Розробка гри на закріплення матеріалу з біології

Про матеріал
Як відомо, граючи ми стаємо командою, вмикається азарт, жвавість, неупередженність та дитинство! Конкурують тільки назви команд!Галас-неймовірний!Але так народжується істина!
Перегляд файлу

Гра « Я і біосвіт».

Умови гри:

Гра здійснюється з необмеженою кількістю команд (по 3-5 учнів). Для зручності команди можна пронумерувати або назвати.

Ведучий :задає питання, куди треба дати вірні відповіді. І тому дається п'ять підказок. Якщо команда відповідає вірно із першої ж підказки, одержує - +5 балів, якщо з другої - +4, з третьої - +3, з четвертої - +2, з п'ятої - +1.

Відповіді вголос не промовляються, а записуються на аркушику і віддаються провідному, який заповнює заведену відомість, тобто враховує бали кожної команди.

Кількість версій відповідей команд необмежена. Їх можна посилати після кожної підказки. Але за кожну не правильну відповідь віднімається один бал.

Наприкінці гри команда набирає певне число балів, на початку можна встановити кількість балів, які слід набрати для оцінки «11» і «8».

Результати оцінюються учителем.

(Після останньої підказки оголошується вірна відповідь).

Яка це система органів?

1. Система починається з ротової порожнини.

2. До неї належить голос.

3. Система має особливі мішки, які є тільки в птахів.

4. Важливу роль у роботі цієї системи має грудна кістка.

5. Це система обміну газів.

(Дихальна)

Назвіть частини скелета птахів.

1. Між кістками цього відділу обов'язкові хрящові прошарки.

2. Ця частина складається з 5 відділів.

3. Кістки не порожнисті.

4. До цієї маленької частини прикріплюються ребра, плечовий пояс, кістки таза.

5. Має  s-подібну форму.

(Хребет)

Який це орган?

1. Має дуже добре розвинені м'язи.

2. Він складається з двох відділів.

3. Вночі цей орган відпочиває.

4. Усередині нього може бути каміння.

5. Це відділ травної системи.

(Шлунок)

6. Гра для домашнього завдання.

Гра «Перетворення».

Потрібно замінити одну букву в слові й одержати нове слово.

Дано слова: зуб, клин, тур, слава, кадр, лупа, осінь, Ольга, каптан, лимон.

Треба отримати назви рослин: дуб, клен, туя, слива, кедр, липа, осінь, вільха, каштан, лимон.

Гра «Видумка».

Теми: «Розмова дерев про своє призначення»,

«Збори найпростіших»,

«Клітинний базар»,

«Суперечка овочів про вітаміни».

7. Ігри у кінці уроку.

Гра «Листи Мюнхаузена».

Тема: «Умови проростання насіння».

Необхідно відшукати помилку і наявність довести зворотне в листах, надісланих школярами барону Мюнхаузену:

· Гадаю, деяке насіння не потрібно замочувати напередодні посіву. Для проростання їм вистачить вологи землі. Тому сіяти їх треба в утрамбований грунт, а зверху присипати землею, щоб могла випаровуватися вода.

· Вважаю, що насінна шкірка заважає насінниніі зберігатися, не пропускає повітря, світло, тепло, вологу! І це важливі чинники для зберігання! Крім цього, вона заважає при проростанні.

· Рекомендую для швидкого проростання насіння: відберати цілі і великі насіння, висипати в склянку і поставити в тепле, темне, добре провітрюване місце! За добу чекайте сходів!

· Стверджую, що ендосперм в насіннині потрібен тільки для підтримки красивої форми зернівки! У дводольних рослин ендосперму в насінніі взагалі немає!

· Стверджую, що немає жодної різниці між насінням однодольних і дводольних рослин. Пропоную прибрати слова які непотрібні!

· У зв'язку з тим, що насіння утворюється на рослині, а рослина виростає з зародка, вважаю, що насіння – це частина зародка!

 

doc
До підручника
Біологія (профільний рівень) 10 клас (Межжерін С.В., Межжеріна Я.О., Коршевнюк Т.В.)
Додано
3 квітня 2019
Переглядів
712
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку