Мета уроку:
навчальна: дати дітям поняття про вітаміни та їх значення; закріпити навички учнів про віднімання і додавання двоцифрових чисел.
розвивальна: розвивати смислову, образну пам'ять, уміння узагальнювати, порівнювати, аналізувати та відображати на образоні отриману інформацію; вміння творчо працювати над задачами.
виховна: виховувати охайність, товариське ставлення до інших, відповідальність, бережне ставлення до свого здоров'я.
Тип уроку: бінарний за біоадекватною методикою.
Обладнання: геометричний матеріал, картки, квітка здоров'я, мультимедійна презентація, кошик з фруктами та овочами.
Тема уроку: «Вітаміни. Додавання і віднімання двоцифрових чисел»
Мета уроку:
навчальна: дати дітям поняття про вітаміни та їх значення; закріпити навички учнів про віднімання і додавання двоцифрових чисел.
розвивальна: розвивати смислову, образну пам'ять, уміння узагальнювати, порівнювати, аналізувати та відображати на образоні отриману інформацію; вміння творчо працювати над задачами.
виховна: виховувати охайність, товариське ставлення до інших, відповідальність, бережне ставлення до свого здоров’я.
Тип уроку: бінарний за біоадекватною методикою.
Обладнання: геометричний матеріал, картки, квітка здоров’я, презентація, кошик з фруктами та овочами.
Хід уроку
І. Організаційний момент
Вчитель основ здоров’я:
Доброго здоров’я, діти, доброго вам дня.
Хай вам ясно сонце світить у вікно щодня.
Хай сміється мирне небо і дивує світ.
Вчитель математики:
А Земля нехай дарує вам барвистий цвіт.
Бо здоров’я, любі діти, в світі головне.
А здорових і веселих – щастя не мине!
ІІ. Гармонізація простору. Створення кола єднання.
Вчитель основ здоров’я:
Сьогодні у нас незвичайний урок – ноосфер ний. Всі ви з гарним настроєм сидите за партами, вас вітає тепле сонечко, яке заглядає до нашого вікна, тож давайте настрій кожного об’єднаємо і передамо іншим. Станемо в коло єднання і запросимо до нас приєднатися наших гостей.
Головне – здоровим бути -
Це потрібно всім збагнути!
Бо як є здоров’я й сила,
То весь світ людині милий.
ІІІ. Мотивація навчання
Вчитель основ здоров’я:
Діти ми сподіваємось, що сьогодні на уроці кожен з вас буде добре і старанно працювати, покаже ті знання з математики, які отримали про додавання і віднімання двоцифрових чисел, а також дізнається , що для життя нам потрібна енергія і ми одержуємо її при харчуванні. Тож які ваші очікування від цього уроку?
Вчитель математики:
Дякую вам, що поділилися своїми сподіваннями, а зараз позначте на смайликах яким хотіли ви щоб був наш урок.
ІУ. Сенсорно-моторний етап
Вчитель основ здоров’я:
Яка пора року в нас зараз? Яким захворюванням найчастіше хворіють у цю пору люди? Який цитрусовий допомагає нам лікувати застуду? Тож я пропоную вам здійснити подорож до цитрусового саду.
Релаксація: для релаксації використовується аромалампа з ефірною олією лимона, звучить музичний супровід «Подорож в сад», лимони.
Діти сядьте зручно, розслабте плечі, руки, пальчики, ніжки. Заплющить очі, зробіть глибокий вдих і видих ( три рази)
Тихо повіває вітерець, світить ясне сонечко, його промінчики ніжно лоскочуть ваше обличчя. Подумки вирушаємо ледь помітною стежиною, яка веде нас до цитрусового саду. Роздивіться дерева з плодами, відчуйте аромат. Зупиняємося біля одного дерева. Торкаємося рукою його стовбура, відчуваємо його жорстку поверхню. Деревце простягає до нас гілочку з плодом. Доторкніться до нього, вдихніть аромат, попросіть деревце надати вам корисну інформацію. Деревце кивнуло гілочкою і два плоди фантастично збільшились. На одному проступив напис : «Вітаміни – це речовини необхідні для життя». На іншому - «Найкорисніші вітаміни це А,В, С». помилуйтеся ще раз соковитими плодами, доторкніться до них пальчиком, глибоко вдихніть цей аромат. Прочитайте ще раз те , що написано на плодах: «Вітаміни – це речовини необхідні для життя.», «Найкорисніші вітаміни це А,В, С». Подякуйте деревцю за цю цінну інформацію. Нам потрібно повертатися до класу. Вирушаємо, вслід за нами ми чуємо шепіт деревця, не забудьте: «Вітаміни – це речовини необхідні для життя.», «Найкорисніші вітаміни це А,В, С». Ми в класі поворушіть ніжками, ручками, потягніться, посміхніться розплющить очі.
У.Символьний етап
1.Контроль сприйняття навчальної інформації .
Вчитель математики
Тож зобразіть ці плоди на своїх образонах і запишіть на них ту інформацію якою поділилося з вами деревце.
2. Створення образона.
3. Демонстрація образонів.
УІ. Закріплення навчальної інформації.
Щоб зміцнилися кістки у дитинстві ранньому
Їжте часто ви лимони, пийте чай з шипшини.
Не забувайте ніколи про С вітаміни.
Якщо ви хочете рідше застуджуватися, бути бадьорими та швидше одужувати при хворобі вам потрібен вітамін С. Лідер вітаміну С – лимон.
Вчитель математики
Разом з нами з подорожі до нас завітала загадка. Хочете її розгадати?
Що є в фруктах, ягодах, малині , у суниці і чорниці, у лимоні і ожині причаїлись ВІТАМІНИ
Відкрийте зошити, запишіть число, класна робота. Із цифр складіть і запишіть всі можливі двоцифрові числа ( 84,48,42,24,82,28)
Розмістіть в порядку зростання і дізнаєтесь ще про один вітамін.( Морква)
Щоб подивитися чи вмієте ми каліграфічно і охайно писати до нас в гості завітала Хвилинка – каліграфинка ( розкрийте закономірність і запишіть 8)
Вчитель основ здоров’я
Так діти ви виконали це завдання і
На розвиток і ріст, і зір впливають вітаміни,
що виростають в гарбузах, морквині , горобині.
У яйцях, маслі, молоці вони ще проживають
Це вітаміни групи А – так їх називають.
4.Повідомлення учня:
Якщо ви хочете добре рости, добре бачити і мати міцні зуби вам потрібен вітамін А. Лідер вітаміну А – морква.
5.Діти , чи хотіли ви ще дізнатися у яких ще продуктах є вітаміни? Про це розкажуть вам прислів’я та приказки:
Якщо будеш їсти моркву – буде бігати сто метрів.
Якщо з’їси ти огірок – будеш просто молодець.
Овочі і фрукти – самі вітамінні продукти.
Поклади лимончик в чай- випий вітамінний рай.
6.Фізкультхвилинка
7. Творча робота над задачею.
Вчитель математики.
Ось які корисні овочі і фрукти. І щоб не хворіти і заготовити собі їх на зиму діти вирішили зібрати їх на ділянці. Скільки?
Морква – 55 кг
Капуста - ? на 12 кг менше } ? кг
8. Вчитель основ здоров’я
Повідомлення учня.
А про вітамін В нам розповість Ісичко Анастасія.
Якщо ви хочете бути сильними, мати хороший апетит і не хочете засмучуватись через дрібниці вам потрібен вітамін В.Він є у житньому хлібі, горосі, квасолі. Лідер вітаміну В – солодкий перець.
Вчитель математики ( робота в парах)
Так Анастасія я з тобою згодна, але не лише в цих продуктах є вітамін В. А щоб взнати більше вам потрібно обчислити вирази:
79 -38=41 И
56+33=89 Б
22-13=9 А
67+22 = 89 У
46-8 = 38 Р
23+23=46 К
39-16=23 А
48-7= 41 Й
67+22 = 89 Ц
98-10=88 Я
УІІ. Лінгвістичний етап.
Вчитель основ здоров’я
1.Вправа пальчики
Діти ми познайомилися з вітамінами. І хоч маленькі вітаміни, але дуже корисні для людини. Вони з мікробами воюють і за вірусом полюють. Давайте пригадаємо ту інформацію, яку принесли ми з вами з подорожі:
«Вітаміни – це речовини необхідні для життя.», «Найкорисніші вітаміни це А,В, С».
Щоб не хворіти діти грипом та ангіною
Вживайте вітаміни
Вони дуже корисні для людини
2. Вправа з геометричним матеріалом
Вчитель математики.
Діти наш урок добігає до кінця, ви активно працювати, давали чіткі і правильні відповіді, а щоб ще раз почути яке значення для людини мають овочі і фрукти слід виконати завдання ( на партах геометричні фігури, працюючи в парі слід побудувати кораблик «Вітамінчик»)
Кораблик готовий, тож на ньому ми попливемо на квіткову галявину, щоб відшукати « Квітку – ЗДОРОВ’Я». Так, але кораблик наш не пливе, а щоб він поплив потрібно дати відповіді:
УІІІ Підсумок уроку
Вчитель основ здоров’я
Вирушаймо! А ось і квітка:
Кожна пелюстка цієї квітки ще раз нам нагадує
Отже шановні друзі, щоб бути здоровими, щасливими, радісними, добре навчатися, мати гарну пам'ять, не стомлюватися, бути працьовитими необхідно дотримуватися правил здоров’я і вживати необхідні вітаміни.
ІХ Домашнє завдання:
Вчитель математики
А тепер запишемо домашнє завдання
Приклади 385, задача 386