Рослини та середовища їхнього існування

Про матеріал
Діагностувальна робота містить завдання для перевірки засвоєння учнями знань з теми «Рослини та середовища їхнього існування»
Перегляд файлу

Діагностувальна робота з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» з теми «Рослини та середовища їхнього існування»

уч______ 3 – А класу ________________________________________________

І варіант

Завдання 1.  Обери правильний варіант.

Рослини належать до ...                       А  живої природи               Б неживої природи

Завдання 2. Запиши умови росту і розвитку рослин (5 факторів).

_______________________________________________________________________________________

Завдання 3. Закресли зайве.

Рослини:       ростуть        живляться           літають             дихають              

                               розмовляють                розмножуються

Завдання 4. Вибери всі правильні відповіді.

Усі рослини поділяють на:       

       А Водорості                 Б  Дерева                    В Мохи             Г  Хвощі

       Д Папороті                   Е Кущі                Є Хвойні               Ж  Квіткові рослини

Завдання 5. Обери правильний варіант, щоб закінчити визначення.

Рослина, яка має кілька міцних дерев'янистих стебел, але значно тонших, ніж у дерева, - це ...   

             А дерево           Б кущ             В трав′яниста рослина

 

Завдання 6. Напишіть відповідно номерам назви органів, які мають усі квіткові  рослини.

  1. ______________
  2. ______________
  3. ______________
  4. ______________
  5. ______________

 

 

 

Завдання 7.  Обери правильну відповідь.

 

Запилення яких рослин відбувається виключно за допомогою вітру?

 

А квіткових рослин            Б хвойних рослин             В хвощів

 

 

 

 

 

 

Завдання 8.  Допиши речення.

 

Рослинне угруповання – це сукупність живих організмів, які пристосувалися до спільного життя в певному середовищі існування.

До природних угруповань належать: __________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

 

 

Завдання 9. Випишіть назви культурних рослин до відповідної групи.

 

Пшениця, конюшина, льон, троянда, шипшина, картопля, бавовник, люцерна, валеріана, тюльпани.

 

Харчові – ________________________________________________________________

Кормові – ________________________________________________________________

Прядивні – _______________________________________________________________

Лікарські – _______________________________________________________________

Квітково – декоративні - ____________________________________________________

 

Завдання 10. З’єднай рослину з відповідним способом розмноження.

 

Назва рослини

Чим розмножуються

Мак

Вусами

Тюльпан

Бульбами

Суниця

Насінням

Картопля

Цибулиною

 

Завдання 11. Запропонуй заклик ( 1-2 речення) до збереження рослинного світу.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

docx
Додав(-ла)
Юлія Давиденко
Додано
18 березня
Переглядів
89
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку