14 травня о 18:00Вебінар: Закордонний досвід: принципи взаємодії батьків, вчителів та учнів у закладах освіти (на прикладі школи «Британніка», м. Будапешт)

Розробка батьківських зборів

Про матеріал
Батьківські збори " Що таке НУШ?Які навички та компетентності формуються в учнів у Новій українській школі"
Перегляд файлу

Батьківські збори з елементами тренінгу:

 «Залучення батьків до освітнього процесу»

Тип батьківських зборів – організаційні, з елементами тренінгу

Мета: ознайомити батьків з особливостями НУШ; роз’яснити їм, сформувати і у батьків правильне ставлення до виховання дітей у цьому напрямку та виховувати почуття відповідальності за кожний свій крок на землі, надати бать­кам рекомендації щодо формування в спільноті педагогіки партнерства .

Учасники: батьки, класний керівник.

Підготовка: учитель вивчає психолого-педагогічну літерату­ру на тему зборів і добирає необхідну інформацію для презентації батькам; готує анкети та роздруковує необхідні рекомендації.

Список використаної літератури:

Нова українська школа: порадник для вчителя/ Під заг. ред. Бібік Н.М. – К.: ТОВ "Видавничий дім "Плеяди", 2017.– 206 с.

http://nus.org.ua/questions/prosto-pro-skladne-shho-varto-znaty-batkam-pro-novyj-zakon-pro-osvitu/

http://nus.org.ua/news/mon-dalo-rekomendatsiyi-yak-oblashtuvaty-osvitnij-prostir-novoyi-ukrayinskoyi-shkoly/

 

Хід зборів

 

1. Знайомство.

Дорогі батьки моїх майбутніх учнів!

Вітаю Вас із початком нового життя. На наступні 4 роки ми станемо однією шкільною сім’єю, де інколи Ваша дитина буде проводити більше (активного) часу, ніж вдома. Яким стане навчання у школі: радісним чи сумним, повним перемог і досягнень чи поразок? Буде Ваша дитина оточена гарними друзями чи залишиться сама у великому колективі…Чи буде кожний день маленьких учнів осяяний Великими сподіваннями і очікуванням ЧУДА? Все це залежить від нас з ВАМИ!

Що для цього потрібно? Жити одним життям з дитиною, кожний день розпитувати, що нового і цікавого  дізналася вона у школі, допомагати їй розібратися в тому, чого вона не може зрозуміти, контролювати виконання завдань. Все це робити з терпінням і любов’ю.

Василь Сухомлинський казав: “У вихованнi все головне: i урок, i розвиток рiзнобiчних iнтересiв дiтей поза уроком, i взаємовiдносини вихованцiв у колективi.”

2. Що таке нуш?

Ви звикли до розуміння, що школа це парти, уроки, підручники, домашні завдання та матеріал, який викладає вчитель. В Новій украінській школі все буде по іншому. Іншим буде освітній простір, інші і різноманітніші матеріали, які спрямовані не лише на засвоєння і відтворення матеріалу , а на розвиток критичного, творчого мислення, уяви та фантазіі. Кожна дитина буде реалізовувати своі ідеі, а не робити все за шаблоном, який показує вчитель.

Перегляд відеоролику

Структура уроків нуш буде відрізнятися від традиційних уроків. Навчальний день буде починатися не уроком, а ранковою зустріччю.

2. Ранкове коло для батьків.

Визначення настрою.

Ділимося новинами:

  • Головна новина дня, ви батьки першокласників.

Вправа «Серветка»

З першокласниками завжди виникає багато проблем. Чому? Відповідь на це питання ми дізнаємося з гри «Серветка». Перед вами звичайна серветка. Складіть її навпіл по діагоналі, ще раз навпіл. З двох сторін відірвіть кілька разів. Розгорніть серветку. Покажіть її. Усі серветки різняться. Усі діти також різні. Не можна іх порівнювати за іх успіхи і вміння, за результати. Наше завдання допомогти ім в цьому.

Вправа «Танграм»

Поділити батьків на групи.

  • Складіть малюнок з геометричних фігур, дотримуючись правил: сторони фігур не повинні хоча б частково прикривати одна одну; кожен малюнок повинен містити всі сім частин квадрата.
  • Ось які вийшли малюнки, всі мислили по- різному. Чи можемо ми себе порівняти? І дітей не можна порівнювати.

Якщо поставити в центр дитину. Хто найбличже стоятиме до неі? Батьки. Так з одного боку дитина зростає в родині у неі є батьки. З іншої сторони  дитина розвивається у шкільному соціумі, де її щодня супроводжує вчитель.

Мета, щодо навчання і виховання дітей однакова. Щоб сформувати у дітей моральні цінності, активну життєву позицію необхідно організувати творчу співпрацю.

Вправа «Резинка».

Візьміть резинку і одягніть на руку так, як я покажу. Ваше завдання: Без допомоги інших частин тіла та предметів зняти резинку з руки, якомога швидше.(Виконують)

  • Подивіться, як це роблю я.

Учитель підходить до когось із батьків і каже: «Допоможіть мені, будь ласка»

У житті не варто розраховувати тільки на себе. І не варто зневажливо відноситись до думки оточуючих. Нам треба навчитися не лише допомагати один одному і просити про допомогу, а ще й розуміти  та підтримувати .

3. Складання правил для батьків.

Я пропоную вам скласти правила, за якими ми з вами будемо жити в нашому класі. (Складають, вчитель доповнює; вислухати кожного, не має глядачів – всі учасники.)

Рекомендується для учнів початкових класів створити 8 навчальних осередків:

  1. Куточок навчально-пізнавальної діяльності (з партами/столами)
  2. Куточок змінні тематичні осередки (дошки/фліп-чарти/стенди для діаграм з ключовими ідеями);
  3. Куточок гри (настільні ігри, інвентар для рухливих ігор);
  4. Куточок художньо-творчої діяльності (полички для зберігання приладдя та стенд для змінної виставки дитячих робіт);
  5. Куточок живої природи для проведення дослідів (пророщування зерна, спостереження та догляд за рослинами, акваріум);
  6. Куточок відпочинку (з килимом для сидіння та гри, стільцями, кріслами-пуфами, подушками з м’яким покриттям);
  7. Куточок дитячої класної бібліотеки;
  8. Осередок вчителя (стіл, стілець, комп’ютер, полиці/ящики, шафи для зберігання дидактичного матеріалу тощо).

Так як ми одна команда ви можете приймати активну участь у створенні цих осередків.

4. Вирішення проблемних питань за допомогою Т-схеми (за-проти)

Підсумок зборів.

Рефлексія

Якщо дитина вам що-небудь принесе – обов’язково похваліть зроблене і вона зробить ще. Складіть книгу, із сторінок які принесе вам дитина, скажіть, що ви дали друзям її почитати – створіть для кожного уявне штучне середовище.

Дитина повинна бути впевнена, що вона всім потрібна і цікава.

 

Дякую за увагу та працю! Бажаю Вам успіхів у навчанні та вихованні дитини.  До нових зустрічей.

docx
Додано
17 вересня 2020
Переглядів
438
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку