20 квітня о 19:00Вебінар: Мобінг (цькування) у педагогічному колективі: ознаки, юридичні аспекти, алгоритм подолання

Робота з піснею "La Seine" із мультфільму " Un Monsrte à Paris" на уроці французької мови.

Про матеріал

Матеріал "Робота з піснею "La Seine" із мультфільму " Un Monsrte à Paris" на уроці французької мови" представляє практичні рекомендації по роботі с автентичним матеріалом на уроках французької мови. Розробка містить практичні вправи з додатками та інтернет посилання для використання.

Перегляд файлу

                           “Не так важливо те, чого слід навчити кожну дитину,

                                а те, щоб кожній дитині дати бажання вчитися”

                                                                                   Сер Джон Лаббок

„Іноземні мови є важливим засобом міжкультурного спілкування, вона сприяє вербальному порозумінню громадян різних країн, забезпечує такий рівень їх культурного розвитку, який дозволяє вільно орієнтуватись і комфортно почуватись у країні, мова якої вивчається. У зв’язку з цим стає актуальною позиція, за якої здатність зрозуміти представника іншої культури залежить не тільки від коректного використання мовних одиниць, але й від особливих умінь розуміти норми його культури, у тому числі мовленнєвої поведінки у різноманітних ситуаціях спілкування.”

 („Концепція навчання іноземних мов у середній загальноосвітній 12-річній школі”)

  Автентичні матеріали – це матеріали, зміст яких відображає реальну мову носіїв або компетентних користувачів мови, і які використовуються в повсякденному житті країн мови, яка вивчається. Незамінним інструментом при використанні автентичних матеріалів є пісня, відеокліп або мультфільм.

Мета фрагменту уроку – показати можливість використання пісні і відеокліпу на уроках французької мови,  направленої на формування комунікативної компетенції учнів та провести завершальний етап роботи над піснею «La Seine» - етап розвитку мовних навичок і умінь. На попередніх уроках були проведені наступні етапи роботи над піснею: підготовчий (преддемонстрацінний), сприйняття або демонстраційний етап, контроль розуміння основного змісту або післядемонстраціонний етап.

Мета фрагменту уроку ( як намір учителя):

збагатити лексичний запас учнів та навчати граматиці через пісню «La Seine» з мультфільму «Un Monstre à Paris»; захопити учнів вивченням французької мови та підвищити їх самооцінку.

Очікувані результати (як досягнення учнів):

краща вимова, розширення лексичного запасу та граматичних навичок; вміння самостійно здобувати необхідну та додаткову інформацію; підвищення  самооцінки учнів та мотивації до вивчення предмету.

 

         Картинки по запросу фото из мультика монстр в париже

 

 Хід роботи над фрагментом уроку з піснею

          ( 7 клас французька мова, 3 рік навчання)

  1. Організаційний момент.

 

  1. Ознайомлення учнів з цілями роботи.

 

  1. Ex. 1 на заповнення пропусків в тексті. Учням роздається текст пісні «La Seine» з мультфільму «Un Monstre à Paris» з пропущеними словами (Додаток 2), які учні мають заповнити після перегляду кліпу и прослуховування пісні. (Додаток 1).

 

 

  1. Перегляд кліпу з піснею.

 

  1. Читання тексту пісні та перевірка виконання вправи 1.

 

Картинки по запросу фото из мультика монстр в париже песня Сена

 

 

  1. Ex. 2. Гра «La Boule de neige» . Один учень говорить першу фразу куплету пісні на вибір, другий повторює першу і додає свою.

 

  1. Ex.3 3. Trouve la traduction correcte. Лексична робота. Знайти вірний переклад словосполучень. Робота групами з пазлами. (Додаток 3).

 

  1. Ex. 4. Trouve les mots homonymes. Знайти в тексті слова – омоніми.

(la Seine – Сена,  la scène – сцена)

 

  1. Ex. 5. Trouve dans le texte les adjectifs.Лексико-граматична робота. Знайти в тексті та записати прикметники.

(sûre, jolie, еxtralucide, saoul, еxtravagante, bon, pur)

 

  1.  Ex.  6.  Trouve les infinitifs des verbes. Граматична робота. Робота з картками: знайди інфінітив дієслова. (Додаток 4). Після перевірки дітям пропонується знайти дієслова 1 та 3 групи.

 

  1.  Ex.7. Le verbe savoir. Знайди в тексті дієслово, яке повторюється багато разів, переклади його та повтори відміну дієслова savoir в теперішньому часі. Робота з картками : підібрати до займенника вірну форму дієслова. (Додаток 5).
  2.  Підведення підсумків роботи.
  3.  Творчий етап. Діти співають пісню «La Seine».

Картинки по запросу фото из мультика монстр в париже песня Сена

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДОДАТКИ:

Додаток 1:

Кліп пісні  "La Seine" із мультфільму " Un Monsrte à Paris".

Додаток 2

Картка з сайту https://fr.islcollective.com/

Розміщена https://fr.islcollective.com/resources/printables/worksheets_doc_docx/vanessa_paradis__mla_seine/d%C3%A9crire-des-personnes/64837

 

 

Écoutez la chanson et complétez le texte.

 

 

Elle sort de son lit,

tellement _________________ d'elle

La Seine, la Seine, la Seine

Tellement ____________, elle m’ensorcelle

La Seine, la Seine, la Seine

Extralucide, la lune est sur

la Seine, la Seine, la Seine

Tu n'es pas saoul

_______________ est sous

la Seine, la Seine, la Seine.

 

Je ne sais, ne sais, ne sais pas pourquoi

on s’aime comme ça, la Seine et moi

Je ne sais, ne sais, ne sais pas pourquoi

on s'aime comme ça la Seine et moi.

 

Extra Lucille quand tu es sur

la scène, la scène, la scène

___________________ quand l'ange est sur

la scène, la scène, la scène

 

Je ne sais, ne sais, ne sais pas pourquoi

on s’aime comme ça, la Seine et moi

Je ne sais, ne sais, ne sais pas pourquoi

on s'aime comme ça la Seine et moi.

 

Sur le Pont-des-Arts,

mon _________________ vacille

entre deux eaux

L'air est si ____________

Cet air si ____________

Je le respire

Nos reflets perchés

sur ce _________________.

 

[...] On s'aime comme ça, la Seine et moi

[...] On s'aime comme ça, la Seine et moi

[...] On s'aime comme ça, la Seine et moi.

[...] On s'aime comme ça, la Seine et moi.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 3

 

sort de son lit

 

выходит из берегов

 

 

On s'aime comme ça

 

 

Мы так любим друг друга

 

Sur le Pont des Arts

 

 

На Мосту Искусств

 

Entre les eaux

 

 

Между вод

 

Cet air si pur

 

 

Этот воздух такой чистый

 

Extravagante quand l'ange

 

 

Экстравагантна в образе ангела

 

Sur la scène

 

 

На  сцене

 

Je ne sais pas

 

 

Я не знаю

Додаток 4

 

 

 sort

 

 

sortir

 

est

 

être

 

 

es

 

 

être

 

sais

 

savoir

 

 

s'aime

 

s’aimer

 

 

respire

 

respirer

 

 

ensorcelle

 

ensorceller

 

Додаток 5

 

 

         Je

 

 

   sais

 

         Tu

 

   sais

 

 

         Elle

 

   sait

 

 

        Nous

 

   savons

 

 

         Vous

 

   savez

 

 

       Ils

 

   savent

 

 

 

docx
Додано
25 липня 2018
Переглядів
559
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку