Корекційна картка № 1
«Обчислення значень виразів»
(3m+4x)y, при m=3, x= ,y= 1 2 (3m 4x)y (33 4 2)11 (9 2)112 11112 21111 2
1. 3m – 5n + 3k при m = –7, n = 1,4, k = –0,1. ________________________________________________________________ ________________________________________________________________ ________________________________________________________________
2. 0,4y + 1 при y = –0,5; 8; –10; ________________________________________________________________ ________________________________________________________________ ________________________________________________________________ 3. 7c− 0,2d при c = –28, d = 15. ______________________________________________________________ ______________________________________________________________ ______________________________________________________________ |
Корекційна картка № 2
«Розкриття дужок, якщо перед ними стоїть знак + або –«
1.(a–b+c)= a–b+c +(x+y–z)= x+y–z +(–a+c–1)= –a+c–1
2. –(a–x+c)= –a+x–c –(1–x+a)= –1+x–a
|
Корекційна картка № 3
«Приведення подібних доданків»
1. 3х–7х+9х–15х 3х–7х+9х–15х=(3+(–7)+9+(–15))х=(3–7+9–15)х=–10х
2. 9х–4y+9+5x–3+3y–2x=9х–4y+9+5x–3+3y–2x=9+5+(–2))x+((–4)+3)y+(9+(– 3))=(9+5–2)x+(–4+3)y+(9–3)= 12x+(–1)y+6=12x–y+6
1) 4a + 9a – 18a + a; _______________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________
2) 1,2a – a + b – 2,1b. ______________________________________________________________ ______________________________________________________________ |
Корекційна картка № 5
«Розв'язання лінійних рівнянь»
1. –5х–150=0 а= –50 x=150:(–5) x= –30 2. 15(х+2)–19=12х 15(х+2)–19=12х 15х+15.2–19=12х 15х+30–19=12х 15х+30–19=12х 15х–12х= –30+19 (15–12)х=–30+19 3х= –21 а=30 x= –21:3 x= –7 3. 6(1+5х)=5(1+6х) 6(1+5х)=5(1+6х) 6.1+6.5х=5.1+5.6х 6+30х=5+30х 6+30х=5+30х 30х–30х=5–6(30–30)х=5–6 0х= –1 а=0 рішень немає
1. (а-1)х=2 _________________________________________________________ ________________________________________________________ 2. (а+9)х=а+9 ______________________________________________________________ _____________________________________________________________ |
|
||
|
Лариса Карпова |
|
« Многочлени» |
1.Вираз, який є сумою кількох одночленів, називають многочленом. 2.Одночлени, з яких складено многочлен, називають членами многочлена. 3. Якщо серед одночленів, з яких складається многочлен, є подібні, то їх називають подібними членами многочлена. 4. Степенем многочлена стандартного вигляду називають найбільший зі степенів одночленів, з яких цей многочлен складений. 5. Многочлен, складений з одночленів стандартного вигляду, серед яких немає подібних, називають многочленом стандартного вигляду.
приклади 1. 7xy +y- 11; x 4 -2x 3+ 5x 2 x 1; 3a a b; 11x −2x . 2. 7ху,у,11,…. 3. 7a b2 − 3a + −4 a b2 − + +1 a b 4. 3x 2 - -xy+5y 2 дорівнює двом, 3x 4y 2 дорівнює шести; 3 дорівнює нулю. 5. xy 2 + x 2y, 2a2b,5
Запишіть многочлен, який складається з одночленів: 1)–4a і 5b; 3) a2, 2ab і b2; 2) p2 і –5p; 4) x4, –x3y, x2y2 і –xy3. _______________________________________________________ Перетворіть многочлен у многочлен стандартного вигляду. Укажіть його степінь: 1) 4b2 + a2+9ab - 18b2 -9ab; 2) 8m 3 −13mn −9n 2 −8m 3 −2mn; 3) 2a 2b -7ab2 - 3a 2b+ 2ab2;
|
Корекційна картка № 22 «Лінійна функція, її графік і властивості»
Функцію, яку можна задати формулою виду y = kx + b, де k і b — деякі числа, x — незалежна змінна, називають лінійною. Доведемо, що графіком лінійної функції є пряма. приклади Побудуйте графік функції y = –3x + 2. |
|||||||||||||||||||
х |
0 |
1 |
|
||||||||||||||||
у |
2 |
-1 |
|||||||||||||||||
|
розв'яжи самостійно |
|
|||||||||||||||||
1.Лінійну функцію задано формулою y = 6x – 5. Заповніть таблицю:
2. Функцію задано формулою y = 0,3x – 2. Знайдіть: 1.значення функції, якщо значення аргументу дорівнює: 5; –2; 0;
_________________________________________________________________ 2.значення аргументу, при якому значення функції дорівнює: 1; –11; 0,8.
3.Побудуйте графік функції: 1) y = 4 – x; 2) y = –4x + 5; |
|||||||||||||||||||
Корекційна картка № 23 «Рівняння з двома змінними»
Пару значень змінних, яка перетворює рівняння в правильну рівність, називають розв’язком рівняння з двома змінними. • Розв’язати рівняння з двома змінними — це означає знайти всі його розв’язки або показати, що воно не має розв’язків. Якщо до обох частин даного рівняння додати (або від обох частин відняти) одне й те саме число, то отримаємо рівняння, яке має ті самі розв’язки, що й дане. • Якщо будь-який доданок перенести з однієї частини рівняння в другу, змінивши при цьому його знак на протилежний, то отримаємо рівняння, яке має ті самі розв’язки, що й дане. • Якщо обидві частини рівняння помножити (поділити) на одне й те саме відмінне від нуля число, то отримаємо рівняння, яке має ті самі розв’язки, що й дане. приклади Так, для рівняння x 2 + y 2 = 100 кожна з пар чисел x = 8, y =6; X=6, y = 8; x =10, y = 0
1.Які з пар чисел (0; 1), (5; –4), (0; 1,2), (–1; 1), (1; –1) є розв’язками рівняння: 1) x2 + 5y – 6 = 0; 2) xy + x = 0?
2. Укажіть які-небудь три розв’язки рівняння: 1) x + y = 1; 2) 5x – y = 2.
3.Чи проходить через початок координат графік рівняння: 1) 12x + 17y = 0; 2) x 2 - xy +2=0; 3) x 3 - 4y = y 2 + 3x ?
|