Дружбівський навчально-виховний комплекс:
загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-
дошкільний навчальний заклад
Дружбівської міської ради
Ямпільського рійону
Сумської області
Розробка
інноваційного уроку
з баскетболу у 5-А класі
вчителя фізичної культури
Кравченко Любов Григорівни
2021 рік
Мета уроку: Поглибити знання учнів з історії виникнення й розвитку баскетболу. Повторити правила гри у баскетбол. Закріпити отримані дітьми навички й уміння з техніки виконання стійки гравця та пересування у захисний стійки з м’ячем і без м’яча, ведення м’яча, в русі й на місці. Розвиток в учнів загальної витривалості. Оновлення рухової пам'яті шляхом повторення отриманих навичок і умінь, створення умов для самостійного розвитку кондиційних якостей.
Завдання уроку:
Обладнання: баскетбольні м'ячі, секундомір, фішки, інтерактивна дошка, фото чи відео камера, гімнастичні лавки.
Методи навчання: інтегрований, ігровий, метод змагання, наочний, метод вправи, робота в групах, мозковий штурм.
№ |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
1. Підготовча частина. 15-20 хв. |
|||
|
1. Організація учнів до уроку:
Учитель: «Діти! Сьогодні ми починаємо нову тему: «Баскетбол»». З цим видом спорту ви звичайно знайомі, добре його знаєте та вмієте грати у цю цікаву гру. Сьогодні ми згадаємо як з’явилася на світ та розвивалася ця цікава гра. Повторимо правила гри у баскетбол.
Діти сидячи на гімнастичних лавах, слухають уважно інструктаж з безпеки життєдіяльності на уроках з баскетболу. Інструкція 4.4 з’являється на екрані. 2. Клас розділити на 4 групи по 6-7 чоловік.
Учні кожної групи уважно слухають розповідь учителя, дивляться слайди. Прослухавши учні готують творчі завдання для інших груп.
На наступному уроці кожна група дає відповіді на ці творчі завдання. В оцінюванні творчих завдань приймають учні, які звільнені від фізичної культури, віднесені до СМГ. Цих учнів учитель готує заздалегідь до цього уроку. |
30 сек. 30 сек. 1 хв. 1 хв.
|
Фронтальний метод Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів і самопочуття
Учні, що прослухали розповідь учителя та подивилися слайди складають творчі завдання, потім обмінюються завданнями між групами.
Учитель може задати додаткові запитання, як що виникли труднощі в оцінюванні. |
2.Основна частина. 20-15 хв. |
|||
|
А зараз для практичної частини уроку нам треба розім’яти свої м’язи. 1. Різновиди ходьби:
2. Комплекс загально розвиваючих вправ у русі (вправу виконувати на кожен крок):
3. Різновиди бігу:
|
2 хв.
2 хв.
3-4 хв.
3-4 хв.
3-4 хв.
|
Стежити за правильною поставою учнів
Учні з низькою фізичною підготовленістю переходять на ходьбу по маленькому колу (коли заморяться).
Учитель говорить завдання, заздалегідь підготовлений учень показує, як правильно виконувати завдання.
Учень, який володіє фото чи відеокамерою, знімає чи фотографує правильне та неправильне виконання завдання.
Потім, підключивши фото чи відео камеру до мультимедийного проектору, всі учні разом дивляться на себе на екрані, та бачать свої помилки. |
3.Заключна частина.10 хв. |
|||
|
1.Шикування. 2. Спокійна ходьба зі змахами рук. 3. Перегляд фото та відео матеріалів та підбиття підсумків уроку. 4. Виставлення оцінок за урок: 5. Домашнє завдання: віджимання в упорі від підлоги (хл. – до 20р, дів. – до 10р.) 6. Відхід із спортивного залу. |
30 сек. 1 хв.
5 хв. 1 хв. 30 сек.
30 сек. |
Вправи на відновлення дихання
|