Робочий зошит для учнів 5 клас (дівчата) "Мяка плоска іграшка"

Про матеріал
Робочий зошит розроблений таким чином, щоб кожен учень зміг самостійно виготовити обраний виріб, а також дізнатись багато цікавого про виріб, та повторити матеріал, який вже дізгалися на минулих уроках.
Перегляд файлу

Пов’язане зображенняКерівник міського методичного об’єднання,

 вчитель обслуговуючої праці

Вознесенської ЗОШ І-ІІІ ст. №8

Момотенко О.М

 

 

 

 

 

 

 

 

Робочий зошит

з трудового навчання

(обслуговуючі види праці)

 

Об’єкт проектної діяльності:

М’яка плоска іграшка.

 

Основна технологія:

Технологія обробки текстильних матеріалів ручним способом.

 

 

 

 

 

 

 

                           Вчитель: ­­­­­­­­­­­­­­­­­________________________________

 

 

 

 

 

 

 

2019 р.

Зміст

Передмова…………………………….…………………………………………....

Умовні позначення……………………………………………………….……..…

Повторення правил внутрішнього розпорядку в навчальній майстерні та загальними правилами безпечної праці…………………………………….…..…...

Поняття про проектування. Етапи проектування……………………………….

 

І. Організаційно-підготовчий етап.

1.1 Вибір об'єкта проектування (виду м’якої іграшки). Планування роботи з виконання проекту………..………………………………………………….……....

1.2 Історична довідка…………………………………………………….…..…..

1.3 Моделі – аналоги…………………………………..………………………….

 

ІІ. Конструкторський етап.

2.1 Графічне зображення………………………………..……………….………

2.2 Добір конструкційних матеріалів (тканина, синтепон) та інструментів (голки, ножиці, наперсток, шпильки) для роботи……………………………..…...

2.3 Виготовлення шаблонів. Розкроювання ……………………………………

 

ІІІ. Технологічний етап.

3.1 Застосування шва «назад голкою»………………………………………..…

3.2 Виготовлення м’якої іграшки…………………………………….....……….

3.3 Оздоблення м’якої іграшки. …………………………………………………

 

ІV. Заключний етап.

4.1 Розрахунок бюджету проекту……………………………….…..………..…

4.2 Реклама виробу. Захист проекту. Висновки……………………….……….

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Любий друже!

 

В твоїх руках незвичайний зошит – це «путівник» по захоплюючій  «країні Рукоділля». З його допомогою ти ознайомишся з історією виникнення м’яких іграшок, з їх видами та ознайомишся з різними професіями. Закріпиш знання із виконання ручних швів, самостійно виготовиш та оздобиш м’яку іграшку.

Зошит розроблений таким чином, щоб полегшити тобі вивчення предмету, та допомогти краще засвоїти матеріал. В ньому вміщено теоретичний матеріал, інструкційні картки, кросворди, ребуси, цікаві факти, а також вправи для відпочинку очей, оскільки при ручній роботі найбільше втомлюються очі. Матеріал розбито на теми, де висвітлено короткі теоретичні відомості й подано практичні роботи.

В структуру даного зошита вміщено творчий проект на виготовлення м’якої іграшки з розробленими завданнями і послідовністю виконання робіт

Пам’ятай!  практична робота у шкільній майстерні

потребує уваги і зосередженості під час користування інструментом. Працюючи, потрібно правильно організувати робоче місце, бути уважним і старанним під час своєї діяльності, дотримуватись правил внутрішнього розпорядку та правил безпечної праці.

Намагайся свою роботу робити красиво, із задоволенням, і тоді в тебе все вийде.

 Успіхів і натхнення тобі у проектуванні виробів та опануванні технологій.

 

 

 

 

 

 

 

 

Умовні позначення:

 

прочитай;

 

зверни увагу;

 

Описание: Картинки по запросу смайлик с лупой

цікаво, що;

законспектуй;

 

розгадай;

 

запам’ятай;

 

відпочинь;

 

практичні завдання;

 

завдання для самоконтролю;

 

творче завдання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Гра «Закінчи речення»

 

Перед початком заняття _________________________________________

___________________________________________________________________.

 

Не відволікатись __________________не________________ працювати іншим.

 

Економно використовувати ____________________________________________

 

та _________________________________.

 

Відстань від очей до виробу, що виготовляється, має дорівнювати

_____________________ см.

 

Під час роботи ____________ повинно падати на робоче місце _______________ або _______________.

 

Роботу виконувати лише за допомогою ________________________________ та ______________________________________________.

 

Робоче місце тримати у _____________________ і ______________________.

 

По завершені роботи вимкнути _________________________________________,

 

скласти ______________________ і ___________________у

 

______________________________________________, прибрати робоче місце.

Що таке творчий проект

 

Проектце творча діяльність, спрямована на досягнення визначеної мети, вирішення якої-небудь проблеми.

 

Проектуванням називають сам процес роботи над проектом, а також підготовка комплекту проектної документації.

 

Проектна діяльністьце діяльність зі створення нового, потрібного виробу або послуги.

Для виконання творчого проекту тобі необхідно пройти 4 кроки або 4 етапи.

Етапи проектуосновні періоди роботи над проектом.

 

 

 У результаті кожного етапу виконується  частина проекту, яка дозволяє продовжувати роботу над проектом.

 

 

Картинки по запросу иголка с ниткойКартинки по запросу иголка с ниткойМій творчий проект

Проект №4

Назва проекту:___________________________________________________________

Основна технологія:______________________________________________________

________________________________________________________________________

Додаткова технологія:____________________________________________________

І. Організаційно-підготовчий етап.

 Перші іграшки почали робити ще первісні люди. Тоді вони представляли із себе кам'яні, глиняні або пізніше, металеві фігурки які мали, як художні, так і релігійні цілі. На території Сибіру знайдені фігурки тварин: мамонта, носорога, ведмедя, верблюда, птахів. Вони зроблені з м'якого каменю задовго до нашої ери. Вироби з бивня мамонта і м'якого каменю знайдені також в Москві і в інших районах. На Україну були знайдені фігурки людини і коня, виконані з глини і датуються ІV-ІІІ тисячоліттям до нашої ери. На території Новгорода археологи виявили велику кількість виробів з дерева. Ранні іграшки Давнього Єгипту датуються серединою III тисячоліття до нашої ери і, ймовірно, мали в основному релігійне значення. Це дерев'яні фігурки  корів, тигрів, крокодилів.

https://sites.google.com/site/igruski09876/_/rsrc/1461650964982/visnovki/1Znaxidky-1.jpg?height=175&width=320Пов’язане зображенняПов’язане зображення

 Вперше зустрічаються іграшки з нескладним дротяним механізмом руху. Велика кількість ляльок було знайдено на території Стародавньої Греції та Риму. Ці ляльки також носили культовий характер. Але були і дитячі ляльки. Робилися вони з глини, дерева і часто мали рухливі руки і ноги, за рахунок того, що прикріплялися до тіла за допомогою ниток  і паличок. Більш ретельно з дорогих матеріалів виконувалися ляльки для дітей знаті. У той час існували вже ляльки-маріонетки. Взагалі в стародавній Греції отримало величезний розвиток механічних ляльок (за свідченням сучасників існували навіть цілі механічні театри зі складними діями).

 Доля іграшок в середні століття залишається нез'ясованою. Перші відомості відносяться вже до народжуваного нового західноєвропейського життя. У середні століття виробництвом іграшок займалися виключно столяри Ліможа, різьбярі по дереву в горах Юра на північний схід від Ліона і примітивні ремісники старого

 

Нюрнберга. У Парижі виробляли зовсім небагато: маленькі дерев'яні флейти, свистки, кулі, киї. Найбільша кількість іграшок до Франції вже тоді привозили із Нюрнберга.

 У XVI ст. виникло ремесло з виготовлення ляльок на замовлення. Ціни на ляльок були дуже високі, оскільки ці іграшки були мініатюрними моделями: матері вивчали за ними моду, а дочки бавилися ними. Дешеві дитячі іграшки з'явилися у Франції в кінці XVI ст., але виробництво їх було кустарним. І тільки в XIX столітті утворюється «Синдикат французьких фабрикантів іграшок». З цього часу починає розвиватися індустрія нової галузі промисловості. Історія німецької іграшки ясно показує тісний зв'язок іграшок з культурою, способом життя, сімейним ладом, промислом. З іграшок вищого ґатунку, дорогих, виготовляються в Німеччині, найбільш цікавими пам'ятками культури є знамениті лялькові будинки з повною обстановкою, посудом і домашнім начинням. Це були дуже дорогі іграшки і навіть ті, хто міг дозволити собі купити їх, дозволяли дітям тільки милуватися ними.

Пов’язане зображенняПов’язане зображення

 Попит на іграшки зростає з ростом міст, а разом з тим торгівля ними стає прибутковою. Виробництво іграшок стає ще різноманітніше, коли почали використовувати тісто, приготоване з дешевої житнього борошна (вперше іграшки стають по справжньому м'якими).

 Перший крок до великого виробництва був справжньою революцією в усій іграшкової промисловості: іграшки стали робити з пап'є-маше - суміш папери з піском, цементом і борошном. Поряд зі старим різьбярем, який робить будиночки і конячок з дерева, в історії іграшок з'являється формувальник.

Формувальник - робить іграшки не від руки, а вдавлює густу масу в певну форму.

 М'які іграшки - прототипи різних тварин, які дбайливі мами шили своїм чадам з клаптиків тканини, набивали ватою, прикрашали, використовуючи різні навички рукоділля, в'язання та вишивку, з'явилися в XIX столітті. У кінці XIX століття широкий розвиток отримало кустарне виробництво м'якої іграшки в промислових масштабах. І почали виникати численні фабрики іграшки м'якої, в тому числі і в Українi.

 

Вправа для очей

Похожее изображение

 

 

 

 

 Однією з перших м'яких іграшок стала ганчіркова лялька. Гралися в ганчіркові ляльки не тільки дівчатка, а й хлопчики до 7-8 років, а вже потім ігри та іграшки ділились на дівчачі і хлопчачі. Для малюків ляльки виготовляли мами і бабусі. Підростаючи, дівчата самі вчилися виготовляти собі ляльку, таким чином набували вмінь шити і вишивати. Потім з’явились плюшеві ведмедики, зайчики, котики, правда, раніше вони не були такими барвистими, яскравими як зараз.

 М'яка іграшка – сама нова із всіх іграшок, їй трохи більше 100 років. Перші м'які іграшки з’явились на початку ХХ століття в Німеччині. Німецька майстриня Маргарет Штайф придумала м’яких маленьких слоненят. Спочатку вони служили подушечками для голок і шпильок, але дітям вони дуже сподобалися як іграшки. Тоді Маргарет створила цілий звіринець: кролики і слони, мавпи і верблюди, ослики і зайчики, і багато інших тваринок. Зшиті вони були з оксамиту і плюшу. А в 1903 році Маргарет Штайф створила самого першого плюшевого ведмедика на ім'я Тедді. Він так сподобався і дітям і дорослим, що іграшкових ведмедиків стали виготовляти і в інших країнах. З того часу розпочалась тріумфальна хода м'якої іграшки світом.

 Ми з вами будемо опановувати мистецтво створення м’яких іграшок. Чому вони так називаються? Так, вони м’які на дотик, бо виготовляються з текстильних матеріалів.

 М’які іграшки поділяються на плоскі і об’ємні.

 Плоска іграшка складається з двох однакових деталей – на одній деталі вишиваємо очі, ротик і носик, другу називаємо спинкою і пришиваємо хвостик.

Результат пошуку зображень за запитом "історія виникнення м'якої іграшки"Результат пошуку зображень за запитом "історія виникнення м'якої іграшки"

 Об’ємна м’яка іграшка більш складна у виконанні, бо складається з багатьох об’ємних частин; але така іграшка більш точно відтворює фігуру людини чи тварини, частини тіла іграшки можуть бути рухомими. Об’ємну іграшку можна розглядати з усіх сторін.

Пов’язане зображенняПов’язане зображенняРезультат пошуку зображень за запитом "м'яка іграшка"

 Також м’які іграшки можна виготовити з помпонів.

Результат пошуку зображень за запитом "історія виникнення м'якої іграшки з помпонів"Іграшки з помпонів своїми рукамиПов’язане зображення

 Шиття м'якої іграшки – це дуже захоплююче, цікаве заняття, яке може стати для когось із вас хоббі. Варто лише одного разу спробувати. З чого ж можна виготовити м’яку іграшку?

 М'яка іграшка може бути зшита з м'яких тканин, фетра, зв'язана гачком або спицями, з м'якою набивкою всередині. Навіть саму гарну іграшку можна зшити з «нічого». Це можуть бути клаптики тканини, обрізки стрічок, мережива, клаптики шкіри, клейонки і, звичайно, ваша фантазія. Не обмежуйте свою фантазію. Всі самі найкращі речі в світі були виготовлені не по інструкції, а в процесі вільної творчості. А найголовніше - робити все з любов'ю.

Результат пошуку зображень за запитом "знайди 10 відмінностей"Знайди 10 відмінностей

 

Сучасні іграшки мають різне призначення:

  • Розвиваючі іграшки для дітей.

Результат пошуку зображень за запитом "розвиваючі іграшки"Результат пошуку зображень за запитом "розвиваючі іграшки"

  • Декоративні іграшки для оздоблення приміщень.

Пов’язане зображенняПов’язане зображенняПов’язане зображення

 

 

 

  • Колекційні іграшки.

Результат пошуку зображень за запитом "колекційні іграшки"Пов’язане зображення

  • Народна іграшка

Результат пошуку зображень за запитом "народна іграшки"Пов’язане зображення

  • Обрядова іграшка.

Результат пошуку зображень за запитом "обрядові іграшки"Результат пошуку зображень за запитом "домовий іграшки"Результат пошуку зображень за запитом "ляльки вуду іграшки"

  • Іграшка для театральних вистав.

Результат пошуку зображень за запитом "театральні іграшки"Результат пошуку зображень за запитом "театральні іграшки"Результат пошуку зображень за запитом "маріонетки іграшки"

  • Іграшка-сувенір

Результат пошуку зображень за запитом "сувенірні іграшки"Результат пошуку зображень за запитом "сувенірні іграшки"Результат пошуку зображень за запитом "іграшки сувеніри"

 

  • Для кого (або для чого) виконується проект?____________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  • Яким має бути виріб? Запиши вимоги до виробу.____________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  • Замалюй або вклей моделі – аналоги виробу, користуючись бланком творчих проектів, друкованими виданнями, мережею Інтернет, власними світлинами.

 

1

2

3

 

 

 

 

 

4

5

6    

 

  • Який із виробів, на твою думку, є найскладнішим у виготовленні? Запиши номер виробів із таблиці.________________________________________________

 

  • Який із виробів, на твою думку, є найпростішим у виготовленні? Запиши номер виробів із таблиці.________________________________________________

 

  • За який час ти плануєш виготовити свій виріб?________________________________________________________________

 

_______________ оцінка

 

ІІ. Конструкторський етап.

  Практична робота № 1

D:\Users\Administrator\Desktop\images.pngПофантазуй та замалюй зразок майбутньої закладки, зроби детальний опис.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Детальний опис:_______________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________

Пов’язане зображення

Дизайнер – це фахівець, який займається проектуванням і створенням різних виробів.

 

 

Матеріали  для виготовлення  м’якої іграшки.

  • Оздоблювальні матеріали

 - тасьма, мереживо, стрічки, резинка

 -  фурнітура: ґудзики, намистинки, біжутерія.

 - нитки для вишивки та в'язання.

 

  • З’єднувальні матеріали

 - нитки швейні, клей ПВА, силіконовий клей

  • Наповновач.

 - синтепон, синтепух, поролон,  холлофайбер, вата, обрізки тканини.

Інструменти  для  шиття м’якої іграшки.

  • Пов’язане зображенняГолки, шпильки
  • Ножиці
  • Кілочок
  • Наперсток
  • Нитки швейні
  • Клей

 

  • Визнач, які інструменти, пристосування та матеріали потрібні тобі для роботи. Визнач їх кількість та заповни таблицю.

Інструменти та пристосування

Матеріали та їх кількість

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Допоможи принцесі дістати клубок

Пов’язане зображення 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

_______________ оцінка

 

ІІІ. Технологічний етап.

 

Практична робота № 2

Перед початком роботи обов’язково ознайомся з основними правилами роботи з голкою та ниткою.

 

ВИМОГИ БЕЗПЕКИ ПІД ЧАС РОБОТИ З ГОЛКАМИ Й ШПИЛЬКАМИ

1. Шийте з наперстком. Вушко голки повинно впиратися у наперсток, а гострий кінець — виступати з пальців приблизно на чверть довжини голки.

2. Не кидайте голку. Не встромляйте її в тканину чи свій одяг.

3. Зберігайте голки і шпильки в певному місці (спеціальній коробочці, подушечці та ін.), не залишайте їх на робочому місці (столі), у жодному разі не беріть голки і шпильки до рота.

4. Не використовуйте голку замість шпильки.

5. Не використовуйте для шиття іржаві голки.

6. Викрійку і тканину прикріплюйте гострими кінцями шпильок у напрямку від себе.

7. При ручному шитті не беріть нитку довше, ніж 80-90 см.

 

Дотримуйся правил безпечної праці!

 

Матеріали та інструменти: нитки, голка, ножиці, наперсток, тканина.

Виконання простих ручних швів.

Підготовка до роботи з голкою та ниткою

Для виконання будь – якого шва на початку треба заселити нитку у голку. Довжина нитки має бути до ліктя.

D:\Всё моё\Работа\Уроки 5 клас\Проект №1 Гольниця\nitka.gif

Картинки по запросу завязування вузлика на швейній нитціНа довшому кінці нитки зав’язати вузлика.

Картинки по запросу завязування вузлика на швейній нитціКартинки по запросу завязування вузлика на швейній нитціКартинки по запросу завязування вузлика на швейній нитці

Картинки по запросу завязування вузлика на швейній нитці

Назва шва

Прийоми виконання шва

Зображення

Шов

«назад голку».

Виконують шов «назад голку» таким чином: голка весь час ніби повертається назад, у те місце, звідки виходить нитка. На вигляд цей шов нагадує машину строчку.

(рис. 7)Шов ручная «строчка»

 

 

 

Практична робота № 3

За допомогою таблиці виготов обраний виріб.

 

 

ВИМОГИ БЕЗПЕКИ ПІД ЧАС РОБОТИ З НОЖИЦЯМИ

1. Тримайте ножиці у визначеному місці.

2. Під час роботи уважно стежте за напрямком різця (леза).

3. Під час роботи не тримайте ножиці лезом угору.

4. Не працюйте тупими ножицями.

5. Не ріжте ножицями на ходу.

6. Не наближайтеся до товариша під час різання.

7. Передавайте товаришеві закриті ножиці кільцями вгору (вперед).

 

 

Дотримуйся правил безпечної праці!

 

Матеріали та інструменти: нитки, голка, шпильки, ножиці, наперсток, тканина, лекала, оздоблення за смаком.

 

Технологічна послідовність виготовлення

м’якої плоскої іграшки «Ведмедик»

№ з\п

Графічне зображення

Назва операції

Матеріали та інструменти

1

Результат пошуку зображень за запитом "м'яка плоска іграшка"D:\Users\Administrator\Desktop\Безымянный.png

На папері намалювати деталі іграшки, вирізати, перенести на тканину, обвести кравецькою крейдою та розкроїти.

Папір, ножиці, олівець, ножиці, тканина, кравецька крейда

2

Урок 3. Технологія виготовлення плоскої м’якої іграшки 5

Оформіть мордочку тваринки

Очі, носик, ротик

3

Урок 3. Технологія виготовлення плоскої м’якої іграшки 2

Складіть дві деталі лицьовими сторонами всередину. Порівняйте зрізи та заколіть шпильками.

Шпильки

4

Урок 3. Технологія виготовлення плоскої м’якої іграшки 3

Зшийте  деталі, залишаючи незашитим отвір для вивертання виробу. Швом «голкою  назад».

Голка, нитка

5

Урок 3. Технологія виготовлення плоскої м’якої іграшки 4

Виверніть виріб на лицьовий бік, ретельно виправляючи всі частини  іграшки. Наповніть тулуб іграшки синтепоном, починаючи з вушок, лапок. Акуратно зашийте залишений отвір

Голка, нитка, наповнювач

6

Урок 3. Технологія виготовлення плоскої м’якої іграшки 6

Вдягніть іграшку, доповніть образ аксесуарами. Почистіть виріб від ниток наметування, розправте хутро у місці швів.

 

 

ВИМОГИ БЕЗПЕКИ ПІСЛЯ ЗАВЕРШЕННЯ РОБОТИ

1. Ножиці скласти у спеціально відведене місце.

2. Голки здати для зберігання вчителеві.

3. Привести в порядок своє робоче місце.

 

Похожее изображение

 

Лекальник – робітник, який виготовляє лекала.

 

 

Картинки по запросу лекальщик картинки

 

 

Швачка – це фахівець який займається

пошиттям будь-якого виробу.

 

 

                                                                                                               _______________ оцінка

ІV. Заключний етап.

  •                 Чи отримав (ла) ти виріб, який запланув (ала)?______________________
  •                 Підрахуй кількість та вартість використаних матеріалів___________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

D:\Users\Administrator\Desktop\images.pngСтвори рекламу власного виробу у вигляді віршика,  рекламної листівки  або бік-борду.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Похожее изображение

 

ДЛЯ НОТАТКІВ

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Результат пошуку зображень за запитом "менеджер з реклами"

Ме́неджер з рекла́ми  фахівець, який виконує певні дії з просування на ринок марки товару, послуги або ідеї.

 

 

 

 

 

  •                 Презентуй виріб за таким орієнтовним планом (дай відповідь):
  1.                   Призначення виробу, його застосування____________________________

____________________________________________________________________

  1.                   Хто буде ним користуватися?_____________________________________

____________________________________________________________________

  1.                   Чи можна його продати?_________Чи будуть його купувати?_________ Чому?_______________________________________________________________

____________________________________________________________________

  1.                   З якими професіями ознайомилися?_______________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

_______________ оцінка

 

Критерії оцінювання проекту

І. Організаційно-підготовчий етап

1.1. Назва виробу - 0,5б

1.2.Технологія - 0,5б

1.3. Мета - 0,5б

1.4. Моделі аналоги - 1б

ІІ. Конструкторський етап

2.1.Ескіз, опис - 1б

2.2.Матеріали, обладнання - 1б

ІІІ. Технологічний етап

3.1.Технологічна послідовність - 2б

ІV. Заключний етап

4.1. Економічне обґрунтування - 1б

4.2. Реклама - 1,5б

4.3.Захист  проекту - 2б

 

 

 

 

 

Література

  1. https://sites.google.com/site/igruski09876/visnovki
  2. https://naurok.com.ua/urok-tehnologiya-vigotovlennya-plosko-m-yako-igrashki-planuvannya-roboti-16424.html
  3. Трудове навчання. 5 клас:  Робочий зошит / Р. М. Лещук, О. Ю. Медвідь., Ю. В. Палій; за заг. ред.

С. М. Дятленка, - Харків: Вид-во «Ранок»,  2017. – 56 с.: іл.

  1. Трудове навчання (для дівчат): підруч. для 5-го кл. загальноосвіт. навч. закладів / І.Ю. Ходзицька, Н.М. Павич, О.В.Горобець, О.І. Безносюк. – Камянець - Подільський: Аксіома, 2013. – 160 с.: іл.
  2. Усі зображення мережа Інтернет.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Моделі-аналоги

Картинки по запросу мяка іграшка ведмедикПохожее изображениеКартинки по запросу мяка іграшка ведмедик 

 

 

 

 

 

 

 

Похожее изображение 

Картинки по запросу мяка іграшка ведмедикПохожее изображение 

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу мяка іграшка ведмедик 

Картинки по запросу мяка іграшка ведмедик 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу рамки для текста дети 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Чемерейко Тетяна Миколаївна
    Дякую. Чудовий , яскравий, змістовний "помічник" .)
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Богданова Ольга Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Прокопенко Алла Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
30 липня 2019
Переглядів
5423
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку