Блондинки проти брюнеток
В.1.Вчительська весна не завжди проста,
Кучу роботи знов принесла.
Та скільки можна працювати?
Жінкам пора відпочивати!
В.2.8 Березня – жінок всіх свято.
Не дозволим дамам працювати.
Пропозиція для вас така:
Пропонується цікава шоу-гра.
В.1.Дівчата на перший другий розрахуйсь.
В дві колони гарно пошикуйсь.
Нині два в нас домінують кольори:
Чорно-білий фон нашої гри.
В.2.Жіноче ток-шоу розпочинається.
«Блондинки проти брюнеток « воно називається.
Сьогодні дізнаємося, хто справді кращий,
Чи світлий, чи темний колір найкращий?
В.1.ПЕРШИЙ КОНКУРС «Мій колір настрою ». – 5 балів.
Чорний чи білий?Для роздумів і обговорення кожній команді дається дві хвилини. Команда блондинок повинна назвати все негативне у білому кольорі для жінок, команда брюнеток називає все позитивне у чорному кольорі.
Відповіді мають бути оригінальні. Пов’язані з особистим життям жінки та зі школою .
В.2.Другий конкурс непростий,
Трішечки єхидний , трішки злий.
Він усіх поділить сміло
Не просто на чорних і білих.
Не в шахи ми сюди прийшли грати,
А 8 Березня святкувати.
В.1.У святкуванні нашім , крути не крути,
Без розмови про роботу не обійтись.
Отож, прекрасне із корисним поєднаємо
У жіночу логіку пограємо.
В.2 .Команда вчительок на певний момент обирає для себе назву. І це назва «Педагогині». Ви будете представляти свою професію у цьому конкурсі, тобто професію вчителя.
Команда дівчат залишається без вибору і представлятиме на цьому конкурсі інтереси тих жінок і дівчат, які не є вчителями. Тому вас тимчасово інтегруємо у команду «Просто дівчата»
В.1. Отож, другий конкурс має назву «Логіка зашкалює». – 1 відп. – 1 бал
Зараз на презентації ви побачите 12 картинок ,будуть з’являтися по черзі певні предмети і вам необхідно пояснювати їхній зв'язок або із жінкою-вчителькою(команда вчительок ) або просто із жінкою (команда просто дівчат) .
Орієнтовні відповіді, які можуть придумати вчителі.
1.Пляшка мінеральної води
Педагогині- Хімія – хімічна формула води, або розкажуть вірш «Тече вода з- під явора»
Просто дівчата. Вода потрібна для миття, щоб жінка була гарною.
2.100 гривень
Педагогині – цифра,Тарас Шевченко.
Просто дівчата. Гроші для шопінгу
3.Туфля .
Педагогині - інфузорія туфелька, «Кіт у чоботях».
Просто дівчата. Взуття для виходу.
4.Чарка .
Педагогині– об’єм. Остап Вишня ходив на полювання і брав чарку, щоб воду з човна вибирати, коли тонутиме.
Просто дівчата- Посуд для пиття. Подарунок на 8 березня.
5.Маска.
Педагогині - захист від вірусів , виступ на сцені.
Просто дівчата –маска для вечірки
6.Ножиці.
Педагогині -іменник, який має форму множини;виготовлено з металу, фізичне тіло.
Просто дівчата – засіб для зміни зачіски
7.Макаруни.
Педагогині - омонім до слова макарони, добавлені хімічні речовини у складі,барвник.
Просто дівчата – десерт до кави
8.Трикутник.
Педагогині – любовний трикутник у художньому творі, трикутник фігура у математиці.
Просто дівчата. Ейфелова вежа у формі трикутника. Мрія кожної жінки
9.Портрет Лесі Українки.
Педагогині – поетеса.
Просто дівчата – Леся -200 грн.на манікюр.
10.Фото волів .
Педагогині- «Хіба ревуть воли як ясла повні», біологія - віл як тварина
Просто дівчата – м'ясо для святкування на 8 березня.
11.Телефон мобільний.
Педагогині - електронна книга, математики – швидке обчислення.
Просто дівчата – порозмовляти з подругою по 2 години
12. Таблиця множення
Останнє фінальне запитання: як об’єднує ця картинка в одне ціле жінок вчительок і просто дівчат?
Відповідь: потреба в тому, щоб все хороше примножувалося.
В.2. Наступний конкурс нам розкаже,
Про жінок усе покаже.
Ви розумієте усіх з пів слова,
З пів жеста. То ж про що зараз розмова?
Проведемо конкурс «Крокодил» і перевіримо, чи справді ви можете розуміти одна одну з пів жеста.
В.1. Третій Конкурс «КРОКОДИЛ»- 1 прав. відп. – 1 бал.
Виберіть одну людину із команди, яка буде показувати своїй команді мімікою і жестами слово,що стосується жінок , яке повинна відгадати вся команда.
1.Татуаж , вечірка, міс краси
2. Шопінг, пряма трансляція , маска для обличчя
В.2.Четвертий конкурс – «Святковий мейкап» - 5 балів
Перед вами два контури обличчя, які за допомогою косметичних засобів необхідно зробити привабливішими.. У вас є 2 аркуші А4, на них зображені контури: овал, вуха, очі, ніс, зачіска . Є косметичні засоби: губна помада, підводний олівець, туш для вій, тіні для повік, рум'яна.
В.1. : Протягом 60 секунд, озброївшись індивідуальними засобами краси, які можна легко знайти у сумочці будь-якої жінки, потрібно бліде обличчя, перетворити на чарівний портрет.
В.2.П’ятий конкурс так і називається «Брюнетка. Блондинка». 1 пр.відп. – 1бал
Запитаєте, які умови? А дуже прості. Ми будемо ставити запитання, а ви маєте дати відповідь одним словом: або брюнетка, або блондинка. Наприклад, вона знає все про Т. Шевченка. Хто знає? Звичайно, вчителька української мови та літератури. Ваша відповідь має звучати швидко : брюнетка. Якщо таких осіб є декілька , то після слова «брюнетка » , потрібно ще назвати і ім’ я. Зрозуміли умови? Розпочинаємо?
Питання будемо ставити по черзі спочатку блондинкам, потім брюнеткам. Питання:
1. Хто все знає про атоми та молекули? ( вчитель хімії)
2. Той,хто знає і про одночлени ,і про многочлени , і навіть про броунівський рух.. (вчитель матем . і фізики)
3. Він строго забороняє приходити на свій урок у туфлях на підборах. (вчитель фізкультури(
4. Вона готує найсмачніші котлети в школі (повар)
5. Вона найстрогіша чергова на шкільних коридорах
6. Вона точно знає, що підрядність та супідрядність речень в житті її учням не всім знадобиться. (вчитель мови(
7. Вона зрозуміє навіть і по німецьки … (вчитель німецької мови)
8. Вона віртуально побувала у всіх точках глобуса (вчитель географії)
9. Якби вона знала так досконало про майбутнє, як про минуле, давно покинула б школу. (вчитель історії)
10. Про традиції та звичаї інших країн вона дізнається за допомогою красивих творів. (вчитель зарубіжної(
11. Вона вміє заспокоїти будь кого ( психолог(
12. Вона організовує різні свята та заходи (педагог - організатор)
13. Вона вміє вишивати , і в’язати , і клеїти , і шити… (вчителька трудового(
14.Своє добре жіноче серце віддає найменшим дітям (вчит. початкових
В.2. Шостий конкурс «Квіти до 8 Березня» - 5 балів
Завдання конкурсу дуже просте – якнайшвидше добігти до парти з квітами , вирізати квітку , подарувати вчительці та сісти за своє місце.Конкурс проходить у формі естафети , тому як тільки остання учасниця займе своє місце , конкурс вважається завершеним. Перемагає та команда , яка швидше виріже всі квітки та подарує вчителям.
В.1. Сьомий конкурс «Як білка у колесі»
Всі ми , жінки , як ті білки у колесах . Оберіть одну учасницю з команди , якій ми вручаємо хулахуп . Учасниці повинні не тільки ефективно крутити обруч, але й голосно вигукувати про свої найкращі якості, наприклад, «Я гарна, розумна, весела, чарівна, граціозна, талановита, яскрава» тощо. Хто за хвилину зможе перерахувати більше своїх найкращих якостей і при цьому граційно покрутити хулахуп, переможе.
Журі при цьому рахує слова , які вигукує учасниця , але вони не повинні повторятися.
Чим більше слів – тим більше балів. 5 слів – 1 бал , 10 слів – 2 бали і т.д.
В.2. Восьмий конкурс «Перевертні» - 5 балів
Команди отримують аркуші з назвами популярних пісень , але перевернуті за змістом .Наприклад : «Ой , мороз, мороз» - «Ой, спека , спека». Завдання – якнайшвидше розгадати назви пісень за поданими фразами . Час виконання – 3 хвилини.
1пісня : Обручка – NK
А на руці обручка золота , з тобою я танцюю знову так
А на нозі кільце не золоте , з тобою я не танцюю ніколи.
2 пісня : До зустрічі кохана – Фіолет
До зустрічі , кохана ,я писатиму і ти мені пиши
Привіт , кохана , я не буду писати і ти мені не пиши
3 пісня : Обійми – Океан Ельзи
Обійми мене так солодко і так ніжно
Не обіймай мене так кисло і так не ніжно
4 пісня : А вона – Плач Єремії
А вона сидітиме сумна , буде пити не п’яніти від дешевого вина
А він не сидітиме веселий , не буде пити і п’яніти від дорогого вина
5 пісня : Місяць – Н.Могилевська
Місяць по небу ходить , пісню свою заводить
Сонце по Землі літає , пісню свою не співає.
В.1. Дев’ятий конкурс «Озвучка» - 5 балів
Пропоную учасникам озвучити мультфільми. Переможе та команда , чия озвучка вийде смішніше!
Мультфільм «Маша і ведмідь»
Мультфільм «Шрек»
В.2. Конкурс для вчителів «Капелюх думок »
Тисячу думок
На один урок,
Тисячу книжок,
Скоро вже дзвінок.
В.1 : Гадаю, що кожен вчитель погодиться з цими словами. І кожен вчитель вміє з цієї тисячі думок озвучити саме ту, яку хочуть почути учні. А скільки їх лишається не озвученими. Нам потрібен чарівний капелюх , який допоможе нам довідатись, про що ж зараз думають наші учителі.
В2: Будь ласка, розслабтесь і думайте тільки правду.
1.Яке свято Вам найбільше подобається? ( 8 березня )
2.А де Ви мрієте зараз опинитися ? ( А мені туди)
3.Чи думали Ви в дитинстві ,що будете вчителем і сьогодні святкуватимете свято в прекрасній нашій школі? ( Сама собі не вірю)
4.Нам цікаво дізнатися, які подарунки Ви б хотіли отримати на сьогоднішнє свято? (Чого хоче жінка )
5.Куди Ви мрієте поїхати святкувати чудове свято 8 Березня? ( Поїхати б до моря)
6. Скільки часу Ви провели на шопінгу , тому що виглядаєте дуже стильно? ( Від зорі до зорі)
7.Вам обіцяли сьогодні виплатити премію до свята ,але «дива" не сталося Ваші думки.. ( Дай мені помріяти )
8.А про що задумалась наша чудова учителька? ( Поїхати у штати)
9.А про що мріє наша директорка ,сидячи на нашому святі, після важкого тижня ? ( Відпустка)
10.Чому Ви так замріялись, куди думками Ви уже їдете, нам дуже цікаво дізнатися? (Я їду в Карпати)
11. Карпати це чудово,але Вам затримали зарплату, що Ви скажете начальству? ( Шеф, не затримуй зарплату )
12. Поділіться, яким був ваш сьогоднішній сніданок..( Ікру банками )
13.Чи уявляєте Ви своє життя без школи , колективу і свята 8 Березня? (Я не проживу )
14.Ваші учні подарували Вам фіалки ,але вони зів’яли .Ваші дії... (Поплакала і знов…)
15.Ооо ,ви виглядаєте сьогодні просто неперевершено.Ви згідні ?( Я просто королева )
16. Скажіть, будь ласка, чи мрієте Ви отримати путівку в Туреччину та поїхати колективом школи? ( Цей сон)
Надіємось сни стануть реальністю!
17.А ще ми дуже хочемо дізнатися, про що думає вчитель – чоловік в жіночому колективі... ( О, мені повезло )
18.І щоб хотів навчитися досконало малювати перед 8 березням наш вчитель образотворчого мистецтва, щоб купити подарунки своїм колегам – жінкам? (Долари)
19. Як Ви плануєте святкувати 8 березня? (Гуляю я баби , нині )
20.Яку пісню Ви б хотіли почути від Олега Винника особисто для вас на 8 березня? (Полон )
21 Що Ви думаєте про свято 8 березня?(Найкращий день )
22. Що Ви хочете побажати усім присутнім?( Я бажаю )
23. Яку мрію Ви в хотіли здійснити в кінці сьогоднішнього свята,щоб воно запам’яталося на все життя? ( Фото на память)
В.1. Конкурс з глядачами Казка-експромт «8 березня»
Діючі особи:
Хлопець - «Ми любимо вас!»;
Дівчина - Розумниці - красуні!
Весна - Я прийшла!
2 (учасники) Шоколадні цукерки – Ммм,ми солоденькі !,
Квіти - «Не забудьте купити!»;
Березень - «Зі святом!»
Текст
Ось і настала ВЕСНА, а разом з нею і перше ВЕСНЯНЕ свято 8 БЕРЕЗНЯ. ДІВЧАТА навесні дуже хороші, а особливо вони розквітають в жіноче свято 8 БЕРЕЗНЯ.
ДІВЧАТА засліплюють ХЛОПЦІВ своєю красою, розпускаються як КВІТИ і заманюють, як ШОКОЛАДНІ ЦУКЕРКИ.
ХЛОПЦІ теж люблять ВЕСНУ, а всім ДІВЧАТАМ,які подобаються дарують компліменти, КВІТИ і ШОКОЛАДНІ ЦУКЕРКИ.
А коли настає ВЕСНЯНе свято 8 БЕРЕЗНЯ ХЛОПЦІ дарують оточуючим ДІВЧАТАМ найкращі КВІТИ і подарунки, а найближчим купують подарунки , а також ШОКОЛАДНІ ЦУКЕРКИ. Ура, ВЕСНІ, любові! Дорогі ДІВЧАТА , нехай улюблені ХЛОПЦІ дарують вам сьогодні не тільки КВІТИ, але і теплі слова. Всіх ДІВЧАТ вітаємо з 8 БЕРЕЗНЯ !!!!
В.2. Отож, у гру нашу пограли
Й для себе ви запам’ятали:
Неважливо, брюнетка чи блондинка,
Головне, що ви – найпрекрасніша жінка,
Бо встигаєте в сім'ї і вдома.
Всюди точиться про вас розмова.
В.1.Ви серця й душі свої віддаєте,
усе вмієте й усе встигаєте:
І до уроків готуватись,
І відпочивати, і 8 березня святкувати,
і в «Блондинки проти брюнеток» грати.
В.2. Тож дякуємо усім за участь і просимо журі оголосити переможців.