Роман ХIХ століття. Творчість Стендаля та Оскара Уайльда

Про матеріал
Матеріал складений за програмою «Зарубіжна література для 10 – 11класів загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання (рівень стандарту)» (колектив авторів, голова – Л. П. Юлдашева), (зі змінами, затвердженими наказом МОН від 23.10.2017. № 1407) Підручник: Зарубіжна література,10клас – О.М. Ніколенко, О.В. Орлова,Л.Л. Ковальова.- К.: Грамота, 2018. -208с.(Наказ МОН України від 31.05.2018 № 551)
Перегляд файлу

Зарубіжна література 10 клас

Контрольна робота

Роман  ХIХ століття. Творчість Стендаля та Оскара Уайльда

І – В.

І. Початковий рівень

Тестові завдання закритого типу з однією правильною відповіддю.(0,5 б.)

  1. Перші романи з’явилися в: а) добу античності; б) добу Середньовіччя; в) добу Відродження; г) добу Просвітництва.

     2. Жанр роману відрізняється від жанру повісті:

         а) небагатою сюжетною лінією; б) зображенням тривалого часу героїв;

         в) невеликим обсягом тем і проблем; г) невеликою кількістю персонажів.

    3. Засновником історичного роману є: а) Вальтер Скотт; б) Е.Т.А. Гофман;

       в) Ф. Стендаль; г) Ф. Достоєвський.

  1. Хто із даних письменників брав участь у Наполеонівській війні:

а) Ф. Стендаль; б) О. де Бальзак ; в) О. Уайльд; г) В. Скотт.

5. Підзаголовок твору «Хроніка ХІХ століття» стосується роману

а) Ф. Стендаля «Пармський монастир»; б) О. Уайльда «Портрет Доріана Грея»; в) Ф. Стендаля «Червоне і чорне» г) драматичного твору

 О. Уайльда «Ідеальний чоловік» .

6. О. Уайльд є представником напряму: а) символізму; б) естетизму;

в) романтизму; г) реалізму.

ІІ. Середній рівень (1бал за тест)

Установіть відповідність

  1. Жульєн  Сорель     а) молода аристократка

  2. Пан де Реналь       б) обрав прикладом для наслідування Наполеона І Бонапарта

3. Матильда де ла Моль     в) представник нової буржуазії, директор притулку для бідних

4. Пан Вально                      г) мер міста Вер’єр

                                               д) ) закохана в молодого гувернера

 

 

2.  1. «Червоне і чорне»          а) проблема краси й моралі

      2. «Портрет Доріана Грея» б) панорама французького суспільства

      3. «Хлопчик – Зірка»           в) символічні образи кольорів

                                                     г) головний герой залишається вічно молодим

                                           д) передсмертна промова в суді

 

3. 1. Доріан Грей                        а) носив гостру каштанову борідку, послуговувався ебеневою тростиною з китичкою

    2. Лорд Генрі Воттон             б) «Занадто багато самого себе я вклав у цей портрет…»

      3. Безіл Голворд                     в) «…цей юнак -з ніжними обрисами ясно-червоних уст, чистими блакитними очима, золотавими кучерями – був надзвичайно вродливий»

      4. Сібіл Вейн                           г) щаслива у подружньому житті

                                              д) «…сьогодні вона – Розалінда, завтра – Імоджена. Я бачив її у всіх віках і в усіх убраннях…»

 

ІІІ. Достатній рівень

Порівняйте образи Безіла Голворда і лорда Генрі Воттона (роман О. Уайльда «Порттрет Доріана Грея». (3 бали)

ІV. Високий рівень (у формі есе висловіть свою думку на одну із запропонованих тем). (3 б.)

  1. Уявіть, що ви -  автор роману «Червоне і чорне». Дайте власні корисні поради героєві. Які риси характеру героя ви хотіли б запозичити собі?
  2. У чому небезпечність ідей, які проповідував лорд Генрі Воттон

(О. Вайльд «Портрет Доріана Грея»).

      3. Чого навчив нас роман О. Уайльда «Портрет Доріана Грея»?

Як головний герой О. Уайльда поводився б у сучасному суспільстві?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зарубіжна література 10 клас

Контрольна робота

Роман  ХIХ століття. Творчість Стендаля та Оскара Уайльда

ІІ– В.

І. Початковий рівень

Тестові завдання закритого типу з однією правильною відповіддю.(0,5 б.)

  1. Лицарський роман виникає в : а) добу античності;  б) добу Середньовіччя; в) добу Відродження; г) добу Просвітництва.

     2. В яку добу в романі почали зображувати людину як цінність незалежно від соціального та майнового стану:

         а) добу Середньовіччя; б) добу Відродження; в) добу бароко;

         г) добу Просвітництва.

    3. Творець гротескно-фантастичного роману й повісті є: а) Ф. Стендаль;

б) О. де Бальзак; в) Е. Т. А. Гофман; г) В. Скотт.

4.Реалістичний роман розвивався під значним впливом:

а) сентименталізму; б) просвітницького реалізму; в) романтизму;

г) просвітницького класицизму.

5. У створенні роману Ф. Стендаль використав досвід письменників:

а) доби Відродження; б) доби бароко; в) доби Середньовіччя; г) доби Просвітництва.

6. «Принцом парадоксів» називали: а) О. Уайльда;

б) Ф. Стендаля; в) Ч. Діккенса; г) В. Скотта.

ІІ. Середній рівень (1бал за тест)

Установіть відповідність

1.       1.  Жульєн  Сорель     а) прототип Ж. Сореля

           2. Пані де Реналь       б) надіслав анонімного листа пану де Реналю

3. Антуан Берте           в) плебей, син власника лісопилки

4. Пан Вально              г) закохана в молодого гувернера

                                       д) молода аристократка

 

2.  1. «Червоне і чорне»          а) був написаний за три тижні

      2. «Портрет Доріана Грея» б) епіграф роману: «Правда, сувора правда»

      3. «Хлопчик – Зірка»           в) фантастичний прийом

                                                     г) «Немає книжок моральних або аморальних. Є книжки, добре написані або погано написані. От і все.»

                                           д) передмовою до роману є 25 афоризмів

 

3. 1. Доріан Грей                        а) створив портрет Доріана Грея

    2. Лорд Генрі Воттон             б) «Я хочу бути доброчесним…»

      3. Безіл Голворд                          в) гедоніст, звабник

      4. Сібіл Вейн                               г) молода аристократка

                                                д) молода актриса

ІІІ. Достатній рівень

     Порівняйте образи Жульєна Сореля(Ф. Стендаль «Червоне і чорне») та Доріана Грея (О. Уайльд «Портрет Доріана Грея») (3 б.)

   ІV. Високий рівень (у формі есе висловіть свою думку на одну із запропонованих тем). (3 б.)

  1. Уявіть, що ви -  автор роману «Червоне і чорне». Дайте власні корисні поради героєві. Які риси характеру героя ви хотіли б запозичити собі?
  2. У чому небезпечність ідей, які проповідував лорд Генрі Воттон

(О. Вайльд «Портрет Доріана Грея»).

      3. Чого навчив нас роман О. Уайльда «Портрет Доріана Грея»?

Як головний герой О. Уайльда поводився б у сучасному суспільстві?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
20 листопада 2021
Переглядів
6388
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку