Розробка інноваційного уроку з баскетболу у 5-А класі

Про матеріал
Розробка інноваційного уроку з баскетболу у 5-А класі вчителя фізичної культури
Перегляд файлу

 

Дружбівський навчально-виховний комплекс:

загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-

дошкільний навчальний заклад

Дружбівської міської ради

Ямпільського рійону

Сумської області

 

 

 

 

aded238b1c52a53b845b90b0ba7c036c.jpgРозробка

інноваційного уроку

з баскетболу у 5-А класі

 

 

                                                                                                                          вчителя фізичної культури

                                                                                                                 Кравченко Любов Григорівни

 

 

 

 

 

 

 

2021 рік

Мета уроку: Поглибити знання учнів з історії виникнення й розвитку баскетболу. Повторити правила гри у баскетбол. Закріпити отримані дітьми навички й уміння з техніки виконання стійки гравця та пересування у захисний стійки з м’ячем і без м’яча, ведення м’яча,  в русі й на місці. Розвиток в учнів загальної витривалості. Оновлення рухової пам'яті шляхом повторення отриманих навичок і умінь, створення умов для самостійного розвитку кондиційних якостей.

Завдання уроку:

  1. Провести інструктаж з безпеки життєдіяльності на уроках з баскетболу.
  2. Поглибити знання учнів з історії виникнення й розвитку баскетболу.
  3. Повторити правила гри у баскетбол.
  4. Розвиток в учнів загальної витривалості засобами спеціальних вправ й навчальної гри у баскетбол.
  5. Формування в учнів навичок здорового способу життя.
  6. Виховання морально-вольових якостей: дружби, взаємодопомоги, відповідальності за свою команду за допомогою спортивної естафети.

Обладнання: баскетбольні м'ячі, секундомір, фішки, інтерактивна дошка, фото чи відео камера, гімнастичні лавки.

Методи навчання: інтегрований, ігровий, метод змагання, наочний, метод вправи, робота в групах, мозковий штурм.

 

 

             Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

1. Підготовча частина. 15-20 хв.

 

1. Організація учнів до уроку:

  • Шикування за рівнем фізичної підготовленості.
  • Перевірка правильної постави.
  • Привітання.
  • Мотивація діяльності учнів, пояснення сутності діяльності школярів на уроці.

Учитель: «Діти! Сьогодні  ми починаємо нову тему: «Баскетбол»». З цим видом спорту ви звичайно знайомі, добре його знаєте та вмієте грати у цю цікаву гру. Сьогодні ми згадаємо як з’явилася на світ та розвивалася ця цікава гра. Повторимо правила гри у баскетбол.

  1. Теоретична частина уроку.

Діти сидячи на гімнастичних лавах, слухають уважно інструктаж з безпеки життєдіяльності на уроках з баскетболу.

Інструкція 4.4 з’являється на екрані.

2. Клас розділити на 4 групи по 6-7 чоловік.

  •     На екрані з’являються слайди з історії виникнення та розвитку баскетболу, правила гри, жести суддів тощо.
  •     Завдання для груп:

Учні кожної групи уважно слухають розповідь учителя, дивляться слайди.

Прослухавши учні готують творчі завдання для інших груп.

 

На наступному уроці кожна група дає відповіді на ці творчі завдання. В оцінюванні творчих завдань приймають учні, які звільнені від фізичної культури, віднесені до СМГ. Цих учнів учитель готує заздалегідь до цього уроку.

 

30 сек.

30 сек.

1 хв.

1 хв.

 

 

 

 

 

 

Фронтальний метод

Звернути увагу  на зовнішній вигляд учнів і  самопочуття

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учні, що прослухали розповідь учителя та подивилися слайди складають творчі завдання, потім обмінюються завданнями між групами.

 

 

 

Учитель може задати додаткові запитання, як що виникли труднощі в оцінюванні.

2.Основна частина. 20-15 хв.

 

  1. Практична частина уроку.

А зараз для практичної частини уроку нам треба розім’яти свої м’язи.

1. Різновиди ходьби:

  • на шпиньках;
  • на внутрішньому та зовнішньому боці стопи;
  • у напівприсіді, в повному присіді;
  • стрибками в широкому кроці, з підскоками.
  • спортивна ходьба.

2. Комплекс загально розвиваючих вправ у русі (вправу виконувати на кожен крок):

  •     зміна положення рук;
  •     ривки руками;
  •     повороти тулуба у сторони;
  •     випади уперед;
  •     махи ногами

3. Різновиди бігу:

  • з високим підняттям стегна;
  • з захлестом гомілки назад;
  • приставними кроками лівим і правим боком;
  • схресний біг;
  • з прискореннями, із зупинкою по свистку і зміною напряму руху.
  1.   Спортивна естафета з баскетбольними м’ячами:
  •     Ведення м’яча правою рукою по прямий  до стіни, розворот, м’яч у руки не брати, ведення м’яча назад.
  •     Ведення м’яча лівою рукою по прямий до стіни, розворот, м’яч у руки не брати, ведення м’яча назад.
  •     Ведення м’яча між фішками: 1 гравець веде м’яч до стіни, м’яч залишає біля лінії, назад рухається звичайним бігом. Другий гравець уперед біжить звичайним бігом, а назад веде м’яч між фішками.
  •     Підбиття підсумків баскетбольної естафети.

 

 

 

2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

3-4 хв.

 

 

3-4 хв.

 

 

3-4 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

Стежити за правильною поставою учнів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учні з низькою фізичною підготовленістю переходять на ходьбу по маленькому колу (коли заморяться).

 

 

 

 

 

Учитель говорить завдання, заздалегідь підготовлений учень показує, як правильно виконувати завдання.

 

Учень, який володіє фото чи відеокамерою, знімає чи фотографує правильне та неправильне виконання завдання.

 

Потім, підключивши фото чи відео камеру до мультимедийного проектору, всі учні разом дивляться на себе на екрані, та бачать свої помилки.

3.Заключна частина.10 хв.

 

1.Шикування.

2. Спокійна ходьба зі змахами рук.

3. Перегляд фото та відео матеріалів та підбиття підсумків уроку.

4. Виставлення оцінок за урок:

5. Домашнє завдання: віджимання в упорі від підлоги (хл. – до 20р, дів. – до 10р.)

6. Відхід із спортивного залу.

30 сек.

1 хв.

 

5 хв.

1 хв.

30 сек.

 

30 сек.

 

Вправи на відновлення дихання

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
20 квітня 2021
Переглядів
319
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку