Цікаво знати!!!
Заповни візитівку Льюїса Керролла
Місце народження_____ __________________ Члени родини________ __________________ __________________ __________________ |
|
Чому сучасники Льюїса Керролла вважали його двоїстою, суперечливою людиною?___________ ___________________ ___________________
|
|
|
Освіченість_________ __________________ Захоплення_________ __________________ __________________ __________________ |
|
Що ти знаєш про Англію “вікторіанської доби”?__ ___________________ Як це пов’язано з твором? ___________________ ___________________
|
1. Розгадай кросворд.
2. Наведи приклади фантастики у творі.
1. В яку гру запропонувала Королева зіграти Алісі?
2. Те, чого не існує в реальності.
3. Несподіване явище, яке не відповідає науковим уявленням.
4. З ним Аліса пила чай.
5. Ним виявилося немовля.
6. Кіт, який мав дивовижну посмішку.
Доведи,
користуючись словами-підказками, що твір Льюїса Керролла «Аліса в Країні Див»
за жанром є повістю-казкою.
1. Розшифруй вислів та поясни його.
2.
1.
2. Пригадай,
кому він належить.
1.
2. Наведи
приклади з твору, підтверджуючи дану характеристику.
1.
2. Пригадай,
кому він належить.
1.
Встанови
послідовність подій твору
1)_; 2)_; 3)_; 4)_; 5)_; 6)_.
2. Підготуй розповідь про один із епізодів твору.
1.
2. Придумай
завдання до загаданих слів.
1. Виправ помилки в тексті.
2. Напиши назву розділу, що містить даний уривок.
3. Продовж історію.
1.Упізнай героя за цитатами.
2.Склади сенкан про одного з них.
|
|
|||
|
||||
|
||||
|
||||
|
1.
Знайди
запропоновані слова у філворді.
2. Дай
характеристику одному з героїв.
Створи паспорт твору
Назва твору_________
__________________
Автор______________
Жанр______________
Історія створення_____
__________________
________________
________________
________________
________________
________________
________________
________________
________________
________________
1. Кому належать ці предмети?
2. Яка їх роль у творі?
Картка №16 1.Розгадай ребус.
2. Перекажи епізод твору, де згадується відгадуване слово.
Перевір свої знання – виконай тести.
1. Льюїс Керролл – письменник: а) німецький;
б) англійський; в) американський.
2.За роки навчання хлопчик виявив непересічні здібності:
а) з математики; б) з малювання; г) з музики.
3.До задуму написати«Алісу в Країні Див» автора підштовхнув:
а) друг дитинства; б) декан коледжу; в) випадок на прогулянці.
4.У книжках про Алісу Керролл у насмішкуватій формі відтворив:
а) світ дитинства; б) життя сучасної йому Англії; в) непорозуміння дорослих з дітьми.
5. Сидячи на березі без діла,нудьгуючи, зазираючи до книжки, яку читала сестра, Аліса зітхнула: а) «Чого варта книжка без малюнків та розмов?»; б) «Чи скоро вона дочитає свою книжку?»; в) «Напевно, дуже цікаво».
6. Раптом повз Алісу промайнув: а) Ведмідь; б) Кролик; в) Зайчик.
7. З нагрудної кишеньки він раптом добув: а) телефон; б) планшет; в) годинник.
8. Із кролячої нори дівчинка потрапила: а) на чудову зелену луку;
б) до хатинки-веселинки; в) у глибоченний колодязь.
9.На маленькому триногому столику із суцільного скла Аліса побачила:
а) букет польових квітів у маленькій вазочці; б) купу кольорових конвертиків і фломастери; в) крихітний золотий ключик.
10.У невеликій скляній скриньці під столом Аліса знайшла:
а) маленьке тістечко з написом «З’їж мене»; б) золоту каблучку і сережки;
в) золотого ключика.
11. Що було у листі від Королеви для Герцогині?
а) фотографії; б) запрошення на крокет; в) гроші.
12. Коли Аліса почала пригадувати деяких знайомих їй дітей, з яких могли б вийти незгірші поросята, вона раптом здригнулася з несподіванки: за кілька кроків від неї на гіллячці сидів: а) кольоровий Папуга; б) Шалений Заєць; в) Чеширський Кіт.
Використовуючи слова у пелюстках ромашки, склади запитання за змістом твору Льюїса Керролла “Аліса в Країні Див”.