра в волейбол |
1 |
Розвиток фіз.якостей |
|
130 |
Навчальна гра в волейбол |
1 |
Розвиток фіз.якостей |
|
Разом за тематичним блоком 7 |
16 |
|
||
Тематичний блок 8. Легка атлетика. |
||||
131 |
Легка атлетика. Оздоровчий біг. |
1 |
Біг, ЗФП |
|
132 |
Легка атлетика. Оздоровчий біг. |
1 |
Біг, ЗФП |
|
133 |
Легка атлетика. Оздоровчий біг. |
1 |
Біг, ЗФП |
|
134 |
Легка атлетика. Оздоровчий біг. |
1 |
Біг, ЗФП |
|
135 |
Легка атлетика. Біг на 1000-500м. |
1 |
Біг, ЗФП |
|
136 |
Підготовка до контрольних нормативів – 100м. Вправи для розвитку спритності. |
1 |
Біг, ЗФП |
|
137 |
Легка атлетика. Човниковий біг. |
1 |
Біг, ЗФП |
|
138 |
Стрибки в довжину з розбігу, біг на короткі дистанції. |
1 |
Біг, ЗФП |
|
139 |
Легка атлетика. Біг на 1000-500м. |
1 |
Біг, ЗФП |
|
140 |
Стрибки в довжину з розбігу, біг на короткі дистанції. |
1 |
Біг, ЗФП |
|
141 |
Виконання контрольного нормативу: біг 100м . |
1 |
Біг, ЗФП |
|
142 |
Закріплення техніки човникового бігу. |
1 |
Біг, ЗФП |
|
143 |
ЗФП. Підтягування. |
1 |
Біг, ЗФП |
|
144 |
ЗФП. Підтягування. |
1 |
Біг, ЗФП |
|
145 |
Легка атлетика. Контрольне заняття. |
1 |
Біг, ЗФП |
|
146 |
Підведення підсумків. |
1 |
Біг, ЗФП |
|
Разом за тематичним блоком 8 |
16 |
|
||
Разом за рік |
66 |
|
||
Усього годин |
146 |
|
||
Методи навчання
1.Колового тренування
2.Метод демонстрації
3.Ігровий метод
4.Метод особистісно-зорієнтованого навчання.
Методи контролю
1. Спостереження.
2. Попередній контроль.
3. Поточний контроль.
4. Тематичний контроль.
Методичне забезпечення
1. Навчальна програма з фізичної культури для загальноосвітніх навчальних закладів 10 – 11 класи. Рівень стандарту. 2017»
2. Навчально-методичний комплекс дисципліни .
Рекомендована література
Базова
Л–1 «Фізична культура для загальноосвітніх навчальних закладів 5-11 класу» авт. Круцевич Т.Ю., «Література. ЛТД», 2011
Допоміжна
Матвеев Л.П. Теория и методика педагогических исследований физической культуры (общее основы и методика физического воспитания): учебник для студентов – Москва: Фи С., 1999-543с
Сергієнко Л.П. Тестування рухових здібностей школярів – К.: Олімпійська література, 2001
А.Н.Кожуркин «Теория и методика подтягивания на перекладине»
Інформаційні ресурси
https://naurok.com.ua/test/fizichna-kultura/klas-11 - онлайн тести з фізичного виховання
https://vseosvita.ua/library/fizicna-kultura - портал «Всеосвіта», методичні матеріали з фізичного виховання
Критерії оцінювання студентів з дисципліни
Основними функціями оцінювання навчальних досягнень учнів з фізичної культури є контролююча, навчальна, діагностична і виховна.
Рівень навчальних досягнень (початковий, середній, достатній, високий) викладач визначає за показником навчального нормативу основної групи та за технічними показниками виконання рухової дії.
Головними вимогами під час виставлення балу за виконання рухових дій є комплексне оцінювання знань, техніки виконання фізичних вправ за сприятливих для учня умов та нормативних показників.
Обов’язковою умовою оцінювання є: здійснення особистісно-орієнтованого підходу (створення умов, що відповідають особливостям розвитку учня, рівню його фізичної підготовленості, стану здоров’я); своєчасне інформування учня про результати його навчальних досягнень з коротким аналізом виконання ним рухових дій.
Рівні навчальних досягнень учнів |
Бали |
Критерії оцінювання навчальних досягнень |
І Початковий
|
1 |
Студент має фрагментарні уявлення з предмета, необхідні для розрізнення та виконання певних елементів фізичних вправ з допомогою вчителя |
2 |
Студент володіє навчальним матеріалом на елементарному рівні, може розрізняти та виконувати окремі елементи фізичних вправ з допомогою вчителя |
|
3 |
Студент володіє навчальним матеріалом на початковому рівні, розрізняє елементи техніки виконання фізичних вправ, може виконувати нормативний показник низького рівня |
|
ІІ Середній |
4 |
Студент володіє навчальним матеріалом на рівні, вищому за початковий, розрізняє елементи техніки виконання фізичних вправ. Може виконувати більшість елементів фізичних вправ з незначними помилками |
5 |
Студент виявляє розуміння основних положень навчального матеріалу. Може виконувати технічно правильно окремі фізичні вправи, визначені навчальною програмою |
|
6 |
Студент виявляє знання і розуміння основних положень навчального матеріалу. Може з допомогою вчителя аналізувати і виправляти допущені помилки. Здатний виконувати окремі контрольні навчальні нормативи ,більшість елементів фізичних вправ з незначними помилками |
|
ІІІ Достатній |
7 |
Студент виявляє знання і розуміння більшої частини навчального матеріалу. Здатний застосовувати навчальний матеріал для виконання фізичних вправ, визначених програмою |
8 |
Студент має достатньо повні знання, вільно застосовує вивчений матеріал, уміє аналізувати допущені помилки й робити висновки. Володіє технікою виконання фізичних вправ. |
|
9 |
Студент вільно володіє навчальним матеріалом, уміло застосовує його на практиці. Виконує контрольні навчальні нормативи і вимоги, вправи для обов’язкового повторення і домашніх завдань |
|
ІV Високий |
10 |
Студент має повні, глибокі знання, вміло володіє навчальним матеріалом, знає техніку виконання фізичних вправ. Рівень умінь і навичок та фізичної підготовленості дає змогу якісно виконувати контрольні нормативи і вимоги |
11 |
Студент володіє узагальненими, міцними знаннями, технікою виконання фізичних вправ. Уміло застосовує їх на практиці. Виконує контрольні навчальні нормативи і вимоги на високому рівні |
|
12 |
Студент має системні знання, інструктивні навички техніки виконання фізичних вправ . Приймає участь у складі збірної команди коледжу і виконує умови поточної атестації. |