Родинне свято «Спосіб життя в традиціях моєї сім’ї»

Про матеріал
Звернення уваги учнів до проблеми здоров'я, до визначення залежності здоров'я від здорового способу життя людини та характеристики його основних компонентів; формування в учнів поваги до батьків та старших.
Перегляд файлу

Родинне свято «Спосіб життя в традиціях моєї сім’ї»

Мета: звернути увагу учів до проблеми здоров’я, до визначення залежності здоров’я від способу життя людини та характеристики його основних компонентів; формувати в учнів повагу до батьків та старших родичів.

Девіз уроку: «Доглядайте за своїми тілами, якщо ви хочете, щоб ваш розум працював правильно».

Рене Декарт.

Хід уроку.

  1. Вступне слово вчителя.

Здоров’я це не просто відсутність хвороби, а це стан повного фізичного, психічного та соціального благополуччя людини. Воно у значній мірі зумовлено способом життя людей, характером суспільних відносин, екологічними умовами.

-        А як ви, діти, думаєте, що означає вислів «здоровий спосіб життя»?

(відповіді учнів)

 

 Спосіб життя у значній мірі не відповідає названим ознакам. Тільки п’ята частина працюючого населення займається фізкультурою, біля 30% населення мають зайву  вагу. Порушується здоров’я людини через неправильний відпочинок.

   Розглянемо основні компоненти здорового способу життя:

  1. Раціональне харчування;
  2. Культура руху;
  3. Періодична зміна оточення;
  4. Відношення до оточуючих людей, суспільства, природи;
  5. Повноцінне сімейне життя;
  6.  Активне творче життя.

 В нашому класі є учні з сімей, де зберігається пам'ять про предків ( дідусь на всі руки майстер, бабуся взірець турботливості, доброти, уваги, ніжності…). Де склались традиції здорового способу життя (прця, режим, туризм, спорт…). Серед родичів учнів є довгожителі, які зберегли працездатність, яскравий розум, цікавість до життя, були помірні у харчуванні, не зловживали алкоголем, курінням. Тож, виконаємо завдання.

 

Завдання №1.

Використовуючи розповіді батьків, сімейні альбоми, складаємо уяви про спосіб життя ваших предків.  Встановлюємо їх вік, режим праці та відпочинку, їх інтереси та заняття у вільний час, відношення до сім’ї, природи.

-        На свято запрошено прабабусь Соколовської Ліани та Соколовської Вікторії.

Завдання №2.

 Історія говорить, що люди можуть зберегти можливість творчо і плідно працювати в 70, 80 і в 90 років. Але далеко не кожній людині це вдається, та все ж люди мають повноцінне  і плідне життя до самої смерті.

 

  Задайте собі запитання:

-        чи все ми робимо, що в наших силах, для стареньких людей, яких знаємо?

Оцініть відношення  оточуючих і своє особисто до стареньких людей.

-        Як допомагаєте їм переносити труднощі життя?

-        Що ви пропонуєте зробити на державному рівні, щоб полегшити життя старих людей?

 

Завдання №3.

Вам було задане домашнє завдання.

Знайти ідеал людини з якої вам хотілося б брати приклад у житті. Використовуючи біографічні дані, переписку, підготувати розповідь про його спосіб життя. Опишіть погляди на режим харчування, рухи. Відношення до жінки та до чоловіка, до дітей, до праці. Покажіть, які норми моралі та права визначають його спосіб життя, як відноситься ця людина до історії, подорожей, до природи, до Батьківщини.

 

(Використовувати фотографії та документи із сімейного архіву).

 

Зробити висновок, узагальнити обговорене.

Підготувала

Кл. кер. Новицька Т. І.

Біляївського НВК

 

 

doc
Додано
10 листопада 2023
Переглядів
110
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку