Робота в групах. Маатематична галузь

Про матеріал
«Робота в групах – інструментарій педагогіки партнерства. Математична галузь» зібраний матеріал, який містить зразки організації поетапної роботи у парах та групах на уроках математики у 2 класах НУШ. У методичних розробках використано дієві технології, активні методи і прийоми роботи, запроваджено сучасні форми роботи, які сприятимуть формуванню математичної та соціальної компетентностей у даної вікової категорії здобувачів освіти.
Перегляд файлу

№46

1. Об’єднання в групи.

Вчитель шепоче на вухо кожному назву тварини, кількість тварин відповідає кількості потрібних груп; учасники мовчки ходять по кімнаті і зображують свою тварину; знайшовши таку ж тварину, треба взятися за руки і далі шукати інших разом; всі ходять, поки не знайдуть всіх членів своєї малої групи. ( «Котики»,             « Мавпенята», «Півники»)

2. Розподіл ролей.

3. Конкретний опис завдання.

«Влучний кидок»

На дошці вчитель вивішує малюнки з баскетбольними кошиками, на них записані числа 64; 78; 86. Кожній групі дається завдання скласти за певний час ( 5хв) якомога більше прикладів на додавання з цією відповіддю. Виграє група, учасники якої більше і правильно запишуть приклади з цією відповіддю.

        «Котики»                               «Мавпенята»                                «Півники»

 

Картинки по запросу малюнок баскетбольного кошика                Картинки по запросу малюнок баскетбольного кошика                 Картинки по запросу малюнок баскетбольного кошика

4. Презентація роботи груп.

 

 

 

№ 47

1. Об’єднання в групи.

Різнокольорові стікери. Учасники стають у коло і заплющують очі. Вчитель прикріплює на спину кожному кольоровий листочок. По команді вчителя всі відкривають очі. Після чого всі учасники повинні мовчки об'єднатися в групи.

2. Розподіл ролей.

3. Конкретний опис завдання.

«Маршрут туриста»

Учні у кожній групі повинні допомогти своєму туристу дійти до місця призначення певним маршрутом. Він зашифрований у вигляді прикладів, до яких подано кілька відповідей, одна з-поміж яких є правильною. Шлях туриста учні повинні показати стрілкою. Час виконання роботи 5 – 7 хв.

Картинки по запросу картинки природи з річкою     Картинки по запросу картинки природи з річкою     Картинки по запросу картинки природи з річкою     Картинки по запросу картинки природи з річкою

 

   67       55       73            56     63     65              47    52     63               39    42     51

         47 + 8                          56 + 7                          45 + 7                          34 + 8

  88       73       91             59     49     52              47    49     51               67    73     55

         79 + 9                          43 + 9                          39 + 8                          47 + 8

  40      39       41              55    60     67               90    93     91               84    79     82

         32 + 9                           47 + 8                          87 + 4                          79 + 3

  91     89       93               39    40     42               73    70     69               61    80     60

         89 + 2                           39 + 3                          68 + 5                           52 + 9

Картинки по запросу малюнок туриста  Картинки по запросу малюнок туриста Похожее изображение  Похожее изображение

4. Презентація виконаної роботи.

 

 

 

№ 48

1. Об’єднання в групи.

На столі вчитель розміщує потрібну кількість смужок різної довжини. Діти по черзі вимірюють довжину однієї будь якої смужки. За результатами вимірювання учні об’єднуються в групи: 1 – ша група – смужки довжиною 5 см ; 2 – га група – смужки довжиною 8 см; 3 – тя група – смужки довжиною 10 см.

2. Розподіл ролей.

3. Конкретний опис завдання.

Лісові феї дуже маленькі істоти. На зріст вони від 1 до 5 сантиметрів. Запишіть зріст фей у міліметрах.

   1 – ша група               2 – га група                   3 – тя група                4 – та група

    Дінь – Дінь                    Фауна                            Відія                          Розета

Динь-Динь        Фауна        Видия        Розетта

   2см =…мм               2см 3мм =…мм          3см 1мм =…мм           3см 4мм =…мм

        Ірідеса                     Сріблянка                   Незабудка                       Зарина   

Иридесса        Серебрянка        Незабудка         Зарина 

 3см 9мм =…мм         4см 5мм =…мм             5см = …мм                1см 9мм = …мм 

4. Презентація роботи груп.

 

 

 

№ 49

1. Об’єднання в групи.

Розрахунок  на «перший – другий – третій». Але відбувається це у незвичайний спосіб, англійською мовою : one, two, three. За номерами учні об’єднуються у три групи.

2. Розподіл ролей.

3. Конкретний опис завдання.

 - Ви вправно вмієте рахувати англійською мовою. А зараз дізнаємося чи вмієте ви правильно обчислювати приклади. Перевірте правильність виконання обчислень.

 

  1 – ша група                          2 – га група                          3 – тя група

   35 + 8 = 43                             44 – 7 = 41                            37 + 9 = 53

   28 + 4 = 32                             63 – 8 = 55                            95 – 7 = 88

   95 – 7 = 88                             56 + 4 = 60                            63 – 8 = 55

   63 – 8 = 59                             35 + 8 = 33                            56 + 4 = 62          

4. Презентація роботи груп.

 

 

 

№ 50

1. Об’єднання в групи.

У чарівній скриньці вчитель заховує потрібну кількість геометричних фігур різної форми. Учасники дістають із скриньки одну геометричну фігуру і за її формою об’єднуються у групи. 1 – ша група – трикутники; 2 – га група – квадрати; 3 – тя група – прямокутники; 4 – та група – круги.

2. Розподіл ролей.

3. Конкретний опис завдання. 

 Обчисліть периметр кожного чотирикутника.

1 – ша група                                                                   2 – га група         

          3см                                                                              4см

     

                                 2см                                                                                      2см

 

 

          3см                                                                               2см

 

                                                                                                                 2см

                                 3см                                                                                

 

 

 

 

3 – тя група                                                                      4 – та група

               5см                                                                          3см

 

 

                                                  3см                                                               4см

 

 

 

          4см                                                                                      5см

 

                                         1см                                                                                1см

 

4. Презентація роботи груп.

 

 

№ 51   

1. Об’єднання в групи.

 Учні стають у коло і за розрахунком «зима», «весна», «літо», «осінь» об’єднуються у групи. 

2. Розподіл ролей.

3. Конкретний опис завдання.

Виконайте дії з іменованими числами . Значення останнього виразу перетворіть на складне іменоване число (у сантиметрах і міліметрах). Час виконання роботи 5 – 8 хв.

1 – ша група               2 – га група             3 – тя група               4 – та група

16кг – 9кг =                15кг – 7кг =             16кг – 9кг =              15кг – 7кг =

60кг – 20кг =              40кг – 30кг =           80кг – 30кг =             70кг – 40кг =

15л + 20л =                 35л + 20л =              25л + 10л =                40л + 25л =

26м – 8м =                  35м – 9м =                26м – 8м                    35м – 9м =               

4мм + 5мм =               6мм + 3мм =            3мм + 4мм =              7мм + 2мм =

25мм + 4мм =             33мм + 6мм =          14мм + 5мм =            27мм + 2мм =

 4. Презентація роботи груп.

№52

1. Об’єднання в групи.

Потрібну кількість пазлів вчитель розділяє на частини, перемішує і роздає учасникам. Учні знаходять інші частини свого пазла і об’єднуються в групу.

2. Розподіл ролей.

3. Конкретний опис завдання.

Учні складають задачу за коротким записом і розв’язують її.

1 – й кошик – 3 яблук

2 – й кошик – 6 яблук         ?

3 – й кошик - ?, на 5 яблук більше

      Перевірка:

1 – ша група – розказати складену задачу;

2 – га група – пояснити 1 дію, обґрунтувати вибір дії;

3 – тя група – пояснити 2 дію, обґрунтувати вибір дії;

4 – та група – назвати відповідь.

4. Презентація роботи груп.

 

 

 

№ 53

1. Об’єднання в групи.

У класі захована потрібна кількість різнокольорових кульок. Діти шукають кульки і за кольором об’єднуються в групи. 1 – ша група – «червоні», 2 – га група – «сині», 3 – тя група – «зелені».

 2. Розподіл ролей.

3. Конкретний опис завдання.

«Хто швидший?»

Обчисліть значення виразів зручним способом.

«червоні»                                    «сині»                                     «зелені»  

35 + 45 =                                   34 + 56 =                                   47 + 23 =

28 + 72 =                                   15 + 55 =                                   51 + 19=

62 + 18 =                                    33 + 37 =                                  74 + 16 =

48 + 42 =                                    41 + 29 =                                   25 + 35 =

54 + 36 =                                    63 + 17 =                                   32 + 28 =

4. Презентація роботи груп.

 

 

 

№ 54

1. Об’єднання в групи.

Учні витягують собі цукерку з чарівної скриньки і об’єднуються в групи за кольором фантика.

2. Розподіл ролей.

3. Конкретний опис завдання.

Звірята просять допомоги. З яких геометричних фігур складається малюнок? Які геометричні фігури мають прямий кут?

1 – ша група                                         2 – га група                                 3 – тя група Картинки по запросу малюнки з геометричних фігур 1 клас             Картинки по запросу "малюнки з геометричних фігур""         Картинки по запросу "малюнки з геометричних фігур""

4. Презентація роботи груп.

 

 

 

№ 55.

1.Об’єднання в групи.

У колі діти по черзі називають осілих пташок: «ворона», «горобець», «голуб». За назвами пташок учні об’єднуються в групи.

2. Розподіл ролей.

3. Конкретний опис завдання.

Запишіть час, який буде показувати електронний годинник після полудня.

1 – ша група                                         2 – га група                                 3 – тя група

Картинки по запросу "малюнки годинника""              Картинки по запросу "малюнки годинника""                 Картинки по запросу "малюнки годинника""

                                                       

Картинки по запросу "малюнки годинника""                 Картинки по запросу "малюнки годинника""                 Картинки по запросу "малюнки годинника""    

 

Картинки по запросу "малюнки годинника""                  Картинки по запросу "малюнки годинника""                 Картинки по запросу "малюнки годинника""    


 

4. Презентація роботи груп.

 

 

 

№ 56

1.Об’єднання в групи.

У скриньці потрібна кількість ґудзиків різної форми. Діти дістають ґудзики і за їх формою об’єднуються у групи.

2. Розподіл ролей.

3. Конкретний опис завдання.

Допоможіть казковим героям скласти і розв’язати задачу за скороченим записом.

Картинки по запросу "картинки чебурашки""                               Картинки по запросу "картинки крокодила гены""                           Картинки по запросу "картинки старухи шапокляк""

1 – ша група                                         2 – га група                                 3 – тя група

Л. – 34 кг                                              Л. – 34 кг                                    Л. – 34 кг

М. - ?, на 5 кг                                       М. - ?, на 5 кг                              М. – 5 кг

4. Презентація роботи груп.

 

 

 

№57

1.Об’єднання в групи.

Учасники стають у коло і заплющують очі. Вчитель прикріплює на спину кожному кольоровий листочок. По команді вчителя всі відкривають очі. Після чого всі учасники повинні мовчки об'єднатися в групи.

2. Розподіл ролей.

3. Конкретний опис завдання.

Гра «Де чий будиночок?» (з’єднати стрілочками)

                    37                                           28                                                  6                                         

  Картинки по запросу "малюнки казкових будинків""      Картинки по запросу "малюнки казкових будинків""    Картинки по запросу "малюнки казкових будинків""  

           42 – 36                                        95 – 58                                     65 – 37                   

    

 4. Презентація роботи груп.

 

 

 

№58

1.Об’єднання в групи.

Потрібні листочки чотирьох видів дерев за кількістю учасників в групі. Потім учні витягають по одному листочку і мовчки шукають свою групу.

2. Розподіл ролей.

3. Конкретний опис завдання.

Визначте ціну предметів.

1 – ша група

Купили альбом вартістю 14 грн , гуаш – 25 грн та кольорові олівці. Всього за покупку заплатили 54 грн. Яка вартість кольорових олівців?

2 – га група

Бабуся купила печиво, цукерки та мармелад. Вартість цукерок – 35 грн, печива – 22 грн. Дізнайтеся яка вартість мармеладу, якщо за всю покупку бабуся заплатила 73 грн.

3 – тя група

Мама купила лимони вартістю 19 грн, мандарини – 28 грн та сливи. Вартість всієї покупки 66 грн. Яка вартість слив?

4. Презентація роботи груп.

 

 

 

№59

1.Об’єднання в групи.

Розрахунок на трьох персонажів: «сонце», «зірка», «місяць». Діти об’єднуються у три групи.

2. Розподіл ролей.

3. Конкретний опис завдання.

Допоможіть Фіксикам виконати порівняння іменованих чисел.     Картинки по запросу "малюнки фіксиків""                Картинки по запросу "малюнки фіксиків""          Картинки по запросу "малюнки фіксиків"

63 кг і 1 ц                                    100 кг і 42 кг                                 100 кг і 1 ц

1ц і 100 кг                                   85 кг і 1 ц                                      39 кг і 58 кг

93 кг і 73 кг                                1 ц і 100 кг                                     1 ц і 76 кг

8 ц і 5 ц                                       1 ц і 10 ц                                         3 ц і 7 ц

4. Презентація роботи груп.

 

 

 

№ 60

1.Об’єднання в групи.

Потрібну кількість листівок ( кількість груп) розрізати на частини ( кількість учнів у групі). Перемішати і роздати учням. Діти знаходять інші частини своєї листівки і об’єднуються в групи.

2. Розподіл ролей.

3. Конкретний опис завдання.

    1) «Конструктор»

 

          

  

 

       1                             2                                    3                                  4

1 – ша група – домалюйте фігуру до трикутника;

2 – га група – домалюйте фігуру до прямокутника;

3 – тя група – домалюйте фігуру до п’ятикутника;

4 – та група – домалюйте фігуру до квадрата.

 

   2) Порівняти вираз та число.

63 – 9 і 45                 54 – 32 і 78                  57 – 36 і 14                 64 – 48 і 39

54 + 32 і 9                 47 + 19 і 31                  84 + 15 і 59                48 + 39 і 97

39 +9 і 48                  75 – 18 і 57                  72 – 44 і 28                 56 + 21 і 77

 

4. Презентація роботи груп.

 

docx
Додано
6 березня
Переглядів
65
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку