В презентації описані функції, види контролю, основні принципи контрольно-аналітичної діяльності. Методи формування пізнавального інтересу, які стимулюють інтерес до начання.
Роль контролю та стимулювання навчальної діяльності учнів. Підготувала: Дишко К. С.
Номер слайду 2
Набагато складніше побачити проблему, ніж розв'язати її. Для першого потрібна творча уява, а для другого лише вміння. Д. Бернал
Номер слайду 3
Функції контролю. НАВЧАЛЬНАВИХОВНАСТИМУЛЮЮЧАДІАГНОСТИЧНА
Номер слайду 4
види контролю за навчанням
Номер слайду 5
Основні принципи контрольно-оціночної діяльності. Демократизму:оцінювання досягнень, а не успішності,контроль має нести максимум навчальної діяльності. Гуманізації:надання можливості виправити помилку,гласність, відкритість інформації про навчальні досягнення учнів.
Номер слайду 6
Усіма можливими засобами потрібно запалити в дітях гаряче прагнення до знань та учіння. Я. А. Каменський
Номер слайду 7
Методи формування пізнавального інтересу Перша підгрупа — методи стимулювання інтересу до навчання. Характеризуються: позитивною емоцією щодо діяльності («я люблю цю працю»), наявністю пізнавальної сторони цієї емоції («мені цікаво працювати»), наявністю безпосереднього мотиву, який випливає з самої діяльності.
Номер слайду 8
Навчальна дискусія(обміні поглядами з конкретної проблеми, створенні ситуації пізнавального спору)
Номер слайду 9
Ситуації успіху в навчанні
Номер слайду 10
Друга підгрупа — методи стимулювання обов'язку і відповідальності: роз'яснення значимості навчання, пред'явлення навчальних вимог, заохочення й осудження в навчанні.
Номер слайду 11
Роз'яснення значимості навчання Пред'явлення навчальних вимог Заохочення й осудження в навчанні Включення в повідомлення вчителя відомостей про сприйняття його вченими, письменниками Включення учнів у життєві ситуації Різноманітні прийоми стимулювання емоційних реакцій учнів
Номер слайду 12
Мотиваційна сторона процесу навчання має три групи мотивів: зовнішні (заохочення і покарання); змагальні (успіх у порівнянні з кимсь чи із самим собою); внутрішні (що розкриваються як поле для плідної діяльності).