Робочі картки "Аналізуємо твір Л.Керролла "Аліса в Країні Див"

Про матеріал
За допомогою робочих карток можна повторити, закріпити, узагальнити навчальний матеріал. Вони яскраві, візуалізовані, містять цікаві завдання, які учні охоче виконуватимуть.
Перегляд файлу

              Цікаво знати!!!


Картка №1

Заповни візитівку Льюїса Керролла

Місце народження_____

__________________

Члени родини________

__________________

__________________

__________________

 

Чому сучасники Льюїса Керролла вважали його двоїстою, суперечливою людиною?___________ ___________________

___________________

 

 

Освіченість_________

__________________ Захоплення_________

__________________

__________________

__________________

 

Що ти  знаєш про Англію

“вікторіанської доби”?__

___________________

Як це пов’язано з твором?

___________________

___________________

 

Картка №2

1.   Розгадай кросворд.

2.   Наведи приклади фантастики у творі.

1.     В яку гру запропонувала  Королева зіграти Алісі?

2.   Те, чого не існує в реальності.

3.   Несподіване явище, яке не відповідає науковим уявленням.

4.   З ним Аліса пила чай.

5.    Ним виявилося немовля.

6.   Кіт, який мав дивовижну посмішку.

 

Картка №3


Доведи, користуючись словами-підказками, що твір Льюїса Керролла «Аліса в Країні Див» за жанром є повістю-казкою.

Кратка №4

1.   Розшифруй вислів та поясни його.

2.  


Пригадай, кому  він належить.

 

Кратка №5

1.  


Розшифруй вислів та поясни його.

2.   Пригадай, кому він належить.

Картка №6


Розшифруй хмару слів та склади розповідь за словами-підказками.

Картка №7

1. 


Розкажи про Алісу, користуючись словамипідказками в хмаринці.

2.  Наведи приклади з твору, підтверджуючи дану характеристику.

Кратка №8

1.  


Розшифруй вислів та поясни його.

2.   Пригадай, кому він належить.  

Картка №9

1.  
Встанови послідовність подій твору

1)_; 2)_; 3)_; 4)_; 5)_; 6)_.

2.   Підготуй розповідь про один із епізодів твору.

Картка №10

1.  


Впиши пропущені літери.

2.   Придумай завдання до загаданих слів.

Картка №12

1.   Виправ помилки в тексті.

2.   Напиши назву розділу, що містить даний уривок.

3.   Продовж історію.

Картка №11

1.Упізнай героя за цитатами.

2.Склади сенкан про одного з них.

 

“Моя  сім’я  завжди ненавиділа цих підлих, огидних, вульгарних тварин!”

 

“Усі  перемогли й кожен  отримує нагороду”.

 

“Чим ворона схожа на письмовий стіл?”

 

“Ми всі тут ненормальні. Я ненормальний. Ти ненормальна”.

 

“Відтяти їй голову!”

 

“Якби ти знала  Час так добре, як і я, то ніколи б  не  припустила, що цього старого  можна  “гаяти”.

Картка №13

1.  
Знайди запропоновані слова у філворді.

2.   Дай характеристику одному з героїв.

 

Картка №14

Створи паспорт твору

Назва твору_________

__________________

Автор______________

Жанр______________

Історія створення_____

__________________

________________

________________

________________

________________

________________

________________

________________

________________

________________

 

Картка №15

1.   Кому належать ці предмети?

2.   Яка їх роль у творі?

Картка №16 1.Розгадай ребус.

2. Перекажи епізод твору, де згадується відгадуване слово.

Картка № 17

Перевір свої знання – виконай тести.

1. Льюїс Керролл – письменник: а) німецький; 

б) англійський; в) американський.

2.За роки навчання хлопчик виявив непересічні здібності:

а) з математики; б) з малювання; г) з музики.

3.До задуму написати«Алісу в Країні Див» автора підштовхнув: 

а) друг дитинства; б) декан коледжу; в) випадок на прогулянці.

4.У книжках про Алісу Керролл у насмішкуватій формі відтворив: 

а) світ дитинства; б) життя сучасної йому Англії; в) непорозуміння дорослих з дітьми.

5.   Сидячи на березі без діла,нудьгуючи, зазираючи до книжки, яку читала сестра, Аліса зітхнула: а) «Чого варта книжка без малюнків та розмов?»; б) «Чи скоро вона дочитає свою книжку?»; в) «Напевно, дуже цікаво».

6.  Раптом повз Алісу промайнув: а) Ведмідь; б) Кролик; в) Зайчик.

7.   З нагрудної кишеньки він раптом добув: а) телефон; б) планшет; в) годинник.

8.  Із кролячої нори дівчинка потрапила: а) на чудову зелену луку;

б) до хатинки-веселинки; в) у глибоченний колодязь.

9.На маленькому триногому столику із суцільного скла Аліса побачила:

а) букет польових квітів у маленькій вазочці; б) купу кольорових конвертиків і фломастери; в) крихітний золотий ключик.

10.У невеликій скляній скриньці під столом Аліса знайшла:

а) маленьке тістечко з написом «З’їж мене»; б) золоту каблучку і сережки;

в) золотого ключика.

11.  Що було у листі від Королеви для Герцогині?

а) фотографії; б) запрошення на крокет; в) гроші.

12. Коли Аліса почала пригадувати деяких знайомих їй дітей, з яких могли б вийти незгірші поросята, вона раптом здригнулася з несподіванки: за кілька кроків від неї на гіллячці сидів: а) кольоровий Папуга; б) Шалений Заєць; в) Чеширський Кіт.

 

Картка №18

Використовуючи слова у  пелюстках ромашки, склади запитання за змістом твору Льюїса Керролла “Аліса в Країні Див”.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Філатова Марія Олегівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
Додав(-ла)
Гуліда Оксана
Додано
22 жовтня 2019
Переглядів
4396
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку