Робота в службах обміну миттєвими повідомленнями. Практична робота № 13 «Обмін миттєвими повідомленнями»

Про матеріал
розглянути: принципи роботи з програмою обміну миттєвими повідомленнями пояснити: настроювання параметрів облікового запису в програмі обміну миттєвими повідомленнями; навчити: запускати на виконання та завершувати роботу з програмою обміну миттєвими повідомленнями; знаходити співрозмовників і запрошувати їх до мережі обміну миттєвими повідомленнями; керувати списком контактів; розвивати вміння і навички роботи в мережі Інтернет; виховувати інформаційну культуру, етикет спілкування.
Перегляд файлу

Урок №33

Тема. Робота в службах обміну миттєвими повідомленнями. Практична робота № 13 «Обмін миттєвими повідомленнями»

Мета: розглянути: принципи роботи з програмою обміну  миттєвими повідомленнями пояснити: настроювання параметрів облікового запису в програмі обміну миттєвими повідомленнями; навчити: запускати на виконання та завершувати роботу з програмою обміну миттєвими повідомленнями; знаходити співрозмовників і запрошувати їх до мережі обміну миттєвими повідомленнями;  керувати списком контактів; розвивати вміння і навички роботи в мережі Інтернет; виховувати інформаційну культуру, етикет спілкування.

Тип уроку: застосування знань, умінь і навичок.

 

Хід уроку

І. Організаційний етап

II. Перевірка домашнього завдання

III. Актуалізація опорних знань

1. Експрес опитування

1. Назвіть основні послуги Інтернету.

2. Що таке E-mail?

3. Що таке «миттєве повідомлення»?

4. Яке спілкування можна назвати «форумом»?

5.  Які є служби миттєвих повідомлень?

6. Що потрібно для відео конференцій?

7. Як розшифрувати абревіатуру ICQ?

8. Яке   програмне  забезпечення   використовується  для   роботи з миттєвими повідомленнями?

 

IV. Повідомлення теми і мети уроку, мотивація навчальної діяльності

V. Сприйняття й усвідомлення нового матеріалу

Як уже вказувалося, найпопулярніші програми для роботи виділити важко. Всі вони відрізняються за видом, мовою інтерфейсу, складністю обслуговування тощо. Навчальною програмою вказуються наступні: ICQ, Windows Messenger, Skype.

Програми для роботи з інтерактивними повідомленнями дозволяють:

  • бачити імена всіх, хто знаходиться в інтерактивному режимі;
  • оперативно відправляти повідомлення;
  • викликати комп'ютери потрібних користувачів;
  • відправляти файли;
  • обмінюватися повідомленнями з групою адресатів.

З програмою ІCQ ми вже працювали на минулому уроці. Програма   Windows  Messenger  зазвичай   Інтегрована  в   Windows ХР (Пуск → Усі програми → Windows Messenger)

На сьогоднішньому уроці більш детально ознайомимося а програмою Skype.

Комунікаційна система Skype відома завдяки низці її особливостей, зокрема безкоштовній голосовій та відеоконференції.

За даними дослідницької компанії TeleGeography 2008 року Skype став найбільшим оператором міжнародного голосового зв'язку — його частка від загального обсягу розмов склала 8 %.

Користувачі Skype по суті роблять телефонні викликни і відеовиклики через комп'ютер, використовуючи програмне забезпечення Skype і Інтернет. Основа системи — безкоштовна комунікація між користувачами програмного забезпечення Skype. Проте продукт також дозволяє користувачам Skype зв'язуватися з користувачами регулярної наземної лінії зв'язку і мобільних телефонів. Це програмне забезпечення зараз доступне безкоштовно для завантаження, але воно приватне і протокол Skype неопублікований.

Виконання комплексу вправ для зняття м'язового напруження. (Варіант 1)

Учитель демонструє роботу програми Skype. У ході демонстрації вказуються також можливості та загальні принципи роботи з програмою.

 

1. Реєстрація користувача

1. Після встановлення за першого запуску програма видасть вікно для реєстрації користувача.

2. Заповнившии форму, потрібно клацнути Далі.

3. У наступному вікні потрібно вказати поштову адресу (уже існуючу) та країну проживання, та клацнути Ввійти.

4. Відкриється вікно програми.

 

2. Основні моменти роботи в програмі

У головному вікні програми для кожного абонента є пункт Меню, у якому вибирають можливі варіанти спілкування чи налаштування.

Найчастіше  використовують  Почати   та Зателефонувати.

Якщо потрібно знайти Абонента, можна використати пункт меню Контакти → Знайти користувача Skype. Дзвінки можна здійснювати за приєднаної звукової гарнітури (навушники та мікрофон).

 

VI. Формування практичних навичок

 

1. Практична робота № 13 «Обмін миттєвими повідомленнями»

Інструктаж з техніки  безпеки. Виконання  комплексу вправ для зняття зорової втоми (через 10 хв після початку роботи). (Варіант 2)

Інструктивна картка

1. Запустіть програму Skype.

2. Створіть новий документ у текстовому процесорі Microsoft Word. Для всіх пунктів практичної роботи створіть відповіді скріншоти та збережіть їх у текстовому документі

3. Зареєструйтеся, створивши нового користувача (створіть та збережіть скріншоти).

4. Знайдіть абонента (вчителя) за вказаним учителем ім'ям, до­дайте його до своїх контактів.

5. Надішліть повідомлений вчителю. У повідомленні, окрім привітання, повинен бути текст «Я успішно зареєструвався. Про­шу надіслати Skype-імена моїх однокласників. Прізвище, ім'я».

6. Отримавши Skype-імена однокласників, поспілкуйтеся між со­вою в текстовому режимі (у довільному порядку). Спілкуючись із кожним новим абонентом, створюйте відповідний скріншот. Будьте готовим до звукового спілкування.

7. Відповідайте на дзвінок учителя. За вказівкою вчителя закін­чіть голосове спілкування.

8. Учням з непарними номерами комп'ютерів зателефонувати су­сідові праворуч. Потім помінятися ролями (створити та зберег­ти скріншоти).

9. Коректно завершіть спілкування, закрийте програму. Збережіть текстовий документ  у власній папці з назвою Прізвище.doc

 

VII. Підбиття підсумків уроку

Самоаналіз роботи учнів. Кожен учень, пригадавши тему та мету уроку, з'ясовує свої досягнення на урок.

 

VIII. Домашнє завдання

Опрацювати конспект уроку та відповідний розділ підручника.

doc
Додано
9 травня 2020
Переглядів
468
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку