Робота з мовними одиницями "Слово. Значення та будова слова". 4клас

Про матеріал
В діагностичній комбінованій роботі передбачені завдання для перевірки знань і вмінь учнів з теми: слово, значення та будова слова. Робота подана в одному варіанті. Підходить до будь-якого підручника "Українська мова".
Перегляд файлу

Робота з мовними одиницями "Слово. Значення слова". 4 клас

Прізвище, ім'я_________________________________________

Дата ________________________________________________

 

  1. Як називаються слова близькі за значенням.

А) синоніми    Б) антоніми      В) споріднені слова

2. До слова «герой» добери антонім.

А) сміливець     Б) героїзм        В) боягуз

 

3. Пригадай та познач, без якої частини слово не може існувати.

     А) закінчення     Б) корінь        В) суфікс

 

4. У якому рядку слово «спить» вжито в переносному значенні?

а) дитина спить

б) дуб спить

в) матуся спить

 

5. Познач, після яких префіксів пишеться апостроф.

      А) роз-, з-, від-, об-

      Б) на-, пере-, по-

      В) ви-, за-, пре-

 

6. Добери перевірне слово та встав відповідну букву замість пропуску.

 м .. довий        кр .. ло       з ..мовий       с .. ночок

 

7. Добери і запиши синоніми до виділених слів.

 Сіє дощ - ____________________________

Палає вогнищем -  _________________________________

 

Робота з мовними одиницями "Слово. Значення слова". 4 клас

Прізвище, ім'я_________________________________________

Дата ________________________________________________

 

1.Як називаються слова близькі за значенням.

А) синоніми    Б) антоніми      В) споріднені слова

2. До слова «герой» добери антонім.

А) сміливець     Б) героїзм        В) боягуз

 

3. Пригадай та познач, без якої частини слово не може існувати.

     А) закінчення     Б) корінь        В) суфікс

 

4. У якому рядку слово «спить» вжито в переносному значенні?

а) дитина спить

б) дуб спить

в) матуся спить

 

5. Познач, після яких префіксів пишеться апостроф.

      А) роз-, з-, від-, об-

      Б) на-, пере-, по-

      В) ви-, за-, пре-

 

6. Добери перевірне слово та встав відповідну букву замість пропуску.

 м .. довий        кр .. ло       з ..мовий       с .. ночок

 

7. Добери і запиши синоніми до виділених слів.

 Сіє дощ - ____________________________

Палає вогнищем -  _________________________________

 

8. До поданих слів добери спільнокореневі слова.

Тепло, земля.

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

9. Розбери слова за будовою.

 

Підводний,   хмаринка,    лісник.

 

10. Поясни фразеологізми.

 Давати прочухана ______________________

Набрати в рота води ___________________________

Обвести навколо пальця __________________________

Робити з мухи слона ___________________________

Зарубати на носі ______________________________

Пасти задніх __________________________________

 

11. Запиши слова, уставляючи пропущену букву, де це потрібно.

Плаван .. я, шит .. я, гіл .. я, земл .. я, жит .. я, качен .. я, знан .. я, дозвіл .. я, стат .. я, перехрест .. я, вугіл .. я.

 

 

 

Самооцінування

Завдання для мене були:

  •       Мені було дуже легко
  •       Мені була потрібна допомога вчителя
  •       Мені було дуже важко

 

 

 

8. До поданих слів добери спільнокореневі слова.

Тепло, земля.

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

9. Розбери слова за будовою.

 

Підводний,   хмаринка,    лісник.

 

10. Поясни фразеологізми.

 Давати прочухана ______________________

Набрати в рота води ___________________________

Обвести навколо пальця __________________________

Робити з мухи слона ___________________________

Зарубати на носі ______________________________

Пасти задніх __________________________________

 

11. Запиши слова, уставляючи пропущену букву, де це потрібно.

Плаван .. я, шит .. я, гіл .. я, земл .. я, жит .. я, качен .. я, знан .. я, дозвіл .. я, стат .. я, перехрест .. я, вугіл .. я.

 

 

 

Самооцінування

Завдання для мене були:

  •       Мені було дуже легко
  •       Мені була потрібна допомога вчителя
  •       Мені було дуже важко

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кравченко Олена Вікторівна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
2 грудня
Переглядів
82
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку