Рольова гра "Вогонь і користь і біда"

Про матеріал

Мета: Закріпити з дітьми причини виникнення пожежі; закріпити правила пожежної безпеки. Навчати дітей у набиранні телефонів екстреної служби. Закріпити з дітьми прислів`я, загадки про вогонь. Вчити дітей розв`язувати логічні завдання.Розвивати у дітей пам`ять, логічне мислення, вміння орієнтуватись в даній ситуації. Виховувати потребу повсякденного дотримання правил пожежної безпеки.

Перегляд файлу

РОЛЬОВА ГРА

                                «Вогонь і користь і біда»

Мета: Закріпити з дітьми причини виникнення пожежі; закріпити правила пожежної безпеки. Навчати дітей у набиранні телефонів екстреної служби. Закріпити з дітьми прислів`я, загадки про вогонь. Вчити дітей розв`язувати логічні завдання.

Розвивати у дітей пам`ять, логічне мислення, вміння орієнтуватись в даній ситуації. Виховувати потребу повсякденного дотримання правил пожежної безпеки.

Матеріал: іграшковий телефон, прислів`я, загадки, цифри з математичного набору.

       І. Вступна частина.

  1. Організація дітей.

Діти сіли всі рівненько. Зараз у нас буде цікаве заняття.

  1. Зацікавлення (сюрпризний момент)

Діти , послухайте, хто до нас стукає. (Заходь білочка).

  1. Повідомлення теми.

Білочка: Добрий день, діти! Я прийшла до вас, щоб ви мені допомогли, бо у лісі сталася біда – пожежа.

     Картинки по запросу пожежна безпека для дітей в картинках                Похожее изображение

 

ІІ. Основна частина.

  1. Розповідь білочки.

       Вчитель: А чому пожежа, від чого вона сталася?

Білочка: У мене є братик маленький. І ось одного разу він побачив залишене туристами у лісі не загашене багаття, де жевріла палка. Братику так сподобалась ця жевріюча палка, що він подумав, що то “Квітка вогню” і захотів її принести додому. Він взяв ту жевріючу палку і приніс до себе в дупло. Але палка була гаряча, він не втримав палку і вона впала в дупло. І ось все загорілося в будиночку нашому. Він надихався диму і лежить тепер непритомний і не може встати. Допоможіть йому!

 

 

  1. Бесіда по змісту.
  • Діти, що сталося з братиком білочки?
  • Чому в нього захворіли лапки?
  • Чого він не повинен був зробити?
  • Що він приніс в дупло?
  • Можна брати палаючу гілку і нести в дупло додому?
  1. Розігрування ситуації.
  • Діти у нас склалася дуже не добра ситуація. Білочки братик захворів – він попік собі лапки, в дуплі повно диму і все горить. А тепер скажіть, що нам потрібно зробити.
  • Спочатку винести братика з дупла на свіже повітря.
  • Викликати по телефону пожежну машину, щоб погасити пожежу в дуплі.
  • А який номер ми будемо набирати, щоб викликати пожежну машину?
  • Хто хоче набрати номер пожежної машини? (викликати 2-х дітей).
  • А ще що треба зробити, щоб допомогти братику Білочки? (викликати швидку допомогу).
  • А який номер ми будемо набирати? (103).
  • Хто хоче викликати? (викликати 2-х дітей).

Входить пожежник, який приїхав на пожежній машині і гасить пожежу в дуплі

I:\Новая папка (2)\DSCF1863.JPG                    Похожее изображение

 

Приїжджає швидка допомога і виходить лікар. Бинтом обмотує лапку братику білочки.

 

                          

 

  1. Гра “Оце я, оце ми, оце друзі всі мої”.

Вчитель: А тепер ми пограємо з вами гру, в якій перевіримо чи ви не порушуєте правил пожежної безпеки. Увага! Я називаю два рядки, а ви доповнюєте словами: “Оце я, о це ми, оце друзі всі мої”

  • Хто без дозволу із вас не вимикає в плитці газ?
  • Зараз гості всі почують хто з електрикою пустує?
  • Якщо в полі хліб палає, хто пожежних викликає?
  • Новий рік! Зійшлись малята, щоб ялинку прикрашати. Хтось на гілку ставить свічку і вона почала палати. Хто це робить з вас малята?
  • Хто почув що пахне дим, викликає 101.

Вчитель: Молодці, добре знаєте правила. Отже запам`ятайте всі і ти Білочко з своїм братиком.

Вогонь - це не іграшка!

Пожежа – це велике нещастя!

Не пустуйте з вогнем!

  1. Закріплення правил.

Вчитель: Давайте ще раз пригадаємо правила, що не можна робити щоб не сталася пожежа?

  • Хто скаже ?

(Відповіді дітей) C:\Users\wita\Downloads\images (3).jpg

  • Не брати сірників.    
  • Не залишати без догляду електроприлади.
  • Не кидати іграшки і одяг біля запалених печей.
  • Гасити вогнище в лісі.
  • Не гратися з запальничками, петардами, хлопавками, бенгальськими вогниками.
  • Не вмикати телевізор.
  • Виходячи з дому – вимикати всі прилади і освітлення.

Вчитель: Запам`ятала білочка і твій братик.

Але діти знають не тільки правила, ай загадки, прислів`я про вогонь.

  1. Фізкультхвилинка.

Але зараз Білочко, ми заспіваємо пісню “Бім-Бом”. Діти співають пісню і роблять вправи.

Бім-бом, дзелень бом – нахилились в сторону;

Загорівся кицькин дім – змах рук вниз-вверх;

Біжить курочка з відром – біг на місці;

Щоб гасити кицькин дім – дують і махають руками вниз-вверх.

  1. Розповідь загадок і прислів`я.

Прислів`я: 1. Сірник невеличкий, а вогонь – велетень,

2.Не май звички сірники носити в кишені.

3.Сірник маленький, а біда велика.

  4.З вогнем погані жарти – жартувати з ними не варто.

5.Сірники не чіпай, в сірниках вогонь.

Загадки: 1. Темний тепленький будинок,

C:\Users\wita\Downloads\Без названия (1).jpgМешкає там сто іскринок.

Можна неприємність мати.

Лиш єдина пройде мить

Похожее изображениеІ навколо все згорить…

Як ім`я у тих іскринок,

Що сховав темний будинок.  (Сірники)

2. Смілива людина, що бореться з вогнем? (Пожежник).

3. Лишає він страшні сліди, усе він пожирає,

А як даси йому води, відразу помирає.  (Вогонь)

4. Дерев`яна паличка темну голівку має, темряву розганяє. (Сірник).

  1. Закріплення.

Вчитель: Отже, Білочко та братику, ви зрозуміли, що з вогнем небезпечно гратися.

  • Так у разі небезпеки: виникнення пожежі потрібно негайно залишити місце пожежі і повідомити про це дорослим, або зателефонувати за номером101;
  • Як прийшла біда у дім, не ховайтесь, а дзвоніть. Кожна донечка і син, знайте номер 101.
  1. Завдання на логічне мислення.

Вчитель: Послухайте випадок і дайте оцінку дітям.

  • “Наталочка схвильовано кричить у трубку телефону: - Алло, пожежна охорона! Негайно приїздіть сюди. У нас пожежа!”
  • Вовчик набирає номер “101”. “Алло, виникла пожежа. Вулиця Драйзера, 3 квартира 8. Повідомив Лях Володя”.

Чи приїде пожежна охорона до Наталочки?

  • Чому ні?
  • Хто в цьому випадку діяв правильно.

Картинки по запросу пожежна безпека для дітей в картинкахМолодці!

 

 

 

 

 

 

  1.             Розфарбовування пожежних розмальовок

А зараз щоб Білочка з братиком запам`ятали, ми з вами розфарбуємо  розмальовки де є пожежні ситуації, а потім поговоримо про кожну цю ситуацію, як саме вона сталася і чому. А Білочка запам`ятає:

 

  I:\Новая папка (2)\DSCF1855.JPG  I:\Новая папка (2)\DSCF1856.JPG   

 

I:\Новая папка (2)\DSCF1854.JPG   I:\Новая папка (2)\DSCF1867.JPG

 

 

ІІІ. Заключна частина.

  1. Оцінка відповідей дітей.

Молодці, ви всі добре попрацювали, гарно відповідали.

  1. Підсумок заняття.

Вчитель: А тепер Білочка з братиком піде в ліс і розкаже всім звірятам, що треба робити, щоб не сталося пожежі і запам`ятали необхідні номери.

 

 

 

 

 

docx
Додано
21 січня 2018
Переглядів
2157
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку