Робочий аркуш – це друкована сторінка, яку дитина доповнює письмовим інструментом. Є два основних типи робочих аркушів. Перший тип аркуша містить збірник подібних задач або вправ. Вони призначені допомогти учню освоїти певну навичку розв’язувати задачі, якої їх навчили на уроці. Вони зазвичай даються учням як домашнє завдання. Другий тип робочого аркуша призначений для ознайомлення з новими темами, і його часто заповнюють у класі. Вони складаються з поступового набору питань, що приводить до розуміння теми, яку потрібно вивчити.
Пропоную робочий аркуш для учнів 10 класу, який можна використати під час вивчення теми «Механічна робота. Потужність».
Використана література:
Фізика (рівень стандарту, за навчальною програмою авторського колек- тиву під керівництвом Локтєва В. М.) : підруч. для 10 кл. закл. загал. серед. освіти / [В. Г. Бар’яхтар, С. О. Дов гий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна] ; за ред. В. Г. Бар’яхтара, С. О. Довгого. — Харків : Вид-во «Ранок», 2018. — 272 c.
Робочий аркуш
Прізвище, ім'я _____________________________ Клас ________
§ 15. Механічна робота. Потужність.
Фізична величина |
Механічна робота |
Потужність |
Що характеризує |
|
|
Умовне позначення |
|
|
Одиниці вимірювання в СІ |
|
|
Векторна чи скалярна |
|
|
Формули для визначення |
|
|
|
|
Лижник спускається з гори. _______________________________________________
М’яч падає вертикально вниз. ______________________________________________
М’яч піднімають вертикально вгору. ________________________________________
Хлопчик нерухомо стоїть і тримає наплічник . ________________________________
Хлопчик йде з наплічником за спиною, не змінюючи відстань наплічника відносно землі. __________________________________________________________________
Тролейбус рухається по горизонтальній ділянці. ______________________________
Кут між векторами сили і переміщення |
Знак роботи |
Приклад |
α = 0° |
|
|
0° < α < 90° |
|
|
α = 90° |
|
|
90° < α < 180° |
|
|
Дано: |
Розв’язання : |
Знайти - ?
|
Відповідь: __________
Дано: |
Розв’язання : |
Знайти - ?
|
Відповідь: __________
Дано: |
Розв’язання : |
Знайти - ?
|
Відповідь: __________
Дано: |
Розв’язання : |
Знайти - ?
|
Відповідь: __________
Дано: |
Розв’язання : |
Знайти - ?
|
Відповідь: __________
Дано: |
Розв’язання : |
Знайти - ?
|
Відповідь: __________