Робоча площина Tinkercad/Workplane,Відкриваючи будь-який з ваших проектів з вікна користувача, ви потрапляєте в середу 3 D моделювання Tinkercad. Перед вами розташована блакитна сітка — це Робоча площина Tinkercad/Workplane, на яку ви перетягуватимете фігури з правої панелі і створюватимете з них свої моделі.
Навігація. Гарячі клавішіДля переміщення камери (кута огляду) при моделюванні використовуємо такі комбінації клавіш: Обертання камери: утримуємо CTRL та ліву кнопку миші та рухаємо курсор по екрану;Горизонтальне прокручування камери: утримуємо CTRL+SHIFT і ліву кнопку миші і рухаємо курсор по екрану;Зумування: крутимо колесо миші, або використовуємо іконки +/- на панелі зліва.
Рух об'єктів. Стрілки курсору – рухати об'єкт по робочому столі по осях X,YCtrl + стрілки "вгору", "вниз" - рухати об'єкт по осі ZShift + Стрілки курсору – рухати об'єкт по робочому столу по осях X,Y з кроком *10 Ctrl + Shift + стрілки вгору, вниз - рухати об'єкт по осі Z c кроком *10
Комбінації «гарячих» клавіш та миші(натиснути та тримати клавішу поки рухаєте мишею)Alt + ліва кнопка миші – дублювати об'єкт. Shift + ліва кнопка миші – виділити кілька об'єктів. Shift поки обертається об'єкт - поворот на 45 градусів. Alt + утримувати одну сторону об'єкта – зміна розмірів сторони об'єкта Alt + утримувати кут об'єкта – одночасна зміна розмірів сторін об'єкта за XYShift + утримувати кут об'єкта - масштабування, одночасна зміна розмірів об'єкта по осях X, Y, ZShift + Alt + утримувати кут об'єкта - масштабування, одночасна зміна розмірів об'єкта по осях X, Y, ZShift + Alt + утримувати верх об'єкта - масштабування, одночасна зміна розмірів об'єкта по осях X, Y, ZShift + права кнопка миші – огляд моделі в одній площині
Комбінації клавіш. Ctrl + V - Paste - вставити об'єкт. Ctrl + Z – Undo – скасувати останню дію. Ctrl + Shift + Z –Re-Do – скасувати «скасування останньої дії», повторити скасовану дію. Ctrl + G – Group – угруповання об'єктів. Ctrl + Shift + G – Un-group – розгрупувати складовий об'єкт. Ctrl + D – Duplicate – дуплікація – скопіювати та вставити новий об'єкт у теж місце. Ctrl+L – Lock – «заблокувати» об'єкт, заборонити зміну розмірів. Ctrl + A – Select All – виділити усі об'єкти. Del – Delete – видалити об'єкт(и)
Комбінації клавіш. Керування. Для наглядної демонстрації нижченаведених команд, рекомендую вам помістити будь-який об'єкт на робочу площину: просто клацніть на фігуру, що сподобалася, на панелі праворуч, а потім натисніть на будь-яке місце на блакитній сітці, або перетягніть на неї фігуру. Для зміни положення камери можна використовувати так званий The View Cube: ви можете натискати на стрілки навколо куба для перемикання виду, натискати на його грані, або затиснути ліву кнопку миші всередині куба і обертати вигляд.
Керування. Нижче під The View Cube знаходиться іконка будиночка, яка повертає нас до початкового вигляду. Іконка рамки нижче, дозволяє нам зумувати камеру на обраний об'єкт і практично заповнити робоче вікно: виберіть будь-яку фігуру на робочій площині і натисніть іконку рамки. Таку саму функцію виконує натискання клавіші F.
Керування. Далі бачимо іконки + та -, які відповідають за зум. А під ними — перемикання на ортогональний вигляд моделі, або відключення спотворення перспективи. Використання ортогонального вигляду дозволяє найточніше вирівнювати окремі фігури щодо один одного і чітко розташовувати їх на сітці Workplane, оскільки спотворення перспективи не заважає вам у процесі вирівнювання. Виберіть потрібний кут огляду (наприклад, фронтальний) та увімкніть ортогональний вигляд для відключення спотворення перспективи.