Розробка бінарного уроку (основи здоров'я та математика) на тему: «Вітаміни. Додавання і віднімання двоцифрових чисел»

Про матеріал

Мета уроку:

навчальна: дати дітям поняття про вітаміни та їх значення; закріпити навички учнів про віднімання і додавання двоцифрових чисел.

розвивальна: розвивати смислову, образну пам'ять, уміння узагальнювати, порівнювати, аналізувати та відображати на образоні отриману інформацію; вміння творчо працювати над задачами.

виховна: виховувати охайність, товариське ставлення до інших, відповідальність, бережне ставлення до свого здоров'я.

Тип уроку: бінарний за біоадекватною методикою.

Обладнання: геометричний матеріал, картки, квітка здоров'я, мультимедійна презентація, кошик з фруктами та овочами.

Перегляд файлу

Тема уроку: «Вітаміни. Додавання і віднімання двоцифрових чисел»

Мета уроку:

навчальна: дати дітям поняття про вітаміни та їх значення; закріпити навички учнів про віднімання і додавання двоцифрових чисел.

розвивальна: розвивати смислову, образну пам'ять, уміння узагальнювати, порівнювати, аналізувати та відображати на образоні отриману інформацію; вміння творчо працювати над задачами.

виховна: виховувати охайність, товариське ставлення до інших, відповідальність, бережне ставлення до свого здоров’я.

Тип уроку: бінарний за біоадекватною методикою.

Обладнання: геометричний матеріал, картки, квітка здоров’я, презентація, кошик з фруктами та овочами.

Хід уроку

І. Організаційний момент

Вчитель основ здоров’я:

Доброго здоров’я, діти, доброго вам дня.

Хай вам ясно сонце світить у вікно щодня.

Хай сміється мирне небо і дивує світ.

Вчитель математики:

А Земля нехай дарує вам барвистий цвіт.

Бо здоров’я, любі діти, в світі головне.

А здорових і веселих – щастя не мине!

ІІ. Гармонізація простору. Створення кола єднання.

Вчитель основ здоров’я:

Сьогодні у нас незвичайний урок – ноосфер ний. Всі ви з гарним настроєм сидите за партами, вас вітає тепле сонечко, яке заглядає до нашого вікна, тож давайте настрій кожного об’єднаємо і передамо іншим. Станемо в коло єднання і запросимо до нас приєднатися наших гостей.

Головне – здоровим бути -

Це потрібно всім збагнути!

Бо як є здоров’я й сила,

То весь світ людині милий.

ІІІ. Мотивація навчання

Вчитель основ здоров’я:

Діти ми сподіваємось, що сьогодні на уроці кожен з вас буде добре і старанно працювати, покаже ті знання  з математики, які отримали  про додавання і віднімання двоцифрових чисел, а також дізнається , що для життя нам потрібна енергія і ми одержуємо її при харчуванні. Тож які ваші очікування від цього уроку?

Вчитель математики:

Дякую вам, що поділилися своїми сподіваннями, а зараз позначте на смайликах яким хотіли ви щоб був наш урок.

ІУ. Сенсорно-моторний етап

Вчитель основ здоров’я:

Яка пора року в нас зараз? Яким захворюванням найчастіше хворіють у цю пору люди? Який цитрусовий допомагає нам лікувати застуду? Тож я пропоную вам здійснити подорож до цитрусового саду.

Релаксація: для релаксації використовується аромалампа з ефірною олією лимона, звучить музичний супровід «Подорож в сад», лимони.

Діти сядьте зручно, розслабте плечі, руки, пальчики, ніжки. Заплющить очі, зробіть глибокий вдих і видих ( три рази)

Тихо повіває вітерець, світить ясне сонечко, його промінчики ніжно лоскочуть ваше обличчя. Подумки вирушаємо ледь помітною стежиною, яка веде нас до цитрусового саду. Роздивіться дерева з плодами, відчуйте аромат. Зупиняємося біля одного дерева. Торкаємося рукою його стовбура, відчуваємо його жорстку поверхню. Деревце простягає до нас гілочку з плодом. Доторкніться до нього, вдихніть аромат, попросіть деревце надати вам корисну інформацію. Деревце кивнуло гілочкою і два плоди фантастично збільшились. На одному проступив напис : «Вітаміни – це речовини необхідні для життя». На іншому -  «Найкорисніші вітаміни це А,В, С». помилуйтеся ще раз соковитими плодами, доторкніться до них пальчиком, глибоко вдихніть цей аромат. Прочитайте ще раз те , що написано на плодах: «Вітаміни – це речовини необхідні для життя.»,  «Найкорисніші вітаміни це А,В, С». Подякуйте деревцю за цю цінну інформацію. Нам потрібно повертатися до класу. Вирушаємо, вслід за нами ми чуємо шепіт деревця, не забудьте: «Вітаміни – це речовини необхідні для життя.», «Найкорисніші вітаміни це А,В, С». Ми в класі поворушіть ніжками, ручками, потягніться, посміхніться розплющить очі.

У.Символьний етап

1.Контроль сприйняття навчальної інформації .

Вчитель математики

  • Діти, чи всі були в цитрусовому саді?
  • Які кольори і звуки оточували вас?
  •  Яке дерево зустріло вас в цьому саду?
  •  Скільки плодів було на ньому?
  • Які вони були?
  •  Чи пам’ятаєте ви поради цих плодів?

Тож зобразіть ці плоди на своїх образонах і запишіть на них ту інформацію якою поділилося з вами деревце.

2. Створення образона.

3. Демонстрація образонів.

УІ. Закріплення навчальної інформації.

  1. Вчитель основ здоров’я

Щоб зміцнилися кістки у дитинстві ранньому

Їжте часто ви лимони, пийте чай з шипшини.

Не забувайте ніколи про С вітаміни.

  1. Повідомлення учня про лимон.

Якщо ви хочете рідше застуджуватися, бути бадьорими та швидше одужувати при хворобі вам потрібен вітамін С. Лідер вітаміну С – лимон.

  1. Усний рахунок.

Вчитель математики

Разом з нами з подорожі  до нас завітала загадка. Хочете її розгадати?

Що є в фруктах, ягодах,  малині , у суниці і чорниці,  у лимоні і ожині причаїлись  ВІТАМІНИ

 

  • Скільки звуків у слові ВІТАМІНИ ? (8)
  • Скільки голосних звуків у цьому слові ? (4)
  • Скільки м’яких приголосних у слові Вітаміни ?(2)

Відкрийте зошити, запишіть число, класна робота. Із цифр складіть і запишіть всі можливі двоцифрові числа ( 84,48,42,24,82,28)

Розмістіть в порядку зростання і дізнаєтесь ще про один вітамін.( Морква)

Щоб подивитися чи вмієте ми каліграфічно і охайно писати до нас в гості завітала Хвилинка – каліграфинка ( розкрийте закономірність і запишіть 8)

Вчитель основ здоров’я

Так діти ви виконали це завдання і

На розвиток  і ріст, і зір впливають вітаміни,

що виростають в гарбузах, морквині , горобині.

У яйцях, маслі, молоці вони ще проживають

Це вітаміни групи А – так їх називають.

4.Повідомлення учня:

Якщо ви хочете добре рости, добре бачити і мати міцні зуби вам потрібен вітамін А. Лідер вітаміну А – морква.

5.Діти , чи хотіли ви ще дізнатися у яких ще продуктах є вітаміни?  Про це розкажуть вам прислів’я та приказки:

Якщо будеш їсти моркву – буде бігати сто метрів.

Якщо з’їси ти огірок – будеш просто молодець.

Овочі і фрукти – самі вітамінні продукти.

Поклади лимончик в чай- випий вітамінний рай.

6.Фізкультхвилинка

7. Творча робота над задачею.

Вчитель математики.

Ось які корисні овочі і фрукти. І щоб не хворіти і заготовити собі їх на зиму діти вирішили зібрати їх на ділянці. Скільки?

Морква – 55 кг

Капуста - ? на 12 кг менше  } ? кг

8. Вчитель основ здоров’я

Повідомлення учня.

А про вітамін В нам розповість Ісичко Анастасія.

Якщо ви хочете бути сильними, мати хороший апетит і не хочете засмучуватись через дрібниці вам потрібен вітамін В.Він є у житньому хлібі, горосі, квасолі. Лідер вітаміну В – солодкий перець.

Вчитель математики ( робота в парах)

Так Анастасія я з тобою згодна, але не лише в цих продуктах є вітамін В. А щоб взнати більше вам потрібно обчислити вирази:

  1. 55+24= 79 Р

79 -38=41 И

56+33=89 Б

22-13=9 А

 

  1.  89-43=46 К

67+22 = 89  У

46-8 = 38 Р

23+23=46 К

39-16=23 А

 

  1. 36+52=88 Я

48-7= 41  Й

67+22 = 89 Ц

98-10=88 Я

 

УІІ. Лінгвістичний етап.

Вчитель основ здоров’я

1.Вправа пальчики

Діти ми познайомилися з вітамінами. І хоч маленькі вітаміни, але дуже корисні для людини. Вони з мікробами воюють і за вірусом полюють. Давайте пригадаємо ту інформацію, яку принесли ми з вами з подорожі:

«Вітаміни – це речовини необхідні для життя.», «Найкорисніші вітаміни це А,В, С».

Щоб не хворіти діти грипом та ангіною

Вживайте вітаміни

Вони дуже корисні для людини

2. Вправа з геометричним матеріалом

Вчитель математики.

Діти наш урок добігає до кінця, ви активно працювати, давали чіткі і правильні відповіді, а щоб ще раз почути яке значення для людини мають овочі і фрукти слід виконати завдання ( на партах геометричні фігури, працюючи в парі слід побудувати кораблик «Вітамінчик»)

Кораблик готовий, тож на ньому ми попливемо на квіткову галявину, щоб відшукати « Квітку – ЗДОРОВЯ». Так, але кораблик наш не пливе, а щоб він поплив потрібно дати відповіді:

  • Скільки кругів є в нашому кораблі?( 1)
  • Скільки квадратів ?(2)
  • Скільки вітамінок?(3)
  • Скільки трикутників?(4)
  • Яка ще геометрична фігура сховалася в нашому кораблику?

УІІІ Підсумок уроку

Вчитель основ здоровя

Вирушаймо! А ось і квітка:

Кожна пелюстка цієї квітки ще раз нам нагадує

  • Хто здоровий, той сміється , все йому в житті вдається;
  • Це ж чудово для людини, споживати вітаміни;
  • Хто здоровий той не плаче, жде його в житті удача;
  • Він уміє працювати, вчитись і відпочивати;
  • Він сміливо в світ іде, за собою всіх веде;
  • Бо здоров’я - це прекрасно, чудово і ясно;
  • І доступні для людини пречудові вітаміни;

Отже шановні друзі, щоб бути здоровими, щасливими, радісними, добре навчатися, мати гарну пам'ять, не стомлюватися, бути працьовитими необхідно дотримуватися правил здоров’я і вживати необхідні вітаміни.

ІХ Домашнє завдання:

Вчитель математики

А тепер запишемо домашнє завдання

Приклади 385, задача 386

docx
Додано
2 квітня 2018
Переглядів
632
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку