Урок- тренінг з основ здоров я "Займайся фізкультурою! "для 2 класу

Про матеріал

Сподіваюсь,Урок- тренінг з основ здоров я "Займайся фізкультурою! "для 2 класу буде корисним вчителю при підготовці до уроку та цікавим для учнів, розвиватиме їх прагнення займатися спортом.

Перегляд файлу

                                                                                         Волкотруб Г.С.,

                                                                                         вчитель початкових класів

                                                                                         Тальнівської  ЗОСШ І-ІІІ ст.

                                                                                         Черкаської обласної ради

 

Тренінг на тему : Займайся фізкультурою!(2 клас)                           

Мета: продовжити  формувати в учнів знання про умови, що сприяють фізичному розвитку дитини; познайомити учнів з видами рухової активності; розвивати прагнення

займатися спортом, щоденно виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики та вправ для фізичного і  розумового розвантаження;виховувати старанність, наполегливість.

 

 

ХІД ТРЕНІНГУ

 

ВСТУПНА  ЧАСТИНА

Орієнтовна структура

Час 

Обладнання/ матеріали

Знайомство 

 Учитель пропонує кожній дитині встати по черзі і продовжити речення : «Щоб бути здоровим, треба…»  Після того, як всі висловились, вчитель відкриває «Деревце здоров я»  із написаними на листочках складовими здоров я.

-Молодці! Давайте поаплодуємо собі!

Правила

Учні хором разом з учителем нагадують  правила

(цінування часу, ввічливість, позитивність,

говорити від свого імені,правило"СТОП",правило

піднятої руки.

- Молодці! Давайте поаплодуємо собі!

 

Розминка/ Мозковий штурм

-Як ви гадаєте, що слід робити, щоб зміцнити своє тіло?(Відповіді вчитель записує на дошці).

 

Очікування

-Сьогодні ви розширите свої знання про те, як фізичні вправи впливають на здоров я. На дошці зашифровано тему уроку. Розставте числа в порядку зростання і прочитайте її.

Вчитель звертає увагу дітей на плакат «Футбольні ворота». Роздає різного кольору паперові м’ячі, пропонує написати на них свої очікування, встати, назвати своє очікування і прикріпити свій м’яч внизу навпроти воріт.

 

Рухавка/ Енергізатор

Якщо хочеш буть здоровим, роби так..(Руки вгору)

Якщо хочеш буть здоровим, роби так..(Руки  вниз) Якщо хочеш буть здоровим,посміхнись і будь бадьорим!

 Якщо хочеш буть здоровим, роби так..(Повороти вправо. вліво)

Якщо хочеш буть здоровим, роби так..(крокуємо на місці)

 

 

 

 

 

 

 

 

8-10 хв

Бейджики увигляді червоних, жовтих і зелених кружечків, трикутників і  чотирикутників.Плакат із зображенням  «Деревця здоров я», виготовлений на одному з попередніх уроків.

Малюнок усміхненого сонечка і таблички-промінці з правилами.

 

 

 

 

 

 

 

Картки з буквами(З А Й М А Й С Я Ф І З К У Л Ь Т У Р О Ю!) і числами 1-21.

Паперові м ячики за кількістю дітей,  скотч,  кольорові маркери.  Плакат « Футбольні ворота».

 

 

ОСНОВНА  ЧАСТИНА

Актуалізація проблеми та конкретних завдань для її розв’язання

–Розгляньте фотографію на ст.38 підручника. Прочитайте  перший абзац тексту.

 -Доведіть ,що людина не може жити без руху.

-Знайдіть у підручнику на ст.38 відповіді на питання:

-Що забезпечує повноцінний ріст і розвиток, сприяє зміцненню здоров я і запобігає виникненню хвороб?

-Якою стає людина, якщо мало рухається?

  

Надання інформації/ інформаційне повідомлення/ міні-лекція/ презентація - на засвоєння знань

 

-Щоб рости сильним, спритним, бути бадьорим та енергійним, мати гарний настрій - займайся фізкультурою і щодня виконуй фізичні вправи. Роби їх під час ранкової, гімнастики, на уроках фізичної культури, на перерві, під час спортивних змагань, у походах, на прогулянці. Найкраще виконувати фізичні вправи на свіжому повітрі.

 

 Енергізатор/ Рухавка під музику пісні Н.Май «Зарядка»)

(Відчинити кватирку.  Проводить фізорг класу).

 

Рольова гра (моделююча/ імітаційна )

Уяви, що тебе обрали фізоргом класу або ти-вчитель фізкультури. Вигадай кілька цікавих вправ для зарядки і покажи їх.

 

Робота з підручником.Як ви розумієте прислів я

 ст 40 підручника?

 

Робота в  зошиті з друкованою основою

 

Вправа/ рухавка_Поділитись на групи за кольором бейджиків.

 

Робота в групах

Червоний колір. Завд. №1 ст.40

Жовтий колір. Завд. №2 ст.40

Зелений колір.Подумайте,чому ранкову гімнастику ще називають зарядкою?

Діти діляться на групи за формою бейджиків. Учитель демонструє плакат «Будинок здоров’я», на якому три поверхи і багато віконечок. Поверхи мають такі назви: «Вдома», «В школі», «Після школи». Кожне віконечко  містить картинку рухової діяльності дітей.

Завдання групам:

 Діти повинні назвати види рухової активності :

1 група. «Вдома» ( ранкова зарядка, фізична праця).

 2 група. «В школі» ( фізкультхвилинки, уроки фізкультури, рухливі ігри на перервах).

 3 група. «Після школи» (ігри і розваги на свіжому повітрі, танці, заняття в спортивних секціях, туризм, тощо).

Вчитель підписує відповідні віконечка.

Всі групи нагороджують оплесками.

 

Аналіз ситуаційних вправ.

 Уважно розглянь і порівняй малюнки на ст.40 підручника. Хто з дітей дружить з фізкультурою, а хто ні?

-Отож, діти, ми сьогодні переконалися, що заняття фізкультурою є однією із складових здоров я. (Прикріплює  відповідний листочок на  «Деревце здоров я»).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Запис пісні Н.Май «Зарядка», магнітофон.

 

 

 

Підручник

 

 

Робочий зошит

 

 

Підручник

 

 Плакат «Будинок здоров’я» з ілюстраціями рухової діяльності дітей.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підручник

Плакат із зображенням «Деревця здоров я», виготовлений на одному з попередніх уроків,а також листочок з надписом «Заняття фізкультурою, рухова активність».

 

ЗАКЛЮЧНА  ЧАСТИНА

Вправи на рефлексію та відновлення сил учасників

Учитель пропонує дітям закінчити одне з написаних на дошці речень:

 «Мене здивувало, що...», «Мені сподобалося, що...», «Можливо, було б краще, якби…», « Я сьогодні зрозумів, що…».

 

Вправа «Зворотній зв'язок»

 - Які поради  щодо рухової активності ви запам я -тали?

 

Завершення  вправи «Очікування»  

-Прийшов час повернутися на футбольне поле, до футбольних воріт, про які ми говорили на початку уроку. Так ось зараз кожен підійдіть  до них, знайдіть свій м’яч і, якщо ваше очікування справдилось, «забийте гол»– перенесіть м’яч у середину воріт. Ви отримали справжню перемогу.

 

Прощання

Вправа«Посмішка».

 Учитель пропонує  дітям  підвестися, стати в коло та передати посмішку по колу справа наліво. Коли  посмішка доходить до нього з іншого боку, вчитель дякує дітям за урок.

 

 

 

 

 

 

8-10 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
4 квітня 2018
Переглядів
2189
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку