Розробка "Блондинки проти брюнеток"

Про матеріал
Сценарій розроблений згідно презентації до позакласного заходу "Блондинки проти брюнеток "
Перегляд файлу

Блондинки проти брюнеток

 В.1.Вчительська  весна не завжди проста,
      Кучу роботи знов  принесла.

Та скільки можна працювати?

Жінкам пора відпочивати!

 

   В.2.8 Березня    жінок всіх  свято.

Не дозволим дамам працювати.

Пропозиція для вас така:

Пропонується цікава шоу-гра.

 

  В.1.Дівчата  на перший другий розрахуйсь.

В дві колони гарно пошикуйсь.

Нині два в нас домінують кольори:

Чорно-білий  фон нашої гри.

 

   В.2.Жіноче ток-шоу розпочинається.

«Блондинки проти брюнеток « воно називається.

Сьогодні дізнаємося, хто справді кращий,

Чи світлий, чи темний колір найкращий?

 

В.1.ПЕРШИЙ КОНКУРС  «Мій колір настрою ». – 5 балів.

 Чорний чи білий?Для роздумів і обговорення кожній команді дається дві хвилини.  Команда блондинок повинна назвати все  негативне у білому кольорі для жінок, команда брюнеток називає все позитивне у чорному кольорі. 

 Відповіді мають бути оригінальні. Пов’язані з особистим життям жінки та зі школою .

 

 В.2.Другий конкурс непростий,

Трішечки єхидний , трішки злий.

Він усіх поділить сміло

Не просто на чорних і білих.

Не в шахи ми сюди прийшли грати,

А 8 Березня святкувати.

 

В.1.У святкуванні нашім , крути не крути,

Без  розмови про роботу не обійтись.

Отож, прекрасне із корисним поєднаємо

У  жіночу логіку пограємо.

 

В.2 .Команда вчительок на певний момент обирає для себе назву. І це назва «Педагогині». Ви будете представляти  свою професію у цьому конкурсі, тобто професію вчителя.

Команда дівчат залишається без вибору і представлятиме на цьому конкурсі  інтереси тих жінок і дівчат, які не є вчителями. Тому вас тимчасово інтегруємо у команду «Просто дівчата»

В.1. Отож, другий конкурс має назву «Логіка зашкалює». – 1 відп. – 1 бал

Зараз на презентації ви побачите 12 картинок ,будуть з’являтися по черзі  певні предмети і вам необхідно пояснювати їхній зв'язок  або із жінкою-вчителькою(команда вчительок ) або просто із жінкою (команда просто дівчат) .

Орієнтовні відповіді, які можуть придумати вчителі.

1.Пляшка мінеральної води

Педагогині- Хімія – хімічна формула води, або  розкажуть вірш  «Тече вода з- під явора»

Просто дівчата. Вода потрібна для миття, щоб жінка була гарною.

2.100 гривень

Педагогині  – цифра,Тарас Шевченко.

Просто дівчата. Гроші для шопінгу

3.Туфля .

Педагогині  - інфузорія туфелька, «Кіт у чоботях».

Просто дівчата. Взуття для виходу.

4.Чарка .

Педагогині– об’єм. Остап Вишня ходив на полювання і брав чарку, щоб воду з човна вибирати, коли тонутиме.

Просто дівчата- Посуд для пиття. Подарунок на 8 березня.

5.Маска.

Педагогині - захист від вірусів , виступ на сцені.

Просто дівчата –маска для вечірки

6.Ножиці.

Педагогині -іменник, який має форму множини;виготовлено з металу, фізичне тіло.

Просто дівчата – засіб для зміни зачіски

7.Макаруни.

Педагогині - омонім до слова макарони,  добавлені  хімічні речовини у складі,барвник.

Просто дівчата – десерт до кави

8.Трикутник.

Педагогині  – любовний трикутник у художньому творі,  трикутник  фігура у математиці.

Просто дівчата. Ейфелова вежа у формі трикутника. Мрія кожної жінки

9.Портрет Лесі Українки.

Педагогині – поетеса.

Просто дівчата – Леся -200 грн.на манікюр.

10.Фото волів .

Педагогині- «Хіба ревуть воли як ясла повні», біологія - віл як тварина

Просто дівчата – м'ясо для святкування на 8 березня.

11.Телефон мобільний.

Педагогині -  електронна книга, математики – швидке обчислення.

Просто дівчата – порозмовляти з подругою по 2 години

12. Таблиця множення

 Останнє фінальне запитання: як об’єднує ця картинка  в одне ціле  жінок вчительок і просто дівчат?

Відповідь: потреба в тому, щоб все хороше примножувалося.

 

 В.2. Наступний конкурс нам розкаже,

Про жінок  усе покаже.

 Ви розумієте усіх з пів слова,

З пів жеста. То ж про що зараз розмова?

Проведемо конкурс  «Крокодил» і перевіримо, чи справді ви можете розуміти одна одну з пів жеста.

 

В.1. Третій Конкурс  «КРОКОДИЛ»- 1 прав. відп. – 1 бал.

Виберіть одну людину із команди, яка буде показувати своїй команді мімікою і жестами слово,що стосується жінок , яке повинна відгадати вся команда.

1.Татуаж , вечірка, міс краси

2. Шопінг, пряма трансляція , маска для обличчя

 

 В.2.Четвертий конкурс –  «Святковий мейкап» - 5 балів

 Перед вами два контури обличчя, які за допомогою косметичних засобів необхідно зробити привабливішими.. У вас є 2 аркуші А4, на них зображені контури: овал, вуха, очі, ніс, зачіска . Є   косметичні засоби: губна помада, підводний олівець, туш для вій, тіні для повік, рум'яна.

В.1. : Протягом 60 секунд, озброївшись індивідуальними засобами краси, які можна легко знайти у сумочці будь-якої жінки, потрібно бліде обличчя, перетворити на чарівний портрет.

 

 В.2.П’ятий конкурс так і називається «Брюнетка. Блондинка». 1 пр.відп. – 1бал

 Запитаєте, які умови? А дуже прості. Ми будемо ставити запитання, а ви маєте дати відповідь одним словом: або брюнетка, або блондинка. Наприклад, вона знає все про Т. Шевченка.  Хто знає? Звичайно,  вчителька української мови та літератури. Ваша відповідь має звучати швидко : брюнетка. Якщо таких осіб є декілька , то після слова «брюнетка » , потрібно ще назвати і ім’ я. Зрозуміли умови? Розпочинаємо?

 Питання будемо ставити по черзі  спочатку блондинкам, потім брюнеткам. Питання:

1. Хто все знає  про  атоми та молекули?  ( вчитель хімії)

2. Той,хто знає і про одночлени ,і про многочлени , і навіть про броунівський рух.. (вчитель   матем . і фізики)

3. Він строго забороняє приходити на свій урок у туфлях на підборах. (вчитель фізкультури(

4. Вона готує найсмачніші котлети в школі (повар)

5. Вона найстрогіша чергова на шкільних коридорах

6. Вона точно знає, що  підрядність та супідрядність речень  в житті її учням не всім знадобиться. (вчитель мови(

7. Вона зрозуміє навіть і по німецьки …  (вчитель німецької мови)

8. Вона віртуально побувала у всіх точках глобуса (вчитель географії)

9. Якби вона знала так досконало про майбутнє, як про минуле, давно покинула б школу. (вчитель історії)

10. Про традиції та звичаї інших країн вона дізнається за допомогою красивих творів. (вчитель зарубіжної(

11. Вона вміє заспокоїти будь кого ( психолог(

12. Вона організовує різні свята та заходи  (педагог - організатор)

13. Вона вміє вишивати , і в’язати , і клеїти , і шити… (вчителька трудового(

14.Своє добре  жіноче  серце віддає найменшим дітям (вчит. початкових

 

В.2. Шостий конкурс «Квіти до 8 Березня» - 5 балів

Завдання конкурсу дуже просте – якнайшвидше добігти до парти з квітами , вирізати квітку , подарувати вчительці та сісти за своє місце.Конкурс проходить у формі естафети , тому як тільки остання учасниця займе своє місце , конкурс вважається завершеним. Перемагає та команда , яка швидше виріже всі квітки та подарує вчителям.

 

 В.1. Сьомий конкурс  «Як білка у колесі»

Всі ми , жінки , як ті білки у колесах . Оберіть одну учасницю з команди , якій ми   вручаємо  хулахуп . Учасниці повинні не тільки ефективно крутити обруч, але й голосно вигукувати  про свої найкращі якості, наприклад, «Я гарна, розумна, весела, чарівна, граціозна, талановита, яскрава» тощо. Хто за хвилину зможе перерахувати більше своїх найкращих якостей і при цьому граційно покрутити хулахуп, переможе.

Журі при цьому рахує  слова , які вигукує учасниця , але вони не повинні повторятися.

Чим більше слів – тим більше балів. 5 слів – 1 бал , 10 слів – 2 бали і т.д.

 

В.2. Восьмий конкурс «Перевертні» - 5 балів

Команди отримують аркуші з назвами популярних пісень , але перевернуті за змістом  .Наприклад : «Ой , мороз, мороз» - «Ой, спека , спека». Завдання – якнайшвидше розгадати назви пісень за поданими фразами . Час виконання – 3 хвилини.

 

1пісня : Обручка – NK

 А на руці обручка золота , з тобою я танцюю знову так

А на нозі кільце не золоте , з тобою я не танцюю ніколи.

2 пісня : До зустрічі кохана – Фіолет

До зустрічі , кохана ,я писатиму і ти мені пиши

Привіт , кохана , я не буду писати і ти мені не пиши

3 пісня : Обійми – Океан Ельзи

Обійми мене так солодко і так ніжно

Не обіймай мене так кисло і так не ніжно

4 пісня : А вона – Плач Єремії

А вона сидітиме сумна , буде пити не п’яніти від дешевого вина

А він не сидітиме веселий , не буде пити і п’яніти від дорогого вина

5 пісня : Місяць – Н.Могилевська

Місяць по небу ходить , пісню свою заводить

Сонце по Землі літає , пісню свою не співає.

 

В.1. Дев’ятий  конкурс «Озвучка» - 5 балів
 Пропоную  учасникам  озвучити мультфільми. Переможе та команда , чия озвучка вийде смішніше!

Мультфільм «Маша і ведмідь»

Мультфільм «Шрек»

 

В.2. Конкурс для вчителів  «Капелюх думок »

 Тисячу думок

На один урок,

Тисячу книжок,

Скоро вже дзвінок.

В.1 : Гадаю, що кожен вчитель погодиться з цими словами. І кожен вчитель вміє з цієї тисячі думок озвучити саме ту, яку хочуть почути учні. А скільки їх лишається не озвученими. Нам потрібен чарівний капелюх , який допоможе нам довідатись, про що ж зараз думають наші учителі.

В2: Будь ласка, розслабтесь і думайте тільки правду.

 1.Яке свято Вам найбільше подобається? ( 8 березня )

2.А де Ви мрієте зараз опинитися ? ( А мені туди)

3.Чи думали Ви в дитинстві ,що будете вчителем і сьогодні святкуватимете свято в прекрасній нашій школі? ( Сама собі не вірю)

4.Нам цікаво дізнатися, які подарунки Ви б хотіли  отримати на сьогоднішнє свято? (Чого хоче жінка )

5.Куди Ви мрієте поїхати святкувати чудове свято 8 Березня? ( Поїхати б до моря)

6. Скільки часу Ви провели на шопінгу , тому що виглядаєте дуже стильно?   ( Від зорі до зорі)

7.Вам обіцяли сьогодні виплатити премію до свята ,але «дива" не сталося  Ваші думки..  ( Дай мені помріяти )

8.А про що задумалась наша чудова учителька? ( Поїхати у штати)

9.А про що мріє наша директорка ,сидячи на нашому святі, після важкого тижня ? ( Відпустка)

10.Чому Ви так замріялись, куди думками Ви уже їдете, нам дуже цікаво дізнатися? (Я їду в Карпати)

11. Карпати це чудово,але Вам затримали зарплату, що Ви скажете начальству? ( Шеф, не затримуй зарплату )

12. Поділіться, яким був ваш сьогоднішній сніданок..( Ікру банками )

13.Чи уявляєте Ви своє життя без школи , колективу і свята 8 Березня? (Я не проживу )

14.Ваші  учні подарували Вам фіалки ,але вони зів’яли  .Ваші дії... (Поплакала і знов…)

15.Ооо ,ви виглядаєте сьогодні просто неперевершено.Ви згідні ?( Я просто королева )

16. Скажіть, будь ласка, чи мрієте Ви отримати путівку в Туреччину та поїхати колективом школи? ( Цей сон)

Надіємось сни стануть реальністю!

17.А ще ми дуже хочемо дізнатися, про що думає  вчитель – чоловік  в жіночому колективі... ( О, мені повезло )

18.І щоб  хотів навчитися досконало малювати перед 8 березням наш вчитель образотворчого мистецтва, щоб купити подарунки своїм колегам – жінкам? (Долари)

19. Як Ви плануєте святкувати 8 березня? (Гуляю я баби , нині )

20.Яку пісню Ви б хотіли почути від Олега Винника особисто для вас на 8 березня? (Полон )

21 Що Ви думаєте про свято 8 березня?(Найкращий день )

22. Що Ви хочете побажати усім присутнім?( Я бажаю )

23.  Яку мрію Ви в хотіли здійснити в кінці сьогоднішнього свята,щоб воно запам’яталося на все життя? ( Фото на память)

 

 В.1. Конкурс  з глядачами   Казка-експромт «8 березня»

 Діючі особи:

Хлопець - «Ми любимо вас!»;

Дівчина - Розумниці - красуні!

Весна - Я прийшла!

 2 (учасники) Шоколадні цукерки – Ммм,ми солоденькі !,

Квіти - «Не забудьте купити!»;

Березень - «Зі святом!»

Текст

Ось і настала ВЕСНА, а разом з нею і перше ВЕСНЯНЕ  свято 8 БЕРЕЗНЯ. ДІВЧАТА   навесні дуже хороші, а особливо вони розквітають в жіноче свято 8 БЕРЕЗНЯ.

ДІВЧАТА засліплюють ХЛОПЦІВ своєю красою,  розпускаються  як  КВІТИ і заманюють, як ШОКОЛАДНІ ЦУКЕРКИ.

ХЛОПЦІ теж люблять ВЕСНУ, а всім ДІВЧАТАМ,які подобаються  дарують компліменти, КВІТИ і ШОКОЛАДНІ ЦУКЕРКИ.

А коли настає ВЕСНЯНе свято 8 БЕРЕЗНЯ ХЛОПЦІ дарують оточуючим ДІВЧАТАМ найкращі КВІТИ і подарунки, а найближчим купують подарунки , а також ШОКОЛАДНІ ЦУКЕРКИ. Ура, ВЕСНІ, любові! Дорогі ДІВЧАТА , нехай улюблені ХЛОПЦІ дарують вам сьогодні не тільки КВІТИ, але і теплі слова. Всіх ДІВЧАТ   вітаємо з 8 БЕРЕЗНЯ !!!!

 

    В.2. Отож, у гру нашу пограли

Й для себе ви запам’ятали:

Неважливо, брюнетка чи блондинка,

Головне, що ви – найпрекрасніша жінка,

Бо встигаєте  в сім'ї і вдома.

Всюди точиться про вас розмова.

 

В.1.Ви серця й душі свої віддаєте,
    усе вмієте й усе встигаєте:

 І до уроків готуватись,

 І відпочивати,  і 8 березня святкувати,

і в «Блондинки проти брюнеток» грати.

 

 В.2. Тож дякуємо усім за участь і  просимо журі оголосити переможців.

 

 

docx
Додано
9 лютого 2023
Переглядів
187
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку