Про матеріал
ТАКСОНОМІЯ БЛУМА
Таксономія Блума є одним із ефективних інструментів організації освітнього процесу.
Вона допомагає спланувати діяльність учнів відповідно до цілей їхнього навчання.
Розробником таксономії є американський психолог Бенджамін Блум (1956). Цей інструмент,
по суті, є ієрархічним порядком пізнавальних навичок; його широко використовують для
підбору ефективних педагогічних практик.
Той факт, що таксономію Блума можна застосовувати з будь-яким навчальним
змістом, робить її потужним педагогічним інструментом. Це можна помітити, тією чи іншою
мірою, у багатьох моделях планування й оцінювання освітнього процесу. Для вчителів
таксономія Блума є практичним інструментом для створення планів уроків через
формулювання і відбір відповідних цілей, очікуваних результатів, видів навчальної діяльності
та способів оцінювання.