Тема: Робота з контекстами – пошук, заміна, виділення, перенесення, копіювання, форматування
Мета ознайомити учнів з роботою текстового процесора із такими константами як пошук заміна, виділення перенесення, копіювання та форматування.
Тип уроку засвоєння нових знань
Обладнання: комп’ютер, доступ до текстового процесора..
Хід уроку:
І.Організаційна частина:
ІІ. Актуалізація опорних знань:
ІІІ. Повідомлення теми, мети.
Тема: Робота з контекстами – пошук, заміна, виділення, перенесення, копіювання, форматування
Мета ознайомити учнів з роботою текстового процесора із такими константами як пошук заміна, виділення перенесення, копіювання та форматування.
ІV Засвоєння нових знань:
Текстові процесори дозволяють не лише набирати текст, а й працювати з його контекстами. З якими саме ми розглянемо на сьогоднішньому уроці.
ПОШУК
Щоб виконати пошук певної послідовності символів потрібно виконати таку послідовність дій:
1. відкрити текстовий процесор
2. обрати команду «пошук файлів» з меню «Файл»
3 у діалоговому вікні яке з’явилось вводимо текст, який нам необжідно знайти.
4. обираємо команду знайти після введення тексту.
ЗАМІНА
Щоб виконати заміну певної послідовності символів потрібно виконати таку послідовність дій:
ВИДІЛЕННЯ
Щоб виконати команду виділення певної послідовності символів потрібно виконати таку послідовність дій:
1. обрати команду «виділити все» з меню «правка», якщо потрібно виділити весь текст
2. якщо потрібно виділити якусь частину тексту, то підвести курсор, до місця де потрібно почати виділення, Натиснути лівою клавішею мишки, не відпускаючи її протянути до нами задуманого виділеного тексту і відпустити мишку.цей текст, який попав в дану процедуру буде виділеним синім,чорним або сірим кольором.
ПЕРЕНЕСЕННЯ
1. виділити текст
2. обрати команду «вирізати» з меню Правка
3 поставити курсор мишки туди куди потрібно вставити тексті обрати команду «вставити» з меню «Вставка»
КОПІЮВАННЯ
1. виділити текст
2. обрати команду «копіювати» з меню Правка
ФОРМАТУВАННЯ
Форматування – це процес надання ткксту заданих властивостей (певного вигляду).розрізняють форматування символів, абзаців і стрінок.
Під форматуванням символів розуміють зміну розміру шрифта, нарис (звичайний, напівжирний, курсив, підкреслений), колір символа, інтервал між символами. Для цього потрібно зайти у формат і обрати команду шрифт.
Форматування абзаців передбачає такі дії як вирівнювання абзаців, встановлення відступів між рядками та абзацами. Для цього виконують команду Формат – Абзац
V. Формування умінь і навичок:
Сформувати в учнів вміння працювати з текстом, використовуючи можливості, які він надає.
VІ. Підведення підсумків уроку. Виставлення оцінок за їх мотивацію:
VІІ Домашнє завдання.
Глинський Інформатика С ______________
Роздатковий матеріал УРОК 27 І КУРС інформатика
1