Розклад двоцифрових чисел на доданки, один із яких ділиться на 8 без остачі, а другий є остачею. Розв’язування вправ і задач. Аналіз даних таблиці. Вузлик ще один сьогодні будемо в'язати. На уроці тему... будемо вивчати. Підготувала вчитель початкових класів. Перещепинської гімназії «Крок»Юлія Ващенко
Завдання 631 Ця деталь конструктора має довжину 8 см. Чи можна складену з таких деталей доріжку будь – якої довжини викласти деталями завдовжки 2 см;3 см; 4 см; 5 см; 6 см? 8 см
Номер слайду 4
Завдання 633 Запиши кожне число у вигляді суми доданків, один із яких ділиться на 8 без остачі, а другий є остачею. Зразок. 27=24+319=16+347=40+738=32+639=32+753=48+517=16+1
Номер слайду 5
Завдання 634 Запиши попарно вирази з однаковими значеннями. Зразок. 24:6=12:321:7=18:6 56:8=49:7 24:4=42:7 40:8=30:6 32:8=28:7 64:8=56:7
Номер слайду 6
Завдання 635 Розташуй літери в порядку виконання дій у виразі і прочитай слово. Знайди значення виразу. Х С І М24-(24:4-24:6)=1).24:4=62).24:6=43).6-4=24).24-2=22
Номер слайду 7
Завдання 636 У таблиці наведено дані про випуск автомобілів кожної робочої години. Що означають числа, записані у графі «всього»? Поділи кожне з них на 8. Про що ти дізнаєшся?
Номер слайду 8
Домашня робота. Ст. 98 № 637, 638 Всі ми разом міркували,Самостійно працювали,І старанно всі писали,Помилок не допускали,Постарались всі – це факт,Вийшов добрий результат.