Урок – свято : « 100 днів у школі».

Про матеріал

У моїй роботі стало доброю традицією проводити інтегрований ювілейний святковий урок у 1-му класі Сто днів у школі. Буду рада,якщо мої колеги скористаються даним матеріалом.

Перегляд файлу

Урок – свято : « 100 днів у школі».

 

Мета: виховувати почуття гордості за статус школяра, любов і повагу до вчителя; розвивати інтерес і повагу до знань, вчити самостійно і творчо їх здобувати; формувати пізнавальні  здібності першокласників.

 

       Святково прибрана класна кімната. На класній дошці, стінах, стендах – виставки дитячих малюнків, саморобок; виставка кращих зошитів.

     Іменні «Залікові книжки» для кожного учня, на яких тема уроку – свята, прізвище та ім’я дитини. Вона складається із чотирьох яскраво оформлених сторінок, кожна і яких містить різноманітні завдання, які протягом уроку стануть своєрідним випробуванням для шести річок на право називатись школярами.

 Емблема «Школяр», яку вручаю дітям в кінці свята.

Парти у класі стоять півколом. За партами – лави для гостей.

 

Вчитель. Сьогодні зовсім незвичайний день , а дуже – дуже святковий . Адже саме сто днів назад до нашої, я твердо впевнена, найкращої школи  міста  до 1- Б класу завітало 6 цікавих і симпатичних хлопчиків та 5 не менш цікавих та більш симпатичних дівчаток.

 Середній їх вік-7 років, зріст-1м20см,середня вага-20 кг.

Зараз ми надаємо слово нашим учням , які на сьогоднішньому уроці спробують довести, що вони з гідністю можуть називатися почесним ім’ям «школяр».

 

 Ми всі бажаємо старанно вчитись

Писати в зошитах, читати букварі.

 

Ми станемо не просто діти,

А учні школи – школярі.

 

                                         Учитись в школі ми готові,

Вже трохи вміємо читать.

 

Ми мамі й тату дали слово:

Відмінниками в школі стать.

 

Буде уроків у нас багато –

І серйозних, і смішних.

Але це – найперший урок

                                            Найважливіше з усіх!

 «100 днів у школі» - так називається наш  урок. Вітаю всіх на нашому уроці!!!

  •                   10 0днів навчання. Як ви вважаєте, це мало чи багато?

Для одних батьків ці дні  збігли як один тиждень, для інших – це ціла вічність.

Для мене, як для вчительки, це не мало і не багато. Це 100 днів щоденної, наполегливої праці. За цей час я:

  •                   вивчила ваших діток, намагалася до кожного з них підібрати ключик;
  •                   намагалася прищепити вашим дітям любов до школи, бажання поспішати на уроки;
  •                   відкрила їм двері у прекрасну країну Знань, і, взявши за руки, разом  із ними робила перші несміливі кроки.

 

За 100 днів навчання у школі ваші діти  теж суттєво змінилися:

- вони стали більш дисциплінованими і організованими;

- стали більш допитливими;

- засвоїли ази деяких знань;

- здружилися з іншими дітьми;

- навчились слухати нас, учителів, і виконувати те, що від них вимагається.

 

 А сьогодні наше журі (батьки і вчителі) скажуть чи стали ви справжніми школярами.

  •                   Розпочинаємо наш святковий урок. Покажемо наші маленькі досягнення і здобутки.
  •                   Що ж ми робили цих 100 днів?

 

Вчились букви ми складати,

Трохи вміємо читать.

І без пальців рахувати –

1,2,3,4,5.

 

Щоб усі вас поважали,

Щоб любили і пишались,

Не багато і не мало –

Треба знати 10 правил.

 

Як прокинешся – вставай,

Ліні волі не давай.

 

Квіточку роса умила,

А мене умиє мило.

 

Зранку ти не поспішай,

Подивись спочатку,

Чи нічого не забув,

Чи в портфелі все в порядку?

 

І дивись – не зівай,

В школу швидко поспішай!

 

В школі, в класі не брудни,

Сміття бачиш – підніми.

Не носи в кишенях жуйки,

Крейду, яблука і булки,

Кнопки, цвяхи, сірники,

А носи носовички.

 

Будь охайним завжди сам,

Уникай дірок і плям.

 

Вдома близьким не груби,

Менших захищай завжди.

 

Скільки у небі ясних зірок –

Стільки в щоденнику гарних оцінок.

 

Щоб тобою всі пишались,

Перехожі озирались,

Так роби, щоб люди звикли:

                                          Ти – в сьому завжди приклад.

 

Вчитель. Як бачимо, правила школярів ви знаєте добре.

 Упродовж трьох місяців ми готувалися до цього  уроку. Погляньте, як затишно і гарно у нашому класі. Підготували виставку «Зошит посміхається». На дошці – малюнки, аплікації, витинанки. Це все свідчить про те, що у школі ми не сумуємо, а цікаво і весело провидимо свій час. Все роблю для того, щоб шкільне життя дітей зробити змістовним, захоплюючим і корисним.

 Будьте уважні. На вас чекають різноманітні випробування, ігри, розваги, сюрпризи.

А чи любите мультфільми ,казки?А що  ви любите найбільше?

 Разом із  Губкою Бобом  на свято повинні були прийти казкові герої. Але, на жаль, вони не змогли приїхати. Надіслали лише телеграми. Спробуйте впізнати, хто це.

 «Дуже засмучена. Мишка випадково розбила яєчко. Прийти не зможу.»

(Курочка Ряба)

 

«З’їв семеро козенят. Болить живіт.»

(Вовк)

 

«Приїхати не зможу. Тато не зробив мені човник і весельце.»

(Івасик Телесик)

 

«Терміново викликали лікувати звірів в Африку. Не встигну повернутись.»

(Лікар Айболить)

 

«Ніяк не витягнемо ріпку, тому прибути не зможемо.»

(Дід)

Вчитель. Кожному учневі я вручаю «Залікові книжки». А в них – цікаві завдання. Пишіть старанно і охайно. В кінці свята за цими книжками журі визначить, чи став уже кожен з вас справжнім школярем.

 Сторінка 1. Українська мова

Сторінка 2. Як ми читаємо.

 

Фізкультхвилинка

Читали, писали, за всім слідкували.

І очі, малята, втомлятися стали.

Їм слід відпочити. То ж зробим зарядку.

Сідайте зручніше і все по порядку.

Очі закрили: ви бачили ніч?

Відкрили, закрили. Ще раз повторили.

Тепер подивіться то вправо, то вліво,

Вгору та вниз. Ще раз повторімо.

Дивіться, малята, синіє та даль.

А гляньте, на носі не всівся комар?

І знову очима: то вправо, то вліво.

Усі відпочили? Беремось за діло.

Сторінка 2. Як ми читаємо.

 

 Сторінка 3 .Математика – цариця всіх наук.

Перед вами рівно в ряд

Цифровий іде парад.

Треба добре цифри знати,

Гарно в зошит їх писати.

(Виходять діти і розказують вірші про цифри. У кожного в руках – відповідна цифра).

 

1

Ось один, чи одиниця

Тонка, пряма, неначе спиця.

 

2

А це ось цифра два.

В неї кругла голова.

Довгий хвіст, зігнута шийка –

Це, як бачиш, двійка.

 

3

Трійка – третя із значків,

Складена із двох гачків.

 

4

А четвірка жартівливо

Випинає лікоть вліво.

 

5

А ось і вийшла погулять

На папері цифра п’ять.

Руку вліво простягнула,

Ніжку бубликом зігнула.

 

6

Цифра 6 – немов замок:

Знизу круг, вгорі гачок.

 

7

Цифра 7, як кочерга,

В неї, бач, одна нога.

 

8

Цифра 8 – два кільця,

Без початку, без кінця.

 

9

Цифра 9, чи дев’ятка –

Наче в цирку акробатка:

Сторчака як повернеться,

Зразу шісткою назветься.

 

10

Кругла, наче буква о,

Цифра 0, або ніщо.

Як стоїть він сам самісінький,

То не значить нічогісінько.

А як одиницю поруч

Ми поставимо ліворуч,

То із двох значків у нас

                                                 Число 10 стане враз.

 

Вчитель. Ну от і перегорнули ми останню сторінку «Залікової книжки». Я задоволена вами. Ви були уважними, наполегливими. Дуже старалися і впоралися з усіма завданнями. Потішили мене і батьків. Дякую.

 (На останній сторінці «Залікової книжки»записані побажання дітям від вчительки .Зачитує учень, який вміє читати).

Надаю слово вчителям, батькам. Вони вітають дітей і вчительку з успішним проведенням першого відкритого уроку – свята. Переглядають, проходячи між партами, дитячі «Залікові книжки». Разом з усіма присутніми стверджують, що всі першокласники заслуговують звання учня. Вручаю дітям саморобні емблеми «Школяр».

 

                  Наш урок цікавим буде!

  Казку люблять усі люди!

  І дорослі, і малі,

  Тобто, й наші школярі.

  Будемо ми працювати,

  Й руку вправно піднімати.

  Казка кличе нас усіх,

  Починаємо мерщій!..

 

 

                             хазяйновитий

півник           голосистий                     

     старанний

     працелюбний

                          справедливий

 

                            грайливі

мишенята            смішні

                        веселі

  •                     Ледачі
  •  
  •  
  •  Хвіст – як ниточка,

Сама – як калиточка,

Любить дуже ніч і тишу

Це маленька сіра…( миша )

    

  • Не князівської породи,

 А ходить в короні,

 Не їздець, а зі шпорами,

 Не сторож, а рано будить.

 

 Засідання „ Клубу мрійників ”(за групами ): „ Я порадив би мишенятам…”

 

                                  ( Півень)  

 - Хто головні герої?

    - Як звали півника?

    - А мишенят?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Аннас Валентина Володимирівна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
22 січня 2018
Переглядів
5308
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку