Заповнювати контурні карти на заняттях з історії учням задають для того, щоб вони краще засвоїли матеріал. - Завдання, які виконуються в контурній карті, розвивають пам'ять, увагу, художнє мислення та просторове сприйняття. - Завдання, які виконуються в контурній карті, сприяють запам'ятовуванню картографічного змісту. - Пошукова робота (визначення місцезнаходження об'єкта, берегової лінії тощо) сприяє логічному запам'ятовуванню.
КОНТУРН1 ВВЕРУНКИ
Прочитайте уривки з Аеторичних джерел. позначте на кон. турн1й кат:т млст, згадан1 в текстах- УкаАть [сторикогеографћчн1 рег\они, до яких належать мЈста,
Урывок 1. «Заклав князь Ярослав Мудрлгй Mie•ro Ки?в велике, у якому тепер Золот[ ворота, заклав церкву Свя-
митрополичу, а церкву
Богородицк. •
Урцвок 2. т] подарував Данило Галидъкий синов[ своему MicT0. яке на його честь назвав Львовом. лев для коханоТ дружини в ньому католицький храм 1вана Хрести-
теля • „
Уривок • Чимало nepciii icwye про заснування MicTa Хар кова, що на Слобожанщин[. Одна з них пов'язана з мйр5чним Харьком — першим поселенцем. Дехто стверджував, що ХА. ритон (повне Јм'я Харькај Оув кодаком, [нш1 розповјдають. шо до вЈйськово1 служби BiH не мав вћдношення, адже за. ймавея паслкою•е
Гривок 4. «Про походжеиня назви MicTa Чер1йгова немае. вважають, що з*явилася вона сив, що оточували MicT0 та були настл ,льки густими, ще видавалися чорними, Јснуе гаКОЖ припущення, що м1сто могло бути назване на честь древнього народу — Чорних Урцвок 53 .мјсто жита й Миру його назинпють не дарма, ж Житомир, гцо на Полћсг1 розтншонанийт зда.вна ствг[вся Багато жита достигало в 14ii;i Mic14uHi. [M0BipНО, ЩО Й назва 3BixI'TT 11iIII,.-ra•.