Робота з обдарованими дітьми. Завдання з української мови 2-3 клас

Про матеріал
Робота з обдарованими учнями розв’язує одне із завдань сучасної школи – завдання індивідуалізації та диференціації навчання школярів. Більшість педагогів визначають, що наявність у класі обдарованої дитини стимулює вчителя під час підготовки до уроків і в цілому позитивно впливає на загальний інтелектуальний рівень класу. Обдаровані діти, як правило, дуже активні й завжди чимось зайняті. Вони прагнуть працювати більше за інших або займають себе самі, причому часто справами, які не стосуються безпосередньо уроку, частково це стосується і предмета, до якого у них є здібності. Іноді здається, що активності цих дітей не вистачає на всі предмети, їм необхідна особлива увага, щоб розвивати хист у заданому напрямку, не примушуючи їх перенапружуватись і не дозволяючи почуттю незадоволеності пере­шкодити їх прагненню займатися тим, до чого вони схильні. В документі представлені матеріали для роботи з обдарованими дітьми з української мови 2-3 класи. Даний матеріал можна використати для підготовки до конкурсів та олімпіад, а також, як додатковий матеріал для уроків.
Перегляд файлу

Робота з обдарованими учнями розв’язує одне із завдань сучасної школи – завдання індивідуалізації та диференціації навчання школярів. Більшість педагогів визначають, що наявність у класі обдарованої дитини стимулює вчителя під час підготовки до уроків і в цілому позитивно впливає на загальний інтелектуальний рівень класу.

Обдаровані діти, як правило, дуже активні й завжди чимось зайняті. Вони прагнуть працювати більше за інших або займають себе самі, причому часто справами, які не стосуються безпосередньо уроку, частково це стосується і предмета, до якого у них є здібності. Іноді здається, що активності цих дітей не вистачає на всі предмети, їм необхідна особлива увага, щоб розвивати хист у заданому напрямку, не примушуючи їх перенапружуватись і не дозволяючи почуттю незадоволеності пере­шкодити їх прагненню займатися тим, до чого вони схильні.

В документі представлені матеріали для роботи з обдарованими дітьми з української мови 2-3 класи. Даний матеріал можна використати для підготовки до конкурсів та олімпіад, а також, як додатковий матеріал для уроків.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Робота з обдарованими дітьми. Завдання з української мови (2 клас)

______________________________________________________

  1. Склади речення зі слів.

ставком, Ростуть, дві, над, берези.

 ________________________________________________

  1. Роз’єднай слова і запиши речення.

Опустилиберезизеленікоси.

________________________________________________

  1. Із запропонованих літер склади слова:

о,с,н,е,ц –_____________  

е,д,е,р,а,в –____________

  1. Постав потрібні розділові знаки.

Сміється сонечко а берези сумують.

  1. Встав пропущені слова.

Завершилася зима, й настала ______________.

Зеленіє молода________________.

Радіють теплу дорослі й____________.

  1. Напиши (2-4) назви предметів.

Дерева –_____________________________________________________

  1. Перебудуй спонукальне речення у розповідне.

Діти, бережіть природу!________________________________________

  1. Склади й запиши речення про життя лісових мешканців:

Розповідне ___________________________________________________

Питальне____________________________________________________

Спонукальне_________________________________________________

  1. Допиши загальну назву.

Бджола, бабка, метелик, сонечко – _____________________________.

  1.  Допиши, хто або що може виконувати такі дії.

Сходить, світить, сідає – _______________________

Чисте, вдихаємо, видихаємо – ____________________

  1.  Яке слово зайве?

Харків, Київ, Дніпро, Львів, Суми.

  1.  Підкресли спільнокореневі слова.

Коло нашого села великий ліс. От іде лісничий лісовою стежкою,

     оглядає своє господарство. Лісник знає тут кожне деревце, кожну галявину.

 

Зонт контурный рисунок (22 фото) » Рисунки для срисовки и не толькоРозфарбуй слова, які пишуть з апострофом -зеленим кольором, а без апострофа - жовтим. 1- п..ять, 2 – св..ято, 3 – цв..ях, 4 – м..ята, 5 –сім..я.                                   

 

 

 

 

              Самооцінювання

 

Робота з обдарованими дітьми. Завдання з української мови (3 клас)

____________________________________________________________

  1. Із поданих слів склади прислів’я і запиши його.

Скрізь, але, добре, краще, вдома ____________________________________________

  1. Визнач кількість звуків і літер у словах:

Життя - _____________; заєць - _________; солов’ї - __________.

            3. Добери по 2 значення до кожного слова.

          Держава – _____________________; Родина – ____________________

          4. Запиши слова за алфавітом, уставляючи пропущені літери Постав    наголос.

Зів…ялий, п…ють, цв…ях, пор…ядок, сім…я, р…ядок, хлоп…я, св….ято, хлі…чик, горо…чик, борі…ка, бері…ка.

5. Запиши словосполучення, поставивши іменники в родовому відмінку множини.

Багато (друзі), кілька (соловей), червоних (вишня)  ____________________________________________________________

6. Перебудуй розповідне речення у питальне.

Зрубаний ліс приносить людям багато користі.

7. Поясни фразеологізми

Відкладати у довгий ящик –

Ложка дьогтю в бочці меду –

Говорить, як шовком шиє –

8. Знайди і визнач в реченні основу, установи зв’язок слів.

Спека висмоктала з річки воду.

Хлопчикові здалося, що річка хвора, стогне і просить вилікувати її.

9. У наведених словах познач корінь.

Лимонний, лимон, лимонад.

10.За допомогою префіксів і суфіксів утвори нові слів від поданих.

 Море, мороз, дорога.

11. З’єднай синонімічні пари сталих поєднань слів.

Тримати язик за зубами

Ні те, ні се

Як кіт наплакав

Через пень колоду

Тяп та ляп

Лінуватися

Ні риба, ні м’ясо

Ні пари з вуст

Байдики бити

З гулькин ніс

12. Знайди помилки і запиши правильно.

Бистрий кінь, зелений карандаш, велика победа, красиві цвіти, сегодня праздник.

 

­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­Розфарбуй: червоним с буквою е, синім з буквою и:

1. В..рба, ст..бло, ч..сло, пл..че, з..мля.

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Крохмаль Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
28 грудня 2022
Переглядів
971
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку