"Роль контролю та стимулювання навчальної діяльності учнів"

Про матеріал

В презентації описані функції, види контролю, основні принципи контрольно-аналітичної діяльності. Методи формування пізнавального інтересу, які стимулюють інтерес до начання.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Роль контролю та стимулювання навчальної діяльності учнів. Підготувала: Дишко К. С.

Номер слайду 2

Набагато складніше побачити проблему, ніж розв'язати її. Для першого потрібна творча уява, а для другого лише вміння. Д. Бернал

Номер слайду 3

Функції контролю. НАВЧАЛЬНАВИХОВНАСТИМУЛЮЮЧАДІАГНОСТИЧНА

Номер слайду 4

види контролю за навчанням

Номер слайду 5

Основні принципи контрольно-оціночної діяльності. Демократизму:оцінювання досягнень, а не успішності,контроль має нести максимум навчальної діяльності. Гуманізації:надання можливості виправити помилку,гласність, відкритість інформації про навчальні досягнення учнів.   

Номер слайду 6

Усіма можливими засобами потрібно запалити в дітях гаряче прагнення до знань та учіння. Я. А. Каменський

Номер слайду 7

Методи формування пізнавального інтересу Перша підгрупа — методи стимулювання інтересу до навчання. Характеризуються: позитивною емоцією щодо діяльності («я люблю цю працю»), наявністю пізнавальної сторони цієї емоції («мені цікаво працювати»), наявністю безпосереднього мотиву, який випливає з самої діяльності.

Номер слайду 8

Навчальна дискусія(обміні поглядами з конкретної проблеми, створенні ситуації пізнавального спору)

Номер слайду 9

Ситуації успіху в навчанні

Номер слайду 10

Друга підгрупа — методи стимулювання обов'язку і відповідальності: роз'яснення значимості навчання, пред'явлення навчальних вимог, заохочення й осудження в навчанні.

Номер слайду 11

Роз'яснення значимості навчання Пред'явлення навчальних вимог Заохочення й осудження в навчанні Включення в повідомлення вчителя відомостей про сприйняття його вченими, письменниками Включення учнів у життєві ситуації Різноманітні прийоми стимулювання емоційних реакцій учнів

Номер слайду 12

Мотиваційна сторона процесу навчання має три групи мотивів: зовнішні (заохочення і покарання); змагальні (успіх у порівнянні з кимсь чи із самим собою); внутрішні (що розкриваються як поле для плідної діяльності).

pptx
Додано
20 жовтня 2018
Переглядів
1237
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку